PDA

View Full Version : 27 November Tele-meeting Utrecht



Pagina's : [1] 2

Outline
8 november 2010, 03:43
Ik dacht: laat ik, om de zaken overzichtelijk te houden, er 'ns 'n nieuw topic voor aanmaken.

Wat we ondertussen al weten:
-Wanneer: 27 november
-Waar: Utrecht in? (http://www.google.nl/search?hl=nl&q=oefenruimte+utrecht keus genoeg!)
-Tijd: 13.00 uur een mooie tijd?

Wie komt er met wat?
-Mr.bluesbreaker - '62 Fender RI Japan, Zvex Box of Rock
-H.Huisjes - Fender Lite Ash Korea
-Vulvasonic - Fender USA std met SD '59 & hitsige, gewillige, sexueel zeer actieve, ongeremde groupies
-Luke-wannabe - wicked afro /Fender Road Worn
-Outline - G&L Tribute Asat Classic 3TSB & G&L Tribute Asat Classic Blue Burst
-Platyhelminthes - Fender Thinline met GHS lil'punchers
-Hendriks - Fender USA '52 Hotrod RI / Gibby-caster / Cabronita
-Macwilliams - Squier Custom P-90
-Kim Wilson - Fender Baja & SF Vibrolux reverb
-Tupelo - Blade Tele
-Michael AE - Fender CS Esquire
-GHK123 - Zelfbouw Tele ('52 stijl?) en evt Mesa Blue Angel 4*10
-Tillens - G&L Asat Classic, G&L tribute, USA STD tele

Versterkers is me even ontgaan, dus wie aan wil vullen?...

Nog even over de locatie: DB's (http://www.dbstudio.nl/) staat niet in de resultaten, maar schijnt goed te zijn.
Voorwaarden voor locatie:
-Leuk betaalbaar met voldoende ruimte/voorzieningen.
-Goed bereikbaar met de auto, dus ook (onbetaalde) parkeerruimte in de buurt!
-Als het evenkan met barretje of andere mogelijkheid voor drinken en andere versnaperingen.

Ik ben zelf niet bekend in het Utrechtse circuit dus heb geen voorkeur of wat dan ook. Wie wel?

Verder: Ben ik iets vergeten? AANVULLEN!

Outline
8 november 2010, 04:04
Overigens baal ik er nu wel weer van dat ik deze niet meer heb. Had 'm graag gedeeld met jullie.

Maar jullie weten hoe het gaat...

http://i930.photobucket.com/albums/ad142/outline7/Gitaren/18022010144.jpg

Kim Wilson
8 november 2010, 08:00
DB's in Utrecht is op zich een prima oefenruimte. Ik denk alleen dat het nog wel vrij druk kan worden met pakweg 15 man in één ruimte. Het is dus wel zaak dat we niet allemaal door elkaar heen gaan zitten hakken.

richwoodplayer
8 november 2010, 08:14
je kan ook het zaaltje huren in db's, dan heb je meer ruimte

Kim Wilson
8 november 2010, 08:19
He, da's nog niet zo'n raar idee!

Luke-wannabe
8 november 2010, 09:08
Ik ben van de partij!
15 man in zo'n hok is wel te doen. Volgens mij heb je 'grote' en 'kleine' oefenruimtes daar. Als je dan gewoon een grote huurt. Hoe doen we het met de kosten?
Wat Hans zegt is wel een goed punt. Laten we niet met zijn allen door elkaar heen gaan zitten banjeren. Misschien is het cool als er 1 iemand tegelijk speelt. Of 2 mensen, maar dan wel een lekker bluesje met een begeleidingkje en een solo-tje, dat je het gewoon goed kunt horen! (Kijk er nu al naar uit om met Michael en Mario te jammen :D).
Over amps. Het zou wel echt tof zijn als er een Hook bij zou zijn naast die SF Vibroverb van Hans.

Zaaltje is de akoestiek niet geweldig. 'Dooie' oefenruimte is fijner denk ik..

Kim Wilson
8 november 2010, 09:31
Ik denk dat vooral Mr. Bluesbreaker de gitaren moet proberen. Daar is het tenslotte allemaal om begonnen. En een bluesbegeleidingsriedeltje ben ik altijd voor te porren. :)

macwilliams
8 november 2010, 10:04
Ik denk dat er niemand op mijn highgain gehak zonder highgain zit te wachtten dus dat laat ik aan een ander over. Koffie& vulkoeken aub.

Harry
8 november 2010, 10:32
je zou ook nog de Starsoundstudio van Toni Peroni kunnen proberen. Die heeft in de centrale een podium (met een bar), misschien is er iets met hem te regelen?
Ik probeer in ieder geval even langs te komen om mijn grote forumvrienden de hand te schudden!

Nielsje
8 november 2010, 10:38
Leuk, helemaal gemist!
Ik heb denk ik wel zin om te komen :)
Heb alleen geen tele, dat scheelt..

Fisherman
8 november 2010, 12:31
Veel plezier mannen!
de Fisherman heeft geen Tele en is helaas niet in staat om langs te komen cq aanwezig te zijn.

Desalnietteplus, wens ik U allen een zeer gezellige Tele meeting!
:ok:

josan
8 november 2010, 12:39
Bij jammen met twee gitaren tegelijk is het wel een idee om twee dezelfde versterkers neer te zetten, zodat je de verschillen tussen de twee spelende gitaren goed kunt horen. Anders wordt het appels en peren.

levi
8 november 2010, 13:35
Bij jammen met twee gitaren tegelijk is het wel een idee om twee dezelfde versterkers neer te zetten, zodat je de verschillen tussen de twee spelende gitaren goed kunt horen. Anders wordt het appels en peren.

En wat denk je van de spelers? Er zijn veel meer variabelen hoor. Als je bijvoorbeeld joe bonamassa op een stagg laat spelen en mij op een gitaar van 5000 euro reken maar dat hij cooler klinkt dan mij! en andere snaar diktes waardoor de gitaar warmer klinkt. Andere type pu's enzovoort. Of is dit neit relevant aan wat jij zegt?

josan
8 november 2010, 14:33
Levi, klopt helemaal, maar versterker is in ieder geval een belangrijk verschil dat je makkelijk kunt elimineren. Spelers kun je ook nog makkelijk laten wisselen. Gitaarkabels ook. Snaren ligt wat moeilijker. Maar goed, echt wetenschappelijk wordt het niet. En moet dat uberhaupt? Spelen!

macwilliams
8 november 2010, 14:47
ik heb deze vraag ook al in het door mij geopende BBQ topic gesteld maar hier zitten misschien de mensen die er meer van weten!



Wat ik me dus afvraag is dat het brug element 1cm uit lood zit tov de brug. Maar dan zo zodat de E&A snaar dus warmer zullen klinken de D&G snaar "normaal" en de B&E juist scheller. Waarom is dat zo gedaan en heeft iemand al eens geprobeerd het juist andersom te doen? Volgens mij zouden de E&A snaar helderder klinken en aan attack winnen en de B&E snaar wat warmer en voller gaan klinken.

Maak ik hiermee een denkfout? Zijn er andere redenen waarom het juist zo gedaan word of??

Wie weet het? Wie heeft er een andere gedachte?


je mag je antwoord ook in het andere topic geven. :ok:

Luke-wannabe
8 november 2010, 15:14
@ Kim Wilson: Daar had ik niet aan gedacht :D. Lijkt me ook handing als Blues zelf kan spelen inderdaad :D

Nielsje
8 november 2010, 15:19
Oh, gaat het om Eric?
Nou, dan kom ik niet hoor!

Mr.Bluesbreaker
8 november 2010, 22:54
We zitten ook niet op jou te wachten, pinda:D

(kom vooral langs Niels)

Maargoed, laten we voorop stellen dat dit geen meeting voor MIJ is om Tele's te testen omdat ik toevallig het idee opperde: het is gewoon een soort mega shootout voor iedereen, waarbij we wel een goede lijn qua spelen moeten handhaven. We maken voor de liefhebbers een club "testers" die de Tele's een testrondje in bandverband geven met Leon op drums (oordoppen mee!) en evt mij op bas of een andere vrijwilliger. Volgens mij is Michael altijd wel te porren en Mario ook wel. Liefst geen 20 bluesjes in A, mijn god...:) Later kunnen we dan ook nog even de club Tele's buiten bandgeweld aan de tand voelen wat mij betreft.

Zoals het nu lijkt zijn we met 15 a 17 man incl. Niels en Harry, ik zal H.Huisjes nog ff PMmen over de Hook/Mesa - qua amps zitten we dan op een SF Vibroverb, Mesa Blue Angel 4*10 en een Captain 34. Mooie selectie! Een zaaltje huren is wel wat duur en inderdaad niet echt representatief qua sound, heb het zelf ook liever droger. Ik ga deze week even achter een oefenruimte van ongeveer 50m2 aan, daar zullen we al snel behoefte aan hebben. DB's zag er wel goed uit.

Luke-wannabe
8 november 2010, 23:07
Jep, ik ben vóór! Beetje jammen kan ook wel :) Ik zal niet te hard drummen, maar oordoppen is verstandig. Maar dan hoor je de Tele ook weer niet echt 'lekker'...

vulvasonic
8 november 2010, 23:51
Ik ben geen grote jamfanaat, maar ik kom voor de gezelligheid en om een aantal telecasters te testen. En heel misschien ben ik te verleiden tot een bluesje. :D

Michael AE
8 november 2010, 23:59
Ik ben inderdaad altijd wel te paaien voor een jam! Zeker met Leon op drums. :D

Luke-wannabe
9 november 2010, 00:43
@ Vulv: We zien wel ;) Maar jij speelt hoe dan ook éven een moppie!

@ Michael: That's more like it!

Outline
9 november 2010, 04:44
Ik zal er straks wel 'ns een mailtje aan wagen richting Starsound en DB's... Kijken of ze te verleiden zijn met wat gratis reclame voor ze...

Misschien ook een idee om EMP (http://www.empmusic.nl/ G&L-importeur) te paaien als sponsor? Heb er wat losse contacten... Misschien dat ze enkele demo's kunnen leveren en zat zelf te denken om te kijken of ze misschien nog een leuke aanbieding met snaren kunnen doen? Snijdt het mes aan meerdere kanten...

OVER DE KOSTEN: bij gebrek aan sponsoring is het wel zo eerlijk om de kosten gewoon met z'n allen te delen. Dan hebben we het misschien over 'n euro of 5 (gok ik?) per man.

En welke tijd willen we nu gaan aanhouden?

Kim Wilson
9 november 2010, 08:20
En als Leon een stukje gitaar wil spelen, zou ik zelfs ook nog even kunnen drummen. :ok:

Mr.Bluesbreaker
9 november 2010, 09:03
Laten we het wat mij betreft op 14:00 starten houden, ik eindig die nacht ervoor laat en moet uit Groningen komen.

marc_o
9 november 2010, 09:20
Zit er ook sterk over te denken langs te komen...

Hendriks
9 november 2010, 09:24
Laten we het wat mij betreft op 14:00 starten houden, ik eindig die nacht ervoor laat en moet uit Groningen komen.

Ik ben nog niet helemaal zeker of ik die vrijdag middag , als ik wel kan pik ik jou wel op.

Luke-wannabe
9 november 2010, 09:39
@ Outline: 5 euro heb ik geen problemen mee natuurlijk :)
@ Hendriks: Het is toch een zaterdag?

Nielsje
9 november 2010, 09:42
OVER DE KOSTEN: bij gebrek aan sponsoring is het wel zo eerlijk om de kosten gewoon met z'n allen te delen. Dan hebben we het misschien over 'n euro of 5 (gok ik?) per man.

Ja hoor, dat werkt prima. Meerdere meetings zo gedaan, pas de problem.
Zorg van te voren wel voor een duidelijke inventarisatie, én een (los) programma wat je na wil streven. Anders wordt het vast onherroepelijk een zooitje :D

Hendriks
9 november 2010, 10:22
@ Hendriks: Het is toch een zaterdag?

Ah, sorry dan ben ik van de partij.

vulvasonic
9 november 2010, 15:23
Zit er ook sterk over te denken langs te komen...

O Marc, het genot zit me nu al tot aan m'n strot! :lovelove:

fahrzin
9 november 2010, 16:52
Overigens baal ik er nu wel weer van dat ik deze niet meer heb. Had 'm graag gedeeld met jullie.

Maar jullie weten hoe het gaat...

http://i930.photobucket.com/albums/ad142/outline7/Gitaren/18022010144.jpg

hey da's mijn gitaar! :seriousf:
maak je vooral geen zorgen, ze is in goede handen! ;) elke dag wordt er met liefde op gespeeld :p

zouden jullie het leuk vinden als ik ook mee ga en deze meeneem?? ik weet het; het is niet een echte tele, maar het lijkt er wel op :satisfie:

Kim Wilson
9 november 2010, 16:56
Ja, die zou ik graag eens willen horen. Ik zit sterk te denken aan één of twee P90's in mijn Tele. Neem maar mee! :ok:

Tupelo
9 november 2010, 17:30
Hee oké, nog met OV te bereiken ook. :ok:

HenkHenk
9 november 2010, 17:37
Niemand die een tele-52 meebrengt? :blast:

Nielsje
9 november 2010, 17:48
Ik heb nog wel een tele staan van begin jaren '60.
Wil hem wel meenemen voor de geïnteresseerden.

http://www.mobiliteitsmuseum.nl/image/ont_Doorbraak_televisie_m.jpg

Hendriks
9 november 2010, 21:41
Niemand die een tele-52 meebrengt? :blast:

Ja die mag eigenlijk niet ontbreken.

Michael AE
9 november 2010, 21:49
Ik kan mijn '52 Japanner meenemen, maar dat is niet de beste gitaar ooit. Wel een redelijk goed bakkie voor het geld trouwens.

Henri H
9 november 2010, 22:00
Een Hotrod ontbreekt ook nog eigenlijk...

spirit
9 november 2010, 22:23
Zei er iemand telecaster?
http://i83.photobucket.com/albums/j297/Extra71/DSC06279.jpg

Helaas kan ik zelf niet aanwezig zijn de 27e, maar mocht er interesse zijn, dan wil ik proberen een stalen zelfbouw tele af te hebben, die ik dan op de een of andere manier daar krijg. Ik ben er vandaag pas aan begonnen, zal krap worden, dus ik beloof niets.

Mocht de gitaar op tijd af zijn, is er dan evt. iemand uit de buurt van Breda die gaat, en de gitaar mee kan/wil nemen?

vulvasonic
9 november 2010, 23:06
Niemand die een tele-52 meebrengt? :blast:

Ik vind dat Skiets die moet meenemen!
De drie Tulbroeders en musketetten in één ruimte, als de muren daar maar stevig genoeg voor zijn.

Skiets, lees je mee? :D

Kim Wilson
9 november 2010, 23:09
Zeg, heb jij je PM al gelezen?

vulvasonic
10 november 2010, 00:12
Zeg, heb jij je PM al gelezen?

Ja!
Ik reageer de laatste tijd wat traag. Is niet onvriendelijk bedoeld. Ik neem je aanbod heel graag in overweging, maar iemand anders had zich al naar voren geschoven om voor mij die bak te maken. Ik weet echter nog niet of ik hem kan vertrouwen (zijn 'vakmanschap' bedoel ik dan). En er moet nog het één en ander worden gerepareerd voor ik ermee aan de slag kan. Maar ik ben blij met je aanbod en stiekem hoop ik ook wel dat we er over enkele weken mee aan de slag kunnen. Maar dat laat ik je tegen die tijd wel weten! :)

Outline
10 november 2010, 02:29
Voortgang:
Ik heb ondertussen Starsound en DB's al gemaild en wacht even op hun reactie. Ik zag al wel dat Starsound op zaterdag in principe geen ruimte's verhuurd. Even afwachten dus.

EN WIE NOG MEER LOCATIE'S IN UTRECHT KENT: GRAAG!!! Mail er liever 10 zodat we een keus hebben dan dat er straks niks vrij is...

Over EMP als sponsor vragen:
Ik heb hier nog niemand over gehoord maar wil wel graag de meningen horen of jullie dat wel zien zitten.

Over van hoe laat tot hoe laat:
Laten we gewoon om 13.00 uur beginnen, dan kan Mr. Bleusbreaker altijd nog tegen 2en binnen vallen. Eindtijd op 18.00 uur houden? Gezien de stapel hout waar we doorheen moeten, lijkt me dat een redelijke reeële tijd die waarschijnlijk nog te kort gaat worden...

Over wat er in de ruimte zeker moet staan:
Ik dacht: Drumstel, basversterker, basgitaar? Verder nog wensen?

Over de kosten:
Delen we die alleen door mensen die een gitaar mee nemen of tellen we het kijk-volk ook mee?

Wie komt er met wat:
-Mr.bluesbreaker - '62 Fender RI Japan, Zvex Box of Rock
-H.Huisjes - Fender Lite Ash Korea
-Vulvasonic - Fender USA std met SD '59 & hitsige, gewillige, sexueel zeer actieve, ongeremde groupies
-Luke-wannabe - wicked afro /Fender Road Worn
-Outline - G&L Tribute Asat Classic 3TSB & G&L Tribute Asat Classic Blue Burst
-Platyhelminthes - Fender Thinline met GHS lil'punchers
-Hendriks - Fender USA '52 Hotrod RI / Gibby-caster / Cabronita
-Macwilliams - Squier Custom P-90
-Kim Wilson - Fender Baja & SF Vibrolux reverb
-Tupelo - Blade Tele
-Michael AE - Fender CS Esquire
-GHK123 - Zelfbouw Tele ('52 stijl?) en evt Mesa Blue Angel 4*10
-Tillens - G&L Asat Classic, G&L tribute, USA STD tele
-Fahrzin - Fender TC-90

Praktisch:
-Wie kan er allemaal een gitaarrek meenemen zodat we ook parkeerruimte hebben? Heb zelf 'n 5-vaks om mee te nemen.

-Qua gitaarkabels: indien gewenst kan ik wel 3 kabels maken met een Neutrik Silent er aan. Is Cordial CIK122 (http://www.cordial-gmbh.de/catalog2,17,mw10.html) met 'n capaciteit van 130 pF/m. En dan 6 meter lengte? Is in ieder geval makkelijker gitaren wisselen.

Voor wie interesse heeft: na de meeting mag je ze voor 20 euro per kabel overnemen. En nee, daar verdien ik niks op of mee maar blijf ik ook niet met 3 kabels zitten.

@Nielsje: Las ik nu goed dat jij je aanbiedt om een schema te maken? ;-)

@Fahrzin: Gewoon komen en je TELE (want dat is het wel degelijk) meenemen. Dan kun je brandhout maken van die Squiert van Mac. En ik had je ook al gePM'd.

Als we de taken nou een klein beetje kunnen verdelen? Dus de een de locatie, de ander het schema, een derde weet ik wat...

EN WILLEN JULLIE AUB DIT TOPIC NIET COMPLEET LATEN ONTSPOREN? Dan kan ik alle info er tenminste nog een beetje makkelijk uit filteren...

