LOL!!!
Thanks KW, de Tele is heerlijk en klonk zeer "stevig bluesrock" op de Plexi + 100 met K&E cab die rechts staat....
Printable View
Wat zit daar voor een neck op Chris? Of loogootje weggeschuurd ofzo?
Waarom dat kerkorgel tegen komen?
don't know :seriousf:
-----------------------------------------------
Hals is origineel alleen het logo is in het verleden verdwenen....
Hoe/wat/waarom: ik zal het eens proberen te achterhalen maar voor mij is dit gewoon 'n "player" en 'n '61 replica logo is wel te vinden (denk ik).
-----------------------------------------------
JV Strat blijft ip. hier, mocht ie ooit weg mogen/moeten dan contact ik je (Arjan dus) direct.
'62 bedoel je :D
NEEE!!!! :D
Bij 'n '62-er logo kunnen er ook patent#s bij staan en ik wil gewoon 'n 61-logo.
Ik wil trouwens ook geen 52-er clone maar 'n 53-er clone omdat de laatste wel kruiskopschroeven heeft (dus minder kans op beschadigingen tijdens "schroefwerk") en 'n 52-er meestal voorzien is van reguliere schroeven.
Hoe kom je aan die vlek/beschadiging daar?
http://img30.imageshack.us/img30/3273/strati.jpg
Mijn vroegere gitaar leraar had exact zo'n vlek/beschadiging op zijn late 50'er jaren Strat (bestefte toen niet wat ik in handen had :dontgeti:) en ook echt op exact diezelfde plaats (heb je zen hals gejat ofzo :seriousf: ). Vroeg me destijds al af wat het was, maar niet gevraagd. Nu ik dit zo zie kan jij misschien verduidelijking geven over de mysterieuse beschadiging?