PDA

View Full Version : Pedalendag 4 !!!!!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3

Dirk_Hendrik
23 april 2005, 20:26
Op verzoek van Seymour paul en Lucky maar met niet minder liefde geplaatst :-D :


Gentlemen ! Het zonnetje schijnt weer, er zit weer groen aan debomen, het begint te kriebelen: tijd voor een nieuwe Pedalendag ! De vierde editie zal net als vorige keer weer in Oegstgeest plaatsvinden, onder de bezielende leiding van de heren Lucky en Seymour Paul (Luca en Michel).


Voor de goede orde zal eerst geďnventariseerd worden welke zondag iedereen het beste schikt.
De keus is uit:

5 juni
12 juni
19 juni

De opzet zal grotendeels gelijk zijn aan die van vorige keer, dus zowel wat shootouts als kleine presentaties en een vrije indeling, verdeeld over twee ruimtes.
Iedereen die geďnteresseerd is kan hier reageren. Vermeld de datum/data die je kan, wat je hebt of meeneemt.
Volg dit topic voor nadere info, later zal iedereen weer via mail op de hoogte worden gehouden.


Disclaimer:
Dit initiatief komt van gebruikers van het gitaarnet.nl forum en heeft in organisatie niets te maken met gitaarnet.nl

groovyB3
23 april 2005, 20:29
5 juni!

Weet niet helemaal zeker of ik kom. Kheb maar 1 pedaaltje nu de Bassman heeft de geest gegeven.

Dirk_Hendrik
23 april 2005, 20:33
Jij komt toch niet. Voorgaande keren kwam er ook al iets inferieurs tussen. :-D

Dirk_Hendrik
23 april 2005, 20:37
Qua data: Ik neem wel vrij als ik eventueel iets te doen heb.

Qua pedalen.....
De Keio Synthesizer Traveller gaat in elk geval mee. Over de Morley Oilcans durf ik nog steeds niets te zeggen :cry: . Verder uiteraard m'n RM octavia clone. Verder loopt er nog een projectje met Bram Versteeg wat op die tijd echt wel af zal zijn.

Op pedalendag 3 zijn de Phasers en chorussus geloof ik een beetje achergesteld. tijd viir een goedmakertje?

Robbert
23 april 2005, 21:04
Zolang het een zondag is kan ik heel vaak wel. Dus geen probleem.


Deze keer moeten we zorgen dat er genoeg true-bypass boxjes zijn, voor de pedalen die dat niet zijn.

Ik zal weer wat meenemen, heb die Cosmosound nu en tzt ongetwijfeld weer wat ander leuks :D

strattie
23 april 2005, 21:08
datum maakt niet echt uit...
qua pedalen heb ik helemaal niks meer. Maar ik wil graag komen om evt. wat te testen :)

@groovyb3
Bassman stuk? wat is er mis mee? IK heb trouwens donderdag ook over een versterker van de ampman gespeeld. Heerlijk geluid, was ook een bassman versterker maar dan in een andere kast.

Mitch
23 april 2005, 21:27
Ja, iedereen begon al weer zo te zeuren, het moest er maar weer van komen :wink:

@Robbert: TB loops of A/B boxjes staan op mijn verlanglijstje. Eén en ander zal afhangen van hoe groot de shootouts gaan worden.
Je tip van vorige keer om bij de lijst van pedalen ook de eigenaars te vermelden heb ik trouwens ook in mijn oren geknoopt.

@sas: ik weet niet of je nog toegelaten gaat worden na je afmeldingen voor editie 2 en 3 :D
Nee, bijna pedaal-loos of niet, je bent welkom hoor ! Kut van je amp :cry:

@Dirrukie: phaser is vorige keer inderdaad in de soep gelopen. PM7-fan als ik ben wil ik die eigenlijk nog wel een keer de sporen geven na mijn half mislukte demo op Pedalendag 2.
Gebrek aan phaser shootout kwam trouwens mede doordat zoveel mensen later kwamen dan gepland doordat de nieuwe wijk nog niet op alle kaarten stond; dit jaar zulen we proberen iets meer van een routebeschrijving te maken. Het blijft ieders eigen verantwoordelijkheid natuurlijk en ik heb niet zo veel zin om de route volledig met de auto te gaan uitstippelen, maar we doen ons best.

Les Paul
23 april 2005, 22:45
Ik kom graag. 5 juni of 19 juni zijn wat mij betreft OK.
Ik heb:
Red Snapper (4 knops),
T-Rex Alberta
Wylde overdrive
Sparkle Drive
ChoralFlange
MXR Microamp

Ik hoop tegen die tijd mijn 19" rack klaar te hebben, met daarin ook de GCX. Als er interesse is, kan ik dat ook meenemen.
Als iemand met mij mee wil rijden, graag een PM. Ik kom langs Almere en Amsterdam

strattie
23 april 2005, 23:04
Ik wil mijn versterker evt. wel meenemen. Ik woon toch redelijk dichtbij. Het is een Mesa caliber 50+.

Lucky
23 april 2005, 23:58
dudez!!!

ja ja...dat wordt weer een groots feest!
wat meer ruimte voor de overschillende onderdelen...minder geprop....
gaat goed worden.


sas, wat is er aan de hand met die amp...wat heb je er mee gedaan?

Uchison
24 april 2005, 01:13
Jongens, ik vind dit geweldig!! Pedalendag. Vorige keer moesten jullie het per se doen toen ik op tour was, maar nu...nu ben ik erbij. Maakt niet uit welke dag het valt. Ik kan alle drie tot nu toe.
Het enige is dat ik niet echt intressante pedaaltjes heb. Er staat ergens op de site een foto van mijn board. Daarnaast heb ik alleen nog maar een Maxon PT 999, een oude Deluxe Electric Mistriss en een Analog Delay van Guyatone PS-109 die ik zelden heb gezien bij andere mensen.
Als er toch intersesse is in een pedaal/en kan ik dat altijd meenemen.
Dus boek me erbij. :)

jpb
24 april 2005, 12:34
Goed plan weer een pedalensnob-dag. Ik kan 5 en 12 juni, maar ben de 19e met vakantie.

Als alles goed gaat heb ik dan de TIMMY in huis. Phaser shootout ben ik ook nieuwsgierig naar (mijn MXR phase 45 dus). Luca's script 90 wil ik ook wel eens goed horen + alle phasers die ik niet ken.

Zo veel mogelijk bypassen is helemaal goed; dat ging vorige keer een beetje mis. Krijgt mijn Soul-Bender dan toch nog een echte kans?????

Mitch
24 april 2005, 12:56
Nee, da's een Fulltone :lol:

Maar welkom Hans !


@Uchison:

Er staat ergens op de site een foto van mijn board.

Hartstikke mooi. Waar en op welke site en denk je echt dat ik ga zoeken :lol:
Nee, serieus, post even een lijstje met wat op je board staat.

groovyB3
24 april 2005, 13:49
@groovyb3
Bassman stuk? wat is er mis mee?

Waarschijnlijk een van de speakers naar de klote, terwijl ik er maar een paar keer echt over gespeeld heb (thuis speel ik nooit versterkt). Ik heb nogal de neiging om speakers verrot te spelen en zeker kleine speakers.

De 8" speakers missen toch wat in de sound, dus ik ga hem nu drastisch ombouwen. Het chassis ga ik in een head bouwen en daar een aparte cab onder.

Lucky
24 april 2005, 15:27
De 8" speakers missen toch wat in de sound, dus ik ga hem nu drastisch ombouwen. Het chassis ga ik in een head bouwen en daar een aparte cab onder.

jammer, het karakter van de versterker was juist apart omdat ie niet zo 13 in een dozijn was...

groovyB3
24 april 2005, 15:46
Jah is ook wel zo, maar ik zie het niet zitten om om de zoveel tijd een speaker moet vervangen.

BramVersteeg
24 april 2005, 16:04
5 en 19 juni kan ik al niet dus voor mij kan het alleen de 2e datum worden :( , en dan hoop ik niet dat ik dan net naar de rockacademie moet..... Dus voor mij is het nog even de vraag of ik kan komen. Ik heb wel wat leuke pedalen om mee te nemen:

- LoveTone '?' flanger
- Lovetone Wobulator (D_H clone, origineel is verkocht)
- T-rex replica
- EHX memoryman deluxe
- EHX holy grail
- Z-Vex FuzzProbe
- RMC1 wah
en evt. nog een StroboStomp om wat mensen te laten testen.

Ik kan er natuurlijk niet zeker van zijn dat er tegen die tijd geen nieuwe pedalen bij zijn gekomen :-D

Mitch
24 april 2005, 16:07
Ik denk zo maar dat er een hoop mensen geďnteresseerd zullen zijn in de Fuzz Probe en de Lovetone bende, dus er begint op deze manier wel een lichte voorkeur voor 12 in te komen....
Laat maar komen die aanmeldingen !!!!!!!!!!

Lucky
24 april 2005, 17:04
Ik heb nogal de neiging om speakers verrot te spelen en zeker kleine speakers.

Waarom dat dan?
is toch nergens voor nodig

Lucluc
24 april 2005, 17:53
Lijkt me leuk om ook eens te komen! Als de modulatie effecten worden getest, dan heb ik nog wel wat aparts: een Coron Space Machine. Te gekke zeezieke leslie/vibrato!!! En ik kan nog drie Zvex effecten meenemen. Telt een buizenreverb ook mee, of moet ik dan naar de ampmeeting?

groovyB3
24 april 2005, 18:08
Ik heb nogal de neiging om speakers verrot te spelen en zeker kleine speakers.

Waarom dat dan?
is toch nergens voor nodig

Op de een of andere manier heeft mijn aanslag een vernietigende uitwerking op alnico speakers en kleine speakers. Daarbij helpt een dikke lading fuzz ook niet echt mee... ;)

robzilla
24 april 2005, 18:14
Ik ben er weer bij, mits de datum goed uitkomt natuurlijk! zal even kijken vanavond.