En zoals gezegd: als je iets mist: AANVULLEN! Ben ook maar een dementerend mens-persoon...

macwilliams
10 november 2010, 05:02
Als dat zo moet gaan om mensen te laten komen. :mad:


niemand maakt brandhout van mac's skwaaiert dan behalve mac de mekkerraar zelverdt!!

Klein probleempje, de P.V. van het bedrijf waar ik voor werk heeft op die datum een feest gepland voor de kinderen, ter ere van Satanclaws de goedgeiligman en z'n boot vol als clown verklede terroristen. Aangezien ik als lid van de pv en vader van een dochter me aan dit niet kan onttrekken moet ik helaas afzeggen.

Hoeven jullie ook niet uit beleefdheid mijn slecht excuus voor een Tele op te pakken.

toneblo
10 november 2010, 06:16
als je nu nog niks geregeld hebt voor de 27 bij db's, kun je het eigenlijk wel op je buik schrijven....
Niet getreurd, ik hoop dat het jullie lukt.
Andere locatie heb ik niet voor handen..

Mr.Bluesbreaker
10 november 2010, 12:51
Outline, bedankt voor het meedenken alvast. Het ziet er naar uit dat ik kan meerijden met Hendriks (TOP! Ik PM zo nog ff) dus ik neem een basgitaar mee, een gitaarstand met 5 units (hebben we liefst nog 1 van nodig, hebben we daarmee 15 parkeerplaatsen) en als het nog in de auto past mijn Heritage Amps 2*12. Onwijze 2*12 die ik jullie niet wil onthouden en te gek met de Captain, scheelt H.Huisjes ook weer wat in de auto qua cabs?

Het lijkt me peroonlijk niet per se nodig om de importeur/EMP er bij te hebben - wat mij betreft maken we het gewoon echt een GN Tele meeting en geen koop dit en dat erbij - meeting.

Luke-wannabe
10 november 2010, 12:53
Lijkt me goed plan!
Ik neem eigen spul mee :)

Outline
10 november 2010, 13:08
Ik heb gemaild met DB's en ondertussen ook een reactie gehad. Het komt op het volgende neer:

-De grote oefenstudio’s zijn al verhuurd tussen 15 en 18 uur aan bands, wellicht kan dat er nog bandjes te overtuigen zijn om te verplaatsen naar een standaardruimte.
Grotere oefenstudio's zijn ongeveer 40 m2 groot, dus misschien aan de krappe kant?

-Een alternatief zou kunnen zijn dat we uitwijken naar de zaal. Die is de dag ervoor en ook die avond zelf in gebruik voor live-optredens, maar kunnen we tot 17.30 uur gebruiken. Dat is wel iets duurder, maar dan hebben we 90 m2, plus podium. Het geluid kan dan met meer afstand beoordeeld worden in reëlere omstandigheden.

-De prijzen:
De grote oefenstudio’s kosten 41 euro per 3 uur en dan zouden wedus op ongeveer 80 euro uitkomen (2 blokken).

De zaal zou op 100 euro uitkomen (we krijgen wat korting en daar zit ook 't drumstel en de basversterker er gratis bij).
Wel moeten we dan om UITERLIJK 17.30 uur afbreken en om 18.00 uur echt HELEMAAL uit zijn met onze spullen, zodat de opbouw voor de avond kan beginnen.

-Koffie en thee is bij de prijs inbegrepen en we kunnen gratis parkeren.

Graag jullie meningen...

Sinne
10 november 2010, 13:17
er staan mooie dingen op de lijst. ik verwacht wel een tantoe-grote verzameling foto's na afloop hoor! kan ik toch meekwijlen :ok:

Kim Wilson
10 november 2010, 13:20
Ik zeg, reserveer lekker de grote zaal. Kun je idd ook goed horen wat de gitaren in de grote ruimte doen.

Wordt die zaal ook per 3 uur verhuurd, of mogen we daar om 13:00 al binnen lopen?

Tupelo
10 november 2010, 13:28
Twee kleine zaaltjes lijkt mij fijner, maar ach met een grote zaal kan ik ook leven.

Mr.Bluesbreaker
10 november 2010, 13:39
Update! Graag mij even PM-men als je ook wilt komen/wilt afmelden, dan zet ik je in de lijst en houden we het topic overzichtelijk.

-Mr.bluesbreaker - '62 Fender RI Japan, Zvex Box of Rock, Heritage Amps 2*12, Fender JazzBass, 7 parkeerplekken voor Tele's
-H.Huisjes - Fender Lite Ash Korea
-Vulvasonic - Fender USA std met SD '59 & hitsige, gewillige, sexueel zeer actieve, ongeremde groupies
-Luke-wannabe - wicked afro / drums / Fender Road Worn Tele
-Outline - G&L Tribute Asat Classic 3TSB & G&L Tribute Asat Classic Blue Burst, 5 parkeerplakken voor Tele's
-Platyhelminthes - Fender Thinline met GHS lil'punchers
-Hendriks - Gibby-caster / Cabronita
-Kim Wilson - Fender Baja & SF Vibrolux reverb
-Tupelo - Blade Tele
-Michael AE - Fender CS Esquire
-GHK123 - Zelfbouw Tele ('52 stijl?) en evt Mesa Blue Angel 4*10
-Tillens - G&L Asat Classic, G&L tribute, USA STD tele
-Fahrzin - Semi-hollow P90 Tele
-Nielsje
-Harry
-Marc_o

Nielsje
10 november 2010, 13:55
Lieverds,
ik ga zeker proberen erbij te zijn. Ik kan helaas deze keer niets qua organisatie betekenen, ben een beetje druk met andere zin en onzin.

Qua kosten: delen door iedereen, gitaar of niet. Wel zo eerlijk, en makkelijk.
En ik zeg: 2 kleine zaaltjes (toch maar een grote zaal bij DB's, en da's die ruimte met de bar en podium toch?). Kan je beter voor 2 'droge' zaaltjes gaan.

Kim Wilson
10 november 2010, 14:10
Kleine ruimtes zaten al vol, begreep ik.

Luke-wannabe
10 november 2010, 16:55
Eric, ik neem mijn Road Worn tele mee heh!

zoon van johanb
10 november 2010, 18:16
mij en mijn vader lijkt het ook wel leuk om heen te gaan.

met de Fender Telecaster mex..

http://94.100.122.211/750950001-751000000/750991601-750991700/750991684_5_wT_z.jpeg

wat ik dan wel zou willen weten of het verschil tussen single coil en P90 de moeite waard is of humbucker vs P90.

Grtz

Hendriks
10 november 2010, 21:04
ALs het meezit neem ik 3 tele's mee, zondag waarschijnlijk een nieuwe en als het meezit is de Cabronita dan ook af.

Outline
10 november 2010, 23:05
Voortgang:
Wil iedereen dit even lezen: http://www.gitaarnet.nl/forum/showpost.php?p=2506106&postcount=49

We denken er erg sterk over om de grote zaal te nemen. Kost weinig meer en je hoort de gitaren en versterkers toch onder meer 'dagelijkse' omstandigheden.

Over EMP als sponsor vragen:
Dit vervalt.

Over van hoe laat tot hoe laat:
Ik wil uiterlijk om 13.00 uur beginnen, misschien eerder als we kunnen zodat we om 13.00 uur echt kunnen beginnen. Dit, omdat we (in de grote zaal) om 17.30 uur echt KLAAR moeten zijn! Wie later komt: het is niet anders. We zitten met de grote zaal gewoon vast aan een eindtijd.

Over wat er in de ruimte zeker moet staan:
Zie http://www.gitaarnet.nl/forum/showpost.php?p=2506106&postcount=49

Over de kosten:
Zie http://www.gitaarnet.nl/forum/showpost.php?p=2506106&postcount=49
Delen we die alleen door mensen die een gitaar mee nemen of tellen we het kijk-volk ook mee?

Wie komt er met wat:
-Mr.bluesbreaker - '62 Fender RI Japan, Zvex Box of Rock, Heritage Amps 2*12, Fender JazzBass, 7 parkeerplekken voor Tele's
-H.Huisjes - Fender Lite Ash Korea
-Vulvasonic - Fender USA std met SD '59 & hitsige, gewillige, sexueel zeer actieve, ongeremde groupies
-Luke-wannabe - wicked afro/ bekkens/ snare/ Fender Road Worn
-Outline - G&L Tribute Asat Classic 3TSB & G&L Tribute Asat Classic Blue Burst, 5 parkeerplakken voor Tele's
-Platyhelminthes - Fender Thinline met GHS lil'punchers
-Hendriks - Gibby-caster / Cabronita
-Kim Wilson - Fender Baja & SF Vibrolux reverb
-Tupelo - Blade Tele
-Michael AE - Fender CS Esquire
-GHK123 - Zelfbouw Tele ('52 stijl?) en evt Mesa Blue Angel 4*10
-Tillens - G&L Asat Classic, G&L tribute, USA STD tele
-Fahrzin - Fender TC-90 (Googlen!)
-Nielsje
-Harry
-Marc_o

Praktisch:
Wie kan er nog een gitaarrek meenemen zodat we voldoende parkeerruimte hebben? Heb zelf 'n 5-vaks om mee te nemen en Mr. Bluesbreaker neemt ook een 5-vakker mee.

-Qua gitaarkabels:
Indien gewenst kan ik wel 3 kabels maken met een Neutrik Silent er aan. Is Cordial CIK122 (http://www.cordial-gmbh.de/catalog2,17,mw10.html) met 'n capaciteit van 130 pF/m. En dan 6 meter lengte? Is in ieder geval makkelijker gitaren wisselen.

Voor wie interesse heeft: na de meeting mag je ze voor 20 euro per kabel overnemen. En nee, daar verdien ik niks op of mee maar blijf ik ook niet met 3 kabels zitten.

EN WIE WIL EEN SCHEMA OPSTELLEN? PLEASE?

Outline
10 november 2010, 23:29
@Mac: Voor iemand die altijd met vuur speelt, krijg je het nu wel heel erg snel heet onder je voeten! En je dan ook nog verschuilen achter je dochter en de goed geiligman... Tsss...

Ik snap het wel hoor. Kon deze opmerking alleen even niet laten schieten! :makeup:

Luke-wannabe
11 november 2010, 00:45
Ik neem alleen bekkens/snaretje mee he!

Outline
11 november 2010, 01:46
Ik neem alleen bekkens/snaretje mee he!

Aangepast!

Kim Wilson
11 november 2010, 08:48
Ik neem alleen bekkens/snaretje mee he!
Vergeet je je stokken niet? ;)

En mocht de mogelijkheid zich voordoen, is het dan goed dat ik ook even met jouw spul mag drummen?

Luke-wannabe
11 november 2010, 11:28
Lijkt me vanzelfsprekend Hans!

ghk123
11 november 2010, 21:44
Allereerst, Zaalhuur van 6-10 euro p.p. is prima wat mij betreft!

Versterkers
Ik begrijp dat er een Vibrolux meekomt en ik kan mij Mesa Blue Angel meenemen. Dit zijn echter wel versterkers die in het verlengde van elkaar liggen. Ik zou het prettig vinden om ook een versterker met een ander karakter en scheur erbij te hebben. Ik dacht dat er ook een Hook mee zou komen maar die zie ik niet meer.

Schema
Ik zou willen voorstellen dat iedere eigenaar iets verteld over zijn gitaar, iets laat horen en andere geïnteresseerden de mogelijkheid krijgen om er op te spelen. Deel de helft van de tijd door het aantal gitaren die er te presenteren zijn en laat de andere helft vrij voor... jam, spelen etc

marc_o
11 november 2010, 22:06
Ik moet helaas afzeggen, heb de avond ervoor een optreden en zondag ben ik dan thuis....we hebben nu eenmaal een baby...

Dus helaas geen bogner en geen Zwier telemonsters.

Henri H
11 november 2010, 22:16
Ik neem de HOOK mee.
Zaalhuur is wat mij betreft ook prima.

Het idee van ghk123 om de tijd wat in te delen lijkt me op zich ook een goed plan, anders wordt het misschien wat rommelig, zeker met 15 man.

Mr.Bluesbreaker
11 november 2010, 23:01
Update: het zaaltje bij DB's is nu geboekt, tussen 13:00 en 17:30 kunnen we er terecht. Wil je een amp installeren, kom dan iets eerder. Koffie en thee is gratis, bier/fris e.d. verkrijgbaar tegen vergoeding. Totale kosten zijn 100,-, we delen dat door het aantal bezoekers op de dag zelf, ga dus uit van tussen de 6 en 7 euro globaal.

Ik maak morgen een tijdsschema over de middag, voor nu is het belangrijkste dat we definitief los kunnen:D

Kim Wilson
11 november 2010, 23:55
Klinkt helemaal top! Het idee voor het tijdschema van GHK123 vind ik ook een goed plan. Zo komt iedereen aan de beurt.

Outline
12 november 2010, 04:03
Allereerst alvast een enorm dankjewel aan Paul van DB's voor het onderdak willen bieden aan ons stelletje gitaarjunks! Zonder hem hadden we (bij gebrek aan andere locatie's die ons onderdak willen verlenen) geen meeting kunnen houden!

Voortgang:
De zaal bij DB's is sinds hedenmiddag vastgelegd. Voor de route: http://www.dbstudio.nl/route.php
Parkeren is gratis!

De zaal kost ons 100 euro. Ieders bijdrage is dus 100 gedeeld door het aantal bezoekers.

Wat we krijgen voor dat geld: de zaal, 'n drumstel, 'n basversterker en ('n oneindige voorraad) koffie en thee. Andere dranken/versnaperingen zijn voor eigen rekening!

We hebben van (zeker) 13.00 tot 17.30 (en echt geen minuut later!) de beschikking over de zaal. De avond ervoor is er een feest, ivm de opruimwerkzaamheden kunnen we er (waarschijnlijk) niet eerder in. Mijn verzoek: zorg dat je er rond 12.30-12.45 bent. Elke minuut die we eerder kunnen beginnen is meegenomen!

Mr. Bleusbreaker werkt aan een schema, dat wordt (waarschijnlijk) tzt gepost.

Wie komt er met wat:
-Mr.bluesbreaker - '62 Fender RI Japan, Zvex Box of Rock, Heritage Amps 2*12, Fender JazzBass, 7 parkeerplekken voor Tele's
-H.Huisjes - Fender Lite Ash Korea, Hook Captain 34
-Vulvasonic - Fender USA std met SD '59 & hitsige, gewillige, sexueel zeer actieve, ongeremde groupies
-Luke-wannabe - wicked afro/ bekkens/ snare/ stokken/ Fender Road Worn
-Outline - G&L Tribute Asat Classic 3TSB & G&L Tribute Asat Classic Blue Burst, 5 parkeerplakken voor Tele's
-Platyhelminthes - Fender Thinline met GHS lil'punchers
-Hendriks - Gibby-caster / Cabronita
-Kim Wilson - Fender Baja & SF Vibrolux reverb
-Tupelo - Blade Tele
-Michael AE - Fender CS Esquire
-GHK123 - Zelfbouw Tele ('52 stijl?) en evt Mesa Blue Angel 4*10
-Tillens - G&L Asat Classic, G&L tribute, USA STD tele
-Fahrzin - Fender TC-90 (Googlen!)
-Nielsje
-Harry

Praktisch:
Wie kan er nog een gitaarrek meenemen zodat we voldoende parkeerruimte hebben? Heb zelf 'n 5-vaks om mee te nemen en Mr. Bluesbreaker neemt ook een 7-vakker mee.

En wie wil er foto's maken of in ieder geval een fatsoenlijke camera meenemen? Dit, omdat er al meerdere verzoeken om foto's van de meeting zijn binnengekomen.

Missen we nog iets?

Nielsje
12 november 2010, 04:40
Ik kan wel, indien alles lukt natuurlijk, een stand voor 5 gitaren meenemen.
Wie zorgt voor de vrouwen?

Kim Wilson
12 november 2010, 07:52
Ik heb twee enkele stands, die gooi ik wel in de auto. En ik neem mijn Nikon DSLR ook wel mee.

josan
12 november 2010, 09:24
Mag een Fender Custom Telecaster FMT HH naar binnen? Ik heb verder nog een HighwayOne met wat modificaties (messing vintage brug en 4-way switch). Die FMT is helemaal standaard maar wel lekker afwijkend met z'n splitbare Seymour Duncan humbuckers, mahonie body en set neck. Van Gibson SG naar Tele "at the flick of a switch".

Tupelo
12 november 2010, 12:58
Mag een Fender Custom Telecaster FMT HH naar binnen? Ik heb verder nog een HighwayOne met wat modificaties (messing vintage brug en 4-way switch). Die FMT is helemaal standaard maar wel lekker afwijkend met z'n splitbare Seymour Duncan humbuckers, mahonie body en set neck. Van Gibson SG naar Tele "at the flick of a switch".
Ik heb eens op een heel fijne MIJ HMT thinline in sunburst gespeeld.
Te gekke gitaar, later nooit meer ergens gezien, kan er niet eens plaatjes van googlen.
Ben wel benieuwd, dus neem gerust mee die FMT.

Kim Wilson
12 november 2010, 13:24
Ja, ik ben er ook wel benieuwd naar!

Mr.Bluesbreaker
12 november 2010, 15:57
Update: (17 deelnemers, 20 Tele's en 19 parkeerplekken)


-Mr.bluesbreaker - '62 Fender RI Japan, Zvex Box of Rock, Heritage Amps 2*12, Fender JazzBass, 7 parkeerplekken voor Tele's
-H.Huisjes - Fender Lite Ash Korea, Hook Captain 34
-Vulvasonic - Fender USA std met SD '59 & hitsige, gewillige, sexueel zeer actieve, ongeremde groupies
-Luke-wannabe - wicked afro/ bekkens/ snare/ stokken/ Fender Road Worn
-Outline - G&L Tribute Asat Classic 3TSB & G&L Tribute Asat Classic Blue Burst, 5 parkeerplakken voor Tele's
-Platyhelminthes - Fender Thinline met GHS lil'punchers
-Hendriks - Gibby-caster / Cabronita / evt 3e Tele
-Kim Wilson - Fender Baja & SF Vibrolux reverb, 2 stands
-Tupelo - Blade Tele
-Michael AE - Fender CS Esquire
-GHK123 - Zelfbouw Tele ('52 stijl?) en Mesa Blue Angel 4*10
-Tillens - G&L Asat Classic, G&L tribute, USA STD tele
-Fahrzin - Fender TC-90
-Nielsje - parkeerplek voor 5 Tele's
-Harry
-Zoon van Johan B / Johan B zelf - Fender Mex Tele
-Josan - Fender Custom Telecaster FMT HH

Outline
13 november 2010, 11:17
Ik kan wel, indien alles lukt natuurlijk, een stand voor 5 gitaren meenemen.
Wie zorgt voor de vrouwen?

Mooi Nielsje, mooi! Wat betreft de vrouwen: mijn vrouwtje is op bepaalde momenten ook aanwezig. In de tijd dat ze er niet is, zit ze bij moeders. Wat mij weer 'n bezoek aan schoonmoeder's scheelt. 2 vliegen in een klap dus!

Als de auto niet te vol zit met andere dingen, zal ik ook nog 2 losse stands meenemen. En voor wie 'n Tele met Nitro heeft: m'n 5-plekker is bekleed met katoen. Nitro-veilig dus.


