PDA

View Full Version : Het Grote Tweedehands Tips Topic



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

geert1976
19 juli 2010, 22:14
Had ik ook al zien staan, de verkoper had hier 1 maand geleden nog een HNGD.
(had veel moeite gedaan om deze te vinden en was over the moon ermee, de liefde is blijkbaar vlug bekoeld... :()

Dat overkomt iedereen wel eens, is mij met de Larkin gebeurd, maar de nieuwe eigenaar kan er wel goed mee overweg.

Ach ik heb weer een Gibson erbij, dus ik klaag niet:)

Mitch
19 juli 2010, 22:47
Als je echt ergens maanden naar hebt uitgekeken en dan ben je het na drie weken weer zat: daar kan ik niet over uit.
Ik houd het zelf heel simpel: ik heb vier vaste gitaren en één die rouleert. Ik probeer daar verschillende gitaren mee, zoveel mogelijk klassiekers als het effe kan. Tele, ouwe Ibanez, tijdje terug een SG, nu een ES en straks weer wat anders.

Venlonaer
19 juli 2010, 22:55
Dat had ik ook met mijn rode jag. Was blij dat ik hem vanuit de USA hier had gekregen en amper 4 weekjes later was ie weer verkocht. Tja smaak veranderd hea!:)

Maar het kan toch ook zo wezen dat hij alleen de marktwaarde van dat ding wil peilen?

Mitch
19 juli 2010, 22:56
Alles is mogelijk en zo lang het niet maandelijks voorkomt dat iemand een HNGD plaatst en 'm daarna binnen een week of wat weer weg doet is er niets aan de hand. Anders is het verkapte spam.

geert1976
19 juli 2010, 23:10
Alles is mogelijk en zo lang het niet maandelijks voorkomt dat iemand een HNGD plaatst en 'm daarna binnen een week of wat weer weg doet is er niets aan de hand. Anders is het verkapte spam.

Is dit soms een sneer naar mij of zo?

universe777
19 juli 2010, 23:18
Ik ben sinds 1990 verliefd geweest op de Jackson Warrior. Een gitaar die ik nooit dacht te kunnen betalen. Twee jaar terug kon ik hem via een endorsement deal kopen. Ik was helemaal in de 7e hemel. Jackson had er nog nooit een in die kleur naar europa gestuurd. Helemaal top.
Echter, het was mijn gitaar niet. Een goed instrument maar hij lag me niet.
Ik begrijp zoiets dus wel.

Als je echt ergens maanden naar hebt uitgekeken en dan ben je het na drie weken weer zat: daar kan ik niet over uit.
Ik houd het zelf heel simpel: ik heb vier vaste gitaren en één die rouleert. Ik probeer daar verschillende gitaren mee, zoveel mogelijk klassiekers als het effe kan. Tele, ouwe Ibanez, tijdje terug een SG, nu een ES en straks weer wat anders.

Mitch
19 juli 2010, 23:21
Iets is een sneer als iets onbesproken is. Volgens mij is achter de schermen e.e.a. keurig met je besproken? Geen reden om in de slachtofferrol te kruipen hoor. Degenen die dit soort topics vaak volgen weten best wel dat er wel eens wat gekissebis is geweest. Dat hebben we nu prima opgelost door als stelregel aan te houden dat een HNGD topic wordt gesloten zodra een gitaar op internet te koop staat. Ondubbelzinnig en duidelijk.
Die (nog ongeschreven, maar dat verandert binnenkort wel) regel hebben we verder niet duidelijk gecommuniceerd naar het hele forum, dus leek het me wel zo volledig dit punt hier aan te stippen zodat de boodschap meer mensen bereikt dan alleen degenen die een PB hebben gekregen. Da's alles.

MarkS
19 juli 2010, 23:27
Is dit soms een sneer naar mij of zo?

Voel je je aangesproken dan, en zoja, warum?

geert1976
19 juli 2010, 23:36
Iets is een sneer als iets onbesproken is. Volgens mij is achter de schermen e.e.a. keurig met je besproken? Geen reden om in de slachtofferrol te kruipen hoor. Degenen die dit soort topics vaak volgen weten best wel dat er wel eens wat gekissebis is geweest. Dat hebben we nu prima opgelost door als stelregel aan te houden dat een HNGD topic wordt gesloten zodra een gitaar op internet te koop staat. Ondubbelzinnig en duidelijk.
Die (nog ongeschreven, maar dat verandert binnenkort wel) regel hebben we verder niet duidelijk gecommuniceerd naar het hele forum, dus leek het me wel zo volledig dit punt hier aan te stippen zodat de boodschap meer mensen bereikt dan alleen degenen die een PB hebben gekregen. Da's alles.

nou ik kruip echt niet in een slachtoffer rol hier hoor, je maakt mij de pies niet lauw hoor:)

Veel mensen konden de topics wel waarderen hoor, op een paar na.
Zoveel mensen zoveel meningen

En lang niet alles is weggegaan hoor er staan er nog zat in het rek hier.

Ik zie dat de liefde voor de ES ook weer voorbij is, jammer....

geert1976
19 juli 2010, 23:36
Voel je je aangesproken dan, en zoja, warum?

Dat weet ik wel en ik ga er verder niet op in:soinnocent:

MarkS
19 juli 2010, 23:39
Van zgn gearsluts als Nocki is bij iedereen wel bekend dat hij het ene moment "Himmelhoch jaugzend' is, en niet veel later "zum Toden getrübt", ook al staat er "Halleluja" boven en tussen zijn advertenties als het weer weg moet.

Van jou is het ook wel redelijk bekend dat je 2 criteria hanteert.
Leuke gitaartjes voor de handel, om nog veel leukere gitaren voor "de heb" te bekostigen. Nix mis mee, zolang het niet teveel opvalt ;-)

Mitch
19 juli 2010, 23:49
Nog even voor de duidelijkheid dan, voor er weer mensen denken dat wij 'tegen' bepaalde leden zijn of zo: de dubbele moraal, zoals die nu net wordt uitgelegd, dat kan dus niet. In het verleden is de moderatie wel eens wat inconsequent geweest, zonder kwade bijbedoeling en er werd dan terecht verweten door fourmleden dat er een dubbele moraal was. Tegenwoordig is er meer overleg en eenheid binnen het moderator team dus kunnen we ook makkelijker één lijn stellen en regels aanpassen of invoeren als dat nodig is. Zoals in het geval van spam kunnen we dus ook geen twee meetlatten gebruiken. Dan kunnen er allerlei goede bedoelingen achter zitten of hele slechte om handelswaar hier uit te kramen: we kunnen dan niet van de één wel zeggen dat het mag en van het ander niet.

