PDA

View Full Version : Pedalendag 4 !!!!!!!!!!!!!!!



Pagina's : 1 [2] 3

Mitch
2 juni 2005, 00:54
Nou, ik heb verder geen vrijwilligers gekregen en de lokatie in Hazerswoude is ook twijfelachtig. Lucky en ik kunnen beide niet meer op 12 juni...... ik zal er nog een mail uitsturen, maar beschouw bij deze de Pedalendag als uitgesteld naar september :(

marc_o
2 juni 2005, 10:59
pssssssst, oktober is véééél leuker.






dan kan ik ook namelijk, en ik ben erg goed gezelschap!

Robbert
2 juni 2005, 11:00
Nou, ik heb verder geen vrijwilligers gekregen en de lokatie in Hazerswoude is ook twijfelachtig. Lucky en ik kunnen beide niet meer op 12 juni...... ik zal er nog een mail uitsturen, maar beschouw bij deze de Pedalendag als uitgesteld naar september :(

Het is jammer, maar helaas. Betekend dat er nu weer tijd is om een ruimte te reserveren.. dus snel die datum prikken :D

Mitch
2 juni 2005, 12:56
September, oktober, whatever makes you happy honey :P

Ik blijf inderdaad wel doorzoeken naar een geschikte lokatie hoor, komt goed !

Uchison
2 juni 2005, 13:00
Vind wel dat we net zo lang moeten zoeken totdat we zeker zijn dat ik er ook bij kan zijn. :roll: Heb pedalendag 2 en 3 gemist. Dat mag niet nog een keer gebeuren. Dus....

Robbert
2 juni 2005, 13:16
Vind wel dat we net zo lang moeten zoeken totdat we zeker zijn dat ik er ook bij kan zijn. :roll: Heb pedalendag 2 en 3 gemist. Dat mag niet nog een keer gebeuren. Dus....

:D

tillens
2 juni 2005, 16:01
Uhm Seymour, is de total music niet een optie? hebben niet iedere avond het podium vol en het is een bizar grote zaal, dus... moet toch te regelen zijn... makkelijk te bereiken, en dicht bij ov....

DREAMMACHINE
2 juni 2005, 16:21
...ziet er aardig uit daar!...

Uchison
3 juni 2005, 17:18
Ik ben weleens naar Total Music geweest. Gave tent, maar het is niet da ik me dat zo goed kan herrineren.

Mitch
3 juni 2005, 17:23
De opzet van de pedalendag is een lange zondagmiddag. Dat gaat bij TM een beetje lastig worden.
Normaal is TM pas open vanaf 15.00 uur. Als ze eerder moeten openen moet er dus iemand van personeel staan, bar moet bemand, dat kost dus geld blablabla en René heeft het woord 'vriendenprijsje' niet in zijn vocabulaire :evil:

Het is dus wel een mogelijkheid om daar op zondagmiddag twee van hun grote oefenruimtes te huren, maar dan wordt de entree per persoon gewoon een stuk hoger. Ik zoek dus eerst even verder.

marc_o
3 juni 2005, 17:26
en wanneer in OKTOBER OF NOVEMBER wordt de pedalendag nu gehouden?
:)

Mitch
3 juni 2005, 20:50
Moet je even met Uchison afspreken :D

Quink
3 juni 2005, 20:53
en wanneer in OKTOBER OF NOVEMBER wordt de pedalendag nu gehouden?
:)

Ermm, in oktober zit ik waarschijnlijk twee weekenden in Zeeland. Dussss, Marc, vriend!!!, is daar geen mooie ruimte?? :wink:

Uchison
4 juni 2005, 12:42
Moet je even met Uchison afspreken :D

:-D :-D :-D

marc_o
6 juni 2005, 09:13
en wanneer in OKTOBER OF NOVEMBER wordt de pedalendag nu gehouden?
:)

Ermm, in oktober zit ik waarschijnlijk twee weekenden in Zeeland. Dussss, Marc, vriend!!!, is daar geen mooie ruimte?? :wink:

Ik heb een groot huis...

Serieus: er is een prachtige ruimte in de buurt, geen probleem. Kost alleen wel € 300,-

robzilla
26 juni 2005, 22:35
*blaast nieuw leven het topic in* :lol:

zijn er al plannen, ideeen? :)

Mitch
26 juni 2005, 23:13
Ik ben weer in bespreking met Hazerswoude, misschien kan het toch wat worden. :) Volgende week moet ik nog werken, daarna twee weken vakantie, daarna ga ik weer verder.

marc_o
28 juni 2005, 10:26
Blaas die vakantie af en ga de hele maand september lekker op reis man, dan kun je, als je terugkomt, in OKTOBER of bijvoorbeeld NOVEMBER lekker een pedalendag organiseren! :)

Robbert
28 juni 2005, 10:29
Ik werk in een ziekenhuis restaurantje, dat in het weekend dicht is. Ik zal mijn baas eens aanschieten of er niet wat te regelen is... :)

Dirtypool
14 juli 2005, 12:58
Over hoeveel deelnemers hebben wij het eigenlijk?
Weet mss geschikte lokatie.

Grtz Richard

Robbert
14 juli 2005, 17:21
Over hoeveel deelnemers hebben wij het eigenlijk?
Weet mss geschikte lokatie.

Grtz Richard

+/- 20..

/edit: dat is mijn schatting van de afgelopen meeting

Dirtypool
14 juli 2005, 19:51
Voordat ik 500posts moet gaan doorspitten...wat is er allemaal nodig en wenselijk?

robzilla
14 juli 2005, 19:59
Voordat ik 500posts moet gaan doorspitten...wat is er allemaal nodig en wenselijk?

een ruimte (liefst 2 gescheiden ruimtes) waar er flink wat lawaai geproduceerd mag worden...

Dirtypool
14 juli 2005, 20:07
Flink lawaai is geen probleem, 2 ruimtes wel.

Robbert
14 juli 2005, 20:16
Flink lawaai is geen probleem, 2 ruimtes wel.

Hoezo, je hebt meerdere ruimtes? :D

Anders wordt het gewoon 1 ruimte waar de shootouts plaatsvinden. Vorige keer gebruikten we de 2e ruimte om wat "met je eigen" spul te testen.

Dirtypool
14 juli 2005, 20:25
Nee, 1 :) ..er is alleen 1 klein probleempje en dat is een lichte brom die bij sommige apparatuur optreed , als gevolg van de aanwezigheid van veel spanning.

hoe was het bij de vorige meetings geregeld met natjes en droogjes?

marc_o
14 juli 2005, 21:56
Die nam de organisator mee in een grote picknickmand :)

Dirtypool
15 juli 2005, 02:26
Ah, bij deze werp ik mij dus niet op als organisator Marc :) meer als evt man op de achtergrond, met ruimte :) , die evt beschikbaar is.
Natjes zouden iom de organisator, geregeld kunnen worden.
Alcohol wil ik me liever van distancieren, ivm her en der rondrijdende treinen, die niet veel meegeven- ook niet als er tollende pedalenfreaks de trap af stuiteren :o

marc_o
15 juli 2005, 09:15
Je zou het best even contact zoeken met SeymourPaul, die had een soort van catering geregeld waar je voor een klein bedrag bijzonder prima broodje, soep en nog meer ellende kon krijgen.

Dirtypool
15 juli 2005, 18:40
Er zit op het station een redelijk goeie Chinees, waar je voor 6.50€ een behoorlijke maaltijd kan afhalen.
Burgerking zit er ook en Smullers natuurlijk ook.

Mitch
17 juli 2005, 19:51
Ik vond de twee ruimtes vorige keer zéér geslaagd en hoorde dat van meer mensen, dus dat is wat mij betreft wel een vereiste.
Catering was vorige keer geregeld via de lokatie, dat kan dus niet meer...
Keer daarvoor was de catering trouwens, in de kleinere opzet bij ons in de oefenruimte (8 man) wel degelijk door mijn schatje verzorgd
Verhalen over haar lekkere broodjes doen nu nog de ronde op het forum.
:D

Dirtypool
17 juli 2005, 19:54
Schiedam dus :)

Mitch
17 juli 2005, 20:45
Ik ben net terug van vakantie en ga binnenkort weer verder met zoeken/onderhandelen. Vooralsnog blijft Hazerswoude bovenaan mijn verlanglijstje, ga daar zeker nog even een kijkje nemen als we er uit komen.

Dirtypool
17 juli 2005, 22:07
Nooit van gehoord maar het zal wel goedkomen , denk ik :)

marc_o
17 juli 2005, 22:40
Ik vond de twee ruimtes vorige keer zéér geslaagd en hoorde dat van meer mensen, dus dat is wat mij betreft wel een vereiste.
Catering was vorige keer geregeld via de lokatie, dat kan dus niet meer...
Keer daarvoor was de catering trouwens, in de kleinere opzet bij ons in de oefenruimte (8 man) wel degelijk door mijn schatje verzorgd
Verhalen over haar lekkere broodjes doen nu nog de ronde op het forum.
:D

Your baby's nice buns.....yeah baby yeah!! :)

MatthijsBlom
28 juli 2005, 12:39
Hallo allemaal,

Omdat ik nog redelijk nieuw ben op het forum (qua posten dan) ff voorstellen:

Matthijs Blom is mijn naam en ik ben voornamelijk liefhebber van pedalen en versterkers. 27 jaren jong, student in Tilburg.
Op het forum zag ik nergens een rubriek "nieuwe leden" dus maar ff in deze thread.

Maar goed....
Ik zou ook heel graag op die pedalen meeting willen komen.
Lijkt me erg gezellig om wat mensen te ontmoeten die ook gek op pedalen zijn.
Natuurlijk kan ik een en ander mee sjouwen.
Ik heb eigenlijk alleen maar oud spul staan.

Maar als ik het goed begrepen heb is er nog geen datum geprikt voor de 4de pedalen dag?

