Oorspronkelijk geplaatst door
senna101
Hij is 3 mnd oud, de ex-eigenaar heeft een niks met fender.. ieder zn ding zou ik zeggen.
Ik heb een factuur die op zijn naam staat en geen kassabon ofzo.
Als ik bij de lidl een apparaat inlever wat het niet meer doet krijg ik met kassabon zo mn geld terug op mn rekening.
Er is niks mis met die hotrod en het is een blijverd daar niet van maar het is dan toch te maf dat je dat ding niet “op naam” kan krijgen en mocht er dan toch iets mis gaan dat je geen recht op garantie hebt?!? Die gasten hebben toch hun centjes op de bank staan...
Btw de ex-eigenaar werkt helemaal mee en snapt er ook niks van..