Back on topic please.

MarkS
19 juli 2010, 23:57
Toch nog ff als laatste toevoeging. Ik heb geenszins de indruk willen wekken dat er door de mods een dubbelzinnig en inconsequent beleid zou worden gevoerd. Genoemde voorbeelden dienen slechts ter illustratie waaraan geen enkel recht kan worden ontleend... :D

Ronaldo
20 juli 2010, 09:57
Je ziet ze niet zo vaak dus ik dacht ik zet hem hier effe.

Voor de 250 euro die er nu op geboden is, zal ie wel niet verkocht worden, of wel?

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/fender-jagstang-74015145.html?p=be-15&list_cat=elektrische-gitaar&start=105

Venlonaer
20 juli 2010, 10:00
Denk idd niet dat je hem voor die prijs meekreijgt nee. Maar ohoh wat is die lelijk!:sssh:

Trecion
20 juli 2010, 15:23
geen idee of het een echte tip is maar voor €150 heb je dan aardig wat gear om mee te spele

http://muziek.marktplaats.nl/effecten/362566933-amuse-stc-33-stratocaster-gitaar-line-6-flextone-2-head.html

Ronaldo
20 juli 2010, 16:40
Denk idd niet dat je hem voor die prijs meekreijgt nee. Maar ohoh wat is die lelijk!:sssh:

Ja ik ben ook niet gek van de kleur. Past ook helemaal niet bij grunge, vind ik. Worn brown of zo zou veel mooier zijn. Of een mooie sunburst of tobaccoburst. De vorm daarentegen vind ik wel mooi.

Les Strat
20 juli 2010, 17:32
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/362543361-fenix-les-paul-89.html?return=eJwtjt0OgjAMRt%2BFBC6BMUEZWYz4Dt4vg LLws4aWiBrf3S5y1e%2F0O0lrlFAfq9IKVSYOKsDOLE1f9USgk mRw0M3xZJaBYDSGMJ7H5K%2FE0MN5G7WIWtTkQnkJZQ0rz5RDa %2FcF7IuROLwtY433FhmEr2mvJ%2B%2FN69QttvH25oWyyPLC0 4spPwopT0zDk%2BlhyZiFyaG%2FlEUAq04j0DIi5J%2FAITWu7 XSZieJ2DarvD%2F4ORjc%3D&df=1&fta=eNotkbty5CAQRf9FwcS8H00pcu5w0ykEzVhljUUNGlu7Lv %2F78nB2uH2hL90eNHwXMDA9H9v1029lcgUoYzCd20wvsczHDi 4%2Fgbi4VsgVtgP%2BrdmVFKvV5aNK9wwfzzs%2B1uC2E6hVTC q3%2FQWpKefGvX%2FBbT28f7i9rMAuOT9ncskzvxyldsl7OcIe cbaMqj8vLYKAKfsbTm4FXo8cpjX2bLxloxyJNShOKni0VIeTSm tlTOqU1FrOEz9DkAkD75XkA2kQRCBpgCDLACp0B44yDIjKNvDo peoKQ84GWDtuMWVNB5qW5tFeIfKhEKQDBB8vk8UMhXjfPKYmNv 3lJWnEAZY0j07a0%2FotKQnVvanRVvIwPNKIAYL5XwgthkIiBH agrIc3uCRqOoSlBzOYPHYlMRlIX3Od6rFnH8t1w4%2Fb8damrW rBwnT357UtoM48AmOiqnXu%2Fmtyr7%2F4OTkPBL5%2Ffv4DDf OqFQ%3D%3D&fta_ind=24&fs=1

Morio66
20 juli 2010, 18:20
http://link.marktplaats.nl/362110690

kan er alleen weinig over vinden... special edition?

jutter
20 juli 2010, 18:45
Da's raar, stond eerst voor 1150,00 te koop en nu voor 1350,00......Morgen kost hij......???

Morio66
20 juli 2010, 18:53
Da's raar, stond eerst voor 1150,00 te koop en nu voor 1350,00......Morgen kost hij......???

maar wat is het?

Hendriks
20 juli 2010, 20:23
http://link.marktplaats.nl/362110690

kan er alleen weinig over vinden... special edition?

Dream on, is een standard met een fancy topje , 800-850 is goed betaalt , helemaal in deze barre tijd.

nickofzo
20 juli 2010, 20:25
ik zie in de blik van men pa dat ie em wel zou willen hebben.. hehe

maar een tip

http://link.marktplaats.nl/357478456

geert1976
20 juli 2010, 20:26
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/362543361-fenix-les-paul-89.html?return=eJwtjt0OgjAMRt%2BFBC6BMUEZWYz4Dt4vg LLws4aWiBrf3S5y1e%2F0O0lrlFAfq9IKVSYOKsDOLE1f9USgk mRw0M3xZJaBYDSGMJ7H5K%2FE0MN5G7WIWtTkQnkJZQ0rz5RDa %2FcF7IuROLwtY433FhmEr2mvJ%2B%2FN69QttvH25oWyyPLC0 4spPwopT0zDk%2BlhyZiFyaG%2FlEUAq04j0DIi5J%2FAITWu7 XSZieJ2DarvD%2F4ORjc%3D&df=1&fta=eNotkbty5CAQRf9FwcS8H00pcu5w0ykEzVhljUUNGlu7Lv %2F78nB2uH2hL90eNHwXMDA9H9v1029lcgUoYzCd20wvsczHDi 4%2Fgbi4VsgVtgP%2BrdmVFKvV5aNK9wwfzzs%2B1uC2E6hVTC q3%2FQWpKefGvX%2FBbT28f7i9rMAuOT9ncskzvxyldsl7OcIe cbaMqj8vLYKAKfsbTm4FXo8cpjX2bLxloxyJNShOKni0VIeTSm tlTOqU1FrOEz9DkAkD75XkA2kQRCBpgCDLACp0B44yDIjKNvDo peoKQ84GWDtuMWVNB5qW5tFeIfKhEKQDBB8vk8UMhXjfPKYmNv 3lJWnEAZY0j07a0%2FotKQnVvanRVvIwPNKIAYL5XwgthkIiBH agrIc3uCRqOoSlBzOYPHYlMRlIX3Od6rFnH8t1w4%2Fb8damrW rBwnT357UtoM48AmOiqnXu%2Fmtyr7%2F4OTkPBL5%2Ffv4DDf OqFQ%3D%3D&fta_ind=24&fs=1

Die heb ik afgelopen zaterdag in handen gehad, is echt in nieuwstaat.