Ben erg benieuwd naar je pedalen Lucluc, zou leuk zijn als je kan komen! :) Vooral de Zvex pedalen, de reverb mag natuurlijk ook mee! :D

Lucky
24 april 2005, 18:20
Op de een of andere manier heeft mijn aanslag een vernietigende uitwerking op alnico speakers en kleine speakers. Daarbij helpt een dikke lading fuzz ook niet echt mee... ;)

grrrrr! je zou goed voor het beestje zorgen en dan ga je hem zo behandelen!
:evil:
Onverlaat!

nou ja...het is jouw amp.
Je zou eigenlijk eerst moeten kijken of het iets voor jouw is voordat je het koopt. zo blijft unieke gear heel en uniek...en hoef jij niet steeds dingen in te ruilen of te repareren...

jpb
24 april 2005, 18:22
Ik heb nogal de neiging om speakers verrot te spelen en zeker kleine speakers.

Waarom dat dan?
is toch nergens voor nodig

Op de een of andere manier heeft mijn aanslag een vernietigende uitwerking op alnico speakers en kleine speakers. Daarbij helpt een dikke lading fuzz ook niet echt mee... ;)
Het enige wat speakers molt is als het vermogen onder anderhalf maal de output van de amp is en als je met zware fuzz/distortion speelt. Van een aanslag zijn nog nooit speakers opgeblazen.

groovyB3
24 april 2005, 18:55
Je zou eigenlijk eerst moeten kijken of het iets voor jouw is voordat je het koopt. zo blijft unieke gear heel en uniek...en hoef jij niet steeds dingen in te ruilen of te repareren...

Ze zien me al aankomen 'Mag ik het eerst een maand uitproberen om te kijken of het wat is en of de speakers het wel houden? Als ie verrot gaat krijg ie em terug, anders betaal ik em wel'.

;)

Bluesbreaker
24 april 2005, 19:37
Je zou eigenlijk eerst moeten kijken of het iets voor jouw is voordat je het koopt. zo blijft unieke gear heel en uniek...en hoef jij niet steeds dingen in te ruilen of te repareren...

Als hij het kapot speelt worden de overgebleven exemplaren nog veel unieker :-D

Lucky
24 april 2005, 19:49
er was er maar een van...dus de soep is op.

DREAMMACHINE
24 april 2005, 22:07
...12 juni is voor mij ook het beste!...

wat ik mee kan nemen is oa het volgende, als er vraag naar is:

teese rmc3
mxr script phase90
boss chorus ensemble 1
ibanez fl-301 flanger

en voor de rest is het al helemaal niet echt origineel ( dl4, holy grail) etc ....maar ik ben vooral benieuwd en heb er veel zin an aangezien afgelopen keer zeer de moeite waard was!

groovyB3
24 april 2005, 22:14
Je zou eigenlijk eerst moeten kijken of het iets voor jouw is voordat je het koopt. zo blijft unieke gear heel en uniek...en hoef jij niet steeds dingen in te ruilen of te repareren...

Als hij het kapot speelt worden de overgebleven exemplaren nog veel unieker :-D

Nah een tweed Bassman top is net zo uniek ;)

BramVersteeg
24 april 2005, 22:40
Lijkt me leuk om ook eens te komen! Als de modulatie effecten worden getest, dan heb ik nog wel wat aparts: een Coron Space Machine. Te gekke zeezieke leslie/vibrato!!! En ik kan nog drie Zvex effecten meenemen. Telt een buizenreverb ook mee, of moet ik dan naar de ampmeeting?

Hey Luc, lijkt me erg leuk als je langs komt (je hebt een goede smaak dus ik wil die Coron wel eens testen) :razz: .
@ dreammachine: ik zou het wel leuk vinden als je de DL4 mee zou nemen. Ik ben nog op zoek naar iets met loop/reverse functie. :P

ateng
25 april 2005, 09:32
Heee, te gek lijkt me dat zo'n pedalendag. Nog nooit meegemaakt dus ben benieuwd. Het is wel een eind rijden (Drenthe) maar wil er wel graag bij zijn dus als er mensen zijn uit Drenthe of noord-Overijsel die er ook heen gaan kunnen we misschien samen gaan. Ik gebruik zelf niet zoveel pedalen maar ik zal mijn Arion sch-1 grijze versie meenemen voor geinteresseerden.

marc_o
25 april 2005, 10:49
Nou, ik kom zeer zeker, ongeacht de datum.


Ik neem mee:

Ibanez TS808
Crowther Hot Cake
Visual Sound J&H mark 2
EH White Finger compressor

Robbert
25 april 2005, 11:45
Nou, ik kom zeer zeker, ongeacht de datum.


Ik neem mee:

Ibanez TS808
Crowther Hot Cake
Visual Sound J&H mark 2
EH White Finger compressor

Volgens mij heb jij die White finger te koop staan... :razz:

marc_o
25 april 2005, 12:06
Volgens mij ook, dus daar kan je 'm testen en vervolgens van me overnemen.

Mitch
25 april 2005, 13:26
Het is wel een eind rijden (Drenthe) maar wil er wel graag bij zijn dus als er mensen zijn uit Drenthe of noord-Overijsel die er ook heen gaan kunnen we misschien samen gaan. .

'jpb' komt ook uit Drenthe, je zou 'm een privé bericht kunnen sturen om wat af te spreken over carpoolen.
Hou dit topic in de gaten, als de datum definitief is komt er een definitieve aanmelding via de mail.

Quink
25 april 2005, 15:00
- Lovetone Wobulator (D_H clone , origineel is verkocht)

:o Jesus H. Christ on a popsicle stick, dit valt me nu pas op. Ben erg benieuwd. Ik kan alleen op de 12de, dus graag dan. :D

Kan een Ibanez PH-99 meenemen voor de phaser shoot out. Verder eventueel (indien geďnteresseerden) een Swamp Thang tremolo.

Lucluc
25 april 2005, 15:26
Kan D_H een wobulator clonen?

Dirk_Hendrik
25 april 2005, 15:27
- Lovetone Wobulator (D_H clone , origineel is verkocht)
:o Jesus H. Christ on a popsicle stick, dit valt me nu pas op. Ben erg benieuwd.



Hier vast een voorproefje van de aanbouw: :wink:

http://www.exaudio.nl/board.jpg

BramVersteeg
25 april 2005, 15:41
- Lovetone Wobulator (D_H clone , origineel is verkocht)
:o Jesus H. Christ on a popsicle stick, dit valt me nu pas op. Ben erg benieuwd.



Hier vast een voorproefje van de aanbouw: :wink:

http://www.exaudio.nl/board.jpg

:cool: .................................................. .................................................. ............. :evil: en nou niet met z'n allen vragen of ie zo lief wil zou om er nog een te maken! :wink:

Quink
25 april 2005, 15:49
Hier vast een voorproefje van de aanbouw: :wink:

http://www.exaudio.nl/board.jpg

:o (Wrijft ogen uit)

:o (Nogmaals)

Juist. Kun je hier ook vooruit mee, of alleen achteruit in de tijd? Haal je 1761 al? :o

Dirk_Hendrik
25 april 2005, 16:09
Onderzijde PCB:
http://www.exaudio.nl/LTC_pcb.jpg

Mitch
25 april 2005, 18:40
Dirk_Hendrik Lovetone Clone, geweldig !

@Quink, heel graag de PH99, baalde er vorige keer van dat die niet meer aan bod kwam door het uitvallen van de phaser shootout. Is de enige Neo-Vintage die ik nog niet gehoord heb :)

Dirk_Hendrik
25 april 2005, 19:08
Dirk_Hendrik Lovetone Clone, geweldig !

:D
Je moet er iets van text opzetten... anders heb je binnen de kortste keren een prachtige print..... in spiegelbeeld... :oops:

Robbert
25 april 2005, 21:17
Volgens mij ook, dus daar kan je 'm testen en vervolgens van me overnemen.

Is goed, ik neem 15 Euro mee. :razz:

Nielsje
25 april 2005, 21:29
ik wil opzich ook wel komen,

maar alleen als het op 19 juni is, heb namelijk op 13-6 en 16-6 belangrijke tentamens :s

ben alleen bang dat ik verder geen interessante pedalen heb, wellicht een paar amdek pedalen (bij jullie wellicht onbekend, maar goedkoop gekocht en best te doen...)

kan wel als het moet ff wat TB boxjes in elkaar zetten voor het test werk.

DREAMMACHINE
26 april 2005, 08:14
@ dreammachine: ik zou het wel leuk vinden als je de DL4 mee zou nemen. Ik ben nog op zoek naar iets met loop/reverse functie. :P

...prima, heb de dl4 nu aardig leren kennen en ben er uitermate tevreden over...

maar de datum moet dan wel 12 juni zijn......wanneer wordt beslist over de datum??

marc_o
26 april 2005, 09:35
Volgens mij ook, dus daar kan je 'm testen en vervolgens van me overnemen.

Is goed, ik neem 15 Euro mee. :razz:

Laat niemand je ooit vertellen dat je geen humor bezit.

Robbert
26 april 2005, 10:55
Laat niemand je ooit vertellen dat je geen humor bezit.

:D

robzilla
26 april 2005, 14:01
Robbert, neem jij ook weer alles mee? :) Ben ook wel benieuwd naar de Full Drive..

Gaan we weer aan de shootouts, of meer los testen? eventueel meer tijd voor het los testen van dingen op eigen amps en versterkers? Ik ben wel van plan om mn gitaar en amp mee te nemen om wat boosters enzo uit te proberen.. :)

Robbert
26 april 2005, 14:34
Niet alles, ik zie wel. De tweede keer had ik twee kratten mee, en de laatste keer maar één. Ik hoop nog effe een MN3005 chipje te regelen, dan zal ik ook m'n EH Full double tracking meenemen. Misschien ook wel m'n GL100 guitar driver, DS-1 en Metalzone in een 19"... Fulldrive zal ik ook inpakken, alhoewel die niet echt een zeldzaamheid is ;)

robzilla
26 april 2005, 15:17
Niet alles, ik zie wel. De tweede keer had ik twee kratten mee, en de laatste keer maar één. Ik hoop nog effe een MN3005 chipje te regelen, dan zal ik ook m'n EH Full double tracking meenemen. Misschien ook wel m'n GL100 guitar driver, DS-1 en Metalzone in een 19"... Fulldrive zal ik ook inpakken, alhoewel die niet echt een zeldzaamheid is ;)

Tja ach, ik wil hem wel eens horen :)

Dirk_Hendrik
26 april 2005, 15:28
Ik hoop nog effe een MN3005 chipje te regelen, dan zal ik ook m'n EH Full double tracking meenemen.

Ruilen?
Chipje voor dat oude flangertje waar we het als eens eerder over hadden?

