"hij klinkt hetzelfde, omdat ie hetzelfde klinkt"
Printable View
"hij klinkt hetzelfde, omdat ie hetzelfde klinkt"
Prachtig hypnotisch taalgebruik
Knap, dat jullie aan de hand van een foto / advertentie meteen zien of weten dat het een oplichter of een nepaanbieding is.
Sommige zien er voor een Leek (ik dus) wel erg echt uit. zouden die nepper advertenties niet meteen verwijderd kunnen worden of in de advertentie een toevoeging Let op dit is verdacht. of is dat juridisch weer lastig.
Met dergelijk aanbieders wordt je een beetje huiverig een 2e hands instrument te kopen.
Met vr gr
Han
Een BEETJE huiverig zijn is vooral ook prima.
Hoe het juridisch zit weet ik niet, maar volgens mij kan je mp mailen bij verdachte zaken. Ook kan je na een reactie van iemand via mp kijken hoelang diegene aangemeld en actief is op marktplaats. Is dat al een aantal jaar, is de kans groot dat het een eerlijke adverteerder is.
En in het geval van de Slash LP, deed de opmerking "copy" mij een beetje aan de authenciteit twijfelen ;)
Da's dan wel waar, maar in de praktijk handelen oplichters die willens en wetens neppers en verboden spullen verkopen niet 10 jaar vanaf een zelfde account. Hun accounts zijn net zo vluchtig als jouw geld.
Dit is anders een behoorlijke bijdehand persoon dus waarschijnlijk een door de wol geverfde oplichter. Hij heeft maar één foto van het echte product (kijk eens naar de plaatsing van de knoppen! :o Echt de slechts lijkende kopie die ik tot nu ooit gezien heb). Hij is echter wel zo bijdehand om geen plaatje van de kop te laten zien en ook nergens te benoemen dat er een bepaald merk op die kop staat. Dat betekend dat hij tot nu eigenlijk niets fout doet, we weten het allemaal maar er is geen bewijs.
Ik kwam deze net tegen: http://www.speurders.nl/overzicht/ep...946294&sr_ab=0
Is die gitaar nep, iemand?