Chocola
20 juli 2010, 20:55
Die heb ik afgelopen zaterdag in handen gehad, is echt in nieuwstaat.

Is ook niet echt bij je om de hoek hé :D.

geert1976
20 juli 2010, 21:18
Is ook niet echt bij je om de hoek hé :D.

Nope, maar het was de moeite waard:ok:

BamBuFan1
21 juli 2010, 00:26
Die heb ik afgelopen zaterdag in handen gehad, is echt in nieuwstaat.

Maar Fenix en Japan?

geert1976
21 juli 2010, 00:29
Maar Fenix en Japan?

Nee, dat klopt niet, Fenix produceerde alles in eigen geheer, deze LP komt ook gewoon uit Korea.

Ik heb de gitaar in handen gehad en hij is echt heel erg goed en in een uitmuntende staat, zijn geld in mijn ogen wel waard.

Ik heb het verder niet over de LP gehad, dus de advertentietekst verbaasde mij ook enigzins.

Jan Buurman
22 juli 2010, 10:29
Fraaie Telecaster Thinline met P90 ers single coil. Lijkt mij een aardig ding.
http://link.marktplaats.nl/357557513
Hoe zien de Tele kenners dit?
Is er jullie iets bekend over de bouwer onder de naam GOLD? Ik heb de search gebruikt maar dat werkte niet lekker.


Het is inderdaad wel sprekend een Wesley Freeport (http://www.wesleyguitars.co.uk/Items/%60etl150grs?&caSKU=%60etl150grs&caTitle=WESLEY%20FREEPORT%20SEMI-ACOUSTIC%20TWIN%20P-90%20ELECTRIC%20GUITAR).....
Inclusief die rare scheve brug.

Toen ik tijdens mailverkeer de Wesley te sprake bracht en vergeleek met zijn gitaar kreeg ik een snauwend en agressief mailtje terug met de mededeling dat ik geen verstand van gitaren heb. Als hij nu rustig onderbouwd had dat bijv. zijn hardwear en PU's beter zijn had ik hem nog het voordeel van de twijfel gegeven.

.

beruk
22 juli 2010, 10:33
Je hebt blijkbaar een gevoelige snaar geraakt;)

McVenco
22 juli 2010, 10:44
Toen ik tijdens mailverkeer de Wesley te sprake bracht en vergeleek met zijn gitaar kreeg ik een snauwend en agressief mailtje terug met de mededeling dat ik geen verstand van gitaren heb.

Met zo'n reactie weet ik alweer genoeg :)

Tijdje geleden (geen idee waar of wie - Bunnik? Veenendaal? Geert? Wietse?) vertelde een forumlid mij ook al dat Martiens "zelfbrouwsels" gewoon gerebadgede Staggs zijn...

Maar goed, ik zou hetzelfde ook wel eens willen doen. Gewoon een el cheapo gitaartje op de kop tikken en dan een beetje upgraden met GFS spul ofoz.... Heb je toch voor 200-300 euro weer een hoop lol :)

geert1976
22 juli 2010, 12:20
Met zo'n reactie weet ik alweer genoeg :)

Tijdje geleden (geen idee waar of wie - Bunnik? Veenendaal? Geert? Wietse?) vertelde een forumlid mij ook al dat Martiens "zelfbrouwsels" gewoon gerebadgede Staggs zijn...

Maar goed, ik zou hetzelfde ook wel eens willen doen. Gewoon een el cheapo gitaartje op de kop tikken en dan een beetje upgraden met GFS spul ofoz.... Heb je toch voor 200-300 euro weer een hoop lol :)

Ik kan mij ook iets van een dergelijk gesprek herinneren.

Dat Stagg verhaal komt, omdat hij eens een opgeleukte Stagg te koop had gezet (PRS ripp off) en daar zijn "Gold" logo op had geplakt.

Zijn stratjes zijn zeker geen top off the bill, wel leuk, maar geen customshop kwaliteit zoals hij in zijn advertenties betaamd.

Ik houd het op chinese body's, halsjes en hardware, waarin hij GFS pick-ups indrukt/propt.

Customshop my ass, hij presteert het om de stemmechanieken schots en scheef te monteren.
Bodyvormen zijn ook niet altijd volledig "strat".

Een maand geleden ook een EKO in handen gehad die door hem was opgeknapt, de afstelling en intonatie was een ramp, daarnaast zat de hals niet goed in de body geschroeft.

Vorige week heb ik aan iemand een Tele verkocht en kwam mister gold ook ter sprake.
Deze jongen was er geweest en had er een gitaartje uitgeprobeerd, maar toch maar niet gekocht, die omschreef hem als een chagerijnige wantrouwige achterdochtige man en de gitaren vond hij van het niveau Squier Standard en niet meer dan dat.

In Veenendaal maakte hij trouwens ook geen vrienden heb ik vernomen, zat daar op iedereen te bekken die de versterker hoorbaar gebruikte.

Tja en de mail die Jan Buurman terugkreeg spreekt boekdelen lijkt mij

JeroenP
22 juli 2010, 12:25
Maar goed, ik zou hetzelfde ook wel eens willen doen. Gewoon een el cheapo gitaartje op de kop tikken en dan een beetje upgraden met GFS spul ofoz.... Heb je toch voor 200-300 euro weer een hoop lol :)


Is inderdaad een leuke bezigheid. Zo heb ik recent een oude (matsumoku?) es335 op de kop getikt die ik nu aan het upgraden ben. Ik doe alles zelf dus ik heb voor 150 euro een hele leuke gitaar. (Ik zal binnenkort een topicje openen als hij klaar is).

Overigens zijn de gitaren van martien ook weer niet zo heel erg dramatisch. Het is gewoon dat hij ze beschrijft met "custom shop kwaliteit" etc. Dat zijn ze duidelijk niet. Hij schijnt overigens alles te gebruiken wat hij tegenkomt, body's, halzen, en misschien dus ook complete (goedkope) gitaren. Waarschijnlijk verschilt de kwaliteit dus per instrument, maar voor de prijs zullen ze niet al te dramatsisch zijn...

edit: Geert was me al voor met het halve verhaal:P

Daan_B
22 juli 2010, 13:00
Toen ik tijdens mailverkeer de Wesley te sprake bracht en vergeleek met zijn gitaar kreeg ik een snauwend en agressief mailtje terug met de mededeling dat ik geen verstand van gitaren heb. Als hij nu rustig onderbouwd had dat bijv. zijn hardwear en PU's beter zijn had ik hem nog het voordeel van de twijfel gegeven.

