Ik merk gewoon dat 5 lichtere veren er voor zorgen dat hij bij mij dan gewoon in tune blijft. Heb een heletijd loopen kloote om de goeie afstelling te vinden, en dit is denk ik gewoon het beste.
Printable View
Ik merk gewoon dat 5 lichtere veren er voor zorgen dat hij bij mij dan gewoon in tune blijft. Heb een heletijd loopen kloote om de goeie afstelling te vinden, en dit is denk ik gewoon het beste.
Jimi Hendrix Black Guitar
Model Number: 010-6602 (011-6602)
Body: Right-handed Alder Body
Neck: One-piece Maple
Fingerboard: Separate Laminated Maple (9.5" radius)
Scale Length: 25.5" (648 mm)
No. of Frets: 21 Medium-jumbo
Width @ Nut: 1.650" (42 mm)
Machine Heads: Fender/Schaller® Vintage "F"
Pickups: 3 Vintage-style Alnico Magnet Single-coil with Reverse-Staggered Pole Pieces
Pickup Switching: 5-way
Controls: Master Volume, Tone (neck), Tone (mid)
Pickguard: 3-ply white (W/B/W)
Bridge: "Original" Synchronized Tremolo
Unique Features: Reverse-angled Bridge Pickup; Reversed, Large '60s Headstock with "transition" Logo Decal
Strings: Fender Nickel Plated Steel .009, .011, .016, .026, .036, .046
Accessories: Hardshell Case; Strap; Cable; Saddle Height Adjustment Wrench pn# 0018531000 (.050" hex)
Hij is er al.....nou ja bijna dan
blackbeauty, dat verenverhaal is baarlijke nonsens, for starters, het behoort tot de afstelling van de gitaar, en die gebeurt in functie van de klant en kan dus verschillend zijn. Er van uitgaan dat jouw ideale afstelling dat ook is voor een ander is ... how shall I put it gently... onverstandig...
Een topic starten om reclame te maken over interesse in een gitaar die nog nooit is nagemaakt... En dan afkomen met de hals die al op een ander wordt gemaakt.
Sorry maar dit is gewoon ronduit belachelijk man. Dus je hebt eigenlijk geen bal techniek in je poten om een gitaar te bouwen maar je wil wel voor anderen ergens een gitaar in bouwpakket bestellen en ze dan afwerken volgens fotootjes die je gezien hebt op internet?
Ik weet een goed idee. Je maakt die gitaar gewoon, introduceert ze ons voor 1500 Euro en per fout van het origineel gaat er 100 Euro af...
MS
Zoooooow, net even alle 13 pagina's doorgespit en ik heb het antwoord waar BlackB op zit te wachten.
Je vraagt of er interesse is in een replica door jouw gebouwd? Lees de reacties man, het is toch wel duidelijk dat er 0,0% interesse is :stop:
Als we een goede replica willen gaan we wel naar pirateplanet (of hoe heet die zaak ook al weer?), die kwam met een soortgelijk idee als jou, en die hebben we ook uitgekotst. (zoek het topic maar).
Maar wat andere ook al postte, laat eens wat zien wat je tot nu toe gebouwd hebt, of ben je degene die laast vroeg wat je voor een zelfbouw kon vragen, er al enkele gemaakt had, maar er geen foto's van had. Ook nooit meer iets van gehoord trouwens. http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...n-prijszetting
Ik zou er best €100 honderd voor betalen.. dan heb ik een 2e Fender Black Beauty :hide:
Edit: oh.. laat maar, ik kan ook ff zelf wat onderdelen en tape van internet af halen en in elkaar zetten... ik bedoel.. we hebben allemaal wel thuis een schroevendraaier liggen?
Ik heb wel interesse mits hij door jimi zelf gesigneerd is.
of met een EXACTE REPLICA van jimi's handtekening? :D
:hide:
Ik heb geen tijd om het hele topic door te lezen, maar ik neem aan dat Almar en Bert nog niet online zijn geweest. Voorlopig slotje, de afhandeling van deze slechte poging tot spam laat ik verder aan hun.