Ik heb twee enkele stands, die gooi ik wel in de auto. En ik neem mijn Nikon DSLR ook wel mee.

Kim, ook jij bent geweldig! Mag ik er dan van uit gaan dat je ook het fotograferen doet?


Mag een Fender Custom Telecaster FMT HH naar binnen? Ik heb verder nog een HighwayOne met wat modificaties (messing vintage brug en 4-way switch). Die FMT is helemaal standaard maar wel lekker afwijkend met z'n splitbare Seymour Duncan humbuckers, mahonie body en set neck. Van Gibson SG naar Tele "at the flick of a switch".

Die Custom Telecaster FMT HH van jou mag zeker mee, net als je Snelweg 1. Die FMT HH heeft hier overigens ook nog 'n rtijdje op de GAS-lijst gestaan maar ben uiteindelijk traditioneler gegaan.

De FMT heeft 'n '59-er en 'n Pearly Gates van Seymour Duncan en is daarmee (als je de verschillen in body-uitvoering even buiten beschouwing laat) een betere keuze dan de nieuwe Blacktop-serie. Maar onbekend maakt onbemind.

2 dingen er nog over: We kunnen nu mooi de Little '59 van Vulv met een vol formaat vergelijken. Het andere: deze FMT HH is het broertje van de TC90 van Fahrzin; zelfde serie (Special Edition) en komt dus uit dezelfde Koreaanse fabriek.

Outline
13 november 2010, 11:25
Voortgang:
De zaal bij DB's is sinds dus vastgelegd. Voor de route: http://www.dbstudio.nl/route.php
Parkeren is gratis!

De zaal kost ons 100 euro. Ieders bijdrage is dus 100 gedeeld door het aantal bezoekers.

Wat we krijgen voor dat geld: de zaal, 'n drumstel, 'n basversterker en ('n oneindige voorraad) koffie en thee. Andere dranken/versnaperingen zijn voor eigen rekening!

We hebben van (zeker) 13.00 tot 17.30 (en echt geen minuut later!) de beschikking over de zaal. De avond ervoor is er een feest, ivm de opruimwerkzaamheden kunnen we er (waarschijnlijk) niet eerder in. Mijn verzoek: zorg dat je er rond 12.30-12.45 bent. Elke minuut die we eerder kunnen beginnen is meegenomen!

Mr. Bleusbreaker heeft een schema, hier worden momenteel nog de puntjes op de i op gezet.

Wie komt er met wat:
-Mr.bluesbreaker - '62 Fender RI Japan, Zvex Box of Rock, Heritage Amps 2*12, Fender JazzBass, 7 parkeerplekken voor Tele's
-H.Huisjes - Fender Lite Ash Korea, Hook Captain 34
-Vulvasonic - Fender USA std met SD '59 & hitsige, gewillige, sexueel zeer actieve, ongeremde groupies
-Luke-wannabe - wicked afro/ bekkens/ snare/ stokken/ Fender Road Worn
-Outline - G&L Tribute Asat Classic 3TSB & G&L Tribute Asat Classic Blue Burst, 5 parkeerplakken voor Tele's
-Platyhelminthes - Fender Thinline met GHS lil'punchers
-Hendriks - Gibby-caster / Cabronita / evt 3e Tele
-Kim Wilson - Fender Baja & SF Vibrolux reverb, 2 stands, Nikon DSLR
-Tupelo - Blade Tele
-Michael AE - Fender CS Esquire
-GHK123 - Zelfbouw Tele ('52 stijl?) en Mesa Blue Angel 4*10
-Tillens - G&L Asat Classic, G&L tribute, USA STD tele
-Fahrzin - Fender TC-90
-Zoon van Johan B / Johan B zelf - Fender Mex Tele
-Josan - Fender Custom Telecaster FMT HH (en Highway One?)
-Nielsje - parkeerplek voor 5 Tele's
-Harry



Praktisch:
Parkeerplekken zijn dus (in principe) geregeld maar 'n extra 5- of 7-vakker is welkom, zeker bij meer aanmeldingen.

Kim Wilson neemt z'n camera mee en maakt ook de foto's(?).

Volgens mij schiet het aardig op...

Outline
13 november 2010, 11:41
Zoals gezegd, wat ik nog even kwijt wil aan jullie...

Ten eerste: de lijst, zoals we die nu hebben, geeft naar mijn mening een hele aardige doorsnee van wat er zoal aan tele's te koop is. In dat opzicht vind ik de meeting nu al geslaagd.

Ten tweede: Ik wil jullie verzoeken de spec's van je Tele op te zoeken en naar mij te PM'en. Die wil ik hier plaatsen zodat iedereen op voorhand (aan de hand van de spec's) alvast een lijstje met favorieten/zeker willen horen kan samenstellen. Met die lijstjes kunnen we dan 'n lijst maken met gitaren die zeker gehoord moeten worden. Dit ook ivm de toch redelijk krappe tijd.

Als laatste wil ik even duidelijk maken waarom we voor de zaal hebben gekozen: Heel simpel: de ruimte en het overzicht in het programma.

De grote oefenruimte's was echt zo goed als onmogelijk. 2 kleinere ruimte's had ook gekunnen maar dan had het wel rommelig geworden met het heen en weer lopen en, net zoals op Lowlands, had je zeker dingen gemist die je wel had willen horen. Daarnaast had niet iedereen met het jammen in 1 ruimte gekunnen omdat deze dus te klein zijn.

De omstandigheden in de zaal zullen niet optimaal zijn (akoestiek bijvoorbeeld) maar het geeft vqua geluid wel realistischere omstandigeheden. Daarnaast ben ik van mening dat we op deze manier wel het meeste uit de meeting kunnen halen.

Overigens is het grootste pluspunt van de zaal natuurlijk de aanwezigheid van de bar...

Luke-wannabe
13 november 2010, 19:46
You've got PM!

Kim Wilson
13 november 2010, 20:06
Kim, ook jij bent geweldig! Mag ik er dan van uit gaan dat je ook het fotograferen doet?
Ja, ik zal zeker wat plaatjes schieten. Maar een ander mag hem ook wel even vasthouden. Ik kom natuurlijk ook voor de Tele's, niet alleen om fotograaf te spelen. :)

Henri H
13 november 2010, 20:14
Ik zal m'n videocamera meenemen, maar ook voor mij geldt dat ik zeker niet de hele tijd zal staan te filmen.

Ace 1.15.19
13 november 2010, 20:20
Is er nog hulp nodig met het maken van een programma? Anders wil ik vanavond in mijn nachtdienst wel wat te doen hebben als je wil. Helaas kan ik zelf met mijn Tele niet komen, ik moet werken die middag/avond.

Paulusstrat
14 november 2010, 01:01
ben ik welkom met een 2007 usa telly?:speed:

vulvasonic
14 november 2010, 02:55
Voor mij is het nog allerminst zeker dat ik erbij zal zijn. Om te beginnen zie ik m'n Tele waarschijnlijk pas weer in december. En om nu zonder Tele naar de tele-meeting te komen...
Wordt vervolgd.

Nielsje
14 november 2010, 14:04
Voor mij is het nog allerminst zeker dat ik erbij zal zijn. Om te beginnen zie ik m'n Tele waarschijnlijk pas weer in december. En om nu zonder Tele naar de tele-meeting te komen...
Wordt vervolgd.

Gewoon komen met je donder. Ik heb ook geen tele, dat weerhoudt mij er niet van om proberen te komen :)

Outline
15 november 2010, 03:04
@Vulv: gewoon komen. Anders hebben we ook geen hete, gewillige groupies!

Voor de rest: Na even wat andere prioriteiten en 'n zondagje rust, ga ik vanmiddag even heel erg hard aan de slag met alles, ook met Mr. Bluesbreaker z'n voorlopige programma en dan volgen ook vanzelf de reactie's op de PB's enz.

Note to self: HHendriks met Black and Gold Tele.

Ace 1.15.19
15 november 2010, 04:21
...ga ik vanmiddag even heel erg hard aan de slag met alles, ook met Mr. Bluesbreaker z'n voorlopige programma...
Ik kan dus niks voor u betekenen?

Outline
16 november 2010, 04:18
Ik kan dus niks voor u betekenen?

We zijn bezig met het voorlopige programma. Als je wil, mag je straks de invulling van de onderdelen doen. Scheelt mij weer wat.

Outline
16 november 2010, 04:26
Als eerste:

Wil iedereen die komt onderstaand lijstje invullen en retourneren? En dan het liefst naar m'n gewone mail die bij m'n contactinfo staat. En dan wel je nick er bij zetten anders weet ik het nog niet...

Het lijstje:

Merk en type Tele:
Body:
Neck:
Fingerboard: (met radius)
Pickups:
Bridge:
Strings:
Eventuele modificatie's:

Wat betreft het vastleggen van de meeting: Kim Wilson neemt een fototoestel mee en H.Huisjes 'n videocamera. Alleen willen de heren niet continu aan het filmen/fotograferen zijn. Dus of er nog andere onder ons zijn die daar wel aanleg voor hebben en dat dan ook wel willen doen.

Verder blijf ik vragen om een extra gitaarstand, zeker nu er weer wat extra aanmeldingen zijn.

Ook kreeg ik het verzoek om te vragen of iedereen met respect met de spullen en instrumenten van anderen om wil gaan. Dus geen onnodige bucklerash en (per ongeluk) omvallende gitaren e.d. Ik ga er vanuit dat we allemaal volwassen zijn en normaal met elkaar en elkaar's spullen om gaan. Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om er nog 'ns op te wijzen.

Verder zijn we achter de schermen bezig met het programma en de indeling en wordt het tijd dat ik iig even op papier verder ga (lees: draaiboek maken en dingen verder uitwerken).

Anyway kiddie's, ik ga nu m'n bed in en ga er vanavond weer mee verder.

Voor vragen en opmerkingen: mailen aub!

Michael AE
16 november 2010, 04:47
Ik heb een stand voor 3 gitaren en 1 voor 5 gitaren. Ik zal ze beiden meenemen, dan hebben we iig genoeg plaats dacht ik zo. :cheerup:

Kim Wilson
16 november 2010, 08:29
Da's mooi, dan laat ik mijn twee enkele standjes gewoon thuis.

Zijn er nog mensen die het heel erg op prijs stellen als ik met de oldtimer die kant op kom?

Rinze
16 november 2010, 08:32
Zijn er nog mensen die het heel erg op prijs stellen als ik met de oldtimer die kant op kom?
Je opa houdt ook van Tele's?

Michael AE
16 november 2010, 09:02
Da's mooi, dan laat ik mijn twee enkele standjes gewoon thuis.

Zijn er nog mensen die het heel erg op prijs stellen als ik met de oldtimer die kant op kom?

Ik ben wel heel benieuwd, dus ik zou het zeker op prijs stellen. Mijn oldtimer komt ook weer mee en die zal het ook wel leuk vinden "zijn oude auto" weer eens terug te zien.

marc_o
16 november 2010, 09:51
Zijn er nog mensen die het heel erg op prijs stellen als ik met de oldtimer die kant op kom?


Ik vind het wel een beetje genant hoe je je vrouw hier beledigt...

Kim Wilson
16 november 2010, 10:13
Vrouw, opa... Nog meer suggesties en flauwe grappen?

:D


Op verzoek van Michael gooi ik mijn spul mooi achterin de Kever. Ik rij via Zwolle-Amersfoort, dus als er iemand mee wil rijden is ie bij deze uitgenodigd. Naast mijn spul moet er nog wel ruimte zijn voor een extra gitaartje.

marc_o
16 november 2010, 10:57
Vrouw, opa... Nog meer suggesties en flauwe grappen?

:D


Op verzoek van Michael gooi ik mijn spul mooi achterin de Kever. Ik rij via Zwolle-Amersfoort, dus als er iemand mee wil rijden is ie bij deze uitgenodigd. Naast mijn spul moet er nog wel ruimte zijn voor een extra gitaartje.


Mocht je je bij aankomst afvragen waarom alles naar de klote is: Bij een Kever zit de motor achterin!!


Gaat wel lekker met jou vandaag, is het niet?
;)

Kim Wilson
16 november 2010, 11:01
Op de achterbank is bij mij ook achterin, slimmerik. In de kofferruimte (inderdaad, voorin onder de kofferklep) past een standaardje, meer niet. Dus het spul gaat gewoon achterin. :)

marc_o
16 november 2010, 11:44
Op de achterbank is bij mij ook achterin, slimmerik. In de kofferruimte (inderdaad, voorin onder de kofferklep) past een standaardje, meer niet. Dus het spul gaat gewoon achterin. :)


De uitdrukking: "HAP"

zegt je dat iets?
:)

Tupelo
16 november 2010, 12:28
Huisartsen Post ? :???:

Kim Wilson
16 november 2010, 13:00
De uitdrukking: "HAP"

zegt je dat iets?
:)
Tja, het was vóór de pauze hè... :satisfie:

josan
17 november 2010, 23:03
Achter de schermen wordt hard gewerkt aan de bijeenkomst. Deze kreeg ik net van Outline gelinkt. De lijst met tele's en de bijbehorende details.

http://tinyurl.com/3xrl37w

mario88
18 november 2010, 00:47
Is er evenuweel nog een mogelijkheid dat ik langs kan komen met Schecter PT fastback?

Mr.Bluesbreaker
18 november 2010, 13:56
Lijkt me goed! Stuur even een PM naar Outline (Richard) met de specificaties van je gitaar voor het overzicht. Leuk om ook een minder traditioneel model er tussen te hebben.

mario88
18 november 2010, 20:29
F*ck ik kan dan helemaal niet bedenk ik me net!
T valt op me verjaardag :makeup:
Staat zo lullig als er niet ben en de kamer zit vol mensen en zo.

Tupelo
20 november 2010, 21:15
Achter de schermen wordt hard gewerkt aan de bijeenkomst. Deze kreeg ik net van Outline gelinkt. De lijst met tele's en de bijbehorende details.

http://tinyurl.com/3xrl37w
Ik heb een probleempje met mijn versie van Word... is het de moeite waard om 'm hier online te gooien ?

Outline
22 november 2010, 00:45
Zo, eindelijk weer een update!

ALS EERSTE: sorry dat ik niet iedereen terug gemaild/PB'd heb. Het was van de week even te hectisch daarvoor.

Verder: in de hieronder volgende post's krijgen jullie het programma, wie komt met wat en de belangrijkste gegevens van de Tele's die aanwezig zullen zijn.

De lijst van wie met wat komt is zo goed als compleet, de gegevens-lijst is nog niet compleet omdat ik nog niet alle informatie van iedereen heb. De definitieve versie krijg je met de meeting. Kun je er mooi je eigen conclusie's bij zetten.

Qua kosten zijn we er nog niet helemaal uit maar da's best simpel: de huur van de zaal bedraagt 100 euro. Dit gedeeld door het aantal personen wat gaat komen is wat het je gaat kosten. We maken het uiteindelijke bedrag in de loop van de week bekend.

Overigens zou 'n (kleine) fooi ons wel sieren... Sowieso heeft DB's ons al veel meer gesponsord dan jullie willen weten en is er tot nu toe geen een verzoek wat we hadden afgewezen! Hulde aan DB's dus!

Ik wil nog een aantal dingen verduidelijken:
-Ten eerste: bij binnenkomst staan er mensen om jullie op te vangen. Hierbij willen we graag jullie bijdrage aftroggelen en even controleren wat je bij hebt en daarvan de serienummers noteren. Dit controleren we bij het weggaan ook weer.

We doen dit omdat we heel graag willen dat iedereen met de spullen naar huis gaat waar hij mee gekomen is. Niet dat we niemand vertrouwen. We doen dit puur en alleen om er een sucesvolle meeting van te maken! We willen gewoon niet dat er iemand een nare smaak aan de meeting over houdt omdat hij iets kwijt is geraakt of omdat er iets beschadigd is.

Vanwege die eventuele beschadigingen hebben we ook een paar simpele punten waar we hopen dat iedereen zich aan houdt. Dit zijn bijvoorbeeld: gitaren uitpluggen als je ze weer in het rek zet, uitkijken met knopen, riemen, enz. (dus geen belt buckle rash) en nog wat meer van die voor de hand liggende dingen. Je kunt het ook terugvinden in het programma. Zoals eerder gezegd: we willen gewoon heel graag een voor iedereen geslaagde meeting en daar hoort gewoon bij dat iedereen met z'n eigen spullen naar huis gaat in de staat zoals ze gekomen zijn.

We hebben de opzet van de meeting redelijk simpel gehouden (zie programma) waarbij we dus beginnen met het vergelijken van alle Tele's. Dit gebeurt bewust door Mr. Bluesbreaker. Waarom? Omdat hij begonnen is met vragen naar de verschillen tussen de Tele's en omdat dit het meest 'wetenschappelijk' is: 1 persoon die alles bespeelt levert de minste variatie's in het spel op waardoor je tot een beste vergelijk kan komen. Om die reden gebruiken we ook dezelfde kabels naar elke versterker. We hopen wel dat iedereen kan leven met deze opzet van dit onderdeel.

De rest van het programma is wel vrij voor iedereen.

Verder hebben we wel de PA kunnen regelen maar die gebruiken we alleen voor het presentatie gedeelte en voor eventuele mededelingen.

De reden waarom we dat doen is 2-ledig: geld (we hadden anders ook een technicus moeten betalen) en we zouden ons doel van de meeting een beetje voorbij schieten. Daarnaast is de hele vergelijking dan niet zuiver meer. De reden daarvoor zit in het feit dat je dan van veel meer componenten afhankelijk bent die allemaal invloed hebben op je uiteindelijke geluid. Lijkt me duidelijk.

Verder lijkt het me allemaal wel duidelijk (niet gek als je er de hele week mee bezig bent geweest) maar voor wie nog vragen heeft: Gewoon stellen!

1 ding nog: vrijdag aan het begin van de avond staat de laatste update er op.

Outline
22 november 2010, 01:19
De Tele-meeting is bij DB's in Utrecht.
De route kun je hier vinden:http://www.dbstudio.nl/route.php

WIL IEDEREEN DIE EEN VERSTERKER/GITAARREK E.D. MEENEEMT PROBEREN OM OM 12.30 UUR AANWEZIG TE ZIJN?

Het Programma:

-12.30-13.00: Ontvangst, het in je handen krijgen van dit programma en een lijst met de belangrijkste spec’s van alle aanwezige Telecasters. Verder: parkeren van je Tele(‘s) in een van de rekken, genieten van een bak koffie of thee en leuten met de rest.

We willen even controleren welke gitaar/gitaren je bij hebt en hiervan het serienummer noteren. Ook willen we je gitaar een nummer geven dmv ’n stukje schilderstape met daarop het nummer. Dit plakken we op de kop. Dit is van belang voor het volgende programma onderdeel. Als laatste krijg je zelf ook een plakker zodat we allemaal weten wie die gast in dat jack/trui/blouse is. Ook dit is van belang voor het volgende onderdeel.