.

Oh jottem, dan ga ik ook even mailen! :D

lefthandstrat
22 juli 2010, 13:49
Wat vinden jullie van deze gitaar en van de vraagprijs? Ik heb er eigenlijk best zin in, maar heb mezelf eigenlijk nooit geïnteresserd voor Dean dus ik weet er weinig tot niets vanaf. De gitaar is bedoeld om er blues, bluesrock en dergelijke op te spelen. Lees graag jullie mening! :jam:

http://link.marktplaats.nl/359779525

HaroldA
22 juli 2010, 13:54
Wat vinden jullie van deze gitaar en van de vraagprijs? Ik heb er eigenlijk best zin in, maar heb mezelf eigenlijk nooit geïnteresserd voor Dean dus ik weet er weinig tot niets vanaf. De gitaar is bedoeld om er blues, bluesrock en dergelijke op te spelen. Lees graag jullie mening! :jam:

http://link.marktplaats.nl/359779525

Die heb ik ook gehad, maar dan in spiegelbeeld! :ok:

Voor €300,- krijgt 'ie 'm echt niet kwijt: nieuwprijs was geloof ik €420,-. Als je 'm voor €250 (of minder) kunt krijgen heb je wel een enorm mooie en goede gitaar met veel mogelijkheden (coil taps!). Afwerking is waarschijnlijk niet 100% netjes, maar toch zeer acceptabel.

Les Strat
22 juli 2010, 14:11
ik heb hem ook eventjes gemaild en dit is zijn reactie:

Hij lijkt er inderdaad op, maar is dat met stratocasters ook niet zo. Die zijn te koop vanaf 79 euro tot ruim 3000 euro. Het is dus niet de zelfde gitaar. Maar ik zie eigenlijk niet in dat ik me moet verdedigen.

groeten martien


Dit lijkt me een erg vreemde vergelijking stratocasters met p90 tele's die je bijna nooit treft maargoed.

Daan_B
22 juli 2010, 14:27
Oh jottem, dan ga ik ook even mailen! :D

Hij was erg netjes in zijn reactie en vertelde dat hij zichzelf niet hoeft te verdedigen. Goeie zaak!

wietse
22 juli 2010, 14:44
ik heb hem ook eventjes gemaild en dit is zijn reactie:

Hij lijkt er inderdaad op, maar is dat met stratocasters ook niet zo. Die zijn te koop vanaf 79 euro tot ruim 3000 euro. Het is dus niet de zelfde gitaar. Maar ik zie eigenlijk niet in dat ik me moet verdedigen.

groeten martien


Dit lijkt me een erg vreemde vergelijking stratocasters met p90 tele's die je bijna nooit treft maargoed.

heb je hem niet effe verteld dat op ebay je al nieuwe strats hebt voor 39 euro? :D

Daan_B
22 juli 2010, 14:59
ik heb hem ook eventjes gemaild en dit is zijn reactie:

Hij lijkt er inderdaad op, maar is dat met stratocasters ook niet zo. Die zijn te koop vanaf 79 euro tot ruim 3000 euro. Het is dus niet de zelfde gitaar. Maar ik zie eigenlijk niet in dat ik me moet verdedigen.

groeten martien


Dit lijkt me een erg vreemde vergelijking stratocasters met p90 tele's die je bijna nooit treft maargoed.

Haha, dan heb ik precies dezelfde gekregen:seriousf:!

geert1976
22 juli 2010, 15:07
Is inderdaad een leuke bezigheid. Zo heb ik recent een oude (matsumoku?) es335 op de kop getikt die ik nu aan het upgraden ben. Ik doe alles zelf dus ik heb voor 150 euro een hele leuke gitaar. (Ik zal binnenkort een topicje openen als hij klaar is).

Overigens zijn de gitaren van martien ook weer niet zo heel erg dramatisch. Het is gewoon dat hij ze beschrijft met "custom shop kwaliteit" etc. Dat zijn ze duidelijk niet. Hij schijnt overigens alles te gebruiken wat hij tegenkomt, body's, halzen, en misschien dus ook complete (goedkope) gitaren. Waarschijnlijk verschilt de kwaliteit dus per instrument, maar voor de prijs zullen ze niet al te dramatsisch zijn...

edit: Geert was me al voor met het halve verhaal:P

nee, ze zullen best wel ok zijn , maar hij moet dat customshop verhaal weglaten, dat is het niet en wordt het niet en hij maakt zichzelf dan wel een beetje belachelijk.

Ik heb die dingen vorig jaar in Veenendaal ook bekeken en ik was niet onder de indruk, maar goed het kunnen best leuke gitaren zijn voor beginners of een back-up, maar meer ook niet in mijn ogen.

Die Tele lijkt verdacht veel op het linkje die Jan Buurman had geplaatst en ik denk dat het ook een dergelijke Tele betreft.
Zoals Les Strat al aangaf, een Tele met P90 elementen zie je niet veel, zeg maar gerust weinig .

speedmusic
22 juli 2010, 15:42
Hij heeft wel een beetje gelijk deze Dean Evo kost nieuw €630,-- dus die €300,-- lijkt mij niet een verkeerde prijs.

Dean evo (€629,--) (http://www.musik-produktiv.nl/dean-evo-special-select-tge.aspx)

HaroldA
22 juli 2010, 15:46
Hij heeft wel een beetje gelijk deze Dean Evo kost nieuw €630,--

Wow! :eek:

Dan is die flink in prijs gestegen! Ik heb een rechtshandige Special Select een jaar of 5-6 geleden gekocht voor €420 bij de frietbak in Rotjeknor.

Venlonaer
24 juli 2010, 15:15
Fender Mustang Sunburst (http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/f_advertentietype-aangeboden/fender-mustang-77-sunburst-usa-69480308.html?fh_start_index=15)

Trecion
24 juli 2010, 15:21
,..nooit aan gesleuteld.

toch zit er een foto bij waarbij de slagplaat en elementen eraf liggen?

GlobalWarming
24 juli 2010, 15:24
toch zit er een foto bij waarbij de slagplaat en elementen eraf liggen?

Waarschijnlijk heeft hij er nooit aan gesleuteld tot nu toe om te laten zien dat alles "in orde" is ...