BramVersteeg
26 april 2005, 15:39
Even OT: Hey D_H, heb je het origineel al terug gestuurd? Die knakker is een beetje ongeduldig aan het worden :wink:

Dirk_Hendrik
26 april 2005, 15:54
Zending in distributieroute 26-04-2005 Wijchen-Bijsterhuizen , pakkettendistributie

Quink
26 april 2005, 16:02
Wijchen-Bijsterhuizen , pakkettendistributie

Da's hier min of meer om de hoek. Wil wel even langs gaan om e.e.a. op te halen. :D

BramVersteeg
26 april 2005, 16:24
Wijchen-Bijsterhuizen , pakkettendistributie

Da's hier min of meer om de hoek. Wil wel even langs gaan om e.e.a. op te halen. :D

Zul je toch echt snel hierheen moeten komen want hij is net aangekomen :P . En als je niet snel bent kun je er voor naar Noorwegen wandelen :wink:

Robbert
26 april 2005, 16:36
Ik hoop nog effe een MN3005 chipje te regelen, dan zal ik ook m'n EH Full double tracking meenemen.

Ruilen?
Chipje voor dat oude flangertje waar we het als eens eerder over hadden?

:roll:

:razz:

Quink
26 april 2005, 16:45
Wijchen-Bijsterhuizen , pakkettendistributie

Da's hier min of meer om de hoek. Wil wel even langs gaan om e.e.a. op te halen. :D

Zul je toch echt snel hierheen moeten komen want hij is net aangekomen :P . En als je niet snel bent kun je er voor naar Noorwegen wandelen :wink:

Klote TPG. Normaal zijn ze met zo'n elektrische prikstok nog niet voorruit te branden. http://smile.smilies.nl/443.gif http://smile.smilies.nl/443.gif

Speeddemon
26 april 2005, 18:22
over TPG gesproken, ik heb laatst op een donderdag een kastje AANGETEKEND verstuurd, hopende dat het de volgende dag aan zou komen. (koper had die vrijdag een optreden). Vervolgens is het 4 dagen lang op tracktrace.nl niet te vinden :evil: :evil: en komt het de woensdag erop pas aan!

Goddamn 6 dagen onderweg! Omdat die mongolen MIJN postcode als postcode van ontvanger hebben gebruikt. HallO! :o :evil: (heeft dus 3 dagen voor nop in verdeelcentrum in Breda gelegen...)

Met die vrachtladingen die ik verstuur zouden ze me ondertussen een Dremel voor m'n verjaardag mogen geven, en zo'n coole Freddy Krueger trui waar hun eigen personeel in loopt. :roll:

Dirk_Hendrik
26 april 2005, 18:25
Het is tenminste aangekomen! Zo'n foute postcode is een onoverkoemlijk probleem. Dan moeten ze eerst wachten tot de slimme medewerker terug is van vakantie ofzo :roll:

Dirk_Hendrik
26 april 2005, 18:26
by the way,
dremels kosten op dit moment geen R33t meer.

Speeddemon
26 april 2005, 19:12
Het is tenminste aangekomen! Zo'n foute postcode is een onoverkoemlijk probleem. Dan moeten ze eerst wachten tot de slimme medewerker terug is van vakantie ofzo :roll:
aangezien jij mijn stijl van addresseren hebt overgenomen, zou je toch moeten weten dat mijn/onze labels fuckin' duidelijk zijn? :wink:

ik bedoel: afzender=10pt, Verdana
aan: 18pt, Verdana bold.

welke imbeciel haalt het dan in z'n hoofd om de kleine postcode als bestemming te kiezen?!

Robbert
26 april 2005, 20:11
aangezien jij mijn stijl van addresseren hebt overgenomen, zou je toch moeten weten dat mijn/onze labels fuckin' duidelijk zijn? :wink:

ik bedoel: afzender=10pt, Verdana
aan: 18pt, Verdana bold.

welke imbeciel haalt het dan in z'n hoofd om de kleine postcode als bestemming te kiezen?!

Print dan ook de afzender in een hoek van 90 graden, dan was dit niet gebeurd :D

Speeddemon
26 april 2005, 20:21
jij moet je muil houwe, want je hebt een originele Dunlop box. :lol: 8-) :wink:

Dirk_Hendrik
26 april 2005, 21:12
aangezien jij mijn stijl van addresseren hebt overgenomen, zou je toch moeten weten dat mijn/onze labels fuckin' duidelijk zijn?

1e, Niet geheel waar.
2e, Wel geheel waar :wink:

Dirk_Hendrik
26 april 2005, 21:14
Ennneeeh,
ik gebruik waterproof papier :razz:

Verder,
zullen we weer ontopic gaan (ja, ik ben medeschuldig).

Speeddemon
26 april 2005, 21:16
aangezien jij mijn stijl van addresseren hebt overgenomen, zou je toch moeten weten dat mijn/onze labels fuckin' duidelijk zijn?

1e, Niet geheel waar.
2e, Wel geheel waar :wink:
define 1e.

Robbert
26 april 2005, 23:22
jij moet je muil houwe, want je hebt een originele Dunlop box. :lol: 8-) :wink:

Had. :P

Speeddemon
26 april 2005, 23:29
wie heeft 'm nu?
En heb je 'The pedal that shall not be named' dan ook verkocht?

Robbert
26 april 2005, 23:38
wie heeft 'm nu?
En heb je 'The pedal that shall not be named' dan ook verkocht?

Dat laatste zéker niet 8-)

De doos is nu van de kat, hij moest er even aan wennen, maar hij past er prima in! :D

Speeddemon
26 april 2005, 23:56
wie heeft 'm nu?
En heb je 'The pedal that shall not be named' dan ook verkocht?

Dat laatste zéker niet 8-)

De doos is nu van de kat, hij moest er even aan wennen, maar hij past er prima in! :D
:D wordt er toch nog door IEMAND op Dunlop gescheten. :lol:

Maar any updates hoe je 'm vind?

Robbert
27 april 2005, 00:06
:D wordt er toch nog door IEMAND op Dunlop gescheten. :lol:

Maar any updates hoe je 'm vind?

Heb er nog niet heel veel mee gespeeld maar hij geeft rond 12-1 uur een lichte sparkle in het hoog. Moet hem nog eens goed open draaien, maar hij werkt iedergeval goed met de Fuzz drive :)

Uchison
27 april 2005, 01:44
Neemt er iemand een COD mee?

Robbert
27 april 2005, 01:55
Neemt er iemand een COD mee?

OCD?

Uchison
27 april 2005, 01:56
:oops: ja die bedoelde ik......... :roll:

Mitch
27 april 2005, 14:37
Maar Remco, afgezien van je TPG beslommeringen, wilde je ook nog komen :D

Speeddemon
27 april 2005, 14:56
komt Yoeri ook? :wink:

marc_o
27 april 2005, 17:19
wie heeft 'm nu?
En heb je 'The pedal that shall not be named' dan ook verkocht?

Dat laatste zéker niet 8-)

De doos is nu van de kat, hij moest er even aan wennen, maar hij past er prima in! :D

Mooi zo, gaatjes erin, slootje opzoeken en zwemmen maar! :)

Mitch
27 april 2005, 17:49
Jij houdt echt van katten hč ? :cry:

Die van ons houden wél van gitaren trouwens. Nou ja, gitaarkoffers:

http://home.kabelfoon.nl/~sjem/images/poes-git-koff-5.jpg


En versterkers. Maar dan alleen Rivera's natuurlijk


http://home.kabelfoon.nl/~sjem/images/cat%20amp.jpg

LordRiffenstein
27 april 2005, 18:05
komt Yoeri ook? :wink:

LOL

Heb je Migboosts klaar tegen de meeting?? :cool: Dan speel ik misschien nog wel eens taxi maar ik breng zeker niet zoveel troep mee als de vorige keer. Ik heb eigenlijk alleen een Octafuzz en de Myclone Amp nieuw sinds de vorige meet. Tja, die Myclone is ondertussen wel wereld be-euh-rucht :razz:

Oh ja, 5 mei kan voor mij niet, 12 en 19 moet wel kunnen.

jpb
27 april 2005, 19:20
Tussenstand: Volgens mij ligt 12 juni op kop :D

DREAMMACHINE
27 april 2005, 19:42
...zekers!....en ben ook zeer benieuwd naar de my-clone!...( of clean sanchez...wat dan ook...)... :cool:

Speeddemon
27 april 2005, 19:42
komt Yoeri ook? :wink:

LOL

Heb je Migboosts klaar tegen de meeting?? :cool: Dan speel ik misschien nog wel eens taxi maar ik breng zeker niet zoveel troep mee als de vorige keer. Ik heb eigenlijk alleen een Octafuzz en de Myclone Amp nieuw sinds de vorige meet. Tja, die Myclone is ondertussen wel wereld be-euh-rucht :razz:

Oh ja, 5 mei kan voor mij niet, 12 en 19 moet wel kunnen.
Ik heb op de behuizingen en PCB's na alle onderdelen al voor een nieuwe batch, maar wil de PCB's compleet re-designen. Ik wil namelijk misschien een toggleswitch toevoegen voor een hi-cut, aangezien voor sommige setups de MiG*Boost iets minder sprankelend mag zijn.

Robbert
27 april 2005, 19:54
Oh ja, 5 mei kan voor mij niet, 12 en 19 moet wel kunnen.

Uhm, niet te snel makker... :D

Het is in juni, niet mei :razz:

Dirk_Hendrik
27 april 2005, 20:57
Ik heb eigenlijk alleen een Octafuzz

Is dat de Fuller octafuzz?
Ik heb net het tychobrahe trafotje gekregen en zat te denken om eens even aan tycho op te knutselen als side project (de Lovetone gaat redelijk naa af en ik heb een projectje voor een zekere bouwer in Breda-prinsenbeek tegen af aan). Daar de Fuller een tycho cloon schijnt te zijn ben ik dan wel geinteresseerd in een AB vergelijk. Verder heb ik uiteraard de RM Octavia clone mee.

Speeddemon
27 april 2005, 21:17
ik heb een projectje voor een zekere bouwer in Breda-prinsenbeek...
REPRESENTIN' PRINSENBEEK WEST-SIDE LOCO'S!!!


http://www.peat.org/images/big-gangsta-izzy-two.jpg

8-) :lol:

Dirk_Hendrik
27 april 2005, 21:30
Fuk Remo!!