-13.00-14.30: Een leerzaam maar misschien gortdroog vergelijk van de verschillende Telecasters. Gelukkig is er een onuitputtelijke voorraad gratis koffie en thee…

Mr. Bluesbreaker (Eric) vroeg zich af wat de verschillen tussen de verschillende Telecasters zijn en we zullen ‘m hebben ook! Eric zal, onder begeleidend woord van de eigenaar, een representatief stukje spelen waarbij de alle standen apart te horen zullen zijn. En hij doet dit 2x: 1x clean op een Fender Vibrolux en 1x met overdrive op een Hook Captain 34. Alle elementen worden dus bespeeld met een paar fragmenten die op elke gitaar zullen worden herhaald.

Spelen, kreng!

-14.30-16.00: Vrij uitproberen van de verschillende Telecasters.

Iedereen kan dus zelf elke aanwezige Telecaster uitproberen.

Wil iedereen wel voorzichtig zijn met andermans spullen? Bedenk hoe je het zelf zou vinden als iemand je eigenste pronkstuk (onherstelbaar) beschadigd. Denk ook aan de Belt Buckle Rash!

Ook is het de bedoeling dat de gitaren weer uitgeplugd het rek in gaan. De kabels blijven dus IN de versterkers en UIT de gitaren! We vinden het erg belangrijk dat iedereen weer met z’n spullen naar huis gaat in dezelfde staat zoals ze gekomen zijn.

-16.00-17.00: Vrij jammen.

Da’s dus duidelijk: gewoon vrij jammen. We hebben enkele drummers, enkele bassisten en veel gitaristen. Dus wie zin heeft om mee te doen: join in! Speel slag, speel solo: Doe je ding op je favoriete Telecaster!

Maar ook hier vragen we jullie weer eerbiedig om te gaan met andermans eigendommen. We weten het, we klinken als ’n stel oude zeuren maar we vragen het niet voor niks.

-17.00-17.30: Nog ’n laatste bak koffie of thee en dan inpakken en wegwezen!

De zaal MOET om 17.30 uur leeg zijn en omdat we Paul van DB’s graag te vriend houden om in de toekomst terug te mogen komen, gaan we dat ook zeker doen!

Om ervan zeker te zijn dat iedereen met z’n eigen spullen naar huis gaat, willen we van iedereen even weten of hij weg gaat met de spullen waar hij mee gekomen is. Niet dat we niemand vertrouwen, maar ook hier willen we het zekere voor het onzekere nemen.
Zoals we eerder gezegd hebben: We willen graag dat iedereen met z’n eigen spullen naar huis gaat in de staat waarin ze gekomen zijn!

We wensen iedereen een leuke en leerzame middag!

Outline
22 november 2010, 01:23
Deze lijst is een update tot op het moment van Posten en kan dus nog wijzigen!

Wie komt met wat:

Mr.bluesbreaker:
- '62 Fender RI Japan
-Zvex Box of Rock
-Heritage Amps 2*12
-Fender JazzBass
-pedalboard
-switchbox
-7 parkeerplekken-rek

H.Huisjes:
-Fender Lite Ash Korea
-Hook Captain 34
-videocamera

Luke-wannabe:
-Fender Road Worn
-wicked afro
-bekkens
-snare
-stokken

Outline:
-G&L Tribute Asat Classic 3TSB
-G&L Tribute Asat Classic Blue Burst
-5 parkeerplekken-rek
-2 draadloze mic’s
-kabelwerk

Platyhelminthes:
-Fender Thinline met GHS lil'punchers

Hendriks:
-Gibby-caster
-Cabronita
-Fender Black & Gold Tele

Kim Wilson:
-Fender Baja
-SF Vibrolux reverb
-Nikon DSLR
-VW Kever (voor de geïnteresseerden)

Tupelo:
-Blade Tele

Michael AE:
-Fender CS Esquire
-5 parkeerplekken-rek
-3 parkeerplekken-rek

GHK123:
-Zelfbouw Tele ('52 stijl?)-
-Mesa Blue Angel 4*10

Tillens:
-G&L Asat Classic
-G&L Tribute Asat Classic
-USA STD tele

Fahrzin:
-Fender TC-90

Zoon van Johan B /Johan B zelf:
-Fender Mex(?) Tele

Josan:
-Fender Custom Telecaster FMT HH
-Highway One

Nielsje:
-5 parkeerplekken-rek

Paulusstrat:
-Fender Standard/Deluxe? Tele uit 2007

Alex1959:
-LSL T-Bone 52.5 Telecaster

Vulvasonic:
-hitsige, gewillige, sexueel zeer actieve, ongeremde groupies

Harry

Outline
22 november 2010, 01:37
Deze lijst is bijgewerkt tot op het moment van posten en kan dus nog gewijzigd worden. De bedoeling van deze lijst is de belangrijkste (klankbepalende) verschillen tussen de verschillende aanwezige Telecaster's in kaart te brengen.

Ik hoop: Missie geslaagd.

De Highlights van de op deze meeting aanwezige Telecasters:

1. Fender ’62 RI Japan (Mr. Bluesbreaker):
Body: Alder
Neck: Maple D-shape
Fingerboard: Rosewood, 7.5” radius
Pickups: Nordstrand NVT (neck), USA Vintage Tele (bridge)
Bridge: 3 saddle T8 spiral chrome
Stings: .010-.046

2. Fender Road Worn MIM (Luke-wannabe):
Body: Ash body
Neck: Maple
Fingerboard: Maple, 9.5” radius
Pickups: Fender Tex Mex’s
Bridge: 3 steel saddles, original vintage
Strings: .010-.046

3. Fender Custom Shop 1959 Esquire Relic LTD (Michael AE):
Body: Ash
Neck: Maple
Fingerboard: Maple, 9.5" radius
Pickup: '63 Custom Tele bridge pickup
Pickup Switching: Custom-wired 3-Position blade:
Position 1: volume control with cap, no tone control
Position 2: volume control with cap and tone control with cap
Position 3: volume control only, no cap, no tone control
Bridge: 3 steel saddles, original vintage top-loaded
Strings: .011-.052

4. Fender Telecaster Lite Ash Korea (H.Huisjes):
Body: Lite Ash
Neck: Birds eye maple
Fingerboard: Birds eye maple, 9.5” radius
Pickups: 2 Seymour Duncan Alnico Pro 2 single coils
Bridge: 3 brass saddles, original vintage
Strings: .009-.042, maar kan ook .010-.046 zijn. Vragen dus.

5. Zelfbouw Telecaster (GHK123):
Body: Swamp Ash
Neck: USACG, 54 profile, soft V naar C, 1 inch bij 12e fret
Fingerboard: Maple (?), 7.25”-9.5” compound radius
Pickups: Seymour Duncan Antiquity (neck), Voodoo T60 (bridge)
Bridge: 3 saddles (compensated), ’52 hardware
Strings: .010-.046 of .010-.052. Vragen dus.
Modificatie’s: Andere zadels, deel zijkant asbak afgezaagd.

6. Fender Classic Player Baja Telecaster (Kim Wilson):
Body: Ash
Neck: Maple, soft V
Fingerboard: Maple, 9.5” radius
Pickups: Custom Shop "Twisted" Tele Single-Coil (neck), Custom Shop Broadcaster Single-Coil (bridge)
Pickup Switching: 4-Position Blade:
Position 1. Bridge Pickup
Position 2. Bridge and Neck Pickups (In Parallel)
Position 3. Neck Pickup
Position 4. Neck and Bridge Pickups (In Series)
S-1 Switch Down:
Position 1. Bridge Pickup
Position 2. Bridge/Neck Pickups (In Parallel)-Out of Phase
Position 3. Neck Pickup (Standard Tele)
Position 4. Neck/Bridge Pickups (Series) Out of Phase
Bridge: 3 brass saddles, original vintage
Strings: .011-.054

7. Fender Custom Telecaster FMT HH (Josan):[/U
]Body: Mahogany, carved flame Maple top
Neck: Mahogany, set neck, modern C-shape
Fingerboard: Rosewood, 15.75” Radius
Pickups: Seymour Duncan '59 (neck), Seymour Duncan Pearly Gates (bridge)
Pickup Switching: Coil split push/pull pot
Bridge: 6-saddle stb
Strings: .009-.042

[U]8. Fender Telecaster Highway One (Josan):
Body: Alder
Neck: Maple, modern C-shape
Fingerboard: Maple, 9.5" radius
Pickups: Hot Tele single-coils with Alnico 3
Special Electronics: 4-way switch, Greasebucket tone circuit (rolls off highs without adding bass)
Bridge: vintage style copper
Strings: .009-.042

9. LSL T-Bone 52.5 Telecaster “Anne Marie” (Alex1959):
Body: Swamp Ash
Neck: Maple
Fingerboard: Maple, radius onbekend?
Pickups: LSL Hand-wound volgens 52 model-specificatie
Bridge: 3 saddles, original vintage
Strings: 0.10-.046

10. Blade Delta TS1 (Tupelo):
Body: North American Alder
Neck: Hard Rock Maple
Fingerboard: Rosewood, 12,5” radius
Pickups: Seymour Duncan Little ’59 ST59-1b & Vintage Rhythm STR-1
Bridge: 6 saddle standard Blade
Strings: .011-.052
Modificatie’s: GFS Telecaster Active 25db Boost- Mid and Treble Preamp, Refret

11. Gibby-caster (Hendriks):
Body: Alder
Neck: Maple
Fingerboard: Rosewood, 7.25” radius
Pickups: Gibson Burstbuckers (2 en 3)
Bridge: Gotoh Tele
Strings: .010-.046

12. Fender Black and Gold (Hendriks):
Body: Alder
Neck: Maple
Fingerboard: Maple, 9.5” radius
Pickups: USA Tele
Bridge: 6 saddle Messing (goldplated)
Strings: .010-.046

13. Cabronita (Hendriks):
Body: Poplar (tulpenhout)
Neck: Maple fat neck
Fingerboard: Maple, 9.25” radius
Pickups: Gretsch Filtertron
Bridge: 6 saddle hardtail
Strings: .010-.046

14. Fender (Mexican?) 91’er Tele ((zoon van) Johan B):
Body: Vermoedelijk Basswood
Neck: Maple
Fingerboard: Maple, radius onbekend
Pickups: Standard (neck), Seymour Duncan Hot Rails (bridge)
Bridge: 3 saddles, original vintage
Strings: 0.11-.052

15. Fender TC-90 Thinline (Fahrzin):
Body: Semi-Hollow Ash
Neck: Maple, set neck, Modern C-shape
Fingerboard: Rosewood, 9.5" radius
Pickups: Seymour Duncan® SP90-1NRWRP Vintage P-90 (neck), Seymour Duncan® SP90-3B Custom P-90 (bridge)
Bridge: Adjusto-Matic™ bridge with anchored tailpiece
Strings: .010-.046

16. G&L Tribute Asat Classic (Outline):
Body: Swamp Ash
Neck: Hard Rock Maple
Fingerboard: Maple, 9" radius
Pickups: 2 traditional-size Fullerton-made G&L Magnetic Field Design single coil
pickups
Bridge: 6 brass saddles, stb
Strings: .010-.046

17. G&L Tribute Asat Classic Bluesboy (Outline):
Body: Swamp Ash
Neck: Hard Rock Maple
Fingerboard: Maple, 9" radius
Pickups: Seymour Duncan SH55 Seth Lover Nickel 2-wire (neck), Fullerton-made G&L Magnetic Field Design single coil pickup (bridge)
Bridge: 6 brass saddles, stb
Strings: .010-.046

Hendriks
22 november 2010, 08:04
Er gaat hard gewerkt worden om de Cabronita zaterdag klaar te hebben.

guitarkid
22 november 2010, 09:08
Hallo allen.

Ik kreeg via PM de vraag van Outline of ik er zaterdag ook bij kan zijn met m'n Telecasters. Helaas, ik moet die avond spelen en toch om een uur of acht weer terug zijn in Zuidbroek (moet om 20.30 in Westeremden, Gr.) zijn.
Ik heb even overwogen om met Hendriks iets af te spreken en als ik zeker weet dat ik rond die tijd weer terug ben wil ik graag komen want het lijkt me zeer tof en leuk om een aantal forummers eens in levende lijve te zien en te horen!
Geen idee tot hoe laat jullie doorgaan en Henk; jij wilt ongetwijfeld nog wel even "nazitten'.... We zouden n.l. dan rond 18.00 uur al moeten terug rijden en da's wel wat vroeg, lijkt me. Als dat echter wel lukt......

Gr. C.

Hendriks
22 november 2010, 09:29
Lijkt mij geen probleem Coos , ik heb de auto (peugeot 306) al wel vol , maar jij hebt toch een bus?

Lijkt mij leuk.

guitarkid
22 november 2010, 09:46
Klopt, een verlengde 6 pers. Renault Traffic. Maar die is dan al eerder op weg met de rest van de apparatuur naar Westeremden.... (-;
Ik lever n.l. ook de PA etc. van deze band en één van de anderen rijdt dan vast naar Westeremden om alles klaar te zetten. Ik ging er vanuit dat we het wel in een personenauto kregen. Of die van mijn vrouw of misschien de jouwe.
Maar, vol is vol... (-; Wat neem jij dan overigens allemaal mee?
Anders een andere keer? Dan regelen wij hier in de buurt een mooie lokatie!
Ik heb wel een ideetje... (-;

Gr. C.

Kim Wilson
22 november 2010, 09:54
Damn, 12:30 aanwezig. Dan moet ik vóór 11:00 uur al gaan rijden!

Komt goed, ik heb er zinnin!! :cheerup:

Hendriks
22 november 2010, 11:25
Klopt, een verlengde 6 pers. Renault Traffic. Maar die is dan al eerder op weg met de rest van de apparatuur naar Westeremden.... (-;
Ik lever n.l. ook de PA etc. van deze band en één van de anderen rijdt dan vast naar Westeremden om alles klaar te zetten. Ik ging er vanuit dat we het wel in een personenauto kregen. Of die van mijn vrouw of misschien de jouwe.
Maar, vol is vol... (-; Wat neem jij dan overigens allemaal mee?
Anders een andere keer? Dan regelen wij hier in de buurt een mooie lokatie!
Ik heb wel een ideetje... (-;

Gr. C.
pm jou nummer even dan regelen we wat , ik bel jou dan vanavond.

Nielsje
22 november 2010, 12:24
Ik vertrek zaterdag uit Delft naar Utrecht. Iemand die mee wil?
Een nadeel, ik ga niet terug naar Delft 's avonds, ik blijf in Utrecht..

Outline
22 november 2010, 17:03
Damn, 12:30 aanwezig. Dan moet ik vóór 11:00 uur al gaan rijden!

Komt goed, ik heb er zinnin!! :cheerup:

Kan het ook niet helpen!

We hadden ook later kunnen beginnen maar dan komen we aan het eind van de dag gegarandeerd tijd te kort. We zitten nou eenmaal vast aan de eindtijd van 17.30 uur.

Dus: liever allemaal vroeg op en aanwezig zodat we allemaal de tijd hebben dan dat we het programma af moeten raffelen...

Outline
22 november 2010, 17:06
GHK123 kan vanwege logistieke omstandigheden z'n Mesa Blue Angel 4x10" niet meenemen.

Is er iemand die zin heeft om een waardige vervanger mee te nemen?
Of misschien dat Alex1959 z'n Supro mee wil nemen?

Dus: wie wil?

Outline
22 november 2010, 17:07
Er gaat hard gewerkt worden om de Cabronita zaterdag klaar te hebben.

Voor ik het vergeet: Mooi!

alex1959
22 november 2010, 19:36
Hi Outline,

Ik neem zaterdag mijn Supro Sahara mee.

mario88
22 november 2010, 20:06
Wat dingen verzet, maar ik ben dr bij met schecter pt fastback !

Outline
22 november 2010, 20:17
Hi Outline,

Ik neem zaterdag mijn Supro Sahara mee.

Mooi! Hebben we dat ook weer geregeld. Kan ik alleen weer m'n lijstje aanpassen want...


Wat dingen verzet, maar ik ben dr bij met schecter pt fastback !

ik was net klaar met bijwerken met de gegevens van Mario88 omdat die zaterdag ook komt met z'n Schecter PT Fastback!

Ik plaats woensdag een nieuw overzicht waar de wijzigingen mbt jullie ook in zitten.

guitarkid
22 november 2010, 21:48
Ik kom zaterdag (vrijwel zeker) ook en neem twee Tele's mee.


Damn, 12:30 aanwezig. Dan moet ik vóór 11:00 uur al gaan rijden!

Komt goed, ik heb er zinnin!! :cheerup:

11.00 uur??? Uitslapen, wat een weelde! ;)
Waarschijnlijk staat Hendriks hier om 09.15 uur op de stoep in het Oost-Groningse...... Even via de stad (lees: Groningen) en dan richting Utrecht.
Voor die tijd eerst een bus inpakken voor een optreden tussen 22.00 en 02.00 uur die avond. Rock and roll, zullen we maar zeggen!
Maar het lijkt me erg leuk om de nodige forummers te ontmoeten.

Gr. C.

Outline
22 november 2010, 22:09
Dat klinkt als: gewoon vrijdag alles voorbereiden zodat je zaterdag alleen maar hoeft te laden.

Daarnaast: het is maar een Traffic met dubbele cabine, geen bakwagen. Als je alles klaar hebt staan, moet je 'm met 'n minuut of 10-15 die 1.85m lange bak wel geladen kunnen hebben...

guitarkid
22 november 2010, 22:21
Dat klinkt als: gewoon vrijdag alles voorbereiden zodat je zaterdag alleen maar hoeft te laden.

Daarnaast: het is maar een Traffic met dubbele cabine, geen bakwagen. Als je alles klaar hebt staan, moet je 'm met 'n minuut of 10-15 die 1.85m lange bak wel geladen kunnen hebben...

Zoveel valt er niet voor te bereiden... Alles staat in de opslag en moet gewoon even in de auto. 10 minuten werk!
Maar 't is wel een hele mooie Traffic hoor!!!! Kun je met een band lekker mee op pad!
Kijk maar:
http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/DSC_0002-2.jpg
;)

spirit
22 november 2010, 22:27
Er gaat hard gewerkt worden om de Cabronita zaterdag klaar te hebben.

Hier ook hard aan het werk. Als ze op tijd af is komt ze met Ouline mee. Jammer dat ik de 27e zelf niet kan komen.

Hier vast een voorproefje.
http://i83.photobucket.com/albums/j297/Extra71/DSC07252.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j297/Extra71/DSC07253.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j297/Extra71/DSC07255.jpg

Outline
22 november 2010, 22:31
Ik ken ze, Traffic's in een verlengde uitvoering met een dubbele cabine. 'n maat van me heeft er ook 1. Al ruim 8 jaar en zo'n 3 ton... Vandaar ook die 10-minuten ervaring.

Kan je zeggen dat ze niet alleen fijn zijn om met de band op stap te gaan. Ook als je 'n tape-act doet zijn het fijne wagens. Die ook nog 'ns in de meeste parkeergarage's past...

Neem aan dat jij er ook 'n rijplaat in hebt? Heb je ook al de oranje lichtslang in die rand van je dashboard zitten? Is heel fijn als je veel in het donker rijdt: je kan nog 'ns zien wat er allemaal op je dashboard rondslingert.

guitarkid
22 november 2010, 22:51
Heb je ook al de oranje lichtslang in die rand van je dashboard zitten? Is heel fijn als je veel in het donker rijdt: je kan nog 'ns zien wat er allemaal op je dashboard rondslingert.

