Oké, ik heb er ook eentje gemaakt. Kon het niet weerstaan al die prachtgitaren te zien. Ik verwacht dan ook van de volledige top tien high-res foto's in m'n mail!
1. Martijn-w
2. Ponq
3. Orgasmocaster
4. Hendrix2
5. RUIS
6. Silenus
7. Nicks
8. Bram+
9. Valoosj
10. Rooiedirk
Barno staat er niet in, omdat er andere zijn die ik mooier vind dan die thinline deluxe. Die van Martijn-w, bijvoorbeeld. Je hebt de overwinning weggeschonken, Barno ;)
De leidraad was welke gitaar ik hier graag zou zien staan, en die van Ponq is toch ook prachtig.
En een erg zalige gitaar met prachtig hout is die van Orgasmocaster. Wist al zodra zijn voorsteltopic van die gitaar open ging dat deze ertussen zou staan.
Die van Hendrix2 is een beauty, die mag je me meteen geven. Het ziet er ook een inspirerende gitaar uit. Ik ze me er meteen de sterren mee van de hemel spelen (and that's saying a lot)
Die van RUIS is een bas (duh), maar zo prachtig dat hij echt niet mocht ontbreken. Een van de mooiste bassen die ik ooit heb gezien, zonder overdrijven.
Silenius heeft de gitaar waar ik een tijdje naar gezocht heb. Ook al lijkt het een modetrend, het is een gitaar die nooit van z'n charme verliest. Ziet er instant cool uit.
De gitaar van Nicks heeft een prachtige houtkleur en een sprekende eenvoud. Met een witte binding lijkt hij me ook om duimen en vingers van af te likken, maar dit volstaat al wel :)
Dan de overbekende PGM van Bram+ Een prachtige gitaar die karakter schreeuwt. Je weet meteen wat je te doen staat als je zo'n ding in handen hebt. Mooi ook, dat roze eraan.
En als laatste twee LP's. Niet meteen mijn vorm, maar allebei prachtige uitvoeringen. Die van Valoosj heeft een mooie diepe kleur, alles klopt aan het plaatje. De inleg is fantastisch en het custom druipt ervan af.
Die van Rooiedirk heeft een zalige kleur. Een van de enige stock-Gibsons die me het water in de bek doet komen.
De eervolle vermeldingen zijn voor Orpheo, Rene88 en Rickert. Jullie stonden ook in het lijstje, maar helaas mocht ik er maar 10 insturen.