Dat je je haar afknipte was al zo'n bedenkelijke aktie maar dat snorretje is echt...
:seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf:

en die dildo's in je handen! Die zijn echt.......
:seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf:

Robbert
27 april 2005, 21:30
ik heb een projectje voor een zekere bouwer in Breda-prinsenbeek...
REPRESENTIN' PRINSENBEEK WEST-SIDE LOCO'S!!!


http://www.peat.org/images/big-gangsta-izzy-two.jpg

8-) :lol:

Dat snorretje kan echt niet meer hoor! :roll:


En mr. B, die Remco zet jou wel aan het werk he? :D

Dirk_Hendrik
27 april 2005, 21:37
uhuh,

Niet te vergelijken tot het vriendinnetje wat een nieuwe keuken en CV- installatie wil trouwens maar onze brotha ( :seriousf: :seriousf: :seriousf: ) houdt me ook bezig.

Speeddemon
27 april 2005, 22:18
Fuk Remo!!

Dat je je haar afknipte was al zo'n bedenkelijke aktie maar dat snorretje is echt...
:seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf:

en die dildo's in je handen! Die zijn echt.......
:seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf:
effe voor de duidelijkheid; dat ben ik niet.

Dirk_Hendrik
27 april 2005, 22:25
No Shit!!!!!

Dirk_Hendrik
27 april 2005, 22:28
brotha :seriousf: :seriousf: :seriousf:

Speeddemon
27 april 2005, 22:30
tja, ik zou me in een ver hoekje kunnen voorstellen dat mensen die me alleen van een paar foto's kennen, serieus zouden kunnen denken dat ik een Weekend-Esse-Vato-Loco ben ofzo. :lol:

http://www.reedconsulting.com/chesham/social/large/1998_s&m-mexican.jpg

:lol:

Robbert
27 april 2005, 22:38
http://www.robbertscholte.nl/gallery/pictures/unsorted/speedy.jpg

OMG! Ik zuig in Fotosoep!

Speeddemon
27 april 2005, 22:43
Je brengt me wel op ideeën, kerel!

For my caucasian customers; the MiG*Boost.
For my homeboys, brotha's and esse's; the Pimp*Boost. :lol:

Word up, YO!
Dizz pedal IZ WACK! 8-)

Quink
27 april 2005, 22:49
REPRESENTIN' PRINSENBEEK WEST-SIDE LOCO'S!!!


http://www.peat.org/images/big-gangsta-izzy-two.jpg

8-) :lol:

Ja, hij kijkt nou wel heel stoer, maar als hij een krampje in zijn linkerhand krijgt kan hij zo bij de Wiener Sänger Knaben. :-? :???:

Dirk_Hendrik
27 april 2005, 23:15
http://www.robbertscholte.nl/gallery/pictures/unsorted/speedy.jpg

OMG! Ik zuig in Fotosoep!
Fuk Remo!!

:seriousf: :seriousf: :seriousf:

Speeddemon
27 april 2005, 23:20
Hey Berend, wie is Remo? :???: :roll:

robzilla
27 april 2005, 23:40
Genoeg geblaat jongens! :D

we willen een data weten! maakt mij niet echt uit! :)

LordRiffenstein
27 april 2005, 23:59
Oh ja, 5 mei kan voor mij niet, 12 en 19 moet wel kunnen.

Uhm, niet te snel makker... :D

Het is in juni, niet mei :razz:

Euh ja juni dus, 5 juni niet!

LordRiffenstein
27 april 2005, 23:59
Ik heb eigenlijk alleen een Octafuzz

Is dat de Fuller octafuzz?
Ik heb net het tychobrahe trafotje gekregen en zat te denken om eens even aan tycho op te knutselen als side project (de Lovetone gaat redelijk naa af en ik heb een projectje voor een zekere bouwer in Breda-prinsenbeek tegen af aan). Daar de Fuller een tycho cloon schijnt te zijn ben ik dan wel geinteresseerd in een AB vergelijk. Verder heb ik uiteraard de RM Octavia clone mee.

Jup, Fulltone en het is een Tyco cloon.

Mitch
28 april 2005, 00:42
Ik wacht nog heel even verdere aanmeldingen af, maar het ziet er wel naar uit dat 't 12 juni wordt.

DREAMMACHINE
28 april 2005, 08:28
...mooi! 8-)

marc_o
28 april 2005, 09:48
We zijn dus nu in 2 threads een datum aan het kiezen, begrijp ik?

DREAMMACHINE
28 april 2005, 09:52
eeeh....nee!....andere draadjes gaan toch niet over pedalendag?...

iig wordt het hier toch wel 12 juni....

8-)

telecastermaster
28 april 2005, 11:22
Ik wil ook graag weer van de partij zijn. Kan alle data.

Ik zou heel graag een vibe- shootout willen horen, danwel een tremolo-shootout.

jpb
28 april 2005, 11:58
[......] danwel een tremolo-shootout.
Mooi, dan kunnen mijn fendertjes ook meedoen als referentie (opto- en bias-tremolo).

Dirk_Hendrik
28 april 2005, 12:35
Ik zou heel graag een vibe- shootout willen horen, danwel een tremolo-shootout.

Helemaal voor!

Mitch
28 april 2005, 12:44
Zal uiteraard afhangen van hoeveel vibes er meegenomen worden.
Wat wilde je zelf inbrengen ?

@marc: twee topics over datum :???:

BramVersteeg
28 april 2005, 13:23
Ik zou heel graag een vibe- shootout willen horen, danwel een tremolo-shootout.

Helemaal voor!

Ben ik ook voor, kunnen jullie allemaal de DHLTC horen :D:D:D:D

telecastermaster
28 april 2005, 13:52
Jim Dunlop Rotovibe

telecastermaster
28 april 2005, 13:58
Welke vibes kunnen er nog meer meegebracht worden?

marc_o
28 april 2005, 14:20
Misschien heeft iemand de Vibe-rator?
:)

jpb
28 april 2005, 15:03
Misschien heeft iemand de Vibe-rator?
:)
Dan doen we ook een Orgasmotron-shootout :D

robzilla
28 april 2005, 15:22
Vibe's zijn wel tof om te testen, ben wel benieuwd. Als iemand nou even een Lovepdal Magicboy vibe uit de states haalt kunnen we die ook meenemen :D

gvink
28 april 2005, 15:25
Mag ik ook komen?? Als het een van de eerste twee data wordt, dan ben ik nog niet op vakantie... :lol:

robzilla
28 april 2005, 15:29
Mag ik ook komen?? Als het een van de eerste twee data wordt, dan ben ik nog niet op vakantie... :lol:

natuurlijk :wink:

BramVersteeg
28 april 2005, 15:36
Mag ik ook komen?? Als het een van de eerste twee data wordt, dan ben ik nog niet op vakantie... :lol:

Wat is de geheime code?......................................... :cool:
(alleen dan mag je komen :wink: )

gvink
28 april 2005, 15:49
GitaarEffectPendaal[/b]

Quink
28 april 2005, 15:52
Mag ik ook komen?? Als het een van de eerste twee data wordt, dan ben ik nog niet op vakantie... :lol:

Wat is de geheime code?......................................... :cool:
(alleen dan mag je komen :wink: )

In zijn geval:

alsikmagkomenkrijgtiedereaanwezigegitaarnetterfiks ekortingopzijneersteaankoopviamijnwebwinkel

:-D

DREAMMACHINE
28 april 2005, 18:45
....lijkt me logisch...

Mitch
28 april 2005, 19:46
Hou het topic in de gaten, komt alles goed. Er komen meer Schiedammers, dus je bent veilig :D

gvink
29 april 2005, 13:06
Klinkt goed, mannen..!

Oh.. een klein beetje stiekeme spam dan.. Bij je eerste aankoop straks krijg je een mooi t-shirt...!!!

Robbert
29 april 2005, 13:15
Klinkt goed, mannen..!

Oh.. een klein beetje stiekeme spam dan.. Bij je eerste aankoop straks krijg je een mooi t-shirt...!!!

Gerard, wat mij betreft mag je best langs komen hoor, maar:

1. Je moet wel dat belachelijk grote pedalboard meenemen! :D :razz:

2. Je mag wat mij betreft niet meer dan 5 minuten in totaal mondeling spammen over je producten, vorige keer werd het wat .. storend.

:P

gvink
29 april 2005, 13:50
Klinkt goed, mannen..!

Oh.. een klein beetje stiekeme spam dan.. Bij je eerste aankoop straks krijg je een mooi t-shirt...!!!

Gerard, wat mij betreft mag je best langs komen hoor, maar:

1. Je moet wel dat belachelijk grote pedalboard meenemen! :D :razz:

2. Je mag wat mij betreft niet meer dan 5 minuten in totaal mondeling spammen over je producten, vorige keer werd het wat .. storend.

:P

Werd ik storend? Of iemand anders??

Quink
29 april 2005, 14:14
Werd ik storend? Of iemand anders??

Iemand anders.

Robbert
29 april 2005, 15:10
Werd ik storend? Of iemand anders??

Iemand anders.

inderdaad

DREAMMACHINE
29 april 2005, 15:25
haha....idd zeg, dat moeten we niet meer hebben....gewoon objectief alle pedalen bekijken, en niet van dan spamgedrag.... :razz:

Mitch
29 april 2005, 16:14
Ik neem nog wel contact met je op hoe we dat in het vat gaan gieten. Kijk, in principe is het een samenkomst van enthousiastelingen, niet echt een beurs natuurlijk, maar het leek ons vorige keer (en ook nu weer) een goed idee om wel mensen toe te laten die er meer professioneel mee te maken hebben. Vorige keer werd echter duidelijk dat dat wel met goede afspraken moet gaan, want de commerciële driften van één van de aanwezigen (geen forumlid) namen te veel de overhand.
Maar goed, weer van geleerd: deze keer beter !

Overigens, Aad heeft deze keer helaas geen tijd om te komen. Voor fans van zijn brouwsels slecht nieuws dus :cry:

Uchison
30 april 2005, 02:22
Neemt nou iemand een OCD mee? Het lijkt me leuk om een aantal dirt pedals naast elkaar te horen.
Ben ook heel nieuwsgierig naar meer van Keeley. Dus als iemand....
Aangezien ik vorige keer op tour was en er niet bij was; Hoe doen jullie dat? Hoeveel versterkers/ruimtes/mensen die met een gitaar omgehangen de pedaaltjes proberen etc etc?
Ik zou ook een versterker kunnen meenemen als daar animo/nodig is.