OT, maar nee dus. Wat is dat dan? Want de (binnen)verlichting van een Traffic is wat mager: zelfs de bediening van de fan en kachel zijn niet verlicht!
Verder inderdaad een heerlijke bak met veel ruimte en inderdaad twee losse rijplaten. Ik heb overigens de PA in zeer draagbare en compacte vorm, dus snel laden en lossen!

Gr. C.

mario88
22 november 2010, 22:57
Mochten er nog mensen zijn in de buurt van Koudekerk aan den Rijn/Alphen aan den Rijn die mee willen, heb ik nog eventueel 2 zitplekken voor wie bij mij in de auto durf. ( en ja ik ben goed verzekerd ;]), Het is wel een Aygo dus verwacht geen grote bolide waar 3 marshall stacks in kunne :P

Tupelo
23 november 2010, 12:27
45 minuten met het OV, goed geregeld !! :ok:

Luke-wannabe
23 november 2010, 14:41
AHH SHIT!
Ik baal er van, maar ik moet af zeggen. Krijg net een aanbod van een schnabbeltje deze zaterdag. Precies van 3 tot 5. Maar ik kan een hoop geld verdienen, dus dat heeft toch voorrang..

Misschien moet iemand anders dan maar drumspullen mee nemen!

Kim Wilson
23 november 2010, 16:45
Hey, balen man! Maar wel tof dat je ergens betaald kunt spelen natuurlijk! :ok:

Ik gooi wel een snare, wat bekkens en een handvol stokken bij in de auto, no problemo!

Hendriks
23 november 2010, 20:00
Helaas geen Cabronita , het spuitwerk is niet helemaal perfect gelukt, de spuiter wil het overdoen , ik kon hij meenemen voor de helft van het geld ,maar ik wil hem perfect.Het was ook een beetje mijn eigen schuld , ik wou hem graag meenemen dit weekend en heb wat tijdsdruk gecreeerd.

Maar ik heb nog 2 toppers.

Outline
24 november 2010, 04:30
AHH SHIT!
Ik baal er van, maar ik moet af zeggen. Krijg net een aanbod van een schnabbeltje deze zaterdag. Precies van 3 tot 5. Maar ik kan een hoop geld verdienen, dus dat heeft toch voorrang..

Misschien moet iemand anders dan maar drumspullen mee nemen!

Jammer Luke, maar ik denk dat we allemaal wel snappen dat geld verdienen voor gaat. Zonder geld geen hobby!

Eigenlijk is het 2-1: je mist 'n leuke meeting en je kan dat nieuwe pedaaltje niet testen MAAR je hebt zaterdag wel weer cash in de pocket.


Hey, balen man! Maar wel tof dat je ergens betaald kunt spelen natuurlijk! :ok:

Ik gooi wel een snare, wat bekkens en een handvol stokken bij in de auto, no problemo!

Kim is een held! Laat dat gezegd zijn! Gaat het allemaal nog wel in de Kever passen?...

Overigens wel leuk om het zelf-regulerende effect van het Forum zo in actie te zien. We hebben een gezamelijk doen en komen we er niet via A, dan komen we er wel via B.


Helaas geen Cabronita , het spuitwerk is niet helemaal perfect gelukt, de spuiter wil het overdoen , ik kon hij meenemen voor de helft van het geld ,maar ik wil hem perfect.Het was ook een beetje mijn eigen schuld , ik wou hem graag meenemen dit weekend en heb wat tijdsdruk gecreeerd.

Maar ik heb nog 2 toppers.

Zeg mannen, we gaan toch niet nog meer afzeggers krijgen he?

Hendriks, jammer dat het niet gaat lukken maar ik zie er wel een voordeel in: je auto zal nu iets minder vol zitten. En die zat volgens mij al tot het dak toe vol? Met ook Mr. Bluesbreaker en Guitarkid en hun handel?

Outline
24 november 2010, 04:37
Overigens nog een paar kleine puntjes:

-Ik heb van een aantal mensen niks meer mogen horen (ook niet via PB). Dit zijn:
-Tillens
-Paulusstrat
-Vulvasonic
-Harry

Kunnen deze personen even laten weten of ze komen of niet? En voor Tillens en Paulusstrat: ook even het lijstje wat je via PB hebt gehad, ingevuld retourneren?

-Spirit werkt hard verder aan z'n Stalen Tele. Deze hoop ik dan ook zaterdag bij te hebben.

-Vanavond (in de loop van de avond) plaats ik weer een nieuw lijstje met wie-wat en waarschijnlijk ook de specificatie's.

Daarnaast hoop ik dan ook het definitieve bedrag in de gedeelde huur bekend te kunnen maken. Ga uit van 5 of 6 euro. Waarschijnlijk 5 omdat dat een hoop wisselgeld scheelt (en iedereen sowieso aardig genoeg is om gepast te betalen).

Nielsje
24 november 2010, 09:05
Outline, hulde voor de nu al strakke organisatie hoor :)

Verder:
* Maak je niet te druk om mensen die wel of niet komen.
Ervaring leert dat er altijd een paar op het laatste moment niet kunnen, of dat er een paar later zijn. Dat hoort er gewoon bij :)

* Maak je niet al te sappel over het bedrag dat betaald moet worden, dat komt wel goed :)
* Ook dat soort dingen als bucklerash zal je je niet al te druk over hoeven maken, de mensen zijn wel voorzichtig hoor.

Heb er wel weer zin in, lekker ouwehoeren met diegenen die ik al lang niet heb gezien! :cheerup:

Mr.Bluesbreaker
24 november 2010, 09:19
Neem je die andere indo nog mee Niels? Kunnen we weer een rondje Tielmanbrothers doen!

Nielsje
24 november 2010, 09:32
Zal hem eens vragen, Lexie heeft tenslotte ook een Tele.
Maar, kans is groot dat 'ie niet mag van z'n vriendin :D

Mr.Bluesbreaker
24 november 2010, 09:34
Och gutte gut, pinda onder de plak hoor. Neemt ie die maar mee.

Nielsje
24 november 2010, 09:43
Ga ik daar wel even mee spelen, ik heb nog wel een baritongitaar in de broek :cooler:

Harry
24 november 2010, 10:01
ik vrees dat ik moet afhaken. Zou sowieso alleen even langskomen om gedag te zeggen, maar ik heb iets niet kunnen verzetten dat in de weg zat. Helaas, had graag wat oude forummakkers weer eens in het echt willen zien...

Kim Wilson
24 november 2010, 10:03
Ja, Outline heeft de boel netjes onder controle! Hulde daarvoor! En ook ik heb er vreselijk veel zin in. Veel mensen die ik al ken en graag weer eens wil spreken, en ook een paar mensen die ik nog niet ken en graag wil ontmoeten.

Mr.Bluesbreaker
24 november 2010, 10:31
Verzoek van mij: in de auto van Hendriks komt nu ook forumlid Guitarkid met een Tele, mijn Heritage 2*12 gaat waarschijnlijk niet meer passen. Kan iemand anders een cabinet (liefst 2*12/4*12) meenemen voor onder Henri zijn Captain 34? En dan liefst even een PM naar mij, dat ik even bel die ochtend als we hier uit Groningen wegrijden of ie wel of niet gaat passen.

Henri H
24 november 2010, 10:37
Ik kan wel mijn 2x12 Marshall 1936 met G12-65's meenemen.
Ik vind eerlijk gezegd dat de HOOK daarop minder goed uit de verf komt.
Als iemand anders een betere cab mee kan nemen, graag!

Lexvandoef
24 november 2010, 10:39
Neem je die andere indo nog mee Niels? Kunnen we weer een rondje Tielmanbrothers doen!


Zal hem eens vragen, Lexie heeft tenslotte ook een Tele.
Maar, kans is groot dat 'ie niet mag van z'n vriendin :D


Och gutte gut, pinda onder de plak hoor. Neemt ie die maar mee.


Ga ik daar wel even mee spelen, ik heb nog wel een baritongitaar in de broek :cooler:

...:seriousf:

Sorry guys! Had graag getielmand met jullie maar ik kan as zondag inderdaad niet vanwege het vriendinnetje... :seriousf:

Mr.Bluesbreaker
24 november 2010, 10:41
Heb jij mazzel dat het zaterdag is!

guitarkid
24 november 2010, 11:09
Verzoek van mij: in de auto van Hendriks komt nu ook forumlid Guitarkid met een Tele,

Zelfs twee, als het past.... ;)

Gr. C.

Lexvandoef
24 november 2010, 11:54
Heb jij mazzel dat het zaterdag is!

Dan moet ik werken helaas... :makeup:

mario88
24 november 2010, 16:44
Is er eventueel nog interesse in dat ik pedalboard(korg pb - diy tubescreamer - diy crunchbox - little big muff - small stone - small clone - diy temulus lune - boss dd6) of amp ( blackstar ht 20 head) meeneem?
Aangezien ik nog geen bericht van iemand heb ontvangen dat ze mee willen rijden, kan ik wellicht wat gear meenemen.

Mr.Bluesbreaker
24 november 2010, 16:48
Ik weet van Henri (H.Huisjes) dat ie een marshall 1936 kan meenemen voor onder de Hook. We zijn nog op zoek naar een fraaiere 2*12 of 4*12, als je iets hebt daarvoor graag! Verder is op zich een 2e tuner nog wel handig naast de mijne, de rest niet echt.

mario88
24 november 2010, 17:59
Ok, dan neem ik de pitchblack mee. Verder heb ik geen 2x12 of 4x12.

Nielsje
24 november 2010, 22:42
Ik heb nog een Vernet 212, maar die heeft 20M speakers, dus daar heb ik liever geen Hook op staan..
En het vervoer ervan zal wat lastiger zijn, aangezien ik na afloop in Utrecht blijf. Dus helaas :)

Henri H
25 november 2010, 08:48
....
-Vanavond (in de loop van de avond) plaats ik weer een nieuw lijstje met wie-wat en waarschijnlijk ook de specificatie's
.....Als je iets belooft..... ;)

Ik kan mijn pedalboard met o.a. PB, SHO (knallende en ruisende :hippie: Newtone Flower Booster) en tubescreamer ook meenemen, misschien wel handig?

Kim Wilson
25 november 2010, 08:58
Ik neem mijn pedalboard sowieso ook mee (tubescreamer, BD-2, OCD en MXR Dynacomp).

Outline
25 november 2010, 16:51
Outline, hulde voor de nu al strakke organisatie hoor :)

Verder:
* Maak je niet te druk om mensen die wel of niet komen.
Ervaring leert dat er altijd een paar op het laatste moment niet kunnen, of dat er een paar later zijn. Dat hoort er gewoon bij :)

* Maak je niet al te sappel over het bedrag dat betaald moet worden, dat komt wel goed :)
* Ook dat soort dingen als bucklerash zal je je niet al te druk over hoeven maken, de mensen zijn wel voorzichtig hoor.

Heb er wel weer zin in, lekker ouwehoeren met diegenen die ik al lang niet heb gezien! :cheerup:

Ik heb de dingen graag onder controle. Alles wat ik op voorhand kan regelen/uitsluiten is welkom. Daar wordt de meeting beter van, voor jullie en voor mij.

Over het beschadigd raken van gitaren: Ik heb van enkele mensen het verzoek gehad om daar de aandacht op te vestigen. Omdat ik voor iedereen een leuke meeting wil hebben en ik zelf ook met onbeschadigde gitaren naar huis wil, vind ik het dus een puntje van aandacht.

Overigens ga ik er wel van uit dat we daar allemaal op letten. Maar ik kaart het liever een keer extra aan zodat iedereen er ook een keer extra aan denkt dan dat er straks iemand met de brokken zit.

Zoals ik al zei, ik wil voor IEDEREEN een geslaagde meeting.


ik vrees dat ik moet afhaken. Zou sowieso alleen even langskomen om gedag te zeggen, maar ik heb iets niet kunnen verzetten dat in de weg zat. Helaas, had graag wat oude forummakkers weer eens in het echt willen zien...

Harry heeft dus afgezegd, net als Tillens.


Verzoek van mij: in de auto van Hendriks komt nu ook forumlid Guitarkid met een Tele, mijn Heritage 2*12 gaat waarschijnlijk niet meer passen. Kan iemand anders een cabinet (liefst 2*12/4*12) meenemen voor onder Henri zijn Captain 34? En dan liefst even een PM naar mij, dat ik even bel die ochtend als we hier uit Groningen wegrijden of ie wel of niet gaat passen.

Ik ben benieuwd hoe vol die auto in Utrecht aan gaat komen... ik heb al beelden van Guitarkid die gesandwiched zit tussen een ruit en 'n flink cabinet...


Ik neem mijn pedalboard sowieso ook mee (tubescreamer, BD-2, OCD en MXR Dynacomp).


Als je iets belooft..... ;)

Ik kan mijn pedalboard met o.a. PB, SHO (knallende en ruisende :hippie: Newtone Flower Booster) en tubescreamer ook meenemen, misschien wel handig?

En ik neem wel wat extra kabelwerk mee om die hele bups van stroom te kunnen voorzien...

Letten we er wel op dat we niet alleen maar pedaaltjes gaan vergelijken? Het is een Tele-meeting hoor... :o :makeup:

Ik had gisteren zelf wat bedradingsproblemen waardoor het er gisteren niet meer van gekomen is. Het was een probleem wat je echt niet verzint en wat echt even serieus wat tijd gekost heeft....

Outline
25 november 2010, 17:02
-Allereerst: We hebben de bijdrage bepaald op 5 euro. Willen jullie het svp zo gepast mogelijk betalen? Scheelt weer een hoop wisselgeld regelen/meenemen.

-Harry en Tillens hebben afgezegd. Van Vulvasonic en Paulusstrat heb ik nog geen reactie ontvangen.

-Ik neem de zelfbouw stalen telecaster van Spirit mee, als deze af is. Er zijn momenteel wat bouw-probleempjes...

-Alex1959 neemt z'n Custom Shop St. Blues 61 South mee. Een aantal anderen nemen hun Pé Daalboard mee. Neemt iemand Rooie Rinus nog mee?

-Het programma en de route naar DB's kun je hier vinden: http://www.gitaarnet.nl/forum/showpost.php?p=2514076&postcount=108

Outline
25 november 2010, 17:07
De (verwerkte) wijzigingen staan hierboven.

Kleine tip (zeker voor die vroeg weg moeten): Zet je spullen vrijdagavond klaar. Weet je zeker dat je niks vergeet.

Mr. Bluesbreaker:
- '62 Fender RI Japan
-Zvex Box of Rock
-Heritage Amps 2*12
-Fender JazzBass
-pedalboard
-switchbox
-7 parkeerplekken-rek

H.Huisjes:
-Fender Lite Ash Korea
-Hook Captain 34
-Pedaalboard
-Videocamera

Outline:
-G&L Tribute Asat Classic 3TSB
-G&L Tribute Asat Classic Blue Burst
-Stalen Telecaster van Spirit (onder voorbehoud)
-5 parkeerplekken-rek
-2 draadloze mic’s
-kabelwerk

Platyhelminthes:
-Fender Thinline met GHS lil'punchers

Hendriks:
-Gibby-caster
-Fender Black & Gold Tele

Kim Wilson:
-Fender Baja
-SF Vibrolux reverb
-Pedaalboard
-Snare
-Bekkens
-Stokken
-Nikon DSLR
-VW Kever (voor de geïnteresseerden)

Tupelo:
-Blade Tele

Michael AE:
-Fender CS Esquire
-Boss ST-2 Powerstack
-5 parkeerplekken-rek
-3 parkeerplekken-rek

GHK123:
-Zelfbouw Tele ('52 stijl)

Fahrzin:
-Fender TC-90

Zoon van JohanB /JohanB zelf:
-Fender Mex(?) Tele

Josan:
-Fender Custom Telecaster FMT HH
-Highway One

Nielsje:
-5 parkeerplekken-rek

Paulusstrat:
-’07 Fender Standard/Deluxe? Tele

Alex1959:
-LSL T-Bone 52.5 Telecaster
-Saint Blues 61 South Custom Shop Thinline
-Supro Sahara

Guitarkid:
-AlleyCat Telecaster TT
-Fender Telecaster 70's RI Japan

Mario88:
-Schecter PT Fastback
-Korg Pitchblack

Vulvasonic:
-hitsige, gewillige, sexueel zeer actieve, ongeremde groupies

Outline
25 november 2010, 17:21
De (verwerkte) wijzigingen staan 2 posts naar boven.

1. Fender ’62 RI Japan (Mr. Bluesbreaker):
Body: Alder
Neck: Maple D-shape
Fingerboard: Rosewood, 7.5” radius
Pickups: Nordstrand NVT (neck), USA Vintage Tele (bridge)
Brug: 3 saddle T8 spiral chrome
Snaren: .010-.046

2. Schecter PT Fastback (Mario88 ):
Body: Alder
Neck: Maple
Fingerboard: Maple, 9.5” radius
Pickups: Duncan designed HB-102 with coiltap (neck), Duncan designed FG-101 with coiltap (bridge)
Brug: Diamond Hardtail
Snaren: .011-.048

3. Fender Custom Shop 1959 Esquire Relic LTD (Michael AE):
Body: Ash
Neck: Maple
Fingerboard: Maple, 9.5" radius
Pickup: '63 Custom Tele bridge pickup
Pickup Switching:
Custom-wired 3-Position blade:
Position 1: volume control with cap, no tone control
Position 2: volume control with cap and tone control with cap
Position 3: volume control only, no cap, no tone control
Brug: 3 steel saddles, original vintage style top-loaded
Snaren: .011-.052

4. Fender Telecaster Lite Ash Korea (H.Huisjes):
Body: Lite Ash
Neck: Birds eye maple
Fingerboard: Birds eye maple, 9.5” radius
Pickups: 2 Seymour Duncan Alnico Pro 2 single coils
Brug: 3 brass saddles, original vintage style
Snaren: .009-.042, maar kan ook .010-.046 zijn. Vragen dus.

5. Zelfbouw Telecaster (GHK123):
Body: Swamp Ash
Neck: USACG, 54 profile, soft V naar C, 1 inch bij 12e fret
Fingerboard: Maple (?), 7.25”-9.5” compound radius
Pickups: Seymour Duncan Antiquity (neck), Voodoo T60 (bridge)
Brug: 3 saddles (compensated), ’52 hardware
Snaren: .010-.046 of .010-.052. Vragen dus.
Modificatie’s: Andere zadels, deel zijkant asbak afgezaagd.

