2 pedalboards. :D
https://lh5.googleusercontent.com/-u...40/Afb0225.jpg
De linker is mijn "main" pedalboard. De rechter is voor erbij/ter vergelijk/voor de heb, en een stuk of 7 pedalen staan te koop. :)
Edit: tonesuck valt erg mee!
Printable View
2 pedalboards. :D
https://lh5.googleusercontent.com/-u...40/Afb0225.jpg
De linker is mijn "main" pedalboard. De rechter is voor erbij/ter vergelijk/voor de heb, en een stuk of 7 pedalen staan te koop. :)
Edit: tonesuck valt erg mee!
Mooi verkapte spam Henri :seriousf:
Nee, gave boards, sowieso heb je een dikke setup :ok:
De 2204 is nog steeds je main amp? Ik meende dat die footswitch voor de 2e master is? Of was die voor de 2205?
Nou, 't is echt niet als spam bedoeld, maar kan me voorstellen dat het zo overkomt. :)
De 2204 is m'n main amp in de oefenruimte idd, en die linker footswitch is idd voor de 2e master, werkt erg lekker.
Thuis gebruik ik de Mesa Stiletto.
Ja, erg leuk idd zo'n 2e board, vooral om te vergelijken e.d.
Snap ik wel, maar misschien was 't toch stiekem wel de achterliggende gedachte ;)
Hier had ik nog een vraagje bij, heb je dan niet eigenlijk altijd een favoriet? Ben je dan niet snel geneigd om toch je #1 pedalen op je main board te pakken? Dan zou bij mij het 2e board vooral leuk zijn maar eigenlijk weinig functie hebben..
Het grootste probleem is nog dat ik op een gegeven moment niet meer weet welke pedalen er nou nog aanstonden of niet. :crazyhappy:
Ik heb ze dus ook niet continu allebei aangesloten, anders ben ik alleen maar aan het vergelijken etc.
Wat betreft voorkeuren, dat is (vaak) op het ene moment het ene pedaal, en op het andere moment de andere. Het is vaak erg lastig een keuze te maken.
Ik vind het knettervette bakkies.. ;)
Maar als vintagefanaat zou ik al die moderne troep eraf pleuren en voor een bak vol 10's gaan.. Maar ja, ik ben dan ook vintagefundamentalist..
( en dat onding van een polytune bij het grof vuil mikken.. maar ik zal niet meer over de PT zeuren, want heb de mijne inmiddels geruild tegen iets beters..)
Alleen maar 10-serie pedalen..... hmmm, welke tuner? ;)
Bovendien vind ik de MXR Script phase 90 voor vintage-sounds geschikter dan de PH10, en die "hyper-moderne" Goudie FX 8080+ is een erg vette tubescreamer. :lovelove:
De Polytune gaf een aantal bijgeluiden toen ik hem nog voor in de keten had.
Nu staat ie achteraan, en geen centje pijn. Stemt ook prima.
Ik begrijp dat jouw ogen dusdanig slecht zijn, dat je problemen had met het aflezen v.d. PT, maar dat gaat bij mij ook nog prima.
Nee, de PT blijft!
hmmm... ik geef je gelijk wat de Phase 90 betreft, Ibanez phasers zijn niet zo lekker als het andere spul van Ib - al kan die PH 10 wel lekker extreem swooshen.
( maar ja, dan vind ik deze 'script' weer veuls te modern RI.. ;) )
Mijn bezwaren tegen de Poly ginge wel wat verder dan alleen de compatibiliteit met mijn eigen kippigheid. Ook jij kwam problemen tegen, die herkenbaar zijn. Maar ik heb de mijne niet meer en heb me voorgenomen niet meer te zeuren over het ding.. moet het alleen nog effe afleren!