Venlonaer
24 juli 2010, 15:37
Slagplaat eraf halen is toch nier er aan sleutelen? Daar versta ik onder, potmeters vervangen, andere elementen en etc....

marco v
26 juli 2010, 11:46
Deze is volgens mij ook niet duur,
de verkoper heeft, behalve zijn zoektocht naar modellen met vrouwelijke rondingen.., ook nog wat leuke tokais in de aanbieding.

http://link.marktplaats.nl/363778112

SantaX
26 juli 2010, 12:45
Deze is volgens mij ook niet duur,
de verkoper heeft, behalve zijn zoektocht naar modellen met vrouwelijke rondingen.., ook nog wat leuke tokais in de aanbieding.

http://link.marktplaats.nl/363778112

Maar hoe weet je dat het uberhaubt tokais zijn dan? Er staat nieteens een naam op.... dat klinkt op zijn best als een slechte copy van een 335 en op zijn slechts als prularia. Of zeur ik nu echt te veel :dontgeti: Denk dat je voor dat geld ook wel een net merk vind met garantie enzo eigenlijk. Maar ik heb er niet op gespeeld verder. Zou zoiets in elk geval nooit blind kopen!

marco v
26 juli 2010, 12:58
Bij de es gaat het om een dillion, zonder naam op de headstock.
Er zullen vast wel mensen zijn die de echtheid kunnen checken, ik kan het helaas niet. Desalniettemin een goede prijs voor 1 van de 1e dillions lijkt mij.

SantaX
26 juli 2010, 13:00
Bij de es gaat het om een dillion, zonder naam op de headstock.
Er zullen vast wel mensen zijn die de echtheid kunnen checken, ik kan het helaas niet. Desalniettemin een goede prijs voor 1 van de 1e dillions lijkt mij.

Geen idee, nog nooit van dillion gehoord om eerlijk te zijn, vandaar ook mijn advies... Koop dat niet blind. Ga op zijn minst luisteren en spelen. Voor 450 euro heb je hele nette gitaren in de winkel... met garantie. Je praat dan toch over 1000 ouderwetse guldentjes.

marco v
26 juli 2010, 13:10
Voor zover ik het heb begrepen zijn het verzamelaartjes.
Er zijn wel flink wat nepperds in omloop.
Ik weet er te weinig van, maar als ik er zo eentje tegenkom dan kijk ik er wel even hebberig naar.
En natuurlijk moet je voelen, spelen, proeven etc.

SantaX
26 juli 2010, 13:16
Voor zover ik het heb begrepen zijn het verzamelaartjes.
Er zijn wel flink wat nepperds in omloop.
Ik weet er te weinig van, maar als ik er zo eentje tegenkom dan kijk ik er wel even hebberig naar.
En natuurlijk moet je voelen, spelen, proeven etc.

Nouja het zou kunnen natuurlijk maar een snelle google op Dillion Collectors leverde me niets op over gitaren. Dillion collection ook niet en Dillion Collectable ook niet. Meestal is dat een indicatie.\
Maar nogmaals: speel er een keer op... misschien zijn ze super, dat het verzamelobjecten zijn durf ik na de snelle google echter te betwijfelen. Zou in elk geval de marktwaarde controleren, 450 euro voor een merkloze kloon is een boel geld. Als de sound en bespeelbaarheid echter goed zijn, waarom niet. Maar eerst goed checken.

wietse
26 juli 2010, 15:15
Nouja het zou kunnen natuurlijk maar een snelle google op Dillion Collectors leverde me niets op over gitaren. Dillion collection ook niet en Dillion Collectable ook niet. Meestal is dat een indicatie.\
Maar nogmaals: speel er een keer op... misschien zijn ze super, dat het verzamelobjecten zijn durf ik na de snelle google echter te betwijfelen. Zou in elk geval de marktwaarde controleren, 450 euro voor een merkloze kloon is een boel geld. Als de sound en bespeelbaarheid echter goed zijn, waarom niet. Maar eerst goed checken.

google voortaan maar op dillion guitars, dan vind je wel wat info
http://www.dillionguitars.com/ (http://www.dillionguitars.com/)
deze site doet me twijfelen over de professionaliteit van dat bedrijf, of de site door een 5 jarig meisje is gemaakt die gek is op kleurtjes.

http://www.jsdguitarshack.com/dillio...c_guitars.html (http://www.jsdguitarshack.com/dillio...c_guitars.html)

en de canadese dillion, ziet er al veel beter uit die site, hebben allebeide andere modellen.

de gitaren zijn te nieuw om collectable te zijn, volgens diverse revieuws prima gitaren voor het geld.

marco v
26 juli 2010, 15:49
En ik maar denken dat het vintage was....:soinnocent:
Een mooie gitaar, maar ik kijk nu anders naar de vraagprijs.

Mitch
26 juli 2010, 15:53
De hardware ziet er wel mooi verweerd uit moet ik zeggen. Óf het is echt een wat oudere gitaar, óf er is werk van gemaakt en dan is het goed gedaan.

marco v
26 juli 2010, 15:55
Ik heb een mail naar de verkoper gestuurd met wat vragen over leeftijd etc,
wordt vervolgd.

geert1976
26 juli 2010, 16:45
Gisteren een Koreaanse LP in handen gehad, met als opschrift Le Maison/La Maison.

Dat betrof een koreaan uit eind 80er begin 90er jaren.
Deze gitaar ha exact dezelfde headstock en hardware als op de Dillion.

De LP die ik gisteren in handen had was zeer correct afgewerkt, ook mooi gebruikte materialen.
Het zou mij niets verbazen als ze van de zelfde band af zijn gerold.

marco v
26 juli 2010, 17:38
Die maison let´s play heb ik ook gezien.
Mooie gitaar, maar aardig aan de prijs.
De Dillion stamt uit 2007, geen vintage dus.

Jan Buurman
26 juli 2010, 21:46
Machine Gun gitaar iemand? (http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/363718487/3) :seriousf:

geintje voor 80,- euro.... http://link.marktplaats.nl/363718487

nickofzo
26 juli 2010, 22:37
op die tour weet ik ook nog wel een mooie Gibson

http://link.marktplaats.nl/363194517

Jan Buurman
26 juli 2010, 22:43
op die tour .....

:???:


10tekens.

Duhsjaak
27 juli 2010, 04:03
Bij dat ondergoed moet je wel kijken of de haakjes zijn geroest. Dan is het een collecters item. Zie Dillon gitaar. Of om het met de werkelijk akelig lelijke Dillon site te spreken:
( When there gone there gone!! )

Dus: Wees er snel bij.

speedmusic
31 juli 2010, 01:08
http://link.marktplaats.nl/359494130

Deze is al een keer voorbij gekomen, maar de rechtmatige eigenaar heeft hem weer terug.