6. Fender Classic Player Baja Telecaster (Kim Wilson):
Body: Ash
Neck: Maple, soft V
Fingerboard: Maple, 9.5” radius
Pickups: Custom Shop "Twisted" Tele Single-Coil (neck), Custom Shop Broadcaster Single-Coil (bridge)
Pickup Switching:
4-Position Blade:
Position 1. Bridge Pickup
Position 2. Bridge and Neck Pickups (In Parallel)
Position 3. Neck Pickup
Position 4. Neck and Bridge Pickups (In Series)
S-1 Switch Down: Position 1. Bridge Pickup
Position 2. Bridge/Neck Pickups (In Parallel)-Out of Phase
Position 3. Neck Pickup (Standard Tele)
Position 4. Neck/Bridge Pickups (Series) Out of Phase
Brug: 3 brass saddles, original vintage style
Snaren: .011-.054

7. Fender Custom Telecaster FMT HH (Josan):
Body: Mahogany, carved flame Maple top
Neck: Mahogany, set neck, modern C-shape
Fingerboard: Rosewood, 15.75” Radius
Pickups: Seymour Duncan '59 (neck), Seymour Duncan Pearly Gates (bridge)
Pickup Switching: Coil split push/pull pot
Brug: 6-saddle stb
Snaren: .009-.042

8. Fender Telecaster Highway One (Josan):
Body: Alder
Neck: Maple, modern C-shape
Fingerboard: Maple, 9.5" radius
Pickups: Hot Tele single-coils with Alnico 3
Special Electronics: 4-way switch, Greasebucket tone circuit (rolls off highs without adding bass)
Brug: 3 saddles, original vintage style copper
Snaren: .009-.042

9. LSL T-Bone 52.5 Telecaster “Anne Marie” (Alex1959):
Body: Swamp Ash
Neck: Maple
Fingerboard: Maple, radius onbekend
Pickups: LSL Hand-wound volgens 52 model-specificatie
Brug: 3 saddles, original vintage style
Snaren: 0.10-.046

10. Saint Blues 61 South Custom Shop Thinline (Alex1959):
Body: Ash , Bubinga Top
Hals: AAA Maple
Fingerboard: Maple, radius 12,9 “
Pickups: Fralin P90 (neck), Singlecoil (bridge)
Brug: Joe Barden
Snaren:
Bijzonderheden: Enigste St. Blues Custom Shop in NL

11. Blade Delta TS1 (Tupelo):
Body: North American Alder
Neck: Hard Rock Maple
Fingerboard: Rosewood, 12,5” radius
Pickups: Seymour Duncan Little ’59 ST59-1b & Vintage Rhythm STR-1
Brug: 6 saddle standard Blade
Snaren: .011-.052
Modificatie’s: GFS Telecaster Active 25db Boost- Mid and Treble Preamp, Refret

12. Gibby-caster (Hendriks):
Body: Alder
Neck: Maple
Fingerboard Rosewood, 7.25” radius
Pickups: Gibson Burstbuckers (2 en 3)
Brug: Gotoh Tele
Snaren: .010-.046

13. Fender Black and Gold (Hendriks):
Body: Alder
Neck: Maple
Fingerboard: Maple, 9.5” radius
Pickups : USA Tele
Brug: 6 saddle Messing (goldplated)
Snaren: .010-.046

14. Fender (Mexican?) 91’er Tele ((zoon van) JohanB):
Body: Vermoedelijk Basswood
Neck: Maple
Fingerboard: Maple, radius onbekend
Pickups: Standard (neck)
Seymour Duncan Hot Rails (bridge)
Brug: 3 saddles, original vintage style
Snaren: 0.11-.052

15. Fender TC-90 Thinline (Fahrzin):
Body: Semi-Hollow Ash
Neck: Maple, set neck, Modern C-shape
Fingerboard: Rosewood, 9.5" radius
Pickups: Seymour Duncan® SP90-1NRWRP Vintage P-90 (neck), Seymour Duncan® SP90-3B Custom P-90 (bridge)
Brug: Adjusto-Matic™ bridge with anchored tailpiece
Snaren: .010-.046

16. G&L Tribute Asat Classic (Outline):
Body: Swamp Ash
Neck: Hard Rock Maple
Fingerboard: Maple, 9" radius
Pickups: 2 traditional-size Fullerton-made G&L Magnetic Field Design single coil pickups
Brug: 6 brass saddles, stb
Snaren: .010-.046

17. G&L Tribute Asat Classic Bluesboy (Outline):
Body: Swamp Ash
Neck: Hard Rock Maple
Fingerboard: Maple, 9" radius
Pickups: Seymour Duncan SH55 Seth Lover Nickel 2-wire (neck), Fullerton-made G&L Magnetic Field Design single coil pickup (bridge)
Brug: 6 brass saddles, stb
Snaren: .010-.046

18. Fender Classic Series ’69 Telecaster Thinline (Platyhelminthes):
Body: Mahogany
Neck: Maple
Fingerboard: Maple, radius onbekend
Pickups: GHS lil'punchers
Brug: Vintage Style 3-Saddle Strings-Thru-Body Tele® Bridge
Snaren: .011-.046

19. AlleyCat Telecaster TT (Guitarkid):
Body: Onbekend
Neck: Onbekend
Fingerboard: Rosewood, radius onbekend
Pickups: Rumpelstiltskin Black Rope pu’s
Brug: Fender original vintage style?
Snaren: .010-.052
Diversen: Fender onderdelen

20. Fender Telecaster 70’s RI Japan (Guitarkid):
Body: Onbekend
Neck: Onbekend
Fingerboard: Rosewood, radius onbekend
Pickups: Ted Oberg pu’s
Brug: Gotoh Tele
Snaren: .010-.052
Diversen: Gotoh tuners, aangepaste electronica, zwaar toe aan een vlakbeurt

21. ’72 Custom Guitars Steelcaster (zelfbouw) (Spirit)
Body: 1mm st-52 staalplaat
Neck: Maple
Fingerboard: Palissander
Pickups: 2 single coils (herkomst onbekend)
Brug: Original vintage style
Snaren:
Bijzonderheden: Body zelfbouw, hals Dr-parts

guitarkid
25 november 2010, 17:35
Ik ben benieuwd hoe vol die auto in Utrecht aan gaat komen... ik heb al beelden van Guitarkid die gesandwiched zit tussen een ruit en 'n flink cabinet...


Guitarkid wordt liever niet gesandwiched.... ;)
Ja, tussen dat wat Vulv meeneemt: hitsige, gewillige, sexueel zeer actieve, ongeremde groupies :seriousf:
Tot zaterdag.
@Outline: prima geregeld, complimenten!

Gr. C.

Henri H
25 november 2010, 19:15
12.30 uur zal krap worden, we vertrekken op z'n vroegst om 11.20 uur vanuit de Koekstad, en het is toch zeker een uur rijden.
We doen ons best....

Complimenten aan Outline.

Ennuuuuh, die Tele's boeien niet!......als Vulva wat groupies meeneemt. :crazyhappy:

vulvasonic
25 november 2010, 19:20
Maar vulva gaat het helaas niet redden. :makeup:

guitarkid
25 november 2010, 19:25
Maar vulva gaat het helaas niet redden. :makeup:

Ja hee.....!!!!! Je gaat me toch niet vertellen dat ik dan voor alleen een kudde Tele's helemaal naar Utrecht rijdt vanuit het verre Zuidbroek?
Die heb ik thuis ook wel!!! :seriousf:
Maar serieus, jammer dat het je niet lukt, het leek me wel gezellig!

Gr. C.

Outline
25 november 2010, 19:36
Maar vulva gaat het helaas niet redden. :makeup:

Bummer. Kan ik net zo goed de hele meeting afzeggen. Want denk je nou zelf dat er ook maar 1 persoon voor die Tele's komt?

Overigens heb ik wel het idee dat je 'n stevig verzetje kan gebruiken...

guitarkid
26 november 2010, 10:02
Hallo allen.

Het volgende: zit op dit moment thuis met snot en keelpijn en mag dus spreken van lichte griep. Balen, maar normaal gesproken voor mij geen reden om iets niet te doen. Echter, ik heb vanavond een optreden, morgen moet ik ook nog spelen van 22.00 tot een uur of 02.00 en voor ik thuis ben is het 04.00 uur. Ik ben bang dat dat iets te veel wordt en ik kan die optredens vanzelfsprekend niet cancellen...
Daar komt bij dat ik ook een beetje bang wordt voor het weer en de kans dat er files in of rond Utrecht gaan ontstaan net als gisteren (33km) en om nou in de auto te zitten met de stress in je lijf of je wel op tijd weer in het noorden bent (rond 20.00 uur). Liever niet dus. Zeker ook omdat ik mijn reisgenoten daar niet mee wil opzadelen en die niet de mogelijkheid wil onthouden om dan zeer rustig aan en veilig weer terug te rijden.
Kortom: ik sla morgen toch even over. Ik baal daarvan, want ik had me er heel erg op verheugd en waardeerde het enorm dat ik het qua vervoer zo mooi kon regelen met Hendriks en Mr. Bluesbreaker. Waarvoor ook veel dank.
Elk nadeel heb z'n voordeel: nu kan dat cab wel mee.... :)
Hopend op jullie begrip en een volgende keer (hier in de buurt?) ben ik er bij!
Outline: naar jou toe een extra excuus en nogmaals complimenten voor de organisatie tot zo ver!

Gr. C.

Henri H
26 november 2010, 10:13
Ik wilde graag even extra aandacht op mijn pedalboard vestigen.
Niet omdat het nu zo'n geweldige plank is, maar omdat er een wah-pedaal (WH-10) opstaat, die je met beleid moet gebruiken.
Het ding is giga-brak, maar werkt en klinkt nog goed.
Het aan/uit schakelen gaat heel licht, dus niet keihard stampen/drukken, want dan ben ik bang dat ie in tweeën breekt. Bovendien veroorzaakt ie kortsluiting als je te hard drukt.
Ik heb nog een Cry Baby, maar die past er niet lekker op.
In de nabije toekomst ga ik bezig om een nieuwe plank te maken, waar de CB ook op past.
Voorzichtig met de WH-10 dus a.u.b.

Foto:

http://lh6.ggpht.com/_tg2m_JiG_wQ/TO7ecorlEGI/AAAAAAAAALU/AOhHndiuOzM/s640/Afb0008.jpg

Kim Wilson
26 november 2010, 10:15
Ik kan niks met een wah, dus wees niet bang! :ok:

Nielsje
26 november 2010, 10:23
Ik kan niks met een wah, dus wees niet bang! :ok:

Ik kan me nog wel een gevleugelde uitspraak herinneren:

Jeetje wat een hoop knopjes en lampjes. Ik heb een tremolo op m'n versterker zitten, dat vind ik al ruig genoeg!

Was leuk :)

Kim Wilson
26 november 2010, 11:27
Hell yeah! En sindsdien is er nog niks veranderd. Zelfs met een compressor kan ik niks. :D

Tupelo
26 november 2010, 12:17
Deel je mening.
Enige uitzondering is juist een Wha en een EHX Memory man Deluxe.
Maar bijna altijd direct op de amp.

Oh....



11. Blade Delta TS1 (Tupelo):
Body: North American Alder
Neck: Hard Rock Maple
Fingerboard: Rosewood, 12,5” radius
Pickups: Seymour Duncan Little ’59 ST59-1b & Vintage Rhythm STR-1
3 way switch & Little '59 is serie, enkelspoel, parallel te schakelen.
Brug: 6 saddle standard Blade
Snaren: .011-.052
Modificatie’s: GFS Telecaster Active 25db Boost- Mid and Treble Preamp, Refret, Gotoh vintage locking tuners.

Outline
26 november 2010, 19:27
Wegens een relatief groot aantal afmeldingen voor de meeting van morgen zijn we genoodzaakt om de bijdrage met 1 euro te verhogen van 5 naar 6 euro. Wil je aub gepast betalen ivm afwezigheid van wisselgeld?

Om het leed een beetje te verzachten, is er voor iedereen 'n gevulde koek.

Sorry voor het ongemak.

Outline
26 november 2010, 19:29
De laatste wijzigingen zitten er in verwerkt...

Mr. Bluesbreaker:
- '62 Fender RI Japan
-Zvex Box of Rock
-Heritage Amps 2*12
-Fender JazzBass
-pedalboard
-switchbox
-7 parkeerplekken-rek

H.Huisjes:
-Fender Lite Ash Korea
-Hook Captain 34
-Pedaalboard
-Videocamera

Outline:
-G&L Tribute Asat Classic 3TSB
-G&L Tribute Asat Classic Blue Burst
-Stalen Telecaster van Spirit (onder voorbehoud)
-5 parkeerplekken-rek
-2 draadloze mic’s
-kabelwerk

Platyhelminthes:
-Fender Thinline met GHS lil'punchers

Hendriks:
-Gibby-caster
-Fender Black & Gold Tele

Kim Wilson:
-Fender Baja
-SF Vibrolux reverb
-Pedaalboard
-Snare
-Bekkens
-Stokken
-Nikon DSLR
-VW Kever (voor de geïnteresseerden)

Tupelo:
-Blade Tele

Michael AE:
-Fender CS Esquire
-Boss ST-2 Powerstack
-5 parkeerplekken-rek
-3 parkeerplekken-rek

GHK123:
-Zelfbouw Tele ('52 stijl)

Fahrzin:
-Fender TC-90

Zoon van JohanB /JohanB zelf:
-Fender Mex(?) Tele

Josan:
-Fender Custom Telecaster FMT HH
-Highway One

Nielsje:
-5 parkeerplekken-rek

Paulusstrat:
-’07 Fender Standard/Deluxe? Tele

Alex1959:
-LSL T-Bone 52.5 Telecaster
-Saint Blues 61 South Custom Shop Thinline
-Supro Sahara

Mario88:
-Schecter PT Fastback
-Korg Pitchblack

Outline
26 november 2010, 23:52
De stalen Tele van Spirit gaat er morgen niet zijn!

Hij heeft wat neck-issues en krijgt de controlplate er ook niet mooi in. Jammer, maar er komt binnenkort vast wel een meeting waar hij wel aanwezig zijn.

Als straf plaatst Spirit morgen hier een foto.

Mr.Bluesbreaker
27 november 2010, 03:29
Brblmz, net een afschuwelijk late borrel gehad. Wordt een mooi kort nachtje, tot morgen alvast en in de hoop dat ik dan helder voor de dag kom.

Nielsje
27 november 2010, 03:30
Ik ben er morgen gewoon bij: Mietjes worden gemaakt!

Ben wel wat dronken nu, dus wellicht haal ik 13:00 uur niet.
Moet namelijk voor die tijd nog even ergens anders langs.

Heb er zin in!
Tele's zijn schelle kut gitaren!

:D

Mr.Bluesbreaker
27 november 2010, 09:18
Zo, fris en fruitig. Ik ga nu op pad met Hendriks, tot zo!

Kim Wilson
27 november 2010, 09:21
Tot zo!

Ik heb alles bij de deur staan. Straks alles op de achterbank van de Kever parkeren, even binnen en buiten krabben (koud kutweer) en dan kom ik ook die kant op!

Kim Wilson
27 november 2010, 09:55
Hier sneeuwt het trouwens licht. Fijn... Mijn verstand zegt dat ik de Astra met winterbanden mee moet nemen, maar ik denk dat mijn verstand gewoon even z'n bek moet houden.

johanb
27 november 2010, 10:32
niet je verstand z'n bek laten houden ,dat geldt alleen bij de aanschaf van gear

Kim Wilson
27 november 2010, 10:37
De wegen zijn schoon en hard ga ik toch niet. Alles ligt al in het ouwe brik. Nog even schijten en dan duw ik hem aan. Tot zo!

spirit
27 november 2010, 16:56
De stalen Tele van Spirit gaat er morgen niet zijn!

Hij heeft wat neck-issues en krijgt de controlplate er ook niet mooi in. Jammer, maar er komt binnenkort vast wel een meeting waar hij wel aanwezig zijn.

Als straf plaatst Spirit morgen hier een foto.

Zo, mijn straf zit erop :makeup:
http://i83.photobucket.com/albums/j297/Extra71/DSC07259.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j297/Extra71/DSC07263.jpg

Jammer dat ik 'm niet op tijd af kon hebben. De uitsparing onder de controlplate was net iets te klein, waardoor die niet meer paste toen de switch erop zat. Dat betekende dat ik met de Dremel aan de gang moest, en om dat gisteren avond nog zo laat te doen lekk mij niet zo geschikt.

Ook moest ik iets van de hiel afhalen, om de hals wat dieper in de pocket te krijgen.

Maar goed, volgende keer beter.

Mitch
27 november 2010, 17:18
Jij wil de soundtrack van Iron Man 3 voor je rekening nemen? :seriousf:

TimoSomers
27 november 2010, 17:19
Ik ben vanavond trouwens ook in DB's :D. Maar pas vanaf half 11 ofzo.

Luke-wannabe
27 november 2010, 19:23
Foto's! (+123456)

Hendriks
27 november 2010, 20:54
Leuke dag , maar het gaat wel weer geld kosten : ik wil een Esquire , een Vibrolux , een G&L, een LSL , een.........etc.

Outline bedankt top geregeld.

Mr.Bluesbreaker
27 november 2010, 22:58
Voor iedereen die er vandaag was: nogmaals bedankt voor jullie komst, ik heb een te gekke middag gehad met de mooiste tele shootout je ik me kon voorstellen.
Ben helemaal gesloopt nu, ik duik er echt in want de vorige nacht was amper slaap. Morgen een uitgebreide review! Korte evaluatie voor nu: enorm veel variatie in Tele's gehoord met voor mij persoonlijk als toppers de LSL 52.5 Tele swampash, de zelfbouw (ook swampash) met Voodoo / SD antiquity elementen, de Black & Gold '81 Fender tele, en de G&L's waren voor mij erg goed.

Kim Wilson
27 november 2010, 23:14
Wat mij betreft ook een topdag! Ik zet z.s.m. de foto's online, kom er nu even niet meer aan toe.

Toppers wat mij betreft: de zelfbouw van GHK123, de LSL en de Esquire van Michael AE. Speciale vermelding voor de Fender TC-90 (mooi ding, heerlijke punch) en de grote verrassing was de standaard lekker simpele Mex Tele van de zoon van JohanB.

Sidenotes: ik zit sterk te denken aan een P90 in de hals, wat klinken die lekker direct! En ik heb de Boss PS-2 even getest, echt een toppedaal, en al helemaal voor die centen!

Niet te vaak doen, zulk soort dingen. Erg GAS-opwekkend. En tegelijk een bevestiging dat ik sommige dingen toch wel goed voor elkaar heb. Amp is goed, gitaar is goed, BD-2 werkt super. Alleen mijn pedalboard gaat iig wel op de schop, en heel misschien komt er een andere set pickups. Genoeg iig om over na te denken.

Outline (en natuurlijk iedereen die deze meeting mogelijk heeft gemaakt), heel erg bedankt voor de strakke organisatie. Het was echt top geregeld. Mooi ook dat we in de grote zaal konden. En Michael AE ook bedankt voor het vergezellen tijdens de terugreis. Michael moest naar Steenwijk, dus heeft ie tot aan Zwolle meegereden. Was hartstikke gezellig!

Top jongens, heel leuke dag gehad! :ok:

Hendriks
27 november 2010, 23:58
De verrassingen vond ik zeker de Lite-ash en de mex en een eervolle vermelding voor de zelfbouw van GHK123 erg lekker, een 52 RI killer.