Groetjes,



Matthijs

Dirk_Hendrik
28 juli 2005, 15:26
Klopt.

Enneh,
Volgens mij heeft er niemand problemen met oud spul

Robbert
28 juli 2005, 21:24
Klopt.

Enneh,
Volgens mij heeft er niemand problemen met oud spul

:D

Droffie
4 augustus 2005, 12:19
Is nou de pedalendag al geweest? zo niet wanneer wordt die gehouden?

Over een ruimte, de Melody Line in Amsterdam heeft grote oefenruimtes en overdag zijn die helemaal niet zo duur. En een hele gezellige bar er bij.
Je zou 't ook op een dealtje kunnen gooien met ze.

Tis maar een idee.

Mitch
7 augustus 2005, 14:58
Ik ben weer aan het zoeken naar een geschikte lokatie.
Grootste probleem is de combinatie twee middelgrote ruimtes en overdag op zondag open :x
Je suggestie klinkt goed. Weet alleen niet of Amsterdam voor de zuiderlingen als Lord Riff en marc odijk een brug te ver wordt ???

robert-gitarist
7 augustus 2005, 18:01
Ik ben weer aan het zoeken naar een geschikte lokatie.
Grootste probleem is de combinatie twee middelgrote ruimtes en overdag op zondag open :x
Je suggestie klinkt goed. Weet alleen niet of Amsterdam voor de zuiderlingen als Lord Riff en marc odijk een brug te ver wordt ???

Hoho vergeet de mensen uit het oosten ook niet he..ik zou helemaal bijv. uit deventer moeten komen ;)

Droffie
7 augustus 2005, 19:41
Ik ben weer aan het zoeken naar een geschikte lokatie.
Grootste probleem is de combinatie twee middelgrote ruimtes en overdag op zondag open :x
Je suggestie klinkt goed. Weet alleen niet of Amsterdam voor de zuiderlingen als Lord Riff en marc odijk een brug te ver wordt ???

Ok, laten we afwachten welke reacties er komen...

Mitch
7 augustus 2005, 22:47
Ik ben weer aan het zoeken naar een geschikte lokatie.
Grootste probleem is de combinatie twee middelgrote ruimtes en overdag op zondag open :x
Je suggestie klinkt goed. Weet alleen niet of Amsterdam voor de zuiderlingen als Lord Riff en marc odijk een brug te ver wordt ???

Hoho vergeet de mensen uit het oosten ook niet he..ik zou helemaal bijv. uit deventer moeten komen ;)

Had jij je al aangemeld dan :???:

MatthijsBlom
7 augustus 2005, 22:49
Aanmelden?

Waar moet je je aanmelden dan?
Als dat namelijk officieel moet, dan heb ik dat ook nog niet gedaa.

strattie
7 augustus 2005, 22:56
Ik ben weer aan het zoeken naar een geschikte lokatie.
Grootste probleem is de combinatie twee middelgrote ruimtes en overdag op zondag open :x
Je suggestie klinkt goed. Weet alleen niet of Amsterdam voor de zuiderlingen als Lord Riff en marc odijk een brug te ver wordt ???

Is hazerswoude eigenlijk nog wat geworden?

marc_o
8 augustus 2005, 10:04
Als de datum geschikt is, ben ik best bereid een teringeind te rijden hoor....maar dan moet het wel de moeiete waard zijn.
Ik vind wel dat wanneer je een max. aantal mensen wilt toelaten, je eerst de oorspronkelijke lijst van deelnemers moet nemen.

LordRiffenstein
8 augustus 2005, 10:34
Als de datum geschikt is, ben ik best bereid een teringeind te rijden hoor....maar dan moet het wel de moeiete waard zijn.
Ik vind wel dat wanneer je een max. aantal mensen wilt toelaten, je eerst de oorspronkelijke lijst van deelnemers moet nemen.

Helemaal mee eens!

tillens
8 augustus 2005, 10:48
Ik kon bij de vorige meeting er ook niet zijn, maar wilde wel graag. Zie net dat Marc ook gaat, dus als je toch langs Zwijndrecht komt... En seymour, bij deze meld ik me nogmaals aan!

Droffie
8 augustus 2005, 10:57
Zal ik eens bij de Melody Line informeren?

Ik ben nog nooit bij zo'n pedalendag geweest maar wat is doorgaans het bedrag p.p. wat betaald moet worden?

Mitch
8 augustus 2005, 21:31
Aanmelden?

Waar moet je je aanmelden dan?
Als dat namelijk officieel moet, dan heb ik dat ook nog niet gedaa.

Lees het topic effe door.


Droffie, als je daar contacten hebt.....go ahead ! Om het laagdrempelig te houden is iets van 5E per persoon wel OK en er kunnen ca. 25 mensen ingepland worden. You do the math :D Meer wordt een beetje te chaotisch.
Het moet wel op een zondag kunnen, liefst vanaf ongeveer 12.00 to 18.00
De feitelijke dag duurt iets korter, maar dan is er nog wat tijd om op en af te bouwen. Net een otpreden hè :wink:

Droffie
8 augustus 2005, 23:00
Aanmelden?

Waar moet je je aanmelden dan?
Als dat namelijk officieel moet, dan heb ik dat ook nog niet gedaa.

Lees het topic effe door.


Droffie, als je daar contacten hebt.....go ahead ! Om het laagdrempelig te houden is iets van 5E per persoon wel OK en er kunnen ca. 25 mensen ingepland worden. You do the math :D Meer wordt een beetje te chaotisch.
Het moet wel op een zondag kunnen, liefst vanaf ongeveer 12.00 to 18.00
De feitelijke dag duurt iets korter, maar dan is er nog wat tijd om op en af te bouwen. Net een otpreden hè :wink:

Ok...Ik zal ze morgen even bellen.

Je hoort nog van me...

Droffie
9 augustus 2005, 16:28
Aanmelden?

Waar moet je je aanmelden dan?
Als dat namelijk officieel moet, dan heb ik dat ook nog niet gedaa.

Lees het topic effe door.


Droffie, als je daar contacten hebt.....go ahead ! Om het laagdrempelig te houden is iets van 5E per persoon wel OK en er kunnen ca. 25 mensen ingepland worden. You do the math :D Meer wordt een beetje te chaotisch.
Het moet wel op een zondag kunnen, liefst vanaf ongeveer 12.00 to 18.00
De feitelijke dag duurt iets korter, maar dan is er nog wat tijd om op en af te bouwen. Net een otpreden hè :wink:

Ik heb net de Melody Line gebeld en ze kwamen positief over. 2 of 3 ruimtes naast elkaar kan makkelijk. Wel komt een middelgrote ruimte op 27E per blok van 3 uur. Hij zei wel een prijsje te kunnen maken en de barprijzen zijn daar ook helemaal niet zo gek duur...Ik geloof een flesje biert een Euro.
Hij vond 't ook wel nuttig dat ze van zo'n dag ook nuttige informatie kunnen krijgen dus daar zag hij ook wel voordeel in.

Tis nog wel redelijk rustig, maar over 2 weken begint de drukte weer.

Welke datum hadden jullie in gedachte?

Dat was 't... :)

BramVersteeg
9 augustus 2005, 17:32
27 Euro per 3 uur is goed te doen als er zo'n 25 man komen denk ik. Dan zit je netjes rond de 4-6 euro de man afhankelijk van of we 2 of 3 ruimtes doen. Mij lijkt 2 op zich wel genoeg, zeker als we ook nog aan de bar kunnen hangen enzo.

Mitch
9 augustus 2005, 19:00
Drofiie, ik heb het nu effe druk, maar ik neem later contact met je op. Als ik wat meer info heb of al contact heb gehad met Melody Line dn kan ik inderdaad een datum gaan voorstellen. Cool ! 8-)

marc_o
10 augustus 2005, 09:51
Eind oktober is een goed plan!

DREAMMACHINE
10 augustus 2005, 09:53
idd...dan heb ik eindelijk wel zo ongeveer al mijn vakantiegeld binnen, dus is een beetje extra gas niet zo heel erg.... :roll:

Droffie
10 augustus 2005, 10:01
Drofiie, ik heb het nu effe druk, maar ik neem later contact met je op. Als ik wat meer info heb of al contact heb gehad met Melody Line dn kan ik inderdaad een datum gaan voorstellen. Cool ! 8-)

No Prob. Laat maar weten of ik iets kan doen.
Ik ben nog nooit bij zo'n pedalendag geweest en ik zou er best wel eens bij willen zijn.
Ik heb niet zo veel gear maar ik kan wel mijn Twintone neerzetten om te testen.
Ik kan ook een TweakFuzz van Seymour Duncan meenemen en mijn Vox Clyde Mccoy Wah. Mocht 't nodig zijn kan ik ook mijn LP beschikbaar stellen om mee te testen.

Ik hoor wel van je.

cosmos
10 augustus 2005, 11:07
Ik ben eigenlijk ook wel geïnteresseerd, zeker omdat ik in A'dam woon. Ik kan evt. mijn Keeley BD-2 meenemen, Maxon OD-9 en wat Barber stuff. (evt. ook een Marshall 1960a als dat handig is voor mensen die verder weg wonen)

Ik heb natuurlijk nog meer pedals, maar niets wat een ander ook niet heeft! Dus dat maakt me niet veel uit. :)

Mitch
10 augustus 2005, 12:15
OK, één ding in herhaling: als je je wil aanmelden, doe dat dan bij mij op mitch_tripper@hotmail.com
Vermeld je nick, je naam en vooral de pedalen die je mee wil nemen en evt. versterkers.
De ervaring leert dat er maar een paar versterkers nodig zijn, anders wordt het een zootje dus slechts een man of drie hoeven versterkers mee te nemen.
Ik inventariseer wie er komt, wat er komt en koppel terug naar mensen wat eventueel niet mee hoeft.

