Mensen, luister eens even: het blad Rolling Stone heeft Jimi Hendrix uitgeroepen tot beste gitarist aller tijden!
Het stond zelfs in De Telegraaf vanmorgen!
Eindelijk de erkenning die 'ie al zo lang verdiende!
Printable View
Mensen, luister eens even: het blad Rolling Stone heeft Jimi Hendrix uitgeroepen tot beste gitarist aller tijden!
Het stond zelfs in De Telegraaf vanmorgen!
Eindelijk de erkenning die 'ie al zo lang verdiende!
kijk jij daar zo van op dan?
Wie?............
Dat soort lijstjes zijn absoluut onzinnig imo. Bovendien speelt ook hier smaak een doorslaggevende rol.
luister eens even, ik hoor nix :D
toevallig wel vanmorgen 2 ubuisjes van hem bekeken, sgt pepper, willen we misschien met de band gaan doen :rockon:
Hij is bij DWDD uit het lijstje gehaald.
wow... surprise surprise..... is er een top waar hij niet op 1 staat?
laat me raden, nummers 2 was jimmy page?
Verder stonden waarschijnlijk david gilmour, eric clapton en keith richards hoog zoals altijd.
je vergeet kurt cobain.
die lijsten zijn absoluut onzin, wat hendrix deed destijds was toen vrij uniek,
een overgewaardeerde gitarist, mede doordat jan met de pet geen weet heeft van de supergitaristen die zich buiten het mainstream gebeuren bevinden komt hij altijd hoog in de lijst.
hahaa, de firefox met die youtube van hendrix stond nog open en wat staat er bij related?
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=lt0DTHws420