Mitch
30 april 2005, 09:58
Wordt allemaal later geregeld. Via mail wordt geďnventariseerd wat iedereen kan meenemen en als er nog gaten zijnof teveel dubbele dingen vertel ik dat.
Het is altijd wel handig als je wat verschillende versterkers hebt, maar er moeten ook niet vijf amps door elkaar heen staan te blčren natuurlijk...

We hebben twee ruimtes tot onze beschikking. Vorige keer hielden we in de ene ruimte multi-tests en de andere hielden we volledig voor vrije besteding. Misschien dat we dat nu iets anders doen, maar daar wordt nog over nagedacht.

Speeddemon
2 mei 2005, 00:46
Klinkt goed, mannen..!

Oh.. een klein beetje stiekeme spam dan.. Bij je eerste aankoop straks krijg je een mooi t-shirt...!!!
hmmm, je zult moeten opbieden tegen 2 gratis MXR t-shirts. :lol:

gvink
2 mei 2005, 11:16
Klinkt goed, mannen..!

Oh.. een klein beetje stiekeme spam dan.. Bij je eerste aankoop straks krijg je een mooi t-shirt...!!!
hmmm, je zult moeten opbieden tegen 2 gratis MXR t-shirts. :lol:

haha.. :D

Ik zal trouwens m'n best doen om jullie niet te spammen... Het lijkt mij ook erg interessant om veel pedalen naast elkaar te houden onder exact dezelfde omstandigheden... Als ik iets te enthousiast word, dan is dat als gitarist en niet als verkoper...!

Mitch
2 mei 2005, 14:20
Nou, er zijn verder geen bijzonderheden, dus bij deze is de datum definitief zondag 12 juni.
Volgens mij kunnen dan alleen Les Paul en Nielsje niet.
Op 19 juni is er een meeting in Rotterdam, dus dan kunnen mensen als ze willen daar ook naar toe.

De lijst tot nu toe:

1. Lucky
2. Seymour Paul
3. Dirk_Hendrik
4. Robbert
5. jpb
6. ateng
7. strattie
8. Uchison
9. BramVersteeg
10. DREAMMACHINE
11. Lucluc
12. robzilla
13. marc_odijk
14. Quink
15. Lord Riffenstein
16. Speeddemon
17. telecastermaster
18. gvink
19. De Gier

De laatste twee dus deels als liefhebber, deels als bedrijf.
Er is nog wel wat ruimte, tot 25 man moet kunnen.
Prijs/tijd komt later.......

Ateng en jpb kunnen das carpoolen en Speeddemon met Lord Riff.
Als er nog andere vervoersproblemen zijn, post het effe !

Als iedereen mij een lijst zou willen mailen met wat -ie mee kan nemen stuur ik daarna wel weer bericht of 't ook allemaal nodig is :D
Gitaren snap ik, geef vooral pedalen + evt. amps op. Ik heb wat in het topic staat al wel gezien, maar alles op mail is wel zo makkelijk inventariseren.

mitch_tripper@hotmail.com

Robbert
2 mei 2005, 14:46
Amersfoort kan wel bij mij instappen, vorige keer was het ook heel gezellig in m'n auto (in m'n eentje.. :D)

ieme
2 mei 2005, 20:30
Ik kom ook graag, zijn er mensen uit t noorden waarmee ik t reizen kan combineren?

ieme

Les Paul
2 mei 2005, 20:34
Ik kan de 12e wel, maar het had niet mijn voorkeur. Je mag me dus op de lijst zetten.

Quink
3 mei 2005, 10:20
Als iedereen mij een lijst zou willen mailen met wat -ie mee kan nemen stuur ik daarna wel weer bericht of 't ook allemaal nodig is :D

Is het misschien ook een idee om een soort wish list te maken? Stel iemand heeft interesse om een bepaald pedaal te horen (buiten die die vanwege de shoot outs meekomen), dan zou hij dat in dit topic kunnen zetten. Sommige (typen) pedalen zijn nl. eerder al aan bod geweest en worden daardoor wellicht niet mee genomen. Echter, indien iemand interesse heeft in een bepaald pedaal zou deze alsnog mee kunnen.

jpb
3 mei 2005, 11:07
SeymourP/Michel, wil je de pedalenlijstjes in dit topic of per e-mail hebben?

ieme
3 mei 2005, 16:59
Ik kan meenemen:

Fulltone clyde wah
Menatone Red snapper (3 knobs)
Xotic RC boost
Xotic AC boost
T-rex Tremster
Peterson strobostomp
K&B trebleboost

Voor de liefhebber de Haarstrat mee en Guytron of Framus amp en een Bogner 2X12 cab

Mitch
3 mei 2005, 18:24
Quink: wishlist is een goed idee ! De Red Snapper hebben sommigen misschien al tien keer gehoord, een ander nog helemaal niet. Op zich is hier dus vooral ruimte voor in de vrije tijd tussendoor en in de tweede ruimte. Maar een lijstje daarvan is misschien wel slim.....
Misschien even apart posten ? Of gewoon een invullijst ophangen op de dag zelf ? Misschien nog wel handiger.

jpb/Hans: graag mailen ! Dan heb ik het thuis gewoon op een rijtje, anders moet ik steeds door de thread heen wandelen....

De nieuwe lijst deelnemers wordt dan:

1. Lucky
2. Seymour Paul
3. Dirk_Hendrik
4. Robbert
5. jpb
6. ateng
7. strattie
8. Uchison
9. BramVersteeg
10. DREAMMACHINE
11. Lucluc
12. robzilla
13. marc_odijk
14. Quink
15. Lord Riffenstein
16. Speeddemon
17. telecastermaster
18. gvink
19. De Gier
20. grooveB3 (onder voorbehoud)
21. Les Paul
22. Ieme

Welkom beiden ! Mail mij a.u.b. even beide nog, dan heb ik jullie adressen ook ! mitch_tripper@hotmail.com

Lucky
3 mei 2005, 20:44
als stille vennoot in dit gebeuren kan ik niet anders zeggen dan dat ik zeer verheugd ben met deze opkomst. ik zal morgen even gaan bellen voor de locatie.

ik zal meenemen mijn board met script phase90, snapper, ts9, echopark, picwah, ehx Qtron en ehx freq analyzer (die ik nog niet gekocht heb)
en mijn Guild jazzer.

Moet ik mijn el84 Boogie meenemen?

Lucluc
3 mei 2005, 21:29
...ehx freq analyzer (die ik nog niet gekocht heb)

heb je mijn pm nog gehad?

Speeddemon
3 mei 2005, 21:38
ik zal meenemen mijn board met script phase90, snapper, ts9, echopark,
Echo Park? Sinds wanneer? (en natuurlijk: wise choice, my young grasshopper. 8-) )

Lucky
3 mei 2005, 22:34
At Luc:

Thanks! ik zie het nu pas. hebben die gasten een site. ik ga eerst wel ff googlen

At Speeddemon:

sinds een paar weken.... Hij stond al een tijdje op mijn verlanglijstje...erg lekker kisteke...zeker voor die prijs.
Maar god, wat ziet dat ding er weer lelijk uit.

Speeddemon
3 mei 2005, 23:21
sinds een paar weken.... Hij stond al een tijdje op mijn verlanglijstje...erg lekker kisteke...zeker voor die prijs.
Maar god, wat ziet dat ding er weer lelijk uit.
yup, ugly as hell. op de potmeters+knoppen na wel degelijk as hell!
Enige minpuntje is dat je het niveau van ducking niet kan instellen.

De ideale delay zou zijn:
analoog (qua sound richting Ibbie AD9+MXR AD)
tap tempo
EQ knoppen (low en high)
ongeveer 800ms max tijd
ducking
(true bypass)
en niet groter dan een 1590BB.

groovyB3
3 mei 2005, 23:39
en niet groter dan een 1590BB.


Hmm dan valt de TTE af :D

Speeddemon
4 mei 2005, 00:01
en niet groter dan een 1590BB.


Hmm dan valt de TTE af :D
het mooie is, ik ben 95% zeker van dat Barend nu zoiets heeft van 'hmm, dat gaat MIJ wel lukken! Weet je wat, we maken er een BUIZEN delay van, in een 1590BB!"

speaking of which, Barend's tube overdrive, wat voor kleur LED had die ook alweer? :roll: *gniffel, gniffel*. Ik leg wel vast een witte ring voor de switch klaar, brotha. :seriousf:

LordRiffenstein
4 mei 2005, 08:57
Ik kan meenemen:

Fulltone clyde wah
Menatone Red snapper (3 knobs)
Xotic RC boost
Xotic AC boost
T-rex Tremster
Peterson strobostomp
K&B trebleboost

Voor de liefhebber de Haarstrat mee en Guytron of Framus amp en een Bogner 2X12 cab

Ik hoop dat je er bent, kan ik EINDELIJK die Guytron nog een keertje testen :-D

Dirk_Hendrik
4 mei 2005, 09:06
Wat voor kleur LED had die ook alweer?


Heel goed uitgedrukt.

ewout
4 mei 2005, 10:16
ik wil ook wel langskomen. Naar wie moet ik een mailtje sturen?

ik neem een strat, koch classictone 210, een echopark, fulldrive 2, fulltone 69, big muff en mn wah mee.

ieme
4 mei 2005, 11:19
Guytron amp en een Bogner 2X12 cab

Ik hoop dat je er bent, kan ik EINDELIJK die Guytron nog een keertje testen :-D

Nou ik zal hem meenemen!

tot dan! :razz:

robzilla
4 mei 2005, 11:24
Guytron amp en een Bogner 2X12 cab

Ik hoop dat je er bent, kan ik EINDELIJK die Guytron nog een keertje testen :-D

Nou ik zal hem meenemen!

tot dan! :razz:

Neem ook de Framus maar even mee :wink:

ieme
4 mei 2005, 11:39
Guytron amp en een Bogner 2X12 cab

Ik hoop dat je er bent, kan ik EINDELIJK die Guytron nog een keertje testen :-D

Nou ik zal hem meenemen!

tot dan! :razz:

Neem ook de Framus maar even mee :wink:

als ik em dan nog heb....

robzilla
4 mei 2005, 12:12
Guytron amp en een Bogner 2X12 cab

Ik hoop dat je er bent, kan ik EINDELIJK die Guytron nog een keertje testen :-D

Nou ik zal hem meenemen!

tot dan! :razz:

Neem ook de Framus maar even mee :wink:

als ik em dan nog heb....

