Kom je jezelf alleen maar aanmelden om mij even zwart te maken????
Printable View
een vreselijke eikel van het laagste soort!!!
ja het diepste zwart is voor jou nog niet zwart genoeg!
En wie ben jij nou weer? :???:
Hallo,
Ik ben gitaarbouwer onder de naam Rebellionguitars, ik bouw fenderachtigen en heb ook met Frans te maken gehad grappige is dat ik aanwezig was toen TS de deal sloot met frans.
Ik had in een slechte fase in mijn privé leven 2 gitaren en 2 bassen neergezet om te verkopen en daar een prijs aan gehangen waar Frans ook een leuke winst uit kon halen, toen TS daar was was eigenlijk mijn tweede bezoek, waar ik ontdekte dat mijn gitaren aardig waren na gekeken
Naam was van de headstock gepulkt, gegraveerde neckplate was vervangen, slagplaat van de telecaster was vervangen van Brown tortoise naar een zwarte en als ergste waren de pickups van de twee jazz bassen van custom 4 seasons pickups verwisseld voor goedkope Chinese.
De pickups waar de draad was afgeknipt bij de pickup waren voor een aanzienlijk bedrag ingekocht en onvindbaar.
Werkten niet aldus Frans (raar er was pas nog opgetreden met de twee bassen)
Na veel drukte in mijn werk en het een en ander privé besloten om medio januari te stoppen met gitaarbouw, en dus Frans een mail gedaan dat hij een bod mocht doen als hij wilde maar dat ik per direct alles uit de verkoop haalde (reactie Frans haal maar op)
Omdat ik niet gelijk tijd had om het een en ander op te halen gingen weken voorbij totdat ik van Otto Veenstra een basgitarist waar ik 3 bassen voor heb gebouwd een bericht kreeg dat een van mijn bassen te koop stond op fb, ik heb dit toen uitgezocht en inderdaad was dit een van de bassen die bij Frans stond, na een aantal berichten met frans verzekerde hij mij ervan dat we er wel uitkwamen.
Bij Frans aangekomen onder het genot van een kop koffie werd mij verteld dat ik de bas en de telecaster mee kon nemen (de strat had ik al eerder uit de verkoop gehaald) zijn verkoop van mijn bas wat hem trouwens maar 200 opleverde stond gelijk aan het geleur en alle tussen haakjes nodige en ongevraagde reparaties cq veranderingen aan de gitaren ook mijn twee Canadian handmade cases een voor bass en een tweed koffer waren vertrokken er werd snel een bosten baskoffer van boven gehaald en er werd mij een nieuwe tweed koffer beloofd
Ik heb meerdere malen gezegd dat het mij niet lekker zat maar het werd afgedaan met we hebben elkaar ook leren kennen en nog meer van dat soort uitspraken waar je niets aan hebt
Thuis gekomen de gitaren gecontroleerd, ik weet niet wie geprobeerd heeft ze af te stellen maar die moeten ze doodschieten
Al met al meer dan 1000,00 schade
Ik ga hier geen juridische stappen ondernemen maar het achter me laten weet dat ik heel sterk sta maar vergeet het liever en stop mijn tijd weer in een mooie gitaar bouwen
Mijn advies waar rook is is vuur en probeer een achtergrond check te doen ben ik destijds ook vergeten
Mvg lennard van der zwaag Rebellionguitars
Wat een verhaal....
Het enige wat je tegen hem kan doen is dat alle slachtoffers collectief een rechtszaak aanspannen tegen deze man. Sta je sterker en kan hij z'n deuren sluiten.
Wat een verhaal idd.
En wat een rat.
En begint ie gewoon vrolijk weer een nieuwe toko….
Nogmaals, ik heb er vorig jaar wel een leuke deal weggesleept (beter gezegd.. werd hier 138km gratis thuis persoonlijk afgeleverd door kompaan Anne), maar met dit soort horrorstories zal ik er geen 2e keer iets kopen.