Ik kom zo weer terug met verdere instructies :wink:

Quink
10 augustus 2005, 12:32
Aanmelden ook voor diegenen die zich al aangemeld hadden? Of alleen de "extra's" ?

Mitch
10 augustus 2005, 13:54
Alleen de nieuwelingen die het topic niet hebben gelezen en nog niet gezien hebben dat ik dit al drie keer vermeld heb >kuch<

:D

Droffie
10 augustus 2005, 14:04
Alleen de nieuwelingen die het topic niet hebben gelezen en nog niet gezien hebben dat ik dit al drie keer vermeld heb >kuch<

:D

Ik heb geprobeerd door 20 pagina's heen te ploegen maar kon niet zo snel vinden. Heb wel gezocht :wink:

Robbert
10 augustus 2005, 16:39
Iedere zondag prima. :D

Mitch
10 augustus 2005, 16:53
Dat zijn dan al 3 datum-maakt-niet-uiters :wink:

robzilla
10 augustus 2005, 17:18
Ik zal strax even kijken..

BramVersteeg
10 augustus 2005, 18:53
Dat zijn dan al 3 datum-maakt-niet-uiters :wink:

Maak er maar 4 van :)

Lucluc
10 augustus 2005, 19:36
5 eindelijk!

MatthijsBlom
11 augustus 2005, 09:06
Hier nog een maak-niet-uiter...


Seymour Paul> Aanmeldingsmailtje wordt vanavond verzonden.

Dirk_Hendrik
11 augustus 2005, 09:42
en nog ééntje...

LordRiffenstein
11 augustus 2005, 09:54
3 datums zijn ok wat mij betreft.

Quink
11 augustus 2005, 10:25
Op dit moment nog niks staan, dus ik hoor het wel.

robzilla
11 augustus 2005, 10:51
Gaat iedereen nu met allen beantwoorden reageren? :roll:

:D

Mitch
11 augustus 2005, 12:28
Ik heb mijn hotmail nog niet gecheckt vandaag, maar merkte dat gisteren ook al. Please, don't crowd my mail.....slowchatten kunnen we hier wel :wink:

Mitch
11 augustus 2005, 13:38
Dat zijn er inclusief de mensen die het gemaild hebben al 12 die geen voorkeur hebben. Dan neem ik het liever wat ruimer en wil ik vooralsnog de laatste datum vastleggen, dus de 30e.

De lokatie in Amsterdam is, zoals elke lokatie natuurlijk, niet ideaal voor iedereen, maar ze bieden wel de mogelijkheid om van 12.00 tot 18.00 twee ruimtes te boeken en dat was nogal eens een probleem.
Verdere info volgt.....

DREAMMACHINE
11 augustus 2005, 16:23
...prima!

gvink
11 augustus 2005, 22:59
Gaat iedereen nu met allen beantwoorden reageren? :roll:

:D

*denk godfather*

Ayh... You got a prwoblem? Punk?

robzilla
11 augustus 2005, 23:33
Gaat iedereen nu met allen beantwoorden reageren? :roll:

:D

*denk godfather*

Ayh... You got a prwoblem? Punk?

uhuh

Droffie
12 augustus 2005, 16:44
:???: Heb ik wat gemist? is er al een datum bekend?

Welke datum ?

Quink
12 augustus 2005, 17:03
:???: Heb ik wat gemist? is er al een datum bekend?

Welke datum ?

No offense Droffie, maar Jezus H. Christ on a popsicle stick...... 4 posts hoger staat het.... :-?

Droffie
12 augustus 2005, 17:10
:???: Heb ik wat gemist? is er al een datum bekend?

Welke datum ?

No offense Droffie, maar Jezus H. Christ on a popsicle stick...... 4 posts hoger staat het.... :-?

Ja ik begrijp nu dat hij 't over oktober heeft. In eerste instantie had ik 't niet door. Tja, was tot mijn 10e blond...je blijft er last van houden :lol:

Mitch
12 augustus 2005, 17:22
L e t o p j o n g e n s , d e P e d a l e n d a g w o r d t g e h o u d e n o p z o n d a g 3 0 o k t o b e r .




Of was 't te snel zo ? :D
Droffie, ik ga nog even rekenen over de prijs en dan mail ik je nog wel of het twee of drie ruimtes worden.

DREAMMACHINE
12 augustus 2005, 17:31
...nice! 8-)

robzilla
14 augustus 2005, 15:21
zin in!

gvink
15 augustus 2005, 23:00
mooi.. ben er bij!

:D

robzilla
16 augustus 2005, 01:10
mooi.. ben er bij!

:D

jeej, kan je probaly wat George-L voor me meenemen. Maar dat zien we dan wel..

DREAMMACHINE
16 augustus 2005, 09:53
...en voor mij ook!....hehe....ach, ik mail je tegen die tijd nog wel!

gvink
17 augustus 2005, 13:29
mooi.. ben er bij!

:D

jeej, kan je probaly wat George-L voor me meenemen. Maar dat zien we dan wel..


...en voor mij ook!....hehe....ach, ik mail je tegen die tijd nog wel!

nou... Ik zal m'n achterbak maar volstouwen dan... :)

Mitch
17 augustus 2005, 16:36
Carpoolen lijkt me handiger, Gerard ! Mijn 'achterbak' ligt niet zo snel vol.

http://home.kabelfoon.nl/~sjem/images/H100.jpg


8-)

gvink
17 augustus 2005, 17:43
Carpoolen lijkt me handiger, Gerard ! Mijn 'achterbak' ligt niet zo snel vol.

http://home.kabelfoon.nl/~sjem/images/H100.jpg


8-)

:D

cosmos
18 augustus 2005, 09:58
Hey Gvink,

Neem je dan ook mee wat je van Keeley hebt liggen? Of moet je het dan als "used product" verkopen? :D

Droffie
18 augustus 2005, 10:11
Hey Gvink,

Neem je dan ook mee wat je van Keeley hebt liggen? Of moet je het dan als "used product" verkopen? :D

Als jij 't dan eerst used, koop ik 't daarna van 'm met korting... :D

gvink
18 augustus 2005, 12:16
Ik heb van alle Keeley pedalen (uitgezonderd de mods) wel wat op voorraad... En ik breng m'n demo-bord mee met alles erop, dus die worden ge-'used'... :)

Ik neem alles mee wat ik in huis heb.. :dance:

DREAMMACHINE
18 augustus 2005, 12:39
....stamp dat bussie maar vol!!!... :cool: ....ben benieuwd!

LordRiffenstein
18 augustus 2005, 12:50
Ik heb van alle Keeley pedalen (uitgezonderd de mods) wel wat op voorraad... En ik breng m'n demo-bord mee met alles erop, dus die worden ge-'used'... :)

Ik neem alles mee wat ik in huis heb.. :dance:

MJM Blues Devil in huis? :razz:

Droffie
18 augustus 2005, 12:56
Ik had 't al aan je gevraagd, maar als je de MJM London Fuzz ook meeneemt en hij bevalt koop ik 'm gelijk van je. Ik ben dus zeer potentiele koper :D

Robbert
18 augustus 2005, 17:04
Ik hoop snel mijn Cosmosound Powerful sound (oude Fender blender clone) weer terug te hebben! :D

Neem ook de Katana boost van Keeley mee. Verder geen nieuwtjes sinds de vorige meeting :(

Uchison
18 augustus 2005, 17:33
Verder geen nieuwtjes sinds de vorige meeting :([/quote]

:o ...Robert?????

gvink
18 augustus 2005, 18:21
Ik had 't al aan je gevraagd, maar als je de MJM London Fuzz ook meeneemt en hij bevalt koop ik 'm gelijk van je. Ik ben dus zeer potentiele koper :D

is goei...

gvink
18 augustus 2005, 18:23
MJM Blues Devil in huis? :razz:

yup... nog eentje maar... :oops:

Robbert
18 augustus 2005, 20:40
:o ...Robert?????

:D

Ik heb niet zoveel spul meer gekocht, heb nog een stuk of 5, 6 effecten liggen die eigenlijk nagekeken moeten worden of waar een nieuwe chip in moet (iemand nog MN3005 BBD delay chips liggen?).

Voor DH heb ik nog een Ross Stereo delay liggen die hij eens moet(mag!) nakijken, maar ik ben door mijn geld heen!

Robbert
18 augustus 2005, 20:42
woops!

Dirk_Hendrik
18 augustus 2005, 22:50
Verder geen nieuwtjes sinds de vorige meeting :(
quote]

Ik ga m'n best doen.
De "Keio Synthesizer traveller" komt in elk geval mee (als al eerder aangekondigt) , evenals de Shin-Ei Phasetone PT-18 (die geen hond, wereldwijd, heeft) Daarnaast moet ik nog zien een zeker klusje voor ene Bramversteeg in een goed gaatje te gieten (en em een reply te geven op een PM van 2 weken terug :oops: ).

Als alles goed gaat, (Ebay verkopers heben soms hun nukken waar je ronduit giftig van gaat maar er is weer hoop) een Coron Delay (idem die wereldwijde honden).

Enneeeh..... los daarvan Uchison,
Heb jij niet de meest alternatief ge-true-bypass-te CE-1 aller tijden.... for the time beiing?.. :wink:

By the way,
Nog interesse in een Coron "Jet flanger & Filter Matrix"?? De Flanger is so so maar de Jet (overdrive dus) kikt behoorlijke Eb en past wel goed in de huidige boost/crunch (lees MigBoost e.d. mode).

Dirk_Hendrik
18 augustus 2005, 22:59
Ik heb niet zoveel spul meer gekocht, heb nog een stuk of 5, 6 effecten liggen die eigenlijk nagekeken moeten worden of waar een nieuwe chip in moet (iemand nog MN3005 BBD delay chips liggen?).

Voor DH heb ik nog een Ross Stereo delay liggen die hij eens moet(mag!) nakijken, maar ik ben door mijn geld heen!

