dat vertelt de leek nog niet dat het een nepperd is, tegenwoordig laat elk merk ook wel modellen in china maken en als je daar niet in thuis bent dan ben je gemakkelijk te neppen met zoiets.
Printable View
deze is ook fake geloof ik: http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=7&fs=1
die trussrodcover is van een epiphone
Edit: en grover tuners!
Deze discussie durf ik wel met je aan :p hij is namelijk van mij. Ik geef onmiddellijk toe dat er goedkopere zijn langsgekomen. Soms zelfs veel goedkopere. Echter is dit veelal wel geweest omdat er bijna geen referentie is geweest voor deze gitaren. Hij heeft overigens geen dunne neckpocket, en mijn prijs is nog de vraagprijs. Ik heb hem naast 2 gibson's gehad, en hij deed er niet voor onder.
Kwalitatief gezien is dit echt een supergitaar en in een hele goede staat. Er komt echt een heel goed geluid uit, maar ja, is niet echt licht om je nek.. Ik heb er een redelijk bedrag voor betaald en wil er natuurlijk wat voor terugzien. Afijn Gert, er is een publiek voor, ik begrijp ook dat mensen het niks vinden. En Chinese dubbel necks zijn tegenwoordig al voor 200 euro te koop.
spam? 10tk
Lijkt me eerder een kwestie van 'hoor en wederhoor':D Als wij het recht hebben om commentaar te geven op andermans advertenties, hebben de adverteerders ook wel het recht om zich hier te verdedigen lijkt me. Het zou iets anders zijn als hij zelf over z'n advertentie begonnen was.
Ik heb die dubbelneck ooit in bruin gehad, tis dat een Junk ermee op de stoep stond -je helpt zo'n jongen toch- want ik zag me zo snel er niet mee op een podium staan. En dat is precies de makke bij verkoop, je moet gokken op de verzamelaar, er zit geen vaste prijs aan.
Of zo'n gitaar "te duur" is hangt af of ie verkocht wordt voor die prijs. Ik snap ook niet wat die advertentie in dit onderwerp doet? Er is toch geen twijfel over de afkomst?
Dat gelijk oordelen over de prijs, ik snap dat niet.
Heeft dit hier niet ooit eens gestaan? :
http://www.2dehands.be/muziek/muziek...-72525016.html
Ik denk dat zelf dat de prijs naar Nederlandse maatstaven te hoog is, zeker omdat deze ook de Gibby headstock niet meer heeft.
Ik heb al wel eens vaker aangegeven dat de USA prijzen geen referentie zijn voor de Nederlandse, vandaar dat ik ook mijn wenkbrouwen frontste toen ik dit in je advertentie las.
Zelfs in Duitsland en België worden er hogere prijzen betaald voor oude Jappen, dan in Nederland.
De body van jouw Ibby lijkt toch echt dunner te zijn dan mijn Matsumoku dubbelneck, kun je mij de dikte van de body doorgegeven?, ben daar wel benieuwd naar.
De originele Gibby SG Double's hebben een dikkere body dan een normale SG, dit heeft mijn Matsumoku ook.
Jouw body lijkt dezelfde dikte als een Standaard SG te hebben, vandaar ook de waarschuwing van de neckpocket.
Yep:
We zijn zelfs met z´n alle aant sparen...meedoen? :strat:
Dit schreeuwt gewoon nep: http://www.speurders.nl/overzicht/19...ibson+les+paul
Een 1977 Gibson les paul custom voor €600
Die Gibson klopt gewoon en de trusrod cover klopt gewoon en is al helemaal niet afkomstig van een Epi.
Grover tuners kloppen ook gewoon bij deze Gibby
RJV guitars is wel bekend bij mij in de regio, niets mis met deze man en hij weet heel goed wat hij inkoopt.
En dan :Citaat:
deze is ook fake geloof ik: http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=7&fs=1
die trussrodcover is van een epiphone
Edit: en grover tuners!
Ik denk dan : misschien moet een leek eens z'n mond houden en niet te snel roepen dat iets fake is als hij er blijkbaar erg weinig verstand van heeft.Citaat:
Die Gibson klopt gewoon en de trusrod cover klopt gewoon en is al helemaal niet afkomstig van een Epi.
Grover tuners kloppen ook gewoon bij deze Gibby
RJV guitars is wel bekend bij mij in de regio, niets mis met deze man en hij weet heel goed wat hij inkoopt.
Met zo'n wild gokje op een gitaarforum, beste Lespaul1612, kan je iemands reputatie wél schade toebrengen en twijfel zaaien bij een potentiële koper.
@newbreed : vind ik ook.
RVJ guitars is niet alleen bekend hier in de regio maar eigenlijk wel door heel europa en hij heeft een grote naam voor zichzelf gemaakt.
Ik ken de beste man niet echt maar heb hem wel eens gesproken.
Een vriend van mijwerzaam als koerier bezorgt zijn gitaren echt door heel europa bij redelijk bekende gitaristen en verzamelaars.
Ik denk dat dit wel een van de eerlijkste mensen in de branche is en dat ook moet zijn om zijn naam hoog te houden.
Jammer dat er dan een mannetje zonderverstad begint te blaten.
Zal ik ook eens iets roepen ? Volgens mij is dit zo'n HB cab en geen Marshall :
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=125197
Da's misschien wel iets te kort door de bocht. LesPaul 1612 dacht dat er misschien iets mis mee was. Dat gebeurt hier wel vaker, lijkt me....Maar die "vergissing" is door diverse forumleden even goed gemaakt, dus ik denk niet dat het afbreuk doet aan de reputatie van RVJ Guitars. Integendeel.... ;)
En ook in deze heeft het GitaarForum weer zijn nut bewezen !!! Waarvoor dank, namens alle betrokkenen. :crazyhappy:
Gr. C.
Weer back on topic dan maar.
http://link.marktplaats.nl/342847393
Toch merkwaardig dat mensen overtuigd zijn dat ze werkelijk gitaren positief kunnen bewerken, terwijl dit het resultaat is. Een van de slechtste relic-jobs die ik gezien heb.
die slagplaat dan.. die is TE wit:P
En hij is vergeten om over de chromen cover van de neck-pickup te pissen.
Ik zou dit niet eens onder "relic" willen verstaan, dit is gewoon vernielen in twee weken... :seriousf:
Maar er is m.i. geen twijfel over deze advertentie: gewoon een verneukte gitaar, niet meer en niet minder. Die Wubbi !
Dit maakt m'n dag weer helemaal goed! Heerlijk!
Gr. C.
PS: Conditie: zo goed als nieuw...!!! :)
Je oude autootje met deuken en roest ook gewoon als "relic" aanbieden :)
2x nieuwe les paul standard
Wat denken jullie? Van wat ik kan zien zien ze er heel redelijk uit maar ik twijfel altijd bij die nieuwe epi's met sticker erop en alles :dontgeti:
waarom twijfel je dan als er een epiphone sticker op de pups zitten?
die zitten er meestal nog op bij neppe epiphones;)