GlobalWarming
31 juli 2010, 01:53
http://link.marktplaats.nl/359494130

Deze is al een keer voorbij gekomen, maar de rechtmatige eigenaar heeft hem weer terug.


And to the two liars who tried to claim it as theirs when they knew it wasn't: careful, guys. Karma is real. :-)

oooh burn :angry::angry::angry:

Epiphone Casino For Life
31 juli 2010, 10:51
oeh... deze is zo mooi http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/364823162-epiphone-es-295.html?return=eJxNzd1qwzAMBeB3KTR3iROn0NTBlOxNjK MtJv4RlgKjY%2B8%2BZexiV/rOgYOcGcxXMP1MRuuHuRC46rd5Y0aj1F4Qcpdc3Rmjc0xdjiod rwB7C7kNmbgeCTJDVpSdq/%2Bb9iOwq3Ihws41kN%2BUv9%2BmbuMUn5/RDs1Klst1XIbr%2BIaHoBdESctdTyf1ydsvWfgKKKT3lSScG/7bJOmXLI9r8BILBcm6QTxs36AdGyzEvqxgH1M/XObvHxsiUJM%3D&df=1&fta=eNotUVtuxCAQuwsf%2B80rDAzKFXqF1fBIGynboJJto1a9 eyGUH4xtPMgQAv5UtMieH9v9k7bKfEXHkZ3bLG6pzseOwpcncr 8JBGn9JhF02w78XouvS6roy9H0R8H35yN/rNHvdUV5K%2BU581uZ1a3s9Yh7yrOzXPQJGlmh18z8iqodFbI1 XaOVaDgthlLSp1DSpIXLU2hFKpt4islFTqQaCNpq2TwTTQApNS CFmgx1KWfJ%2BWWOQrjuccIBv6QEZDqIYlk6Y4DUJC8pUhZXoN SuM2TAuTwkCSM5tNUAhKjUCCTHO0MhJBkvxpkwzBCvwAYgDDOM 94RswtRv2QzWjenTArYDYa1JF6NTHjmashpPNXlIygjoQyOXei QrBaE32As89kKp3rf8/nq89ZKn/qvIHnTee%2B%2Bt6oSaN1Iioy/mX/7hJ/OEHH9%2Bf/8AzYygvQ%3D%3D&fta_ind=17&fs=1
and cheap :ok:

UnDefined
31 juli 2010, 11:13
oeh... deze is zo mooi http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/364823162-epiphone-es-295.html?return=eJxNzd1qwzAMBeB3KTR3iROn0NTBlOxNjK MtJv4RlgKjY%2B8%2BZexiV/rOgYOcGcxXMP1MRuuHuRC46rd5Y0aj1F4Qcpdc3Rmjc0xdjiod rwB7C7kNmbgeCTJDVpSdq/%2Bb9iOwq3Ihws41kN%2BUv9%2BmbuMUn5/RDs1Klst1XIbr%2BIaHoBdESctdTyf1ydsvWfgKKKT3lSScG/7bJOmXLI9r8BILBcm6QTxs36AdGyzEvqxgH1M/XObvHxsiUJM%3D&df=1&fta=eNotUVtuxCAQuwsf%2B80rDAzKFXqF1fBIGynboJJto1a9 eyGUH4xtPMgQAv5UtMieH9v9k7bKfEXHkZ3bLG6pzseOwpcncr 8JBGn9JhF02w78XouvS6roy9H0R8H35yN/rNHvdUV5K%2BU581uZ1a3s9Yh7yrOzXPQJGlmh18z8iqodFbI1 XaOVaDgthlLSp1DSpIXLU2hFKpt4islFTqQaCNpq2TwTTQApNS CFmgx1KWfJ%2BWWOQrjuccIBv6QEZDqIYlk6Y4DUJC8pUhZXoN SuM2TAuTwkCSM5tNUAhKjUCCTHO0MhJBkvxpkwzBCvwAYgDDOM 94RswtRv2QzWjenTArYDYa1JF6NTHjmashpPNXlIygjoQyOXei QrBaE32As89kKp3rf8/nq89ZKn/qvIHnTee%2B%2Bt6oSaN1Iioy/mX/7hJ/OEHH9%2Bf/8AzYygvQ%3D%3D&fta_ind=17&fs=1
and cheap :ok:

Koop 'm zou ik zo zeggen :hippie:

Epiphone Casino For Life
31 juli 2010, 11:15
mocht ik willen.... k ben zo blut als een ehh... ehm... nou ja gewoon blut.:soinnocent:

Arjan12
31 juli 2010, 11:19
Misschien niet echt een tip (hij lijkt me veel te duur), maar je ziet ze niet zo vaak voorbij komen, een Greco Super Sounds:

http://link.marktplaats.nl/364760610

Kakihara
31 juli 2010, 11:44
Misschien niet echt een tip (hij lijkt me veel te duur), maar je ziet ze niet zo vaak voorbij komen, een Greco Super Sounds:

http://link.marktplaats.nl/364760610

Godallemachtig, wat zijn die dingen de laatste jaren ontzettend in prijs gestegen ...

Kakihara
3 augustus 2010, 20:44
Fenix (http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/lawsuit-fenix-stratocaster-by-young-76661359.html?p=be-18&list_cat=elektrische-gitaar&start=0) strat voor €200.

Les Paul Studio Gem (http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/gibson-les-paul-studio-gem-76602495.html?p=be-18&list_cat=elektrische-gitaar&start=0) voor €500

Aria Pro II VS-300 (http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/aria-pro-ii-ys-300-made-76655286.html?p=be&list_cat=elektrische-gitaar&start=63) voor €250

Kakihara
3 augustus 2010, 20:51
OLP (http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/elektrische-gitaar-voor-beginner-50796460.htm) voor €100

Arjan12
4 augustus 2010, 15:17
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=128950

Jimmie Vaughan strat. Je komt ze bijna nooit tegen in Nederland.