Turn to me baby http://www.gosmiley.com/kissing/schmack.gif
3005's zijn te doen en ja, ik heb er ook één liggen.... en een MN3010 waarvoor iemand z'n bal (ja die ja) online ter inruil aanbood :D
Misschien is een Smallbear "inéénkeermetz'nallen" inkoopaktie om wat kosten te drukken?

Uchison
19 augustus 2005, 01:19
Mijn CE-1 is weer helemaal tops. Maak ik mensen gelukkig mee als ik die intrap...echt waar :wink:

Robbert
19 augustus 2005, 01:19
Mijn CE-1 is weer helemaal tops. Maak ik mensen gelukkig mee als ik die intrap...echt waar :wink:

Wat was er eigenlijk kapot aan?

Uchison
19 augustus 2005, 01:22
Wat was er eigenlijk kapot aan?[/quote]

De aan/uit schakelaar....tja. Hij staat nu constant aan..een soort van. Ik heb hem toch getapt via de PP2. Dus als die aangaat, gaat de CE-1 ook aan. Wel makkelijk. Alleen is de pedaal dus niet meer 'mint' ....maar dat bederft mijn speelplezier niet.

DREAMMACHINE
19 augustus 2005, 09:55
....he nice!....die van mij had DH ook onder handen genomen vorig jaar....maar helaas sinds vorige week heeft hij ook weer kuren!....als ik hem in mijn chain zet daalt het totaalvolume gigantisch en als ik hem aantrap hoor ik helemaal bijna! nix meer.....mmh, dus DH : mocht je interesse hebben!...?

Dirk_Hendrik
19 augustus 2005, 11:38
Hmmm....
Toch te merken dat die dingen 25+ jaar oud zijn.
PM verder :wink:

Uchison
19 augustus 2005, 13:05
@ dreammachine....heb je je CE-1 gewoon in je signaal keten???? Niet in een loopje of iets?

Dirk_Hendrik
19 augustus 2005, 13:09
Dreamy's CE-1 is TB

Uchison
19 augustus 2005, 13:14
hey, dat is wel leuker....hoe??????????
volgens mij zou mij dat 1 kastje schelen op mijn board....dan heb ik meer plek....nog een pedaal!!! iets anders dan wel... :)

Quink
19 augustus 2005, 13:37
Verder geen nieuwtjes sinds de vorige meeting :(

http://smile.smilies.nl/443.gifhttp://smile.smilies.nl/443.gif Ja, wat hebben we daar nou weer aan. Geld op, bah, smoesjes huilebalk.

:-D

Nou ja, iemand moet de eer hoog houden...

http://img.photobucket.com/albums/v396/Puddingcaster/Guitar%20stuff/SD9Klein.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v396/Puddingcaster/Guitar%20stuff/PearlFG-01Klein.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v396/Puddingcaster/Guitar%20stuff/BossDC-2Klein.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v396/Puddingcaster/Guitar%20stuff/QuasarKlein.jpg

Robbert
19 augustus 2005, 22:17
Verder geen nieuwtjes sinds de vorige meeting :(

http://smile.smilies.nl/443.gifhttp://smile.smilies.nl/443.gif Ja, wat hebben we daar nou weer aan. Geld op, bah, smoesjes huilebalk.


:D

Ik kan wel een Weber Mass 100Watt meenemen en een DeArmond Starfire Special.. :wink:

Dirk_Hendrik
19 augustus 2005, 22:28
http://smile.smilies.nl/443.gifhttp://smile.smilies.nl/443.gif Ja, wat hebben we daar nou weer aan. Geld op, bah, smoesjes huilebalk.


In elk geval de dagprijs voor goed smileygebruik :-D

Quink
20 augustus 2005, 19:38
Ik kan wel een Weber Mass 100Watt meenemen en een DeArmond Starfire Special.. :wink:

:o Geld op noemt ie dat..... I'd hate to see what you'd buy if you ever did have money......... :o




:razz:

Quink
20 augustus 2005, 19:41
In elk geval de dagprijs voor goed smileygebruik :-D


Jaaayyyyyyyyyyyyyyyyhttp://smile.smilies.nl/500.gif http://smile.smilies.nl/500.gif


http://smile.smilies.nl/1758.gif

We gaan voor de weekprijs!!

Mitch
21 augustus 2005, 00:35
De oer-smilie:

http://instagiber.net/smiliesdotcom/otn/funny/smile18.gif

jpb
21 augustus 2005, 13:18
Ik ben er bij met de gebruikelijke zooi + een TIMMY, want die komt eindelijk over een paar weken binnen.

@ Robert, die Weber mass wil ik wel eens horen, kun je hem meenemen?

Als ik het goed heb komt er iig een overdrive- en een phaser-shootout? Daar zou ik zeer voor zijn. O ja, kan iedereen met een twintone die gewoon thuislaten?? :D :wink:

Robbert
21 augustus 2005, 14:06
@ Robert, die Weber mass wil ik wel eens horen, kun je hem meenemen?

Als ik het goed heb komt er iig een overdrive- en een phaser-shootout? Daar zou ik zeer voor zijn. O ja, kan iedereen met een twintone die gewoon thuislaten?? :D :wink:

Het is juist de bedoeling dat je die Weber NIET hoort! :P
Maar ik neem hem mee.

Ik hoop eigenlijk dat iemand een beetje exotische delay of chorus pedalen heeft, de Delayla kent iedereen ondertussen wel, evenals de DM-2 en de Ibanez delays. Maar die Fulltone tape echo, of de Diamond Memory lane...

Misschien dat Bruce Bennett voor die tijd zijn Tremolo af heeft, daar zit ik erg op te wachten! :D

El Bastardo
21 augustus 2005, 15:46
als er nog plaats is wil ik ook wel komen.
kwa leuke spulletjes kan ik een Ernst wire surfer meenemen, voodoo labs proctavia, de XTC 101BS en de PL double-D 2x12.
En ik verwacht eind komende week mijn isp decimator.

gvink
21 augustus 2005, 16:19
Ik hoop eigenlijk dat iemand een beetje exotische delay of chorus pedalen heeft, de Delayla kent iedereen ondertussen wel, evenals de DM-2 en de Ibanez delays. Maar die Fulltone tape echo, of de Diamond Memory lane...


Wordt voor gezorgd...! :)

gvink
21 augustus 2005, 16:21
Ik hoop eigenlijk dat iemand een beetje exotische delay of chorus pedalen heeft, de Delayla kent iedereen ondertussen wel, evenals de DM-2 en de Ibanez delays. Maar die Fulltone tape echo, of de Diamond Memory lane...


Wordt voor gezorgd...!
Ik krijg als het goed is volgende week de eerste 'Europese' Memory Lanes opgestuurd...

Robbert
21 augustus 2005, 16:28
Wordt voor gezorgd...!
Ik krijg als het goed is volgende week de eerste 'Europese' Memory Lanes opgestuurd...

Kijk aan! :P 8-)

MatthijsBlom
22 augustus 2005, 01:33
Dirk_Hendrik:


De "Keio Synthesizer traveller" komt in elk geval mee (als al eerder aangekondigt)

Is dit die Korg Filter met bijpassend voetpedaal?
Dat schijnt hetzelfde filter te zijn als de Korg MS10 en Ms20 synthesizers....erg mooie synths. :)

Ff voor de de mensen die dit leuk vinden om te weten: Keio is de naam van de oprichter van Korg "Keio Organs" was de oude naam.

Dirk_Hendrik
22 augustus 2005, 11:04
Kijk!
Iemand die z'n pappenheimers kent!

respect :D

Verder...nee. Niet helemaal. Het is een combinatie van wah, fuzz en een oscillator. De toonhoogte wordt geregeld met het voetpedaal.
Hier meer http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=42205&highlight=geisha


Om dan historisch verder te gaan,
Het ding, evenals de eerste korg synth ever (prototype 1) is ontworpen door Fumio Mieda.....die ook de Univibe heeft bedacht. Is tegenwoordig hoofd ontwikkeling bij Korg. Een ander wapenfeit is de schakeling die je in de nieuwe Vox Cooltron pedalen tegenkomt.

marc_o
22 augustus 2005, 11:22
Ben ook weer benieuwd naar de overdrive shootout, en wellicht duurt het allemaal wat langer, maar is het toch een idee om ze niet allemaal te chainen zoals de vorige keer, want ik hetb het idee dat verscheidenen pedalen moeite kregen met de lange keten en dat sommige pedalen het ook niet zo goed doen wanneer er een paar tussen zitten met buffers...

DREAMMACHINE
22 augustus 2005, 11:38
idd, paar a/b boxjes ofzo zouden echt een uitkomst zijn, dan kan je gewoon steeds pedalen wisselen tijdens de shootout bijvoorbeeld.....lijkt me het handigst

Robbert
22 augustus 2005, 12:35
idd, paar a/b boxjes ofzo zouden echt een uitkomst zijn, dan kan je gewoon steeds pedalen wisselen tijdens de shootout bijvoorbeeld.....lijkt me het handigst

+1

Ongetwijfeld dat Speedy er een paar meenemt. Ik neem zelf twee dubbelloops doosjes mee.

Mitch
22 augustus 2005, 13:18
Juist. Ik heb er zelf ook nog één en met Robberts en Remco's hulp komt het dan op TB gebied wel goed !

robzilla
22 augustus 2005, 15:18
Ik heb sinds de vorige meeting een FuzzFactory en een Tube King nieuw, ook kan ik de Pearl AD-08 Delay weer meenemen..

Dirk_Hendrik
22 augustus 2005, 18:37
en een Tube King nieuw,

Michel,

Neem jouw TK dan ook even mee. Leuk vergelijk :-D

Mitch
22 augustus 2005, 19:08
Op zeker ! 8-)

zjanke
24 augustus 2005, 21:52
@ Robert, die Weber mass wil ik wel eens horen, kun je hem meenemen?