Ik houdt van eerlijkheid en oprechtheid iedereen kan wel eens een fout maken maar je moet dat als twee volwassenen oplossen als je de discussie moet voeren met een kleuter dan ben je uitgepraat ik verlies liever geld dan dat mijn naam eraan gaat
Hij wilde het een en ander verkopen onder de naam zombie met goedkope materialen ik kon mezelf daar niet in vinden en beschouw een instrument als een juweel opgebouwd uit goede materialen
Het verschil is natuurlijk wel dat ik daar zeg maar als leverancier kwam en niet als koper
Maar desalniettemin wil je zaken doen met een goed gevoel waar aan de ene kant de verkoper wat geld verdiend en aan de andere kant de koper een goed gevoel heeft bij de deal
Zo zie je maar weer, poederbrandblusser over zijn Tesla en in zijn tuinhuis schijten, was de beste optie. :ok:
En een juweel heb ik daar gezien! Ik weet het nog goed. Die tele van je die daar stond te stralen toen ik bij Frans was herinner ik me nog! Ik weet niet meer welk soort hout die body was (je hebt het me toen wel verteld), maar ze was prachtig!! Een spijtige zaak dat je niet meer bouwt. 😟
Jammer voor je dat ook jij er een negatieve ervaring hebt gehad, maar door dit soort verhalen voel ik mij dan weer wel gesterkt.
Het heeft me moeite gekost, maar uiteindelijk ben ik nog altijd heel blij met de tele die ik er aan over gehouden heb...
Juist door dit gebeuren heb ik besloten door te bouwen alleen iets meer op de achtergrond, mooi dat je er een tele aan over hebt gehouden en dat de zaak ondanks veel stress en een weder partij die niet kan communiceren toch goed is uitgepakt
De body van de telecaster was one piece european birdseye maple deze gitaar is door Frans opnieuw afgesteld zo slecht dat het geen wonder is dat hij onverkoopbaar is hij raakte steeds ontstemd Frans was vergeten de zadels vast te zetten van de babicz brug
Normaal kan ik mensen vrij goed pijlen ook door mijn functie in mijn werk (jachtbouw) maar omdat Frans joviaal overkomt en ik een beetje een burn out had is me dit bij Frans te laat gelukt maar ja leergeld zeg ik dan maar
Als ik ooit nog miljardair wordt laat ik door jou een yacht
bouwen met een studio erin en een paar custom gitaren :D
Deal, daar houdt ik je aan
Fu!~
Schot voor open doel!!!
En je mist m!!!
Jacht (effe opletten Fu, met een J schrijft ie).
Je antwoord had naar mijn smaak moeten luiden:
'Ik ben veggie, dus ik ben tegen de jacht'.
Nou heb ik je de ogen geopend of niet. Huh, zeg nou zelf.
Kijk, daar zijn we vrienden voor. Om elkaar te helpen.
Vriendelijke groet, Gus
Ik liet hem liggen, zodat een échte vegetatieveling hem kon nemen. Ik ben slechts een bijna-vegetatieveling :( Ik laat graag mijn grote voorbeelden als jij en Tuup deze balletjes inkoppen. Maar toch dank dat je aan me denkt :) Als de jacht wordt geopend (huh huh) mogen jullie komen voor een groot vegafestijn, met gitaren, en geen versterkers maar amp sims!
Wat een nep vegetariërs hier.
Die gitaren die jullie bespelen zijn gemaakt ten koste van dieren en planten (bomen). Beetje hypocriet om dan geen vlees te eten🙊
Ten koste van dieren? Zo zo....
En het dek van zo'n jacht, is dat wel van duurzaam hout? Of is daar een heel oerwoud voor opgegeven, met al haar flora en fauna?
hoho.
Net zoals vlaktaks moet regelen dat de rijken hun armzalige stukje kunnen overdragen over de armen. Wat zij als een uiteindelijke druppel op de gloeiende plaat van de staatskas gooien. Terwijl al die miljoenen met een klein beetje extra belasting het zoveel eerlijker kunnen maken.
Moet je niet al die miljoenen gitaren over een kam scheren. Met een zo een armetierig dekje op een plezierbootje van zo een overwerkte CEO zijn enig pleziertje.