Noordeling38
4 augustus 2010, 20:00
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/360981686-fender-highway-one-made-in-usa-koopje.html?return=eJw1jdsKgzAMQP9F0Eet13UVGfNPiq1 Y1DbYyNzG%2Fn0pc2%2FnJCdEily8jWCtFwXjIvJabsPUToggs mx2oG26ym1GWKREn9ol%2ByUpTHA7li5PlO%2FQxeU9j8sedgJ GoAxByVhggHO4IMHLkPZ%2BVP5%2Fg%2Bd6DZ3dV72ZIdQHaVH VvOHBnmT1peLlhWx%2BkI3aKr2ROR%2B%2BFQnA3rEEnMfBKd1 dG1ZE7ecLJwtEGg%3D%3D&df=1&fta=eNotj11uxCAMhO%2FCQ54hEH5s5Qq9QkQD2aKSDQpkl3a1 dy%2BJ%2BmbPWPONLSh4ZdBAjj1ODxszwQyMSSA1jqxzeSwbME wHUHQBOKUUU2pLLPAbEubF5dMvTVoT3I%2FV72HGWKEXg5Ya4w 8MSmiu8PsJi787v%2BOWA%2FRdSsdIu7TlMm%2FOj0bS%2FoQL IMnePMHQcjNwIMFdraQBMjBjOF94VdTrxWpZrdWMGVUZV14rri sbjHGCiepmrensmjBTx9spG7Toxae8Xmy5ZUvW5Sn6%2B618nT zZjAZZbZ3OCo3qrg49EPsk%2BPE%2FPghaoPB6v%2F8A1XtgAw %3D%3D&fta_ind=8&fs=1

Tupelo
4 augustus 2010, 20:05
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/360981686-fender-highway-one-made-in-usa-koopje.html?return=eJw1jdsKgzAMQP9F0Eet13UVGfNPiq1 Y1DbYyNzG%2Fn0pc2%2FnJCdEily8jWCtFwXjIvJabsPUToggs mx2oG26ym1GWKREn9ol%2ByUpTHA7li5PlO%2FQxeU9j8sedgJ GoAxByVhggHO4IMHLkPZ%2BVP5%2Fg%2Bd6DZ3dV72ZIdQHaVH VvOHBnmT1peLlhWx%2BkI3aKr2ROR%2B%2BFQnA3rEEnMfBKd1 dG1ZE7ecLJwtEGg%3D%3D&df=1&fta=eNotj11uxCAMhO%2FCQ54hEH5s5Qq9QkQD2aKSDQpkl3a1 dy%2BJ%2BmbPWPONLSh4ZdBAjj1ODxszwQyMSSA1jqxzeSwbME wHUHQBOKUUU2pLLPAbEubF5dMvTVoT3I%2FV72HGWKEXg5Ya4w 8MSmiu8PsJi787v%2BOWA%2FRdSsdIu7TlMm%2FOj0bS%2FoQL IMnePMHQcjNwIMFdraQBMjBjOF94VdTrxWpZrdWMGVUZV14rri sbjHGCiepmrensmjBTx9spG7Toxae8Xmy5ZUvW5Sn6%2B618nT zZjAZZbZ3OCo3qrg49EPsk%2BPE%2FPghaoPB6v%2F8A1XtgAw %3D%3D&fta_ind=8&fs=1
Geen verstand van, maar een 70's headstock op een Highway..? :confused:

Arjan12
4 augustus 2010, 20:07
Ik ken ze niet anders dan met een grote headstock (de strats tenminste).

Tupelo
4 augustus 2010, 20:11
Gosh ja, 't ziet er inderdaad zo uit...
Blijkt eens te meer dat ik er geen verstand van heb. :D

jutter
4 augustus 2010, 20:18
Er zijn ook Hw1 met een 'normale' kop hoor;)

BamBuFan1
5 augustus 2010, 12:51
Matsumokuutje voor vijf tientjes (http://link.marktplaats.nl/366253545)!

marter544
5 augustus 2010, 14:15
Die bas heb ik ook gehad! Ik verkocht em toen voor 6 tientjes... Dat ding speelde toen wel lekker, maar klonk alsof ie elastiekjes als snaren had.

mikeyaxeman
5 augustus 2010, 14:25
Cheri Strat voor 180 Euro:

http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/357458053-cheri-stratocaster-vintage-white-cream.html?return=eJw1jNEKgzAMRf9F0Ee1%2BjCplKF%2F EmqHxWpDE3Fs7N8X2Xw7J%2FfegFb67XXdk1ZdqzNykOzcz8yo q2qJ6LZyhbQwBgCmcgvVr1LijPdnMKqYyHDM20Hl7Yi7QC0QxI Zb0wlOXvDM8MpY4OVFR3pMdE35H69nb9tXl7wVXQ5R4gQcLRC7 JLdI58%2BmQNxNXaDpsv7zBQqtPjk%3D&df=1&fta=eNot0VFuwyAMBuC78NBnDASIUa6wK1RuIF20dEWBtNGq3n 1x0rfPBmHrh9Dhq6BHsczT%2BUFTEaFg26BYpw5OsXT1jhDygj JMgE75EEcMOXNd8W%2FMoQyx8JW6tW4Zf5dbmsc%2B%2FDyx1J nqvadS0xzuZUR1ynnp5Cl3nscYFJmuSYQR%2FVZqFGPc5yvboo DGeun7dt3gvCbFsJEGu4LR1DvTbJ3Gk047dLTAlxuVJHkGmDbu HdDeDge0oQPKfQBO7lCXxh0g9YGV%2FLJJVvod0VjHDxqCCObA JfFixhO0%2B9G2YYyMRie7rWGco6R4ujbagtwBPagd0reaoYdk hgMk0wHfywPOE6cCW0D1nimW85R%2Br%2FWbg5P8XShutJ45yy 2%2BiMBNhYKeInx9%2BBCBUOLr%2Ff4HZveO1A%3D%3D&fta_ind=16&fs=1&thumb_click=1#photoGallery

Soesje
5 augustus 2010, 14:52
Cheri Strat voor 180 Euro:

http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/357458053-cheri-stratocaster-vintage-white-cream.html?return=eJw1jNEKgzAMRf9F0Ee1%2BjCplKF%2F EmqHxWpDE3Fs7N8X2Xw7J%2FfegFb67XXdk1ZdqzNykOzcz8yo q2qJ6LZyhbQwBgCmcgvVr1LijPdnMKqYyHDM20Hl7Yi7QC0QxI Zb0wlOXvDM8MpY4OVFR3pMdE35H69nb9tXl7wVXQ5R4gQcLRC7 JLdI58%2BmQNxNXaDpsv7zBQqtPjk%3D&df=1&fta=eNot0VFuwyAMBuC78NBnDASIUa6wK1RuIF20dEWBtNGq3n 1x0rfPBmHrh9Dhq6BHsczT%2BUFTEaFg26BYpw5OsXT1jhDygj JMgE75EEcMOXNd8W%2FMoQyx8JW6tW4Zf5dbmsc%2B%2FDyx1J nqvadS0xzuZUR1ynnp5Cl3nscYFJmuSYQR%2FVZqFGPc5yvboo DGeun7dt3gvCbFsJEGu4LR1DvTbJ3Gk047dLTAlxuVJHkGmDbu HdDeDge0oQPKfQBO7lCXxh0g9YGV%2FLJJVvod0VjHDxqCCObA JfFixhO0%2B9G2YYyMRie7rWGco6R4ujbagtwBPagd0reaoYdk hgMk0wHfywPOE6cCW0D1nimW85R%2Br%2FWbg5P8XShutJ45yy 2%2BiMBNhYKeInx9%2BBCBUOLr%2Ff4HZveO1A%3D%3D&fta_ind=16&fs=1&thumb_click=1#photoGallery