Wellicht heb ik ook wel interesse (weet nog niet of ik 30 oktober kan) en dan kan ik een 16 Ohm THD Hotplate meebrengen (evt inclusief TSL602), kunnen we deze ook even outshooten...

Dirk_Hendrik
25 augustus 2005, 20:55
Volgens mij heb ik dit al eens eerder in deze of soortgelijke thread gezegd.

Ik wil geen spelbreker zijn en het is evenmin m'n intentie om lullig te doen daar ik zelf ook interesse heb in zaken als webers, hotplates etc maar...

Zullen we toch trachten de focus te houden op de effecten waar het in eerste instantie om te doen was?

Eerdere pedalenmiddagen leren dat de tijd voor alléén effecten eigenlijk al te kort was.

zjanke
25 augustus 2005, 21:02
Maar een attenuator-dag lijkt me ook geen zak aan. Wie krijgt er het minste herrie uit zijn versterker :o

Ik heb verder geen echte exoten, een DC2 is al eens voorbij gekomen... Effe wat rommelmarkten en ebay afstruinen :wink:

Robbert
25 augustus 2005, 21:23
Volgens mij heb ik dit al eens eerder in deze of soortgelijke thread gezegd.

Ik wil geen spelbreker zijn en het is evenmin m'n intentie om lullig te doen daar ik zelf ook interesse heb in zaken als webers, hotplates etc maar...

Zullen we toch trachten de focus te houden op de effecten waar het in eerste instantie om te doen was?

Eerdere pedalenmiddagen leren dat de tijd voor alléén effecten eigenlijk al te kort was.

Spelbreker! :razz: :D

Mitch
27 augustus 2005, 19:03
Nou, met drie ruimtes wordt het nog wel te doen ook !

Zoals jullie in de mail hebben gezien: zondag 30 oktober staat definitief en we hebben 3 ruimtes gekregen !
Het zijn dus wel normale oefenruimtes, niet de balzalen van de vorige keer in de peuterspeelzaal.
Nog een keer de link:
http://www.melodyline.nl/

Er zijn nog een paar inschrijvingen mogelijk !
Aanmelden bij mitch_tripper@hotmail.com, o.v.v. je naam, nick en spullen die je mee kunt nemen. Je krijgt dan later bericht wat er ook daadwerkelijk meegenomen moet worden.

Dirk_Hendrik
27 augustus 2005, 20:48
Mitch,
Kan ik nog een Carlsbro ADT aanmelden voor de rubriek chorussen en aanverwant.....
(en verder een apparaat dat de status van m'n geliefde Ibbie BC-9 serieus aan het wankelen brengt :o )

robzilla
27 augustus 2005, 20:51
Ben ook weer benieuwd naar de overdrive shootout, en wellicht duurt het allemaal wat langer, maar is het toch een idee om ze niet allemaal te chainen zoals de vorige keer, want ik hetb het idee dat verscheidenen pedalen moeite kregen met de lange keten en dat sommige pedalen het ook niet zo goed doen wanneer er een paar tussen zitten met buffers...

ja dat was vooral met de fuzz pedalen zo, alleen de big muff aan het begin van de chain klonk goed :wink:

Mitch
27 augustus 2005, 21:07
Nou vooruit Dirk. Had je je post al gecheckt ? :)

Uchison
12 september 2005, 10:45
Hopelijk neemt iemand ook een vintage Fender buizenbak mee, Super of Vibrolux..zoiets. Er zullen meer gitarsiten zijn die ook hiermee spelen neem ik aan......

Robbert
12 september 2005, 20:18
Deluxe reverb? JPB heeft een Tremolux die waarschijnlijk weer meekomt?

Uchison
13 september 2005, 13:45
Ik hoopte meer op en Super reverb..... :roll:

fullorder
15 september 2005, 12:07
ouwe bassman ook goed?

Uchison
15 september 2005, 12:48
6G6B of 6G6A??? Als je die bedoelt, is het zeker ok. Heb ik ook. :)

fullorder
15 september 2005, 13:08
6G6B of 6G6A??? Als je die bedoelt, is het zeker ok. Heb ik ook. :)

Een 6G6A. Wat trouwens wel raar is, is dat ik laatst 8 Ohm aan de output mat ipv 4 Ohm dus of er is toch mee geknoeid in het verleden of het is stiekem een nog oudere 6G6. Maar de chart zegt van niet, dus dat lijkt me ook sterk.

Uchison
15 september 2005, 13:18
Hmmmm, ook een Blonde dus? Gaaf. Makt de mijne nu minder speciaal :-( maar dat mag voor 1x :razz:

fullorder
15 september 2005, 13:27
Hmmmm, ook een Blonde dus? Gaaf. Makt de mijne nu minder speciaal :-( maar dat mag voor 1x :razz:

Ik heb echter niet de orginele cab erbij, dus misschien is die van jou specialer? ;)

Maar er zijn er zelfs nog meer hoor, check:
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=62197&highlight=blonde+bassman

Hele geile foto's van de bassman die Len van Mr. Jay gekocht heeft. 8-)

Uchison
15 september 2005, 13:39
Geile foto's!! Ben meteen gaan kijken of de mijne er nog staat. Lijkr toch heeel veel op die van mij. Ik heb hem wel compleet :D
Mooooooiiiiiiiiiii!!!!!!

Robbert
3 oktober 2005, 20:39
Maareh.. ik zal wel een Vibro champ meenemen, die is tenminste te tillen :D

MatthijsBlom
7 oktober 2005, 22:50
Mannen,

Helaas voor mij, maar ik kan niet komen op de pedalendag.
Ik ben in Barcelona op vakantie tijdens de pedalendag.

Lekker op vakantie, maar helaas geen pedalendag voor mij dit jaar.

Veel plezier ...

Robbert
8 oktober 2005, 09:09
uhm.. de pedalendag staat al 2 maanden gepland op eind oktober, en je hebt net je vakantie geboekt? :-?

Get your priorities straight man! :D

telecastermaster
12 oktober 2005, 10:15
Wie komen er nou allemaal op de pedalendag?
Kun we misschien de laatste update krijgen?

thx

peter

Mitch
12 oktober 2005, 19:45
Voor zover mij bekend (dus bevestigd):

ateng
BramVersteeg
belfrink
cosmos
Dirk_Hendrik
DREAMMACHINE
Droffie
El Bastardo
ewout
full order
gvink
ieme
jpb
Les Paul
Lord Riffenstein
Lucluc
marc_odijk
Robbert
robzilla
Seymour Paul
Speeddemon
strattie
Sander de Gier
telecastermaster
Quink

Dus er kan nog meer bij !

Nielsje
12 oktober 2005, 19:48
ben opzich wel geintresseerd... maar keb (naar mijn mening) absoluut niets interessants te showen..

wellicht meld ik me aan..

:)

Mitch
13 oktober 2005, 00:14
Kijken en luisteren kan ook ! Wees welkom en mail me als het je uitkomt.

Droffie
13 oktober 2005, 00:17
Kijken en luisteren kan ook ! Wees welkom en mail me als het je uitkomt.

Hey Seymour, ik heb de Aramat gebruikt en hij is heel vet. Lekkere fuzz man.
Ben er erg blij mee.

Moet ik 'm meenemen naar de pedalendag :D

Mitch
13 oktober 2005, 12:51
Uiteraard ! Fijn dat -ie goed terecht is gekomen :)

Robs
17 oktober 2005, 22:12
Beste heren organisatoren,

Ik werd er net door een ander forumlid op geattendeerd dat de pedalendag deze keer in Amsterdam is en wel in de Melody Line. Dat is wel een hele mooie gelegenheid om voor de eerste keer eens een forummeeting te bezoeken. Als er niks tussen komt, er nog ruimte is en een beperkt arsenaal aan effecten (denk: Vox wahtje, Tubescreamertje, Big Muffje, Q-tronnetje etc.) geen bezwaar is zou ik het leuk vinden om ook te komen!

Ken dat? :)

LTR,

Robs.

dano
19 oktober 2005, 23:26
kan iemand even samenvatten wat er nu komt en waar enzo? ben wel benieuwd? En of er nog plek is;)

Roque
20 oktober 2005, 22:52
kan iemand even samenvatten wat er nu komt en waar enzo? ben wel benieuwd? En of er nog plek is;)

Als je Seymour Paul mailt dan komt het helemaal goed. Vermeld je nickname, echte naam en wat je eventueel mee wil of kan nemen (niks verplicht) hij houd je daarna op de hoogte :wink:

telecastermaster
21 oktober 2005, 13:48
Is er nog een bepaald programma voor de pedalendag? Zoals een een vibe-shootout b.v. :) :)

Mitch
21 oktober 2005, 17:18
Ik heb nog geen vast programma opgesteld, want ik moet de complete inventaris nog even updaten.

Mijn bedoeling is om in ieder geval een boost, fuzz en/of drive shootout te houden en dan liefst twee modulatie, bijvoorbeeld phaser (vorige keer erbij ingeschoten) / vibe en delay.

Er blijft hoe dan ook, met drie ruimtes, tijd en plaats genoeg om op eigen gelegenheid dingen uit te testen.

Quink
24 oktober 2005, 16:45
Zesss dagen. Tik tak, tik tak, tik tak. :D

Robbert
24 oktober 2005, 19:40
Yay!

Nu alleen nog nieuwe snaren en batterijen halen :D

LordRiffenstein
25 oktober 2005, 11:06
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK :x :x :( :(

Wegens omstandigheden zal ik moeten afhaken voor zondag :cry: :cry:

Wil hierbij ook nog even een oproep doen voor Remco/Speeddemon. Kan iemand die jongen een lift geven vanuit Breda, ik zou hem normaal opgehaald hebben.

