Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 114 van 252 EersteEerste ... 1464104112113114115116124164214 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.131 t/m 1.140 van 2514
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Tolex zit met dubbelzijdig plakband vast. Zit ook goed vast maar wat je ziet is wat tape aan de onderkant wat los laat... zit er om de ondekant zwart te hebben zonde te gaan tolexen of spuiten...

moet even andere tape daarvoor hebben...

De deksle als behuizing maakt het pedaal te hoog. Dit is kleiner schuift niet op het podium en lager...
    Ik doelde vooral op de 'gevouwen' hoeken, niet langs de randen van het ding.
    Maar: uiterst creatief! Een floorboard met tolex en dat met plakband vastplakken! Nooit een Groundcontrol, All Access, GasPedal, SC-1 e.d. overwogen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Ik koop m alleen als een van onze forum helden de mod gedaan heeft en niet een van de forum wannabees

Hierbij the finished product:

de gelabelde knoppen versturen dus CC's, de onderste PC's?

hoe heb je 't bank up/bank down geregeld? of blijf je gewoon in 1 bank spelen?

cool gedaan joh!
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram78 Bekijk bericht
    Ik doelde vooral op de 'gevouwen' hoeken, niet langs de randen van het ding.
    Maar: uiterst creatief! Een floorboard met tolex en dat met plakband vastplakken! Nooit een Groundcontrol, All Access, GasPedal, SC-1 e.d. overwogen?
    idd. niet super netjes. kan eigenlijk ook niet met dubbelzijdig tape

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    de gelabelde knoppen versturen dus CC's, de onderste PC's?

hoe heb je 't bank up/bank down geregeld? of blijf je gewoon in 1 bank spelen?

cool gedaan joh!
    Dankje! Ik blijf gewoon in 1 bank. dit is op dit moment ruim voldoende. Uiteindelijk speel ik 90% van de tijd op de 5 presets. Af en toe zal ik eens een effect erbij gooien...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door olaftheholy Bekijk bericht
    Duh! het is een STEREO (und surround!) cabinet.... EN de bovenste twee speakers staan iets in een hoek naar buiten...en een stereo opstelling in de gt8 dus er komen TWEE signalen van TWEE processoren dus eeh LINKS en RECHTS en op de linker zit 1 ms delay EN JE HOORT HET ECHT WEL!!!
    Ik speel in een deathmetalband en heb eindeloos dragend dreunend laag nodig (en plenty voorhanden hoor!) gillende mids en beendersplijtend hoog.
    De hele set kan KNOERTHARD ZONDER vervelende bijwerkingen of idiote fratsgeluidjes...vind je het gek trouwens...de eindtrap is een xls402 van crown,dat din pompt twee keer 320 wattjes naar de speakers en dus heeft dat genoeg ruimte over om alles zonder enge vervormingen (waar toch een hoop mensen mee kampen ) over te brengen.

ik heb gezegd.

XXX olaf

alsjeblieft....
    Heb je geen amp-head nodig voor zo'n cabinet of zit dat inje rack (waarschijnlijk wel maar ik wilde het graag zeker weten :P).

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leroylafontaine Bekijk bericht
    Heb je geen amp-head nodig voor zo'n cabinet of zit dat inje rack (waarschijnlijk wel maar ik wilde het graag zeker weten :P).
    volgens mij gebruikt hij 'n GT-8 als preamp..
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leroylafontaine Bekijk bericht
    Amp head? Nee hoor. Een head is gewoon een behuizing voor een pre-amp + power amp. Dat is een rack ook. Ziet er alleen anders uit.
    Voor mij, komt altijd een ander.

Senior Member

Standaard

Video van m'n rack:

HIER

Jackson JX-3
    Boss EQ
    Marshall Valvestate 8008

Case moet er alleen nog omheen.
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaïn Bekijk bericht
    Amp head? Nee hoor. Een head is gewoon een behuizing voor een pre-amp + power amp. Dat is een rack ook. Ziet er alleen anders uit.
    Ok, tnx. Ik had tot nu toe alleen maar van pre amps gehoord (die dan voor een amphead of andere versterker zouden komen). Weer wat geleerd

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimwoud Bekijk bericht
    Video van m'n rack:

HIER

Jackson JX-3
    Boss EQ
    Marshall Valvestate 8008

Case moet er alleen nog omheen.
    Klinkt toch gans niet verkeerd!
    Wat voegt die eq toe aan je setup qua sound? (is me gewoon nooit duidelijk geworden in z'n algemeenheid)
    Voor mij, komt altijd een ander.

Senior Member

Standaard low budget rek

Nou daar gaat ie sinds een paar maanden ter aanvulling van mijn JVM205H , Brunetti Star-T-Rack, met Replifex parallel in de loop.
    Clean is super strak, en dikke toon, achter op de poweramp zitten een 2 tal depth regelaars deze zijn zeer bepalend voor het totaal geluid.
    Overdrive is een eerlijke recht door zee rocksound, werkt perfect met pedalen, en een 2e solo volume cq Master boost(volume) voor de leads.. Heb er al nieuwe buizen erin gezet, 5x Tungsol en JJ E34L in de eindtrap, mooie bijkjomstigheid van de STR is mogelijkheid om 2x20 of 2x50 watts te willen.
    Voor de extra boost op de preamp heb ik altijd een MoaB boost aan staan, besturing via midi met een GT10, wat pedaaltjes (MoaB Boost, Bad Monkey en een Hot Head) in de loop van de GT10, voor de input van de GT10 een Masotti BlackBox.
    Ik ben er zeer content mee en of ik ze nou door mijn 4x12 of de 1x12 stuur het blijft lekker duwen.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten