Is hij weer bezig?
Printable View
Snap je jezelf nog wel Erik? Letterlijk niets heb ik ontkent. Ik heb dat, maar mijn mening en dus niet een feit, als mede oorzaak genoemd van de teloorgang van Gibson als gitaarmerk, omdat, mijns inziens niet heel toevallig, ook ineens dingen bij Gibson zelf hard achteruit zien gaan, zoals dingen als qc, rare besluiten, etc. Da's een geldkwestie mijns inziens. Know-how is de deur uitgelopen, of weggestuurd en Gibson doet al een tijdje niet meer waar ze zo groot door zijn geworden. Dat dat komt omdat er andere takken zijn die de boel naar beneden trekken, ik heb het nogmaals helemaal niet ontkent. Niemand eigenlijk. Maar dan kom jij als een alwetende vertellen dat vooral jij wel weet wat er mis is en zijn mensen die een aanvullende cq andere mening hebben dan de jouwe maar een beetje dom. Ik laat de strijd voor wat het is als je het niet erg vindt. Als je het wel erg vindt ook. Alles is al gezegd. Dat jij je alwetend voelt, nogmaals, good for you.:makeup:
Of een sjaal dragen, dan ben je weer helemaal hipster.
Dat geruzie van jou past anders ook eerder in het off-topic gedeelte.
On topic:
http://ultimateclassicrock.com/gibso...guitar-stores/
Ach, beste Brad, voordat je die dorre harses van je in de reet van ons Benneke stopt, je moest 's weten hoe meneer zich heeft uitgelaten over minderheden en dat alles wat het niet met hem eens was NSB'ers waren, landverraders. Je bent toch zo'n SP'er? Je moest ook 's weten hoe het forum aldaar, waar je het ook maar 's hebt geprobeerd, na je ban alhier (of niet, Tommie) destijds werd beheerd door een kliek en waarom dat forum daar destijds helemaal is leeggelopen. Iets waar je hier zo over klaagt, weet je wel. Met een ruime post per dag ben ik ook nogal een relschopper hier ey. Blijf volhouden jongen. En zo heb je weer genoeg aandacht gehad. Ik ga het in dit topic weer over Gibson hebben als je het niet erg vindt, want ik had al een tijdje, zoals zovelen, besloten je links te laten liggen en ik weet nu weer waarom. Eigenlijk had ik je ook op een negeerlijst willen laten, ware dat dat simpelweg hier niet werkt.