Speeddemon
25 oktober 2005, 18:05
Wil hierbij ook nog even een oproep doen voor Remco/Speeddemon. Kan iemand die jongen een lift geven vanuit Breda, ik zou hem normaal opgehaald hebben.
Als iemand in de buurt komt, that'd be REALLY great!

Anders kan ik ook niet komen namelijk.
Openbaar vervoer met 2 gitaren en een pedalboard van 19kg is in-fuckin'-possible. Ik heb 't ooit eens geprobeerd van Breda naar Oosterhout (8km) en daar heb ik 2 weken een verzwikte pols aan overgehouden, dus Breda-A'dam would mean instant death. :o :wink:

Droffie
26 oktober 2005, 09:54
Zorg ook dat je haar een beetje goed zit, want de pedalendag zal professioneel gefilmt en vervolgens online gestreamt worden.
Leuk voor degene die er niet bij waren en toch geinteresseerd zijn hoe 't was.

Droffie
26 oktober 2005, 12:09
Route naar Melody Line.
Op de A10 richting Amersfoort neem je afslag S113 Watergraafsmeer.
Rij alsmaar rechtdoor over de Middenweg. (ja daar was vroeger de Meer :-( )

http://home.unet.nl/theoldkettlehouse/MAP1_ROUTEML.JPG

Rij vervolgens het meer gedailleerde plaatje 2 binnen.

http://home.unet.nl/theoldkettlehouse/MAP2_ROUTEML.JPG

Als er nu nog iemand het presteert om verkeerd te rijden, moet hij de hele dag rondjes geven...

Mitch
26 oktober 2005, 13:24
:seriousf:

Dank voor de service. Middenweg, Linaeusstraat, da's wel bekend terrein. Gaat goedkomen !

Als het goed is heeft iedereen mail gehad.

DREAMMACHINE
26 oktober 2005, 13:44
idd....nice!...

heb eventueel ook nog een 'vintage' big muff liggen uit de '70s ...mocht er belangstelling voor zijn.

Lucluc
26 oktober 2005, 13:45
Eh, tot mijn spijt heb ik een aantal pedaaltjes verkocht. Geen Foxrox Fuzzfoot meer, geen Voodoolab Bosstone, Zvex Super Duper en Fulltone Supatrem meer...... wel een buildyourownclone tremolo.

En de Coron Spacemachine staat bij delay's, maar het is een soort kruising van een vibrato, phaser en univibe MET gain.... Echt uniek.

Oja, PUE5tube ook al verkocht. Ik kan jullie nu wel mooie opnames van mijn band laten horen. Dan weet je ook waar het geld heen is gegaan.

http://i19.photobucket.com/albums/b192/Lucluc/zelfbouwtrem.jpg

DREAMMACHINE
26 oktober 2005, 13:51
dmn!...die trem ziet er super uit!!!....ben erg benieuwd hoe hij klinkt!

Mitch
26 oktober 2005, 14:04
Damn, geen Z Vex boost meer.....ik had die juist zo graag op de pijnbank willen leggen naast andere boosts :x

De foto van de BYOC is leuk, maar leer 's een beetje re-sizen man :wink:

Lucluc
26 oktober 2005, 14:06
Damn, geen Z Vex boost meer.....ik had die juist zo graag op de pijnbank willen leggen naast andere boosts :x

Sorry....


De foto van de BYOC is leuk, maar leer 's een beetje re-sizen man

Sorry.... hoe dan?

jpb
26 oktober 2005, 14:23
Eh, tot mijn spijt heb ik een aantal pedaaltjes verkocht. Geen........ Zvex Super Duper............. meer
L*L!!!!! Wat hadden we nou afgesproken? :evil: :wink:

Organisatie ziet er strak uit! Succes verder en tot Zondag 12 uur.

strattie
26 oktober 2005, 15:37
mensen, ook ik zal helaas moeten afvallen :( . Echt heel klote want de vorige keer was erg leuk!
Naja, misschien volgender keer dan :( .

fullorder
26 oktober 2005, 17:51
Eh, tot mijn spijt heb ik een aantal pedaaltjes verkocht. Geen Foxrox Fuzzfoot meer, geen Voodoolab Bosstone, Zvex Super Duper en Fulltone Supatrem meer...... wel een buildyourownclone tremolo.



Ik ga binnenkort ook aan de de BYOC, je ontwerp ziet er cool uit! Op die site van BYOC staan ook een paar coole ontwerpen. Wat ik me altijd afvraag hoe je zo'n pedaal het beste kunt beschilderen/versieren/decoreren/eeeh...
Hoe heb jij dat gedaan?

fullorder
26 oktober 2005, 17:54
Als iemand in de buurt komt, that'd be REALLY great!

Anders kan ik ook niet komen namelijk.
Openbaar vervoer met 2 gitaren en een pedalboard van 19kg is in-fuckin'-possible. Ik heb 't ooit eens geprobeerd van Breda naar Oosterhout (8km) en daar heb ik 2 weken een verzwikte pols aan overgehouden, dus Breda-A'dam would mean instant death. :o :wink:

het is im-fuckin'-possible :roll:

Robbert
26 oktober 2005, 18:01
Is er iemand die Speedy kan meenemen?

Ik heb zelf een auto van mams te leen, plus dat Amsterdam echt 180 graden is, voor Rotterdam en Utrecht vond ik het niet z'n probleem. Niemand die een paar km wilt omrijden?

Mitch
26 oktober 2005, 19:13
Om mijn inbox een beetje overzichtelijk houden bij voorkeur geen "Allen beantwoorden"
mailtjes eruit gooien guys !

De afzeggingen van El Bastardo en Lord Riff ten spijt: Lucky komt wel !
Dit ter verhoging van de feestvreugde.

Robbert
26 oktober 2005, 19:14
Het feest wordt nog groter als Remco er ook bij is :P :D

Dirk_Hendrik
26 oktober 2005, 19:30
Ik geloof niet dat ik echt zin heb om voor Remco om te rijden.... :wink:

Mitch,

Ik ga je nog mailen.

En voor die Lovetone Wob heb ok ook nog wat te doen. Gaat verder wel op tijd lukken maar toch....
http://i22.photobucket.com/albums/b344/Dirk_Hendrik/ltc.jpg

Nielsje
26 oktober 2005, 19:39
Ik geloof niet dat ik echt zin heb om voor Remco om te rijden.... :wink:

Mitch,

Ik ga je nog mailen.

En voor die Lovetone Wob heb ok ook nog wat te doen. Gaat verder wel op tijd lukken maar toch....
http://i22.photobucket.com/albums/b344/Dirk_Hendrik/ltc.jpg

Oei oei oei.. dat ziet er al enorm mooi uit... tjeez... Zeg dirk, verkoop jij nou eignelijk wel of niet spul (als iemand het heeeel lief vraagt)?

Die clone's/zelfbouw dingen van jou zien er echt super uit!

Really nice :)

Lucluc
26 oktober 2005, 20:08
Ik ga binnenkort ook aan de de BYOC, je ontwerp ziet er cool uit! Op die site van BYOC staan ook een paar coole ontwerpen. Wat ik me altijd afvraag hoe je zo'n pedaal het beste kunt beschilderen/versieren/decoreren/eeeh...
Hoe heb jij dat gedaan?

O, dat staat ook uitvoerig in de handleiding beschreven. :) Maar, ik moet zeggen dat dat het moeilijkste is. Na de zoveelste mislukte poging heb ik de behuizing zo hard tegen de muur gegooid, dat ie een beetje krom is geworden en het deksel er niet meer goed op past. :oops:

Ik heb geschuurd, gegrondlakt, ge-autolakt, bestickerd en geblankelakt. Het resultaat is nog zo-zo, maar gelukkig veel van geleerd en volgende keer beter!

Dirk_Hendrik
26 oktober 2005, 20:47
[ Zeg dirk, verkoop jij nou eignelijk wel of niet spul ?
Die clone's/zelfbouw dingen van jou zien er echt super uit!

Really nice :)

Dank je voor de complimenten :)

Qua verkopen, zonder meer. Alléén handel ik dat liever af via PM/mail daar ik terughoudend wil zijn met commerciele activiteiten via dit forum. Ben ook mod en vind dat verschillende belangen elkaar niet moeten gaan bijten.

Nielsje
26 oktober 2005, 21:02
understood

:)

BramVersteeg
26 oktober 2005, 23:32
Ik geloof niet dat ik echt zin heb om voor Remco om te rijden.... :wink:

Mitch,

Ik ga je nog mailen.

En voor die Lovetone Wob heb ok ook nog wat te doen. Gaat verder wel op tijd lukken maar toch....
http://i22.photobucket.com/albums/b344/Dirk_Hendrik/ltc.jpg

:D :D :D :D :D Nice! Voor wie zou 'ie zijn?................... :D :D :D :D :D

fullorder
26 oktober 2005, 23:37
Is er iemand die Speedy kan meenemen?

Ik heb zelf een auto van mams te leen, plus dat Amsterdam echt 180 graden is, voor Rotterdam en Utrecht vond ik het niet z'n probleem. Niemand die een paar km wilt omrijden?

ik heb over de mail al aangeboden dat ik de knul in uiterste nood wel op wil halen. maar dat betekent dus wel dat ik vanuit den haag eerst naar breda moet rijden om vervolgens naar amsterdam rijden. niet een paar km om dus, ik hoop dus dat iemand die remco meer op de route heeft liggen zich opoffert.

Quink
27 oktober 2005, 10:51
Tot mijn grote spijt moet ik me, i.v.m. een kleine crisis op mijn werk, ook afmelden voor as. zondag.

http://smile.smilies.nl/388.gifhttp://www.click-smilies.de/sammlung0304/traurig/sad-smiley-002.gifhttp://www.click-smilies.de/sammlung0304/traurig/sad-smiley-034.gif

Ik zal aan jullie denken als ik achter mijn computertje zit te mokken. Veel plezier heren!