Henri H
28 november 2010, 00:02
Ik vond mijn eigen Koreaantje de beste. :D

Meer heb ik er dan ook niet getest, 't was te gezellig in het rook-café. ;)

De paar gitaren, waarvan ik vond dat ze qua sound in de buurt kwamen, waren de LSL, de zelfbouw van GHK123, en die zwart/gouden Tele.
Die '91er Mexicaan (Zoon van JohanB?) klonk ook erg goed, maar had een mini-humbucker in de brug, vond ik een beetje jammer, hoewel die nog best goed klonk.

De rest klonk ook allemaal wel goed, maar hadden naar mijn idee minder die typische Tele-sound.

Geen GAS opgelopen... :cheerup:

't Was een gezellige dag en goed georganiseerd. :ok:

josan
28 november 2010, 10:25
De bijeenkomst was erg leuk. En wat een variatie bij zo'n basic concept als een Tele!! Ik heb nu een beter indruk van waar mijn Highway1 staat t.o.v. andere Tele's. Die andere elementen (overwound/alnico 3 magneten) zijn echt te horen. Ik dacht altijd dat dat minder uitmaakte dan door Fender werd beweerd, maar je hoort het verschil duidelijk. Ik heb een keer vergelijkende opnames gemaakt met een '82 Tokai Tele kopie en die klonk toen maar een heel klein beetje scherper. Op die Tokai gebruikte ik hoofdzakelijk het halselement, omdat ik het brugelement wat te stekend vond.

Nog even wat uitleg over de afwezigheid van de FMT Tele. Ik heb een week voor de meeting geprobeerd een treble bypass (Kinman mod) te plaatsen over de volumemeter. Ik doe dit soort soldeerwerk vaker, maar deze keer is er ondanks mijn voorzichtige aanpak en dubbelchecks toch ergens wat mis gegaan. Waarschijnlijk een draadbreukje, slechte soldeerverbinding of zoiets, of sluitinkje. Ik had in ieder geval minder volume en er was veel hoog weg. De extra weerstand en cap er weer uitgehaald, maar FMT-tje herstelde niet. Lang gezocht en toen maar naar een bevriende gitaarelectronica-expert gebracht. Helaas nog geen herstel voor gisteren. Bij een volgende meeting neem ik hem mee en ga ik niet kort van te voren "verbeteringen" aanbrengen. Beloofd!

alex1959
28 november 2010, 10:37
De meeting was erg leuk en om ook eens te zien wie er achter alle namen staan, en wat hun persoonlijke ideen zijn over een gitaar.
Wat mij het meeste opviel was dat de meeste Telecasters niet klinken als een Telecaster door ombouwen van elementen en schakeling variaties.
De verassing vond ik de gitaar van de Zoon van JohanB met zijn mex. Telecaster.
de meest bijzondere vond ik de gitaar van Michael AE met 1 element en veel spreiding in het geluid.

Online bedankt voor de organisatie en de gezelligheid (Lekkere koeken).

Kunnen we dit ook eens een keer organiseren met Stratocasters?

Alex1959

guitarkid
28 november 2010, 10:49
Hallo allen.

Mooi om te lezen dat het zo'n geslaagde dag is geweest. Vind het daarom wel extra balen dat ik er niet was, maar heb op zich geen spijt van de beslissing: ben nu al brakker dan brak, want was om vier uur vanmorgen thuis, na overigens een heerlijk optreden, dat dan weer wel.....!
Ik ben hopelijk een volgende keer ook aanwezig, al dan niet i.v.m. met Telecasters, Strats of Les Pauls...! :)

Gr. C.

Henri H
28 november 2010, 11:54
....
Wat mij het meeste opviel was dat de meeste Telecasters niet klinken als een Telecaster door ombouwen van elementen en schakeling variaties.
.....Ben ik het mee eens.

Hendriks
28 november 2010, 11:56
Hallo allen.

Mooi om te lezen dat het zo'n geslaagde dag is geweest. Vind het daarom wel extra balen dat ik er niet was, maar heb op zich geen spijt van de beslissing: ben nu al brakker dan brak, want was om vier uur vanmorgen thuis, na overigens een heerlijk optreden, dat dan weer wel.....!
Ik ben hopelijk een volgende keer ook aanwezig, al dan niet i.v.m. met Telecasters, Strats of Les Pauls...! :)

Gr. C.

Jammer dat je er niet bij was , maar volgende keer beter.

marc_o
28 november 2010, 12:37
Zeg Teletubbies...........waar blijven de foto's?

Henri H
28 november 2010, 12:49
Als je nou gewoon was gekomen....druiloor!

guitarkid
28 november 2010, 12:52
zeg teletubbies...........

:) :) :) !!!!!!!

marc_o
28 november 2010, 13:35
Als je nou gewoon was gekomen....druiloor!

Als ik had gekund, maar helaas, dus..........pictures or it didn't happen!

johanb
28 november 2010, 13:50
Ook voor mij een topdag,wat een verschil in geluid.Erik, ook aan jou een compliment voor de manier van presenteren.Door de manier van spelen en wat je speelde zet je de tele's precies in de hoek waar ze het best in passen.Ook geef jij gelijk precies weer hoe de tele bij jou overkomt.De dikte van de hals gaf geen problemen ook al zag jij daar soms tegen op om een boomstam te bespelen.Ik heb bij elke tele een aantekening gemaakt en daarbij valt op dat elke tele toch als een tele klinkt zolang hij origineel is.Zodra er een humbucker element of zelfs een p90 in word gezet word het geluid echt anders.De Fender CS'59 Esquire,Fender LA Korea,de GHK123 en de Fender Black&Gold waren bij mij de meest aansprekende gitaren.Op beide versterkers op alle standen heerlijk geluid.De grootste verrassing vond ik de mex tele(misschien niet helemaal objectief) deze kon zich heel goed meten met de overige gitaren.Waar ik heel benieuwd naar was ,een p90 in een tele,maakte op mij geen enorme indruk,ik had daar meer van verwacht.
Verder viel mij op dat elk tele neck element (behalve de 4 favorieten) over de Hook zompig en wollig vond klinken,niet mijn geluid maar dat is persoonlijk.
Op het brug of brug/neck element was het geluid wel goed tot prachtig

Henri H
28 november 2010, 14:25
Als ik had gekund, maar helaas, dus..........pictures or it didn't happen!1 Video is bezig met uploaden, de andere is nog aan het renderen, maar volgt ook snel.
Linkjes post ik zodra ze volledig verwerkt zijn.
Kim heeft foto's gemaakt....

@Kim, Nielsje, Eric en Fahrzin: is het goed als ik de jam er ook op zet?
@Kim persoonlijk: Zal ik jouw ST-2 test er ook opzetten?

@johanb: Ik zag dat je heel aandachtig aan het kijken en luisteren was en ook aantekeningen maakte.
Zou je die aantekeningen kunnen/willen posten?

Tupelo
28 november 2010, 14:46
Ook goedemorgen.

Zoals altijd was het leuk om eens wat cybers in real life te zien.
Het gortdroog vergelijken was een goede remedie tegen de bourbon van vrijdag, de slappe koffie minder, maar dat schijnt bij oefenruimten te horen.
Het typische telecaster geluid ?
Ik kan er nog steeds moeilijk iets over zeggen, maar de telecasters die op mij het meeste indruk gemaakt hebben, dat zijn die met een ash body.

Niet noodzakelijk in deze volgorde :

De Fender Lite Ash Korea van H. Huisjes.
De zelfbouw van GHK123.
De Fender 1959 Esquire Relic LTD van Michael AE.
De LSL T-Bone 52.5 van Alex1959.

Deze vier gitaren klinken voor mij alsof ze erg licht zijn (is dat jargon voor jullie ?), alsof ze ademen en bijten.
De Esquire van Michael AE verraste me door diversiteit, helemaal geen neckpup nodig lijkt wel.
De G&L's van Outline en de Baja van Kim Wilson zijn ook Ash telecasters, maar daarbij had ik minder dat gevoel van de door mij inmiddels besloten definitie van de telecaster sound.

Als vreemde eend in de bijt was ik wel onder de indruk van Mario88 zijn Schecter PT Fastback.
Een fijne gitaar die zich bij benadering gerust door het tele-segment kan bewegen, maar wat meer ballen in reserve heeft om dik te brommen en brullen bariton stijl.

Verder was het leuk om eens iemand op mijn eigen gitaar te horen spelen, die daadwerkelijk kan spelen, dank Bluesbreaker !!
Ook genoten van het spel van GHK123.
De jam heb ik overgeslagen omdat ik gruwelijk honger begon te krijgen.

Thanx voor hosting Outline !! :)

Kim Wilson
28 november 2010, 14:57
@Kim, Nielsje, Eric en Fahrzin: is het goed als ik de jam er ook op zet?
@Kim persoonlijk: Zal ik jouw ST-2 test er ook opzetten?
Ha, heb je die test ook nog opgenomen!? Super, knal maar mooi online! Ik vind het echt een topbakkie, en de hele wereld mag het weten! :D

De jam mag wat mij betreft ook wel online.

Ik ga nu even met de foto's bezig.

Luke-wannabe
28 november 2010, 15:16
Links naar de filmpjes?

fahrzin
28 november 2010, 15:28
was een geslaagde meeting imho :) goed georganiseerd ook.
leuk om de verschillen zo duidelijk te horen en ik heb natuurlijk gas ontwikkeld :seriousf:

Heb trouwens het filmpje gevonden :cheerup:
http://www.youtube.com/user/GitaarnetShootout#p/a/u/0/2As0-m4aJxw

van mij mag de jam er ook op :ok:

Hendriks
28 november 2010, 15:44
Leuke filmpjes Henri.


Overigens wat mij opviel: telecaster spelers zijn wel allemaal toffe gasten.;)

ghk123
28 november 2010, 15:53
Zo, weer een beetje bijgekomen.. het was leuk! Dank aan Outline voor het op poten zetten en uitwerken (en de gevulde koeken!).

Aan de reacties te lezen vallen de meeste mensen bij een tele voor de klassieke combi van een swampash body en maple neck. Al naar gelang de hardware en pickups klinkt het dan moderner of meer vintage.

Zelf was ik gecharmeerd van de LSL 52.5 tele en de Fender CS Esquire. Ik heb alleen op de eerste gespeeld, over de Supro, beide van Alex 1959 (dank!): fijn ding!

Verder weer gehoord dat een elzenbody tele niet is wat ik lekker vind, thinlines lekker sprankelen en dat basswood (de Mexicaanse tele van Zoonvan) met een humbucker erg lekker rock’n is (EVH en Steve Morse!)

Ik hoop dat Eric genoeg stof heeft om verder te komen in zijn queeste naar de ultieme tele ;-)
De tele die ik meegebracht was mijn 4e exemplaar (3e zelfbouw) en de huidige heeft z’n 2e neck en 3e brugpickup, dit wellicht als relativering in de hoop in 1 keer ‘raak te schieten’ :)

Gerben

Henri H
28 november 2010, 16:00
Filmpjes:

- Deel 1 (http://www.youtube.com/watch?v=cxrwqFIu_Ys)

- Deel 2 (http://www.youtube.com/watch?v=2As0-m4aJxw)

De rest komt nog wel....

johanb
28 november 2010, 16:37
@johanb: Ik zag dat je heel aandachtig aan het kijken en luisteren was en ook aantekeningen maakte.
Zou je die aantekeningen kunnen/willen posten?[/QUOTE]

Die aantekeningen zijn meer dan het lijkt,Ik schreef niet meer als 'klinkt lekker 'of een echt tele geluid .met de vermelding "perfect"bij de genoemde 4 gitaren

josan
28 november 2010, 17:22
..........Nog even wat uitleg over de afwezigheid van de FMT Tele. Ik heb een week voor de meeting geprobeerd een treble bypass (Kinman mod) te plaatsen over de volumemeter. Ik doe dit soort soldeerwerk vaker, maar deze keer is er ondanks mijn voorzichtige aanpak en dubbelchecks toch ergens wat mis gegaan. Waarschijnlijk een draadbreukje, slechte soldeerverbinding of zoiets, of sluitinkje. Ik had in ieder geval minder volume en er was veel hoog weg. De extra weerstand en cap er weer uitgehaald, maar FMT-tje herstelde niet. Lang gezocht en toen maar naar een bevriende gitaarelectronica-expert gebracht. Helaas nog geen herstel voor gisteren. ..........

FMT-tje is weer beter! Wisten jullie dat soldeerhars stroom geleidt? Ik niet. Er was een beetje hars van een signaaldraad naar de aarde gelopen. Genoeg voor een klein beetje signaalverleis. Volume merkbaar minder en treble foetsie. Leermomentje.

Leuke video's, waarop de verschillen toch nog aardig naar voren komen.

Luke-wannabe
28 november 2010, 18:10
Leuk! Ik ben even aan het kijken! Te gekke gitarist is Eric toch!

telecastermaster
28 november 2010, 20:09
Nu ik het zo zie heb ik spijt dat ik er niet bij was, maar het zat er gewoon even niet in.

Richard bedankt voor zijn pogingen me toch te mobiliseren. ;)

zoon van johanb
28 november 2010, 20:58
Euy..

De Telemeeting was een hele leerzame interessante meeting..
en daarom ook heel erg geslaagd.. :)

wat ik vond:
De Telecaster van H.huisjes , de Blauw/groene (ik dacht van Alex1959)
maakten de meeste indruk op mij qua geluid.. :)
en ik vind de reactie op mijn telecaster helemaal tof natuurlijk.. ;-)

Dank voor de geslaagde middag.. (Y)

Henri H
28 november 2010, 21:20
De laatste filmpjes:

- De Tele Jam (http://www.youtube.com/watch?v=HHd1euXeh58)

- Kim Wilson die losgaat op de Powersatck (http://www.youtube.com/watch?v=WzvF1C-d228)

Mr.Bluesbreaker
28 november 2010, 22:51
Uitgebreide review van mijn kant:

Voor mij een heel leerzame dag over Tele's, maar ook gewoon weer een blok extra kennis in het algemeen over theorie & specs versus "feeling" / reactie van je eigen spel op verschillende factoren. Erg leuk om dit te mogen doen, en fijn om op flink volume en heerlijke amps je uit te leven op de mooiste (en meest veelzijdige) collectie Telecasters die je je kunt bedenken.

Moet zeggen dat de videos voor het "thuisfront" erg goed gelukt zijn Henri, meestal is de geluidskwaliteit veel minder, maar zelfs hierop hoor ik bijvoorbeeld nog mijn favorieten er bovenuit springen in sound. Bijzonder ook hoe toch het gros van de aanwezigen dezelfde favorieten hebben, er komen toch een stuk of 4 steeds weer naar voren.

Over de shootout, goed- en minder goed geschikt:
Ik heb geprobeerd om het beste in elke tele naar voren te halen door toch een soort rode draad in het geheel te houden en voor clean & drive een paar basislicks/riffs te spelen. En daarnaast om specifiek soms dingen uit te lichten; sommige modellen hadden een halshumbucker die je gewoon meteen "deed jazzen" (G&L Bluesboy) en weer een ander model had zo'n dikke output op de brug ('91 mex tele) dat er per ongeluk wat deep purple riffs en erger uitvlogen. Anderen deden het weer iets minder met meer oversturing en heb ik iets uitgebreider op kanaal 2 van de Hook gehouden - een beetje naar eigen inzicht en gevoel. Ik kreeg het er blijkbaar zaterdag niet uit om kanaal 2 als dusdanig te benoemen - ik had het dan over kanaal 1 op de Hook, maar dat is nooit aan geweest - sorry daarvoor, het zal wel te maken hebben met "lead 1", ik zou die amp toch moeten kennen, draai er al 120 gigs mee intussen...anyway.

Aan de andere kant had ik bijvoorbeeld standaard het volume op de amps gelijk, en op de Vibrolux de bright switch aan. Om elke gitaar echt goed te laten reageren zou je dan naar gelang de klank een en ander moeten finetunen zodat dit qua balans/headroom/klank iets constanter zou zijn. Heb het echter niet gedaan maar soms hoogstens met de tonepots iets gespeeld op de gitaren, ook gezien de tijd en dat je al snel uitloopt en niet de laatste modellen wil afraffelen. Maargoed, ik had het idee dat dit misschien meer voor mezelf aan de orde was en dat het buiten de harde straal van de amps wel wat meeviel.

Opvallend:
-De LSL 52.5 Tele van Alex 1959 en de zelfbouw '52 van GHK. Beiden uit Swampash, op de een of andere manier geeft dit vooral op de hals-en middenposities zo'n goede sound en definitie dat je maar blijft doorspelen. Het "verzuipt" niet wat ik soms bij mijn eigen Tele wel merk en wordt zelden modderig in de basregisters midden op de hals.

Ook leuk was dat sommige halzen echte boomstammen (onwijs diep/dik) waren en dat ik altijd heb gedacht dat dat voor mijn relatief kleine tere handen geen doen was. Toch heb ik de nodige boomstammen doorgewerkt, sommigen met het voor mij "onspeelbare" 0.11 en ze speelden lichter dan mijn eigen Tele met een superdunne hals en 0.10. Proberen dus, en niet meteen afschrijven.

-De Black & Gold '81 Tele van Hendriks. Wat een supersound en bespeelbaarheid, hier zat geen enkele remming op om exotische toeren uit te halen. Nielsje beschreef de sound nog heel mooi als "erg safe" en misschien wel "iets hifi", moet wel toevoegen in de bijna perfecte zin van het woord dan wat mij betreft. Het gewicht loog er dan helaas niet om, dat merkte ik pas goed toen ik er mee ging zitten.

-De '91 mexicaanse Fender Tele van Johan B / zoon van Johan B. Mooi was nog dat zoon opmerkte dat de gitaar ouder was dan hijzelf. Het aparte is dat Fender mexico online op de fora er niet best uit komt. Ik moet je zeggen - als ze me hadden verteld een US standard / deluxe van het dubbele bedrag en meer in handen te hebben gedrukt had ik het ook geloofd. Heb ook op genoeg strats en tele's uit mexico gespeeld die ik niet echt bijzonder vond. Dit exemplaar had een ontzettend levendig geluid, het knalde er echt fijn uit met een hele goede klankbalans en speelbaarheid. Hij was ook gewoon top afgesteld waardoor je er automatisch beter door gaat spelen - gold voor alle gitaren trouwens qua afstellen, staat het beroerd dan speel je ook zo en vice versa. Met de brugpickup (was het nou een lil '59 of een hotrail?) kreeg ik er zonder moeite de vetste sustain uit die middag, daar had ik nog graag een stuk op doorgetrashed. Maarja, we waren niet meer met de traditionele telesound bezig op dat moment:D Desalniettemin leuk uitstapje. Zou het gerucht de oude batch fender mex was beter" echt gelden? Ben benieuwd.

-de Tubescreamer (goudie TS?) van Henri. Naar mijn gevoel meer dan een Tubescreamer maar uitstekend op de Captain. Ik heb nog lopen verkondingen hoe gaaf de Box of Rock wel niet was maar die heb ik niet eens meer aangesloten, mede door tijd maar deze goudie was top. Heel transparant en bruikbaar op het 2e kanaal.

