Oorspronkelijk geplaatst door
vulvasonic
Volgens mij is het een relic strat van het merk Vintage. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik meen me te kunnen herinneren dat de strats van Vintage ook zo'n headstock hebben. De kop heeft trouwens ook wel iets van een Peavey. Maar ik gok toch op Vintage. Ik heb ooit op zo'n ding gespeeld in dezelfde kleur, inclusief de 'beschadigingen'. Op zich helemaal geen verkeerde gitaar voor het geld trouwens. Ja, voor het geld wat je ervoor moest neertellen in de winkel. Nieuw dus. Helaas kan ik me ook niet meer herinneren wat de nieuwprijs was van die dingen, maar duur waren ze iig niet. Maar het is absoluut geen Haar. Ik begrijp ook niet zo goed waarom de verkoper de gitaar voor een 'Haar' door wilt laten gaan. Mensen die bekend zijn met Haar zijn doorgaans goed op de hoogte van de markt en ze weten wat ze willen en ze weten wat het prijskaartje is dat erbij hoort. Ik denk dat de meeste beginnende gitaristen niet eens weten wat een Haar gitaar is. Die groep vindt het veel interessanter om het Fender logo op een plank te zien staan. Dat merk is voor iedereen bekend, zelfs voor de beginnende gitarist (hoewel ik ook wel eens iemand heb horen vragen om een 'Zeuven Ender' :D ).
Maar goed, ik heb niet het brein van een oplichter, dus ik snap de logica waarschijnlijk toch al niet zo.
Nogmaals, ik denk dat het hier een Vintage betreft.