Droffie
27 oktober 2005, 10:52
:???: Blijven er nog mensen over?

Speeddemon
27 oktober 2005, 11:04
Zijn zo gauw al 4, 5 afmeldingen ofzo! :o

Droffie
27 oktober 2005, 11:29
Hebben de afmelders last van camera vrees :???:

Jullie kunnen er uitgeknipt worden mocht je overhoopt in beeld komen... :D

Mitch
27 oktober 2005, 12:50
Dan zijn er nog steeds 25 deelnemers. Snelle beslissers kunnen dus nog wel instappen !

marc_o
28 oktober 2005, 14:35
Speedy, je hebt een PM voor meerijden zondag!

Speeddemon
28 oktober 2005, 16:20
Speedy, je hebt een PM voor meerijden zondag!
vreemd, d'r staat niks in m'n PM box.

Anders mail me effe (hotwireaudio (at) gmail.com)

DREAMMACHINE
28 oktober 2005, 18:51
Tot mijn grote spijt moet ik me, i.v.m. een kleine crisis op mijn werk, ook afmelden voor as. zondag.

http://smile.smilies.nl/388.gifhttp://www.click-smilies.de/sammlung0304/traurig/sad-smiley-002.gifhttp://www.click-smilies.de/sammlung0304/traurig/sad-smiley-034.gif

Ik zal aan jullie denken als ik achter mijn computertje zit te mokken. Veel plezier heren!

aaah, hier hetzelfde geval!!! ik kan er helaas niet bij zijn ivm werk dit weekend!....leuke collega's die opeens ziek zijn!!!...

zit niets anders op helaas....iig veel plezier jullie!!

Dirk_Hendrik
28 oktober 2005, 19:19
Mietjes!!!!

Quink
28 oktober 2005, 19:27
Mietjes!!!!

:o


http://smile.smilies.nl/443.gif http://smile.smilies.nl/443.gif Dit meld ik aan de mod! Effe kijken hoe die prutser heet.




:-D

Dirk_Hendrik
28 oktober 2005, 19:55
g-verdeeje,

Ik heb het ook druk op werk. Hoor je mij klagen?
Lata ook maar. Het wordt vast veel gezelliger als al die zondagsklussers weg blijven :evil:





:wink:

Mitch
28 oktober 2005, 19:59
Ik heb de avond ervoor een optreden. Och heden, misschien verslaap ik me wel.
Heb hier een leuke link: www.pussynet.nl/forum, kunnen jullie je aanmelden

:D :razz: :D

DREAMMACHINE
28 oktober 2005, 19:59
hehe, nadeel van student zijn en dan ook nog in de zorg werken...tja, dan wordt je af en toe wel 'verplicht'.......

.....volgende keer beter... :cry:

Dirk_Hendrik
28 oktober 2005, 20:46
.
Heb hier een leuke link: www.pussynet.nl/forum,

:seriousf:

Quink
28 oktober 2005, 20:47
@ D_H en S.P.:

Ik zou niet eens op jullie stinkpedalendag willen komen al kreeg ik er geld voor!!! http://smile.smilies.nl/460.gif


:D :wink:

Ik vond het op de vorige pedalendag, wat voor mij de eerste was, echt geweldig. Ook wel erg eng, want de meesten speelden veel beter gitaar, en hoorden allerlei verschillen tussen pedalen wat ik zelf niet hoorde. Maar echt zeer, zeer de moeite waard. Maar ik heb een eigen bedrijfje, en een klant heeft vrij grote problemen. Als wij die niet kunnen oplossen is het daaag. Met "het druk hebben" heb ik geen problemen. Druk is het (gelukkig) meestal wel. Maar dit gaat een tikje verder jammer genoeg. http://smile.smilies.nl/419.gif

Robbert
28 oktober 2005, 20:47
Tot nu toe is het bij iedere meeting geweest dat er een kwart afvalt, dus ach :)

Komt Sash ook nog?

Speeddemon
28 oktober 2005, 21:00
tja, mijn vriendin komt morgen enneh...

ja, dat wordt zondag thuisblijven. :oops:

:roll:

ik heb wel een primeur overigens,

m'n FA-1 clone doet 't en zit in elkaar!

metaalfilm weerstanden, WIMA caps, originele opamps en FET, alleen is 't in alle opzichten een demo-model geworden.

Waarschijnlijk is ie over een tijdje te koop.

marc_o
28 oktober 2005, 21:19
Zo, vervoer Speedy is geregeld!

stratokai
28 oktober 2005, 21:50
Ik heb de avond ervoor een optreden. Och heden, misschien verslaap ik me wel.


Voor iedereen:
Van zaterdag op zondag gaat (speciaal voor pedalendag :D ) de klok 1 uur terug!

Robbert
28 oktober 2005, 22:20
Ik heb de avond ervoor een optreden. Och heden, misschien verslaap ik me wel.


Voor iedereen:
Van zaterdag op zondag gaat (speciaal voor pedalendag :D ) de klok 1 uur terug!

LOL! :D Speciaal voor die ouwe? :razz:


Ga jij nou wel of niet Speedy, heb je het over Sash?

marc_o
28 oktober 2005, 22:44
Ach, ik moet de avond ervoor ook optreden, bier drinken, toch om 6:30 op, poepluiers verschonen, kind met fles volgieten, douchen, inpakken Speeddemon ophalen en in totaal dik 200 kilometer naar Amsterdam rijden, en jawel, 's avonds weer terug..........jippie!
Ik maak iedereen af als het niet gezellig is....dan weten jullie het alvast!
:)

Speeddemon
28 oktober 2005, 23:19
Ach, ik moet de avond ervoor ook optreden, bier drinken, toch om 6:30 op, poepluiers verschonen, kind met fles volgieten, douchen, inpakken Speeddemon ophalen en in totaal dik 200 kilometer naar Amsterdam rijden, en jawel, 's avonds weer terug..........jippie!
Ik maak iedereen af als het niet gezellig is....dan weten jullie het alvast!
:)
that's why Iiiiii...



will put up my HAPPY FACE! :)

En ultra-happy face als Sander de Gier zegt "doe mij effe 10 van die FA-1 clones". :D :cool:

Mitch
28 oktober 2005, 23:27
Goed dat vervoer geregeld is voor Speedy !

Ik gooi er morgen nog even een laatste update uit naar iedereen, maar hier vast de belangrijkste updates:

-inderdaad, zoals gezegd: klok verzetten !
-Sander de Gier moet helaas afzeggen door familie-omstandigheden, maar reken erop dat ik zijn winkel leegroof en de halve inventaris meeneem :wink:
-ondanks de afzeggers wordt er wél gefilmd plus een redacteur van Gitarist komt eind van de middag nog verslag doen



Quink en DREAMMACHINE: ik kijk jullie er niet op aan hoor :wink:

robzilla
29 oktober 2005, 00:10
Ik moet ook nog morgen een jas kopen, fiets ophalen, squashen, om 5 uur naar een of ander fuckin gat en dan savonds optreden. zondag opstaan en naar Amsterdam toe, maarrrr ik heb echt veel zin in! :D :D

robzilla
29 oktober 2005, 00:11
Goed dat vervoer geregeld is voor Speedy !

Ik gooi er morgen nog even een laatste update uit naar iedereen, maar hier vast de belangrijkste updates:

-inderdaad, zoals gezegd: klok verzetten !
-Sander de Gier moet helaas afzeggen door familie-omstandigheden, maar reken erop dat ik zijn winkel leegroof en de halve inventaris meeneem :wink:
-ondanks de afzeggers wordt er wél gefilmd plus een redacteur van Gitarist komt eind van de middag nog verslag doen



Quink en DREAMMACHINE: ik kijk jullie er niet op aan hoor :wink:

Komt er dan een stuk in de Gitarist? :)

Speeddemon
29 oktober 2005, 00:24
Komt er dan een stuk in de Gitarist? :)
Nee, want mijn vriendin blijft thuis. :wink: :cool:

Droffie
29 oktober 2005, 00:36
Ach, ik moet de avond ervoor ook optreden, bier drinken, toch om 6:30 op, poepluiers verschonen, kind met fles volgieten, douchen, inpakken Speeddemon ophalen en in totaal dik 200 kilometer naar Amsterdam rijden, en jawel, 's avonds weer terug..........jippie!
Ik maak iedereen af als het niet gezellig is....dan weten jullie het alvast!
:)

Komt dat even mooi uit dat alles gefilmt wordt. Een massale moordpartij op camera. Kunnen we geld mee verdienen...Oh nee, dat zijn we dood... :D

marc_o
29 oktober 2005, 00:45
ik niet :)

vettavillenl
29 oktober 2005, 10:05
Seymour Paul,

je hebt een PM.

Roque
29 oktober 2005, 10:32
@ D_H en S.P.:

Ik zou niet eens op jullie stinkpedalendag willen komen al kreeg ik er geld voor!!! http://smile.smilies.nl/460.gif


:D :wink:

Ik vond het op de vorige pedalendag, wat voor mij de eerste was, echt geweldig. Ook wel erg eng, want de meesten speelden veel beter gitaar, en hoorden allerlei verschillen tussen pedalen wat ik zelf niet hoorde. Maar echt zeer, zeer de moeite waard. Maar ik heb een eigen bedrijfje, en een klant heeft vrij grote problemen. Als wij die niet kunnen oplossen is het daaag. Met "het druk hebben" heb ik geen problemen. Druk is het (gelukkig) meestal wel. Maar dit gaat een tikje verder jammer genoeg. http://smile.smilies.nl/419.gif




Ik heb ook een eigen zaak, en kan me goed voorstellen dat klanten voorgaan.
Klant is koning :-D
Dit wordt voor mij ook de eerste keer, en ik kom er vooral ook om wat te leren :wink:
Ik zie er iig naar uit .

jpb
29 oktober 2005, 10:46
He Rogue, jij hebt een mooie tremolux!!! :cool: Moeten we eens even over lullen zondag. Overigens, die Flying V is ook niet verkeerd!