Het plebs misgunt die paar plankjes terwijl het maar gitaren koopt. Gitaren verbieden DAT zet zoden aan de dijk. Dat ene badkuipje zijn dek is niet het probleem.
:soinnocent:
Een beetje raar ook mensen wiens gitaarcollectie en gerelateerd aankoopbeleid je (volgens mij) niet kent hypocriet te noemen. Je zou ze hooguit potentieel inconsistent kunnen noemen. Overigens staat de vleesindustrie met hele, hele dikke stip op de nummer één van oorzaken van ontbossing.
Wel dank voor de aansporing om me eens in houtsoorten, ontbossing etc in het licht van gitaren te verdiepen! Nooit echt aan gedacht eerlijk gezegd.
Geen dank!
Een andere invalshoek tav bepaalde zaken werkt verfrissend.
😆
Zeker. Hoop ook dat mijn eerste alinea, die je schijnbaar negeert, jou een andere invalshoek kon bieden over hoe snel je iemand hypocriet noemt.
Bovendien: Een vrouw dekken vind ik persoonlijk wel R&R. Ontbost of niet. Zo nauw kijken we niet.
Een jacht dekken? Dacht het effe niet.
Vriendelijke groet, Gus
Kom op jongens een jacht heeft zijn weerslag ja het is absurd dat ik heb meegewerkt aan een megayacht van 100 m voor een ruschishe eigenaar die tevens ook eigenaar is van een Engelse voetbalclub voor 450 miljoen
De keerzijde is ondanks dat dit een cadeautje was voor zijn vrouwtje dat hier wel 300 gezinnen een jaar lang van eten de wereld is oneerlijk verdeeld zo ook ruilde ik een partij Honduras mahonie tegen een partij bubbinga en palissander en nu is het per januari verboden
Nu ben ik een megayacht aan het inbouwen en dan gebruiken ze bubbinga zonder certificaat en dan komen ze niet controleren
Neem het leven met een knipoog en maak het om je heen gelukkig zo is het ook iets minder belangrijk het leven duurt te kort daarintegen mocht je echt verschil kunnen maken ga er dan voor
Heb jij gewoon een jacht gebouwd voor Abramovitsj, pik💪 Held 👍
Goed bezig! En dat al die linkse geitenwollen sokken dragers dit verketteren, soit... Je runt tenslotte een bedrijf waar je van je passie moet leven en dus geld verdienen. Een vies woord hier blijkbaar😉
Ik zie hier volgens mij helemaal niemand afgeven op je beroep oid?
Inderdaad en vele andere bekenden
Ook heb ik meegewerkt aan het jacht van Eric clapton twee jachten van Jim Clark (rivaal Bill Gates) een Australische filmproducent meerdere sheiks en vele anderen Trump zijn schip zouden wij bouwen er is in zijn opbouw van het schip nog wel opgetreden door Dire Straits maar het schip is door zijn scheiding nooit afgebouwd
Maar waar ik echt van houdt is gewoon alleen in mijn hok een mooie gitaar bouwen ik heb alle luxe wel gezien heb liever de regie in eigen hand
Of werk je heel toevallig bij Huisman in Vollenhove?
Ik ken bijna alle werven in Nederland maar heb 3 jaar gewerkt in vollenhove en al 21 jaar in makkum en das een hele prestatie als je nog 39 moet worden
Het is fantastisch! Nee joh, oprecht leuk om te vertellen. Wat heb je precies bij die jachten gedaan dan? Het klinkt wel leuk, maar als je over het popnageldesign gaat van de onderplaat van de romp, lijkt het me iets minder spannend dan dat je daadwerkelijk met Clapton aan tafel zit om de deal te sluiten. In het eerste geval kijk ik meewarig naar je lot, maar als het ook maar neigt naar dat laatste ben ik gewoon strontjaloers. ;)
Ik plaats luxe interieurs daarnaast geef ik super visie aangaande manier van bouwen geef ik leiding oftewel uitvoerder en ben trouble shooter eigenlijk alles met interieur en exterieur