:o :???:

ieme
4 mei 2005, 12:15
wordt er een lijstje gemaakt met alle aanwezige pedalen?

robzilla
4 mei 2005, 12:22
wordt er een lijstje gemaakt met alle aanwezige pedalen?

ja, je moet wat je hebt ff naar Michel mailen en hij maakt een lijst, ff lezen ieme :wink:

Ga je de Framus verkopen?

ieme
4 mei 2005, 12:23
wordt er een lijstje gemaakt met alle aanwezige pedalen?

ja, je moet wat je hebt ff naar Michel mailen en hij maakt een lijst, ff lezen ieme :wink:

Ga je de Framus verkopen?

Misschien....

Mitch
4 mei 2005, 14:24
wordt er een lijstje gemaakt met alle aanwezige pedalen?

Eh.....heb je het topic ook gelezen of alleen gereageerd ? :roll:


Mail je lijst met pedalen die je wil meebrengen naar mij, mitch_tripper@hotmail.com
Je krijgt dan later bericht terug over tijd, plaats, kleine routebeschrijving en een advies om je amp al dan niet mee te nemen.


Zo, derde en laatste keer dat ik dit typ :D

ieme
4 mei 2005, 14:37
dankje

LordRiffenstein
4 mei 2005, 14:47
wordt er een lijstje gemaakt met alle aanwezige pedalen?

Eh.....heb je het topic ook gelezen of alleen gereageerd ? :roll:


Mail je lijst met pedalen die je wil meebrengen naar mij, mitch_tripper@hotmail.com
Je krijgt dan later bericht terug over tijd, plaats, kleine routebeschrijving en een advies om je amp al dan niet mee te nemen.


Zo, derde en laatste keer dat ik dit typ :D

Zal ik het alvast nog een keertje quoten :razz:

BramVersteeg
6 mei 2005, 14:23
Hebben we er al zin in? :razz: :-D

robzilla
6 mei 2005, 14:37
Hebben we er al zin in? :razz: :-D

jaaaaaaaa :wink:

ieme
6 mei 2005, 19:15
Hebben we er al zin in? :razz: :-D

Joah!

ieme
6 mei 2005, 19:16
Wanneer komt trouwens de lijst met aanwezige pedalen hier?

Lucky
7 mei 2005, 11:05
14 mei om 16:43:15....


Wat denk je zelf?





zodra iedereen gemailed heeft wat ze meenemen, en er tijd is om dat allemaal te inventariseren.
rustig...

Robbert
7 mei 2005, 11:14
:D

ieme
7 mei 2005, 12:41
ik wacht af... :-D

Mitch
7 mei 2005, 15:00
Hoor ik daar een vrijwilliger die de administratie overneemt ? :D

Robbert
7 mei 2005, 15:20
Hoor ik daar een vrijwilliger die de administratie overneemt ? :D

Nee hoor, daar ben jij de aangewezen persoon voor :razz:

marc_o
7 mei 2005, 21:11
wordt er een lijstje gemaakt met alle aanwezige pedalen?

ja, je moet wat je hebt ff naar Michel mailen en hij maakt een lijst, ff lezen ieme :wink:

Ga je de Framus verkopen?

Misschien....


hehehehe, uiteindelijk wil je toch een echte versterker....een Avora misschien?

ieme
9 mei 2005, 15:31
wordt er een lijstje gemaakt met alle aanwezige pedalen?

ja, je moet wat je hebt ff naar Michel mailen en hij maakt een lijst, ff lezen ieme :wink:

Ga je de Framus verkopen?

Misschien....


hehehehe, uiteindelijk wil je toch een echte versterker....een Avora misschien?

nah, de guytron is TE goed

Mitch
11 mei 2005, 12:41
...maar heeft geen mojo !

Check it out !


http://www.rikkersgitaarbouw.nl/upload/versterking/avora.jpg

Ultimate vintage sound.

http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/navigator/lhdevil.gif

marc_o
11 mei 2005, 21:02
wordt er een lijstje gemaakt met alle aanwezige pedalen?

ja, je moet wat je hebt ff naar Michel mailen en hij maakt een lijst, ff lezen ieme :wink:

Ga je de Framus verkopen?

Misschien....


hehehehe, uiteindelijk wil je toch een echte versterker....een Avora misschien?

Doe jezelf een lol en koop gewoon nóg een Guytron.

nah, de guytron is TE goed

robzilla
12 mei 2005, 00:02
Zijn er nog mensen die mij van het station kunnen ophalen? 8-)

BramVersteeg
12 mei 2005, 07:43
Zijn er nog mensen die mij van het station kunnen ophalen? 8-)

En mij :cool:

ieme
12 mei 2005, 08:42
Zijn er nog mensen die mij van het station kunnen ophalen? 8-)

En mij :cool:

rotterdam centraal?

robzilla
12 mei 2005, 08:57
Zijn er nog mensen die mij van het station kunnen ophalen? 8-)

En mij :cool:

rotterdam centraal?

leiden natuurlijk.. :roll:

marc_o
12 mei 2005, 09:34
wordt er een lijstje gemaakt met alle aanwezige pedalen?

ja, je moet wat je hebt ff naar Michel mailen en hij maakt een lijst, ff lezen ieme :wink:

Ga je de Framus verkopen?

Misschien....


hehehehe, uiteindelijk wil je toch een echte versterker....een Avora misschien?

Doe jezelf een lol en koop gewoon nóg een Guytron.

nah, de guytron is TE goed


Oh, die ging fout.
Koop gewoon nóg zo'n Gaytron en doe jezelf een plezier. :)

ieme
12 mei 2005, 11:21
Zijn er nog mensen die mij van het station kunnen ophalen? 8-)

En mij :cool:

rotterdam centraal?

leiden natuurlijk.. :roll:

owja, dit is natuurlijk de 12e, das leiden, de 19e is rotterdam!

ieme
12 mei 2005, 11:22
wordt er een lijstje gemaakt met alle aanwezige pedalen?

ja, je moet wat je hebt ff naar Michel mailen en hij maakt een lijst, ff lezen ieme :wink:

Ga je de Framus verkopen?

Misschien....


hehehehe, uiteindelijk wil je toch een echte versterker....een Avora misschien?

Doe jezelf een lol en koop gewoon nóg een Guytron.

nah, de guytron is TE goed


Oh, die ging fout.
Koop gewoon nóg zo'n Gaytron en doe jezelf een plezier. :)

ik doe mezelf graag plezier...

ieme
12 mei 2005, 11:23
wordt er een lijstje gemaakt met alle aanwezige pedalen?

ja, je moet wat je hebt ff naar Michel mailen en hij maakt een lijst, ff lezen ieme :wink:

Ga je de Framus verkopen?

Misschien....


hehehehe, uiteindelijk wil je toch een echte versterker....een Avora misschien?

Doe jezelf een lol en koop gewoon nóg een Guytron.

nah, de guytron is TE goed


Oh, die ging fout.
Koop gewoon nóg zo'n Gaytron en doe jezelf een plezier. :)

ik doe mezelf graag plezier...

marc_o
12 mei 2005, 12:31
Pedalendag is weer in Oegstgeest, als ik dat maar weer kan vinden, staat nog niet op de kaart namelijk, een wijk in aanbouw. Vorige meeting heb ik me echt de tering gezocht en niemand die het wist.
Uiteraard klopte er ook weer geen hol van de ANWB routeplanner....

belfrink
12 mei 2005, 13:21
Kun je je nog opgeven of is het vrij om te komen?

Heb hier nog wel een oude Jen Crybaby liggen, wel eens leuk om te laten horen. 8-)

DREAMMACHINE
12 mei 2005, 16:01
opgeven bij seymour paul, als er nog plek is...( dacht het wel!)...

Quink
12 mei 2005, 20:15
ik doe mezelf graag plezier...

Als je maar uitkijkt voor je ogen....

Of was dat nou ruggemerg? :???:


:D

ieme
13 mei 2005, 17:00
Misschien wel leuk en/of leerzaam om te zien dat de 12e Yoeri mijn Framus gaat biassen, kunnen we meteen de klankverschillen horen...

ieme

Mitch
13 mei 2005, 18:21
Klankverschillen tussen de Framus-standaard koude bias en wat heter, of ga je buizen vervangen ?


Hou er trouwens wel rekening mee dat het geen 'kijk eens hoe lekker mijn amp scheurt als -ie in een kleine ruimte op podiumvolumes blaast' meeting is.
:harmony:

Speeddemon
14 mei 2005, 01:43
Hou er trouwens wel rekening mee dat het geen 'kijk eens hoe lekker mijn amp scheurt als -ie in een kleine ruimte op podiumvolumes blaast' meeting is.
:harmony:
eh pardon?
Ik allemaal oefenen op Yngwie en Schenker stuff, met m'n Tubefactor op 12.... :cry:

BramVersteeg
14 mei 2005, 11:38
Zijn er nog mensen die mij van het station kunnen ophalen? 8-)

En mij :cool:

Laat maar, ik heb al vervoer :)

robzilla
16 mei 2005, 13:07
Zijn er nog mensen die mij van het station kunnen ophalen? 8-)

En mij :cool:

Laat maar, ik heb al vervoer :)

Ik niet..

Mitch
16 mei 2005, 15:31
Bram, bedoel je een lift vanaf Leiden CS of heb je ander vervoer ?

Iedereen de mail gehad trouwens ?

Robbert
16 mei 2005, 15:39
Check je mail :)

robzilla
16 mei 2005, 15:52
Ik heb de mail gehad, een hoop interressante pedalen! Ik ben wel benieuwd naar de Catalinbread en de Diamond pedalen!

Oh, De Pearl Delay is trouwens van mij, niet van Robbert... :)

marc_o
16 mei 2005, 17:21
Hmmz, nog geen mail gehad. :(

Robbert
16 mei 2005, 17:22
Hmmz, nog geen mail gehad. :(

Ben je zeker niet welkom?

