Dat is niet posi of nega maar objectief...
nou doe ik het weer:seriousf:
Printable View
Mijn bescheiden mening is dat Swan onterecht berispt is voor dat plaatje, ik weet dat ik dat beter niet kan zeggen als moderator zijnde, maar naar mijn mening heeft Bert daar idd overgevoelig gereageerd.
Maar de meeste problemen hebben we inderdaad met overdreven platvloers en grof taagebruik en daar proberen we gewoon wat aan te doen, ook in off-topic en hopelijk helpt het berispingen systeem ons daarbij.
Is niet positief of negatief over de moderatie. Net zomin positief als negatief over de gebruikers die zo lopen te zeiken. Ik zou alleen, mocht ik het niet met regels eens zijn, mijn biezen pakken. Dat is het voordeel van internet, daar heb je ultieme democratie; je gaat gewoon naar een ander forum of je sticht je eigen gitaar-sekte en dan kan je lekker zelf de regels bepalen.
Geeft niet. Je bent een mod, dus een beetje narcisme is je niet vreemd en ga je er dus vanuit dat elke post in dit draadje wel positief of negatief over de mods moet zijn. ;)
Zie hierboven de serieuze uitleg, las net mijn eigen post en die is ook niet erg duidelijk.
ongelofelijk , dit. wat een gemekker! Berispingen uit delen! ik krijg een berisping van dat gezeur . joost plaatst een smerig plaatje , so what ? in 'mooie dames' komen zo vaak smerige plaatjes langs ,alsmede in post fotoś van jezelf, boeiend. dan kijk je er maar even overheen. Nu ga ik slapen, veel te veel gezopen en gefeest dit weekend.
Whahaha 00.50 en al slapen EN teveel gezopen voor dit hele weekend:seriousf: