Ik doelde vooral op de 'gevouwen' hoeken, niet langs de randen van het ding.
Maar: uiterst creatief! Een floorboard met tolex en dat met plakband vastplakken! Nooit een Groundcontrol, All Access, GasPedal, SC-1 e.d. overwogen?
Printable View
idd. niet super netjes. kan eigenlijk ook niet met dubbelzijdig tape
Dankje! Ik blijf gewoon in 1 bank. dit is op dit moment ruim voldoende. Uiteindelijk speel ik 90% van de tijd op de 5 presets. Af en toe zal ik eens een effect erbij gooien...
Video van m'n rack:
HIER
Jackson JX-3
Boss EQ
Marshall Valvestate 8008
Case moet er alleen nog omheen.
Nou daar gaat ie sinds een paar maanden ter aanvulling van mijn JVM205H , Brunetti Star-T-Rack, met Replifex parallel in de loop.
Clean is super strak, en dikke toon, achter op de poweramp zitten een 2 tal depth regelaars deze zijn zeer bepalend voor het totaal geluid.
Overdrive is een eerlijke recht door zee rocksound, werkt perfect met pedalen, en een 2e solo volume cq Master boost(volume) voor de leads.. Heb er al nieuwe buizen erin gezet, 5x Tungsol en JJ E34L in de eindtrap, mooie bijkjomstigheid van de STR is mogelijkheid om 2x20 of 2x50 watts te willen.
Voor de extra boost op de preamp heb ik altijd een MoaB boost aan staan, besturing via midi met een GT10, wat pedaaltjes (MoaB Boost, Bad Monkey en een Hot Head) in de loop van de GT10, voor de input van de GT10 een Masotti BlackBox.
Ik ben er zeer content mee en of ik ze nou door mijn 4x12 of de 1x12 stuur het blijft lekker duwen.
http://img23.imagevenue.com/loc1196/...122_1196lo.JPG