:D

Mitch
16 mei 2005, 17:25
Je staat in mijn andere maillijst, wees blij :D

BramVersteeg
16 mei 2005, 17:39
Yep, ook gehad. In één woord................WOW :o
Maar ik word samen met mijn LoveTone familie opgehaald door LucLuc en rijd met hem van huis naar de pedalendag. Geen idee of we nog mensen kunnen/gaan oppikken van het station?

robzilla
16 mei 2005, 17:45
Yep, ook gehad. In één woord................WOW :o
Maar ik word samen met mijn LoveTone familie opgehaald door LucLuc en rijd met hem van huis naar de pedalendag. Geen idee of we nog mensen kunnen/gaan oppikken van het station?

zou wel mooi zijn als jullie mensen van het station (of ergens anders) kunnen oppikken.. :wink:

Lucluc
16 mei 2005, 22:25
Iedereen de mail gehad trouwens ?

Nog niet.....

Lucluc
16 mei 2005, 22:39
dat is snel....

Mitch
16 mei 2005, 22:40
:D

En ik heet niet eens Speeddemon !

Les Paul
16 mei 2005, 22:42
Iedereen de mail gehad trouwens ?

Robbert was zo vriendelijk de mail naar mij door te sturen.

BTW inmiddels kan ik aan de lijst pedaaltjes nog een Fulltone OCD en een Diaz Squareface (fuzz) toevoegen, als er interesse is.

Lucluc
16 mei 2005, 22:46
zou wel mooi zijn als jullie mensen van het station (of ergens anders) kunnen oppikken.. :wink:

Het is maar een Mazda 323. Als ik nog een versterker meeneem, dan wordt het wel krap allemaal.

Dat brengt me op het punt: welke versterkers zijn er? Persoonlijk vind ik het belangrijk effecten te kunnen testen op eigen spul. Ik neem aan dat de meesten ook hun eigen gitaar meenemen, toch?

Robbert
16 mei 2005, 22:56
Dat brengt me op het punt: welke versterkers zijn er? Persoonlijk vind ik het belangrijk effecten te kunnen testen op eigen spul. Ik neem aan dat de meesten ook hun eigen gitaar meenemen, toch?

Vorige keer waren er een Koch (EL34), Tremolux (6L6) en Mesa (EL84) in het shoot-out lokaal. Het heeft geen zin er al te veel mee te nemen; de stoppen konden geloof ik drie versterkers aan :D

Mitch
16 mei 2005, 23:23
Ja, over versterkers hebben we het later nog. Het beste is inderdaad om een goede doorsnee te laten komen. Als iedereen zijn versterker meeneemt is dat hartstikke leuk voor het testen van een overdrive natuurlijk, maar verwacht niet dat die dan de hele dag aan kan blijven staan, zeker ook i.v.m. de capaciteit van de stroomgroepen :)
Ook qua ruimte wordt het niet makkelijker als 15 van de 22 deelnemers hun amps meenemen om van de herrie nog maar te zwijgen :D

Uchison
17 mei 2005, 01:34
Les Paul, dat vind ik te gek. ben al heel lang benieuwd naar de OCD. En,hoe is ie??
Tot nu toe zijn er zoveel gave pedaal;tjes op de lijst dat ik echt aan het kwijlen ben... :roll:

robzilla
17 mei 2005, 08:44
zou wel mooi zijn als jullie mensen van het station (of ergens anders) kunnen oppikken.. :wink:

Het is maar een Mazda 323. Als ik nog een versterker meeneem, dan wordt het wel krap allemaal.

Dat brengt me op het punt: welke versterkers zijn er? Persoonlijk vind ik het belangrijk effecten te kunnen testen op eigen spul. Ik neem aan dat de meesten ook hun eigen gitaar meenemen, toch?

Tja, moet je maar even kijken. Het zou iig wel erg goed uitkomen :wink:

Ik kan evt nog wel wat zut op schoot nemen ofzo. De rit vanaf het station naar de locatie is niet zo heel lang, maar wel even zoeken ;)

Ik hoor het wel!

Lucky
17 mei 2005, 09:52
Guys,
Die ruimte in Oegstgeest heb ik niet kunnen regelen. Er is iets verranderd in het bestuur..blabla en nu "verhuren" ze niet meer aan outside partijen....

Weet iemand een andere ruimte in de regio... we zouden natuurlijk weer een paar oefenruimtes kunnen afhuren....

DREAMMACHINE
17 mei 2005, 11:41
ooeeeh...bad news!...

oefenruimtes huren met zo'n grote groep is natuurlijk ook mogelijk...maar krijgen we dat nog gereserveerd voor die datum?....

iig suc6 met regelen!

Robbert
17 mei 2005, 12:48
Dat is best kut eigenlijk.. maar had Roadkill niet zijn oefenhok daar?

Mitch
17 mei 2005, 13:17
Damn ! Zulke grote ruimtes krijgen we natuurlijk nooit meer voor dat geld....
Ik kan hier in Schiedam bij Total Music wel even kijken, die zijn ook evt. op zondagmiddag open en hebben twee behoorlijk grote oefenruimtes die tegenover elkaar liggen.
Veligheidshalve sluit ik dan bij deze de inschrijvingslijst, cosmos is de laatste.

Les Paul
17 mei 2005, 13:51
Les Paul, dat vind ik te gek. ben al heel lang benieuwd naar de OCD. En,hoe is ie??
Tot nu toe zijn er zoveel gave pedaal;tjes op de lijst dat ik echt aan het kwijlen ben... :roll:

OCD is een heel leuk pedaaltje. Veel gain en totaal anders dan de 808 klonen. Het geluid is heel helder en sprankelend (veel boventonen). Hij reageert erg goed op de volume knop van mn gitaren, zodat je heel makkelijk heel veel verschillende sounds heb. Ook leuk is het de gain op 0 te zetten, tubeamp op scheur. Je krijgt dan de helderheid van de OCD gecombineerd met ee buizen scheur van je amp. Ik neem hem wel mee

strattie
17 mei 2005, 19:09
das kut, Bij ons in het dorp is mss. nog wel ruimte. Een soort jongeren honk/discotheek achtig iets. Ik kan daar wel even over contacten als dat gewenst is. Is helaas wel een ruimte volgens mij. Misschien dat de boven verdieping ook gebruikt kan worden, dan heb je natuurlijk twee mooie ruimtes :) .

strattie
17 mei 2005, 19:24
mensen,

bij mij in het dorp is wel een ruimte waar we het evt. zouden kunnen houden. Het is een soort diskotheek achtig iets. behoorlijk geluids dicht enz. geen gezeur van buren. En evt. zouden we dan ook nog bovenruimte kunnen gebruiken voor bv teseten van dingen of shootouts.
Laat maar horen als ik moet proberen iets te regelen.

strattie
17 mei 2005, 19:31
mensen,

bij mij in het dorp is wel een ruimte waar we het evt. zouden kunnen houden. Het is een soort diskotheek achtig iets. behoorlijk geluids dicht enz. geen gezeur van buren. En evt. zouden we dan ook nog bovenruimte kunnen gebruiken voor bv teseten van dingen of shootouts.
Laat maar horen als ik moet proberen iets te regelen.

strattie
17 mei 2005, 19:32
mensen,

bij mij in het dorp is wel een ruimte waar we het evt. zouden kunnen houden. Het is een soort diskotheek achtig iets. behoorlijk geluids dicht enz. geen gezeur van buren. En evt. zouden we dan ook nog bovenruimte kunnen gebruiken voor bv teseten van dingen of shootouts.
Laat maar horen als ik moet proberen iets te regelen.

strattie
17 mei 2005, 19:36
mensen,

bij mij in het dorp is wel een ruimte waar we het evt. zouden kunnen houden. Het is een soort diskotheek achtig iets. behoorlijk geluids dicht enz. geen gezeur van buren. En evt. zouden we dan ook nog bovenruimte kunnen gebruiken voor bv teseten van dingen of shootouts.
Laat maar horen als ik moet proberen iets te regelen.

strattie
17 mei 2005, 19:36
mensen,

bij mij in het dorp is wel een ruimte waar we het evt. zouden kunnen houden. Het is een soort diskotheek achtig iets. behoorlijk geluids dicht enz. geen gezeur van buren. En evt. zouden we dan ook nog bovenruimte kunnen gebruiken voor bv teseten van dingen of shootouts.
Laat maar horen als ik moet proberen iets te regelen.

Mitch
17 mei 2005, 19:56
Server is nu wel heel erg traag ?

jpb
18 mei 2005, 11:02
ik krijg niks meer gepost?

jpb
18 mei 2005, 11:05
Wel dus; als er geen goede vervangende ruimte te vinden is (b.v. strattie) heb ik mischien nog wat in de buurt. Vraagt nogal wat geregel dus alleen als het echt nodig is.

Lucluc
18 mei 2005, 13:08
Vaak kun je een buurt- of wijkcentrum voor heel weinig afhuren. Doe ik ook met mijn band en dan heb je er nog prima kastruimte bij. Kost ons 6 euro per keer.

Daar valt ook vast wel wat te regelen, maar ik denk dat in de Randstad beter uitkomt voor de meesten. Al die pubers die met de trein of de fiets moeten komen. :razz:

Quink
18 mei 2005, 15:20
Daar valt ook vast wel wat te regelen, maar ik denk dat in de Randstad beter uitkomt voor de meesten.

Pfft, da's goed voor hun algemene ontwikkeling, beetje reizen, iets van de wereld zien. Mijn sttem voor Nijmegen heb je. :wink:

Mitch
18 mei 2005, 18:35
Ik ben ermee bezig, weet na het weekend meer.

marc_o
20 mei 2005, 16:01
Nou dan?

Of bedoelde je aankomend weekend?

Dirk_Hendrik
20 mei 2005, 17:50
Pfft, da's goed voor hun algemene ontwikkeling, beetje reizen, iets van de wereld zien. Mijn sttem voor Nijmegen heb je. :wink:

Shit man! Ik heb 2.5 jaar naar Nijmegen op en neer ge-weekend-forenst. Ben dolgelukkig dat dat niet meer hoeft. Dat gezegd hebbende, doe me een leuk huis voor een leuke prijs in Nijmegen en ik ga op zoek naar een baan in die contreien.

Lucluc
20 mei 2005, 20:28
doe me een leuk huis voor een leuke prijs in Nijmegen en ik ga op zoek naar een baan in die contreien.

