Bedoelde de beste man niet gewoon dat de gitaar geen gelamineerd boven- en achterblad heeft, maar dat deze solid zijn?
Printable View
Bedoelde de beste man niet gewoon dat de gitaar geen gelamineerd boven- en achterblad heeft, maar dat deze solid zijn?
ongetwijfeld
Hier klopt toch geen drol van?
http://link.marktplaats.nl/m967080186
De prijs lijkt me aan de lage kant voor een epiphone elite (zie open book headstock). Normaal gaan die voor 700-900 eu.
Of hij heeft de advertentie aangepast,
Wat er nu staat kost nieuw rond de 375.
Lijkt me nog aan de lage kant. Maar goed, zoek je een Japanse lp voor weinig zou ik die meteen pakken voor dat geld.
Ik ga er dit weekend even kijken waarschijnlijk.
Even inspecteren en als hij bevalt, voor 200 piek kan je niet echt de mist in gaan.
EDIT:
Het is geen japanner.
Ik gok op een Koreaan rond '96.
dus de headstock bestaat wel op deze manier?
op de foto's leek het ook alsof de pots ook niet netjes onder elkaar staan, maar net iets schuin.
Maar het is dus een echte epiphone?
Ziet er nogal "mint" uit voor een Elitist. En is zeker geen open book headstock. Mist wat bovenin in het midden. Google es op "Epiphone Elitist headstock", ik zie ze zowel met een notch als een bult. Deze heeft geen van beide. ik zou hem laten schieten.
Heb om wat extra foto's gevraagd.
De achterkant van de headstock wil ik wel zien en het lijkt of er iets onder de de knoppen vandaan steekt.
200 is niet veel natuurlijk maar wel voor pure crap