en nog wat pics, juz for fun
http://i158.photobucket.com/albums/t...G/DSC03038.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t...G/DSC03037.jpg
zelfde amp, ander formaat gitaar :)
http://i158.photobucket.com/albums/t...G/DSC03029.jpg
Printable View
en nog wat pics, juz for fun
http://i158.photobucket.com/albums/t...G/DSC03038.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t...G/DSC03037.jpg
zelfde amp, ander formaat gitaar :)
http://i158.photobucket.com/albums/t...G/DSC03029.jpg
ha, iets gevonden waardoor ik beter closeups kan trekken, hier zie je de sparkle jungle. en het logo op truss rod cover.
http://i158.photobucket.com/albums/t...G/DSC03048.jpg
Naast het Guttlin logo, komt er nog een derde logo op de headstock :
http://i158.photobucket.com/albums/t...TOCKLOGO-1.jpg
had eerst wat fijnere logo's getekend, maar die zijn niet goed zichtbaar op de sparkle achtergrond, dus maar vette letters genomen
De trussrodcover vind ik knap, het logo voor de Bling King wat minder, eerlijk gezegd vind ik het een beetje inspiratieloos, ik ben beter van je gewoon : je vorige logo's waren allemaal kunstwerkjes op zich, dit vind ik niet in de Guttlin-traditie passen ... No hard feelings I hope :makeup:
tuurlijk nie man, ik post hier juist dingen om feedbackk te krijgen, + of -, allemaal interessant.
mss komt er nog een wat meer uitgewerkte versie van het logo maar zoals ik al zei: veel van details gaan echt verloren op de sparkle. idee bij dit logo: lettertype van ouwe filmposters, film = hollywood = sparkle enz... soit, we zien wel
photoshopke:
http://i158.photobucket.com/albums/t...DSC03050-1.jpg
ik vind het logotje er niet echt bij passen, het lijkt wel iets van een vliegtuig burs ;)
misschien bij het puntje op de i een kroontje? of iets in die richting, verders props voor het lak en schuur werk :D
in het kader van het documenteren van het lakproces, nog enkele pics
Mocht ik het ooit nog es doen (en dat zal zeker niet voor dadelijk zijn ...) moet ik toch een andere manier vinden om de laklagen op te bouwen (met een borstel zoals al gezegd oa) Enkel spuiten duurt echt heeel lang. En telkens denk je, na de volgende laag zal het wel goed zijn. als je dan hebt geschuurd, zie je dat je er nog niet bent. het is telkens wel een klein stapje beter, maar toch: eigenlijk wel funny dat de creatie van zo'n blits, flasy instrument zo geweldig booooring kan zijn :)
http://i158.photobucket.com/albums/t...G/DSC03065.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t...G/DSC03077.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t...G/DSC03089.jpg
Ik vind de "Bling King" letters ook wat minder. Ze zijn me te recht en hoekig, zeker in vergelijking met de andere teksten...
Drie logo's op de headstock vind ik net iets te veel..
Maar wel een aardig stukje vakmanschap deze bling king!!!
Op foto ziet het er echt al geweldig uit ...
Misschien de volgende keer toch eens een poriënvuller gebruiken?
Eerst een paar lagen lak, dan porienvuller erover, schuren en verder lakken?
Volgens mij gaat dat veeeel sneller.
s.
ik zou persoonlijk bling king op de trussrod cover zetten :)