Roque
29 oktober 2005, 11:13
He Rogue, jij hebt een mooie tremolux!!! :cool: Moeten we eens even over lullen zondag. Overigens, die Flying V is ook niet verkeerd!

Hij moet weg voor een beurt, ik denk dat de buisjes aan vervanging toe zijn.
Hij deed een beetje raar in combinatie met mijn Ts9, ik heb er nog niet echt naar gekeken.

Ik heb voor de rest niet iets bijzonders, ik hoopte eigenlijk iets te kunnen scoren zondag :) .
Die flying V heb ik alleen voor de looks gekocht 8-)

fullorder
29 oktober 2005, 12:32
Komt er dan een stuk in de Gitarist? :)
Nee, want mijn vriendin blijft thuis. :wink: :cool:

nou ja zeg, moet er nou niemand lachen om je grap? nou ik wel hoor! :D :D

robzilla
29 oktober 2005, 12:43
Komt er dan een stuk in de Gitarist? :)
Nee, want mijn vriendin blijft thuis. :wink: :cool:

nou ja zeg, moet er nou niemand lachen om je grap? nou ik wel hoor! :D :D

wat neem jij allemaal mee marten? neem je die space echo nog mee?

robzilla
29 oktober 2005, 13:00
Ik neem trouwens nog een MoogerFooger MF102 Ringmod mee, kan iemand nog wat expression pedalen meenemen? Ik neem ook een Coloursound Wah/Swell mee.. :)

Mitch
29 oktober 2005, 13:04
En jawel, nét als ik de geheel ge-update inventaris heb verstuurd......
AAAAAAAAAAAAAAAARGH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is je vergeven :D

Om je vragen te beantwoorden:
marten neemt mee:
T-Rex Mudhoney
HWR Clean Sanchez
Keeley Fuzzhead
Tonefactor Analogue Filter
MXR Blue Box (RI)
MXR Phase 90 (RI)
Voodoo Tremelo
Boss CE-2
Boss DD-3
Boss tuner
Roland Space Echo (RE201)

Jos Kamphuis komt in principe niet alleen voor de gezelligheid, maar ook om verslag te doen. Hij komt wel wat later, maar dat mag de pret niet drukken.

Dirk_Hendrik
29 oktober 2005, 13:18
Jos Kamphuis komt in principe niet alleen voor de gezelligheid, maar ook om verslag te doen. Hij komt wel wat later, maar dat mag de pret niet drukken.

En daarmee is Jos een lichtend voorbeeld. Hij moet werken maar toch komt hij :-D

Mitch
29 oktober 2005, 13:22
:seriousf:


"Van analoog tot digitaal, op de Pedalendag hoort u het allemaal !"

robzilla
29 oktober 2005, 13:48
En jawel, nét als ik de geheel ge-update inventaris heb verstuurd......
AAAAAAAAAAAAAAAARGH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is je vergeven :D

Om je vragen te beantwoorden:
marten neemt mee:
T-Rex Mudhoney
HWR Clean Sanchez
Keeley Fuzzhead
Tonefactor Analogue Filter
MXR Blue Box (RI)
MXR Phase 90 (RI)
Voodoo Tremelo
Boss CE-2
Boss DD-3
Boss tuner
Roland Space Echo (RE201)

Jos Kamphuis komt in principe niet alleen voor de gezelligheid, maar ook om verslag te doen. Hij komt wel wat later, maar dat mag de pret niet drukken.

sorry :D

ik ben echt benieuwd naar de Space Echo :)

fullorder
29 oktober 2005, 14:56
sorry :D

ik ben echt benieuwd naar de Space Echo :)

ik zit al aardig te kwijlen op dat inventarislijstje, gasmaskers mee mensen!

nog een verzoekje. ik heb mijn pedalen allemaal los mee, want mijn pedalenplank ligt nog steeds overhoop. alle pedaaltjes krijgen dus een batterijtje, maar mijn boss ce-2 gaat niet met batterijtjes dus vroeg ik mij af of er nog losse adapters mee gaan. ik heb zelf namelijk even niks liggen.

en hoe zit het met de patchkabeltjes? ik heb er wel wat bij me, maar of dat genoeg is....al m'n george L patchkabeltjes zijn reeds vergroeid met m'n plank en gaan dus ook niet mee. ;)

robzilla
29 oktober 2005, 14:58
sorry :D

ik ben echt benieuwd naar de Space Echo :)

ik zit al aardig te kwijlen op dat inventarislijstje, gasmaskers mee mensen!

nog een verzoekje. ik heb mijn pedalen allemaal los mee, want mijn pedalenplank ligt nog steeds overhoop. alle pedaaltjes krijgen dus een batterijtje, maar mijn boss ce-2 gaat niet met batterijtjes dus vroeg ik mij af of er nog losse adapters mee gaan. ik heb zelf namelijk even niks liggen.

en hoe zit het met de patchkabeltjes? ik heb er wel wat bij me, maar of dat genoeg is....al m'n george L patchkabeltjes zijn reeds vergroeid met m'n plank en gaan dus ook niet mee. ;)

Gvees neemt morgen voor mij wat kabels mee hoop ik (net gemaild) dus ik heb er sowieso een paar..

Mitch
29 oktober 2005, 15:12
Ik neem zelf ook wel wat extra voeding en kabeltjes mee, maar meer is altijd welkom. Als je maar onthoudt welke van jou zijn !
Agezien van een 3m kabel die verwisseld is (Dirrukie....!), is er overigens nog nooit iets kwijtgeraakt of verkeerd gegaan, dat loopt wel los.

Les Paul
29 oktober 2005, 16:18
Ik zal een paar pedaaltjes niet kunnen meenemen. De MXR Micro Amp, Red Snapper en Alberta staan nog in de oefenruimte. In plaats daarvan kan ik wel meenemen: Boss CE1, Ibanez SD9, EBS Red Twister.

fullorder
29 oktober 2005, 17:02
Mag je de inventarislijst weer gaan aanpassen Mitch! :D :D

jero
29 oktober 2005, 17:56
Ik zal een paar pedaaltjes niet kunnen meenemen. De MXR Micro Amp, Red Snapper en Alberta staan nog in de oefenruimte. In plaats daarvan kan ik wel meenemen: Boss CE1, Ibanez SD9, EBS Red Twister.

hey, nog iemand met een Red Twister? Ben benieuwd wat jullie daar morgen van vinden :)

Dirk_Hendrik
29 oktober 2005, 18:00
En ineens blijkt dat ik ook met slecht nieuws moet komen.......

Verbouwingen (van je huis dus) zijn honden als het gaat om het fenomeen "zoek". De hamer.... leggem net weg.... 3 weken later teruggevonden enzo.

Op die manier heb ik vanmiddah dus niet weten te achterhalen waar m'n 2 Pearl flangers en m'n Pearl compressor zijn opgeborgen. Ik neem wel een Shin-Ei Phasetone mee om het goed te maken. Sowieso intreressanter.

Les Paul
29 oktober 2005, 18:18
De Pearl Flanger kan ik ook wel meenemen...maak ik m'n laatste wijzigingen weer goed.....of juist niet..... :-D

Dirk_Hendrik
29 oktober 2005, 18:33
Topgozer! :-D

Robbert
29 oktober 2005, 21:33
Nog meer slecht nieuws.. ik kan morgen niet komen :-(


























































Waaaaaa, GEINTJE!!

Dirk_Hendrik
29 oktober 2005, 21:38
Nog meer slecht nieuws.. ik kan morgen niet komen :-



D'r zijn prima toiletten. Leen het mooiste pedaal wat je ziet en ga effe op het ding sjorren in dat toilet. Moet jij eens kijken wie er niet kan "komen".

Robbert
29 oktober 2005, 21:41
Nog meer slecht nieuws.. ik kan morgen niet komen :-



D'r zijn prima toiletten. Leen het mooiste pedaal wat je ziet en ga effe op het ding sjorren in dat toilet. Moet jij eens kijken wie er niet kan "komen".

Getsie :P

fullorder
30 oktober 2005, 02:43
Nog meer slecht nieuws.. ik kan morgen niet komen :-



D'r zijn prima toiletten. Leen het mooiste pedaal wat je ziet en ga effe op het ding sjorren in dat toilet. Moet jij eens kijken wie er niet kan "komen".

mijn pedaal krijgt ie niet! erover spelen is prima, maar erover komen...daar trek ik toch echt de grens :D

Robbert
30 oktober 2005, 08:36
Verdomme!

In de wintertijd gaat de klok een uur terug en niet een uur naar voren! Sjezus :-?

Nou ja, iedergeval genoeg tijd om in te pakken :D

robzilla
30 oktober 2005, 08:37
hmm, gister gig.. mijn gitaar en wat pedalen liggen nog bij de drummer. ik moet ze nog ophalen..

wat is de koch multitone trouwens dondersgeil.. 8-)

Roque
30 oktober 2005, 17:21
Het was leuk, leerzaam en slecht voor mijn portemonnee :-D

Ritch
30 oktober 2005, 18:00
wat is de koch multitone trouwens dondersgeil.. 8-)

Why mention? :???: :razz:

Nielsje
30 oktober 2005, 19:14
fotoooooo's!!!!! :razz:

Ritch
30 oktober 2005, 19:28
Er staan genoeg foto's van mijn MT op dit forum :???:

Nou vooruit dan maar weer; zie sig. :razz:

Nielsje
30 oktober 2005, 19:38
nee joh egotripper :razz:


van de pedalendag! :wink:

Ritch
30 oktober 2005, 19:39
Fuck joe


:-D :wink:

vettavillenl
30 oktober 2005, 20:15
Oke

hier wat foto's
http://www.vettaville.nl/pedalendag2005.html