Wat ga ik dan zelf kiezen....om eerlijk te zijn op korte termijn denk ik nog niks, maarja zo kwam er paar week geleden ook per ongeluk een TC G system aanwaaien dus ik hou een slag om de arm:D Ik ga het wel in de swampash icm. iets overwound pickups richting houden, met een oldschool configuratie van single-single met 3-way switch. Mijn eigen '62 RI moet dan het veld gaan ruimen, het is een goed ding maar niet waarvoor ik hem wil gebruiken. Toch ben ik er ergens mee vergroeid, gaat wel zeer doen.

Henri H
28 november 2010, 23:16
....
-de Tubescreamer (goudie TS?) van Henri. Naar mijn gevoel meer dan een Tubescreamer maar uitstekend op de Captain.....Goudie FX 808+ (http://www.goudiefx.com/808p.php) :ok:

Het ding werkt echt goed op de HOOK. Ook standalone is ie bruikbaar als overdrive en als clean booster (met wat compressie/extra mids).

Goudie is ermee opgehouden, maar gaat een doorstart maken. Zo staat op z'n website.

Ik las trouwens ook dit nog:
The frequency response of the 808+ can easily be tweaked, the stock TS808 cuts bass and treble achieving that mid range response that made the pedal famous. However, this pedal can be "opened up" by adjusting the filters and allowing more treble or bass to the output (or both). I can tailor the response of your 808+ to meet your specific needs based on your rig...just ask!Op zich wel interessant, wordt ie nog transparanter. :satisfie:

Leuke review Eric. :ok:

barno
28 november 2010, 23:16
at bluesbreaker:

ik ben zelf ook eerder eerder kleinhandig maar speel tegenwoordig liefst op hele dikke nekken (toch voor tele's) de truuk hier is dat je voor V achtige vorm moet gaan, dan kunnen kleine handen perfect een 27 mm dikke hals aan. Dat in combinatie met goede swampash body en low output elementen, geeft voor mij beste en meest authentieke telegeluid.

vulvasonic
28 november 2010, 23:33
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik had jullie graag (weer) eens ontmoet. A.d.h.v. de filmpjes blijft het lastig te beoordelen hoe het een en ander echt geklonken moet hebben, zeker als je alleen de iPhone hebt (zonder koptelefoon) om het te beluisteren. En aan de reacties is ook af te lezen dat iedereen toch een eigen voorkeur heeft. Ik durf ook rustig te beweren dat mijn telecaster op het brugelement (Little '59) aardig kut zou hebben geklonken. Om het beste daaruit te halen is echt wat meer drive nodig. M'n stock halselementje klinkt echter superclean en warm en die combi is voor mij ideaal. Zonde dat ik dat niet heb kunnen testen. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik me waarschijnlijk meer had zitten verlekkeren aan de mooie versterkers en pedaaltjes die jullie hebben meegenomen.

Een volgende telemeeting zal er nu niet snel meer komen, maar ik hoop iedereen snel te zien op een volgende gitaarnetmeeting. :)

Nielsje
29 november 2010, 11:05
Zo!

Interessant luistervoer, als ik tijd heb zal ik wel even wat uitgebreider uiteenzetten wat ik van de tele's vond.
Belangrijkste voor mij was dat ik een paar mensen gezien/gesproken heb die ik al veel te lang niet meer had gezien. Was gezellig!

Volgende keer met avondeten en (meer) bier? (Het was een zaterdag verdorie!)
Even jammen was leuk, maar de volgende keer geen blues meer, goed? Ik kan het niet, maar het was toch wel even geinig een mini-Tielman-revival te hebben :D

Tot snel!

Michael AE
29 november 2010, 11:51
Zo, was weer een gezellige bijeenkomst. Leuk om iedereen weer eens te zien en te spreken.

Mijn hoogtepunten waren de LSL en egocentrisch genoeg mijn eigen Esquire. Simpele tele's met swampash en een maple neck bevallen me toch het meeste. Vooral als ze licht zijn. De G&L's vond ik ook erg vet en de tele van Hans past uitstekend bij zijn spel. De Mexicaan klonk inderdaad verrassend goed en de zwarte met gouden hardware had echt die typische glazen sound uit de 80's. Heel bruikbaar in een (80's) band, me dunkt. Ook de Fender Vibrolux klonk erg mooi vond ik. De Powerstack werkte heel goed over deze amp.

Hans, super bedankt voor het ritje! Was erg gezellig en heel leuk om eens in een kever te zitten. Toch grappig dat we over veel (muzikale) zaken hetzelfde denken.

Bedankt Outline voor al je harde werk. ik denk dat deze meeting zeker zeer geslaagd genoemd kan worden, ondanks de opkomst en het strakke schema.

Tupelo
29 november 2010, 14:11
Nielsje zijn fysieke expressie lijkt hij aan John Mayer te ontlenen (kapsel ook, tattoo ergens Niels..?) terwijl zijn postuur gewoon 100% bassist schreeuwt. Dat is een ding dat inkickt wanneer je hem de bas ziet overnemen van Eric: 'en toen wist je het; bassist !!' :ok:

Fisherman
29 november 2010, 16:02
Heer Huisjes, deze heeft U toch ook?

http://link.marktplaats.nl/399812850

Hendriks
29 november 2010, 16:13
Heer Huisjes, deze heeft U toch ook?

http://link.marktplaats.nl/399812850

Hey Joh :) dat is de mijne.

Fisherman
29 november 2010, 16:24
Hey Joh :) dat is de mijne.

;) Oeps, sorry Heer Hendriks, dat had the Fisherman even gemist.
Jammer dat ie weer moet gaan, ik weet er alles van, echter door heel andere oorzaken.

Succes met de speurtocht naar jouw perfecte Tele!
:ok:

Nielsje
29 november 2010, 19:09
Nielsje zijn fysieke expressie lijkt hij aan John Mayer te ontlenen (kapsel ook, tattoo ergens Niels..?) terwijl zijn postuur gewoon 100% bassist schreeuwt. Dat is een ding dat inkickt wanneer je hem de bas ziet overnemen van Eric: 'en toen wist je het; bassist !!' :ok:

Ik neem aan dat dit een belediging is? :D
Tja, toen ik een keer met Eric en Lex op het podium stond was ik ook de langste. Normaliter sta ik er wel wat spannender bij, blues is wat dat betreft niet (meer?) mijn ding.

Toch, ik vond het wel leuk, even jammen! Waarom ging de rest niet?

Tupelo
29 november 2010, 19:27
Ik heb heel even die LSL & Lite Ash van Huisjes vastgehad, maar 't stond te hard voor me om van te kunnen genieten, schrik dan de hele tijd van mezelf zeg maar. Ik speel het liefst akoestisch en zachtjes, ben mezelf op de bank voor de televisie gewend, niet op podia met de boel op elf, onder andere daarom lukt het ook nooit echt in bandverband. Komt bij dat ik tegen 17.00h echt van mijn graat begon te gaan van de honger.

En eigenlijk houd ik helemaal niet van jamsessies. :D

ieme
30 november 2010, 18:00
Hallo allen.

.....
Ik ben hopelijk een volgende keer ook aanwezig, al dan niet i.v.m. met Telecasters, Strats of Les Pauls...! :)

Gr. C.


Ik hoor graag wanneer de volgende meeting is. Deze had ik ff gemist...

Lexvandoef
30 november 2010, 18:03
Ik neem aan dat dit een belediging is? :D
Tja, toen ik een keer met Eric en Lex op het podium stond was ik ook de langste.

Ohja, dat ook he... volgende keer ben ik er weer bij, zag er gezellig uit! Wel erg ordelijk voor mijn doen ;)

Jasper.
30 november 2010, 18:05
Hmm, ik heb een zilveren kettingkje met een telecastertje eraan, hoor ik er nu ook bij?

Outline
4 december 2010, 03:35
Foto's! (+123456)


Wat mij betreft ook een topdag! Ik zet z.s.m. de foto's online, kom er nu even niet meer aan toe.

Zeg Kim, we wachten nog steeds op de foto's...


Het gortdroog vergelijken was een goede remedie tegen de bourbon van vrijdag, de slappe koffie minder, maar dat schijnt bij oefenruimten te horen.

Ik zei toch dat het gortdroog zou zijn?


Als vreemde eend in de bijt was ik wel onder de indruk van Mario88 zijn Schecter PT Fastback. Een fijne gitaar die zich bij benadering gerust door het tele-segment kan bewegen, maar wat meer ballen in reserve heeft om dik te brommen en brullen bariton stijl.

Dat viel mij ook op, hij klonk heel anders dan ik op voorhand van een Schecter had verwacht.


De jam heb ik overgeslagen omdat ik gruwelijk honger begon te krijgen.

Ik denk dat jij als enigste de voorraad gevulde koeken over het hoofd hebt gezien...

Outline
4 december 2010, 03:53
Ik weet het, ik loop zowat een week achter maar ik was echt even Meeting-moe.

Als eerste wil ik iedereen (en vooral Eric en Fahrzin) die geweest is bedanken voor de gezellige middag! En natuurlijk ook voor de medewerking om de lijst samengesteld te krijgen en voor de prettige verloop van de middag. Ik heb zelf ook lekker van de meeting kunnen genieten.

Verder wil ik zeer zeker DB's bedanken voor de prettige samenwerking en de sponsoring. DB's heeft ons in totaal voor ruim 100 euro gematst. Hierdoor kon de bijdrage op 6 euro gehouden worden. Dus: DB's bedankt! En ik weet jullie te vinden indien ik weer een meeting mag organiseren...

Voor de diversiteit had ik gehoopt op nog wat meer Tele's maar aangezien het testen ongeveer dubbel zo lang duurde als dat Eric eigenlijk in gedachten had, ben ik blij dat we niet verder zijn gekomen dan zo'n 20 Tele's.

Ik weet dat sommige vonden dat het strak georganiseerd was. Dat had meerdere redenen, met als voornaamste dat het vergelijken echt moest en dat ik daar op voorhand voor iedereen een overzichtelijke lijst van kon samenstellen zodat iedereen zich alvast een idee kon vormen over wat er zou komen. Ik ben benieuwd of er in de loop van de dag op voorhand gevormde meningen bij zijn gesteld.

Daarnaast was het ook om iedereen aan z'n afspraken te (kunnen) houden. De rekken bv is aardig de mist in gegaan. Nu is dat uiteindelijk allemaal wel goed gekomen en ook weet ik dat sommige het echt niet gingen redden om dat nog te regelen, maar toch. Vandaar dat ik er ook echt op aandrong dat iedereen op vrijdagavond z'n spullen al klaar had staan. De (jarenlange) ervaring leert dat je op 'n vroege zaterdagochtend heel makkelijk wat vergeet of over het hoofd ziet.

De rest van het schema was natte vingerwerk: Het vergelijken was het belangrijkste en de rest kon in geschoven worden qua tijden en wensen van aanwezigen.

Verder ben ik ZO BLIJ dat alles gefilmd is! Ik was zaterdag op 'n gegeven moment niet meer op m'n helderst en had ook echt moeite om de verschillen nog te horen. Dus vandaar dat ik blij ben dat alles gefilmd is met nog een zeer aardige geluidskwaliteit ook! Je komt ze vaak veel slechter tegen...

Overigens had deze meeting voor mij wel 2 leerpuntjes:
1. Ik had Eric qua stem toch uit moeten versterken, net als 'n mic voor degene die z'n Tele moest introduceren. De demping in het zaaltje was toch iets groter dan gedacht.

2. Ik had m'n multimeter mee moeten nemen.
Op die manier hadden we heel makkelijk het aantal Ohm's kunnen meten en er achter kunnen komen of daar eventueel ook 'n verband in te vinden is. Bij die G&L's van mij zitten de enkelspoelers op de hals op de 4,95K Ohm en op de brug op 5,90 K Ohm. De humbucker zit op 'n mooie 7,00 K Ohm.

Op een persoonlijke noot wil ik kwijt dat ik het leuk vond om 'n hoop gezichten 'ns in levende lijve te ontmoeten. En blijkbaar klopt het dus dat Tele-spelers vriendelijke, beschaafde en behulpzame mensen zijn...

Mijn lijstje favorieten is eigenlijk beperkt tot 2 stuks: de LSL van Alex1959 en de Black&Gold van Hendriks. Die sprongen er duidelijk bovenuit. Bij de rest was niet een direct veel slechter dan de ander maar eerder gewoon anders.

Elke Tele had wel z'n plus- en minpunten, zeker als je gaat kijken waarvoor je 'm wil gebruiken. Overigens denk ik dat, als er meer Tele's geweest waren, de variatie tussen alle Tele's nog diverser was geweest. Hoe klein dan ook, elke Tele was toch weer anders dan de rest.

Overigens had deze dag nog 'n bijwerking: van het vrouwtje MOEST er weer 'n TC90 komen. Gelukkig heb ik die eis/wens dinsdag al in kunnen vullen. Hij is zelfs al geconfisqueerd....

Voor wie interesse heeft in 'n volgende meeting:
Ik zou zeggen: na carnaval met als opzet dat iedereen alles kan proberen en we aan het eind van de middag 'n flinke jam houden met 'n beetje op de Tele-in-kwestie toegesneden muziekstijl.

Hendriks
4 december 2010, 10:19
Het is al eerder gezegd , maar doe het lekker nog een keer: Richard ,bedankt voor de organisatie van deze gezellige en leerzame meeting , top!

Luke-wannabe
4 december 2010, 13:30
Voor wie interesse heeft in 'n volgende meeting:
Ik zou zeggen: na carnaval met als opzet dat iedereen alles kan proberen en we aan het eind van de middag 'n flinke jam houden met 'n beetje op de Tele-in-kwestie toegesneden muziekstijl.
Dát zou ik echt heel erg leuk vinden!

vulvasonic
4 december 2010, 13:37
Maar dan wel naakt.

Nielsje
4 december 2010, 14:28
Voor wie interesse heeft in 'n volgende meeting:
Ik zou zeggen: na carnaval met als opzet dat iedereen alles kan proberen en we aan het eind van de middag 'n flinke jam houden met 'n beetje op de Tele-in-kwestie toegesneden muziekstijl.


Leuk idee, maar ik zou niet weer snel een tele meeting opzetten. Het biedt weinig meerwaarde, het is veel leerzamer om dan een meeting op te zetten met een ander model gitaar. Bovendien leert het verleden dat teveel meetings na elkaar niet gaat werken. Maar, wie ben ik om je tegen te houden? :)

Maar euh... tele-jam.. moet ik me dan een hillbilly-iets voorstellen? :D

ieme
4 december 2010, 14:49
Wat voor model meeting t ook is, ik zal er naakt bij zijn!

Kim Wilson
6 december 2010, 08:55
Oeps, die foto's... :chicken:

Vanavond, echt waar!

guitarkid
6 december 2010, 09:27
Wat voor model meeting t ook is, ik zal er naakt bij zijn!

Waarmee nu duidelijk is dat de meeting op 27 november de laatste is geweest... :seriousf:

Outline
6 december 2010, 17:52
Oeps, die foto's... :chicken:

Vanavond, echt waar!

We houden je er aan.

Outline
6 december 2010, 17:53
Mr. Bluesbreaker heeft besloten:


Heb de stoute schoenen aangetrokken en laat er een op bestelling bouwen n.a.v. de Tele meeting en mijn ervaringen...maar ik ben nog in de ontwerp/tweak/dit en dat fase...open tzt een nieuw topic!

Was de meeting toch niet voor niks...

Tupelo
6 december 2010, 18:10
Oh gaaf, ben wel benieuwd wat dat gaat worden, en wie hét gaat bouwen; ' what's he building in there ?! ' :o

Outline
6 december 2010, 18:32
Oh gaaf, ben wel benieuwd wat dat gaat worden, en wie hét gaat bouwen; ' what's he building in there ?! ' :o

Nou, ik heb via de tam-tam gehoord dat de bevruchting, het volgroeien en het uiteindelijke werpen 'n redelijke noordelijke aangelegenheid gaat worden.

Er schijnt wel wat zaad van ome Leo voor nodig te zijn, want zonder ome Leo...

Overigens is het 'project' momenteel dus blijkbaar nog in de 'oefenfase'.

Hendriks
6 december 2010, 19:28
Nou, ik heb via de tam-tam gehoord dat de bevruchting, het volgroeien en het uiteindelijke werpen 'n noordelijke aangelegenheid gaat worden.

Er schijnt wel wat zaad van ome Leo voor nodig te zijn, want zonder ome Leo...

Overigens is het 'project' momenteel dus blijkbaar nog in de 'oefenfase'.


Dan word het of een Rikkers of mischien zelfs een echte Dick Smith.

Kim Wilson
6 december 2010, 21:02
Foto's:

http://i109.photobucket.com/albums/n70/hans-janet/DSC_4973.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n70/hans-janet/DSC_4967.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n70/hans-janet/DSC_4969.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n70/hans-janet/DSC_4970.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n70/hans-janet/DSC_4971.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n70/hans-janet/DSC_4972.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n70/hans-janet/DSC_4975.jpg


En Eric, wat vond je van al die Tele's?

http://i109.photobucket.com/albums/n70/hans-janet/DSC_4965.jpg

ieme
6 december 2010, 21:09
Wat een nette vertoning. Ik kan me nog meetings van 2006 herinneren waar andor (Andy) Chris (piccaso) Michael (michaelae) arjan(skabouter) lennart (negk3) en ik toch wel de nodige rock n roll verzorgden... Hahaha

ieme
6 december 2010, 21:10
En dan hoofd zijn bijdrage niet te vergeten

Outline
6 december 2010, 21:19
Dan word het of een Rikkers of mischien zelfs een echte Dick Smith.

Niet persé. Maar meer zeg ik er niet over, dat moet Mr. Bluesbreaker zelf maar doen. Maar zoals gezegd: die zit nu nog in het 'oefen'-stadium.

Outline
6 december 2010, 21:22
Wat een nette vertoning. Ik kan me nog meetings van 2006 herinneren waar andor (Andy) Chris (piccaso) Michael (michaelae) arjan(skabouter) lennart (negk3) en ik toch wel de nodige rock n roll verzorgden... Hahaha

Ach, het ging vooral om het kunnen testen voor Mr. Bluesbreaker. Dat er verder weinig gebeurde, lag vooral ook aan het testen. Zoals ik al zei: 'n gortdroog vergelijk. Probeer je daar maar 'ns van te herstellen...

@Kim: fijn dat de foto's er nu ook op staan.

ieme
6 december 2010, 21:25
Ach, het ging vooral om het kunnen testen voor Mr. Bluesbreaker. Dat er verder weinig gebeurde, lag vooral ook aan het testen. Zoals ik al zei: 'n gortdroog vergelijk. Probeer je daar maar 'ns van te herstellen...

@Kim: fijn dat de foto's er nu ook op staan.

Er moet meer gezopen worden....

Outline
6 december 2010, 21:27
Er moet meer gezopen worden....

De koffie was slap maar drinkbaar. De bar was dichterbij dan de koffiehoek, dus daar kan het niet aan gelegen hebben...

ieme
6 december 2010, 21:38
De koffie was slap maar drinkbaar. De bar was dichterbij dan de koffiehoek, dus daar kan het niet aan gelegen hebben...

Tja, maar wel leuke dag gehad dus?