geniaal
http://i.marktplaats.com/00/s/MTAyNF...SrFtp/$_85.JPG
Printable View
Briljante tekst vooral de quote: "Ik heb op deze gitaar altijd weinig op gespeeld omdat ik als herintreder maar moeizaam kon wennen aan de dikke boatneck.". :stop:
Hoe verzin je het ????
Die hap uit de gitaar is wat Fender "relic" echt nooit zou doen...
Niks mis met die gitaar, noch z'n verhaal lijkt me. Hij is alleen niet zo'n ster in verkooppraat, that's all. Ik snap dan op mijn beurt ook niet waarom zo iemand afgezeken moet worden, laat staan dat het e-mail verkeer hier neergezet moet worden, maar dat ben ik... Schijnt tegenwoordig mode te zijn, iemand per internet met z'n allen belachelijk te maken, terwijl ie niets kwaads in het zin heeft?
Daar moet ik je bijtreden !
Er zijn hier op het forum mensen die zo diep met hun hooft in het gat van, euh ... hun gitaarkoffer zitten. Dat zij moeilijk kunnen begrijpen dat niet iedereen alles over een bepaald bouwjaar weet. Sommige zijn net als vrouwen: vraag ze met welke auto ze rijden en ze antwoorden met de kleur. Dat is bij veel amateur gitaristen net hetzelfde, als je vraagt wat voor een gitaar ze in hun handen hebben !!!
Daarom moet je ze hier niet door het slijk halen !
s.
En op mijn beurt zeg ik dat gitaristen zichzelf niet zo serieus moeten nemen en humor ook op dit forum hoort. Ik zeik de adverteerder niet af, alleen vind ik z'n stijl vrij grappig en creatief😉
Oh, in dat geval ga ik ook alles onder de noemer humor gooien, da's best een goeie!:dance: Ik hou er niet van, zo met z'n allen iemand belachelijk maken op internet.
Klopt ik ook niet, ik bedoel zoiets nooit persoonlijk , alleen dit topic vind ik het grappigste van het forum omdat er zoveel bizarre advertenties voorbijkomen, dat het gewoon komisch is, chips en bier staan dan al klaar! 😉