He, ik kan alleen iets doen als het anders niet lukt. Twee ruimtes naast elkaar, D_H weet in ieder geval al waar :)

Enne, iedereen wil natuurlijk in Nijmegen wonen! Heel begrijpelijk. :lol:

Mitch
20 mei 2005, 20:52
Nou dan?

Of bedoelde je aankomend weekend?

Ik spreek zaterdag een kennis, kijken of ik 'm zo ver kan krijgen op de bewuste zondag zijn oefenruimtes wat eerder te openen....
Is een adres in Schiedam en via strattie heb ik nog een mogelijkheid in Hazerswoude/Rijndijk (redelijk dicht bij de oude lokatie).

DREAMMACHINE
23 mei 2005, 09:26
...en hoe is het afgelopen?...al wat meer bekend?

strattie
25 mei 2005, 18:22
pompiedompiedom :-D

Speeddemon
26 mei 2005, 22:31
Hey mensen, niet om zwaar te spammen,
maar ik zou mogelijk een klein beetje 'uitstal ruimte' krijgen voor wat Hot Wire Audio spul. Nou ben ik nu bezig met een royal metallic blue Mini A/B box (rode LED), die van 5 x 5cm.
Zijn er nog verzoekjes voor geinteresseerden? Ik doe wat leuks met de prijzen EN het scheelt je verzendkosten.

Geen MiG*Boosts helaas, nieuwe batch laat nog op zich wachten. Kan er 1 meenemen om te testen, maar is al gereserveerd.

Dus als iemand nog graag een hammerite blue TB Box wilt, of een channelswitcher ofzo...
Ik heb ook nog 1 zwart gepowdercoate 1590BB (voor 2 of 3 TB Loops, of TB + TM, o.i.d.) liggen. Is misschien interessant als iemand iets onopvallends zonder tekst wil ofzo.

Nogmaals, ik wil hier niet m'n eigen spullen de hemel inprijzen, maar heb ook geen zin om 12 juni te horen "ahhh als je dat en dat nou had meegenomen had ik 't wel gekocht" blabla.

robert-gitarist
26 mei 2005, 22:36
wat kost mij ongeveer z'n hammerite blue TB Box?
Ik zoek namelijk nog een goeie en niet al te dure :)


P.S. wat is z'n pedalendag eigelijk enzo?
Dat is mij nog steeds niet helemaal duidelijk :oops: :oops: :oops: :oops:
Sorry ben net nieuw :oops: 8-)

DREAMMACHINE
26 mei 2005, 23:04
....veel lullen, heel veel lullen.....over pedalen, mooie vrouwen en ander geneuzel....

(...@speedy: vergeet mn channelswitcher niet he!...en nice dat je een 'marktkraampje' krijgt, je verdient het!....zal mn mig*boost ook meenemen trouwens....)

Speeddemon
27 mei 2005, 00:29
wat kost mij ongeveer z'n hammerite blue TB Box?
Ik zoek namelijk nog een goeie en niet al te dure :)


P.S. wat is z'n pedalendag eigelijk enzo?
Dat is mij nog steeds niet helemaal duidelijk :oops: :oops: :oops: :oops:
Sorry ben net nieuw :oops: 8-)
Normaal 40. Dan 35.

Uchison
27 mei 2005, 11:27
Hebben we al een ruimte?

Mitch
28 mei 2005, 10:22
Nou, update !
Ruimte in Schiedam hier vond ik te duur en de tijden vond ik niet optimaal, de begintijd was te laat.
Op aanraden van strattie ben ik toen achter een ruimte aangegaan in Hazerswoude. Meer het buurthuis-idee, maar lekker groot en waarschijnlijk ook goedkoop. Op de site hebben ze dus een telefoonnummer wat ik al de hele week bel: geen contact.
Een mail gestuurd naar iemand van de organisatie: geen contact.
Strattie gevraagd per mail of hij misschien even langs wil fietsen omdat ik ze niet kan bereiken; geen contact.
:-?
Hazerswoude heeft radiostilte afgekondigd.....

Vier mogelijkheden:
-ik wacht Hazerswoude af
-ik probeer iets anders in de regio
-we gaan naar Nijmegen
-we schorten de Pedalendag even op

Graag een ieders mening..........

LordRiffenstein
28 mei 2005, 10:57
-we schorten de Pedalendag even op

Liever ff opschorten want ik kan mogelijk op 12 juni er niet bij zijn. :razz: :???: :oops:

BramVersteeg
28 mei 2005, 12:27
HHmmmzzzz,
das wel klote (van het nieuws van beide). Ik hoop dat de datum (als er een nieuwe komt) voor me uitkomt want Juni is een drukke maand voor me. Nijmegen vind ik natuurlijk ook geen probleem :)
Kijk maar wat het beste uitkomt voor je.

strattie
28 mei 2005, 13:56
Nou, update !
Ruimte in Schiedam hier vond ik te duur en de tijden vond ik niet optimaal, de begintijd was te laat.he
Op aanraden van strattie ben ik toen achter een ruimte aangegaan in Hazerswoude. Meer het buurthuis-idee, maar lekker groot en waarschijnlijk ook goedkoop. Op de site hebben ze dus een telefoonnummer wat ik al de hele week bel: geen contact.
Een mail gestuurd naar iemand van de organisatie: geen contact.
Strattie gevraagd per mail of hij misschien even langs wil fietsen omdat ik ze niet kan bereiken; geen contact.
:-?
Hazerswoude heeft radiostilte afgekondigd.....

Vier mogelijkheden:
-ik wacht Hazerswoude af
-ik probeer iets anders in de regio
-we gaan naar Nijmegen
-we schorten de Pedalendag even op

Graag een ieders mening..........

jaa ik probeer in contact te komen met iemand en een goed tel nummer te regelen. maar dat gata ook langzaam... en bij iemand langsgaan, als ik zou weten bij wie.... :oops:

Mitch
28 mei 2005, 20:06
Hé fijn dat je er weer bent ! Ja, contacten van JJB gaat uiterst moeizaam. Jamer, want de lokatie op zich lijkt me buitengewoon geschikt, te oordelen naar de site.

Er is echter een tweede probleem bijgekomen: ik moet optreden 12 juni. En dus niet 's avonds, maar tussen 16.00 en 18.00 uur in Den Haag. Het is een optreden in een serie van zes optredens op die lokatie, dus dat is te aantrekkelijk om af te zeggen of verplaatsen.
Dat wordt dus een beetje lastig voor de Pedalendag, want om dezelfde goede reden was ons aller favoriete test-gitarist en mijn mede-organisator Lucky ook al afgehaakt....
Op deze manier zou ik hooguit bij de opening kunnen zijn en zou iemand anders de boel 's middags verder in goede banen moeten leiden en moeten afsluiten.

Damn, het ene moment lijkt de Pedalendag groter dan ooit te worden, het andere moment staat -ie op losse schroeven :x

Dirk_Hendrik
28 mei 2005, 20:31
Niet langer lullen maar nu, tijdig, beslissing nemen. Ik stel voor in in September (post vakantie) een nieuwe datum te prikken. September is wel het trouwseizoen maar al die trouwfeestjes zijn s'avonds. Verder geeft uitstel ruim de tijd om te kappen met onze eventuele bruiloften en partijenbands zodat we dan van de partij kunnen zijn.

Tenminste.... da's mijn idee..... :oops:

Quink
28 mei 2005, 20:34
Ik stel voor in in September (post vakantie) een nieuwe datum te prikken.

+8000. Rest van juni / juli wordt sowieso erg moeilijk als het niet 12 juni wordt. 12 juni lijkt steeds meer in de knel te komen, dusss....

strattie
28 mei 2005, 20:41
lijkt me goed idee.

Lucluc
28 mei 2005, 21:01
Verder geeft uitstel ruim de tijd om te kappen met onze eventuele bruiloften en partijenbands zodat we dan van de partij kunnen zijn.

Als er hier iemand op dit forum in een bruiloften en partijenband zit, dan wil ik dat NU horen. Ik krijg dan toch een heel vreemd idee bij sommige mensen; wel voor toon (tone) gaan, maar niets van muziek begrijpen. :P

September is ook goed voor een pedalendag. Aangezien de meeste mensen in de Randstad wonen, lijkt me daar nog steeds de beste lokatie te kiezen, maar ik ben ook bereid iets te organiseren of mee te helpen/denken.

Dirk_Hendrik
28 mei 2005, 22:05
Als er hier iemand op dit forum in een bruiloften en partijenband zit, dan wil ik dat NU horen.

:seriousf:

Mitch
28 mei 2005, 23:40
Ik stuur straks even een mail naar iedereen die zich heeft aangemeld. September is geen slecht idee. Heb ik wat langer de tijd een goede lokatie te vinden.

Luc, ik waardeer je aanbod maar gezien de 'gemiddelde woonplaats' van de deelnemers lijkt iets tussen Rotterdam en Utrecht centraler :)

Lucluc
29 mei 2005, 15:22
Luc, ik waardeer je aanbod maar gezien de 'gemiddelde woonplaats' van de deelnemers lijkt iets tussen Rotterdam en Utrecht centraler :)

Precies, is ook mijn idee. Maar denk aan wat ik al eerder zei, dat je vaak gemakkelijk iets kan huren bij de gemeente. Een buurthuis ofzo.

marc_o
30 mei 2005, 10:46
Hmz, blijft jammer.
Voor september moet ik helaas afhaken, dat is de maand van de bevalling. Volgend jaar beter.

Mitch
30 mei 2005, 13:41
Ik heb nu contact gehad met de JJB, maar moet nog even verder praten. Geluidsniveau is misschien toch een probleem en er zijn wat beperkingen qua huur in de zin dat er waarschijnlijk eerst vergaderd moet worden door het bestuur of het wel kan. Ze zitten vast aan beperkingen vanuit de gemeente, vandaar....
Ik praat nog even verder met ze. Twijfel ook of we daar zonder al te veel overspraak kunnen testen. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat terijwl een groep met een shootout bezig is er niemand anders meer wat kan testen op eigen houtje .

Ik vermoed daarom dat het misschien toch handiger kan gaan worden om t.z.t. twee oefenruimtes te huren, zoals dat ook in Groningen en Rotterdam gedaan is en zoals we dat de eerste Pedalendag deden.
Buurthuizen zijn goedkoper, maar hebben zo hun beperkingen.