Mmmm verleidelijk wil al een tijdje een stratocaster hebben naast me les paul.
Na wat googlen lees ik dat Cheri dezelfde als Fenix zijn? Van beide nooit gehoord.. iemand hier ervaring mee of stel ik nu vragen in de verkeerde topic?

mikeyaxeman
5 augustus 2010, 15:30
Mmmm verleidelijk wil al een tijdje een stratocaster hebben naast me les paul.
Na wat googlen lees ik dat Cheri dezelfde als Fenix zijn? Van beide nooit gehoord.. iemand hier ervaring mee of stel ik nu vragen in de verkeerde topic?

Volgens mij wel, zijn behoorlijk goede gitaartjes volgens mij.
Anders even aan Geert of Wietse vragen die zijn de guru's hier op dat gebied.

geert1976
5 augustus 2010, 15:46
Mmmm verleidelijk wil al een tijdje een stratocaster hebben naast me les paul.
Na wat googlen lees ik dat Cheri dezelfde als Fenix zijn? Van beide nooit gehoord.. iemand hier ervaring mee of stel ik nu vragen in de verkeerde topic?


Fenix gitaren werden gemaakt door de Young Chang fabriek in Korea (zij maakte ook voor Fender USA strat- en Tele modellen)
Zeer goede kwaliteit en afwerking, body zal van ash of alder zijn en hals van maple (one piece), ik zie dat er Gotoh elementen in zitten en die zijn origineel en Fenix gebruikte deze elementen zelf ook voor de ST 20, 30 en 40 modellen.
Houd er rekening mee dat de elementen een beetje flauw/dunnig klinken omdat ze low output zijn.

Zijn echt goede gitaren die een MIM Fender de baas zijn en gezien de vraagprijs van E 180,00 kun je deze rustig kopen en er volgens elementen naar smaak in te zetten.
Leuke extra is de hoogtesteller voor de hals (dat kleine gaatje in de neckplate) zoals je die ook ziet bij Fender USA modellen.

Alle Fenix gitaren die ik heb gehad, waren allen keurig afgewerkt.

Een punt waar je op moet letten zijn de frets, want Young Chang gebruikte fretjes van nogal zacht materiaal (volgens mij nikkel).
Hij kan dus de nodige fretwear hebben, maar dit hoeft niet natuurlijk, maar vraag er zekerheidshalve wel naar.

macwilliams
9 augustus 2010, 21:24
er staat een mooie epi lp honey burst op MP met koffer voor €250,- in Arnhem.

Ik krijg de korte link niet gekopieerd dus even de lange.

link ( http://hobby.marktplaats.nl/overige-hobby-en-vrije-tijd/367128320-epiphone-les-paul-standard-honeyburst-epiphone-koffer.html?return=eJwtjEEKgzAQRe8i6FITBSmRUOy20Ds Ek5KQmAzOSEtL796RdvXf%2B38Yo6R6ByUmVHLsVYXObIufPBG orosFXG5Xs0WCZAxhm1P3O2nBw%2FmZtGwsair1MMt6uNjAwJm I8xWAEe8W%2FyscrWBYeZjzvrotLKzxweoggC%2FZsRc83vQNw K5FAwVpKdbpUz%2FK662aPl%2FItzmW&df=1&fta=eNo1kEmOwyAQRe%2FCImsmMxTyCVrKFaLC4MRqJ0bBGdRR 7t4u0r17PIpP6SNYeFVwwG7X%2BXDHubKwHQ2w59yLXar9uoAI aYIwr%2FAzlVDHVDdTVuDhXOByO%2BfrNITvB%2BQyldNyyWGp E8hdKbee78pS12FJuXfSiK89pWtgBY%2BZhWnLqaCATal9K%2B 22Rye8V2pUT9Fl4wapN7A5cm3JKB49XZkOfWfISOe9JxB55LyB wtgMV4OlGY8Z23AaBZd05Z02RpJJElODITuRG6DHj3Ee26vBqs QbGOlpDY2eR9GM0nKkQNFJQ4sll72jmWSjzpGgi9t4A0z%2BY5 RILVnpaJqR2WndoJM6EYg4RkoerFUdp3rE1tS6FEz1MOfLcT39 N%2BiBnfF5oFK3HhMo6hIYPljY%2F%2BGdBQQOr%2Ff7F3wUlB w%3D&fta_ind=7&fs=1)

Fisherman
9 augustus 2010, 21:28
er staat een mooie epi lp honey burst op MP met koffer voor €250,- in Arnhem.

Ik krijg de korte link niet gekopieerd dus even de lange.

link ( http://hobby.marktplaats.nl/overige-hobby-en-vrije-tijd/367128320-epiphone-les-paul-standard-honeyburst-epiphone-koffer.html?return=eJwtjEEKgzAQRe8i6FITBSmRUOy20Ds Ek5KQmAzOSEtL796RdvXf%2B38Yo6R6ByUmVHLsVYXObIufPBG orosFXG5Xs0WCZAxhm1P3O2nBw%2FmZtGwsair1MMt6uNjAwJm I8xWAEe8W%2FyscrWBYeZjzvrotLKzxweoggC%2FZsRc83vQNw K5FAwVpKdbpUz%2FK662aPl%2FItzmW&df=1&fta=eNo1kEmOwyAQRe%2FCImsmMxTyCVrKFaLC4MRqJ0bBGdRR 7t4u0r17PIpP6SNYeFVwwG7X%2BXDHubKwHQ2w59yLXar9uoAI aYIwr%2FAzlVDHVDdTVuDhXOByO%2BfrNITvB%2BQyldNyyWGp E8hdKbee78pS12FJuXfSiK89pWtgBY%2BZhWnLqaCATal9K%2B 22Rye8V2pUT9Fl4wapN7A5cm3JKB49XZkOfWfISOe9JxB55LyB wtgMV4OlGY8Z23AaBZd05Z02RpJJElODITuRG6DHj3Ee26vBqs QbGOlpDY2eR9GM0nKkQNFJQ4sll72jmWSjzpGgi9t4A0z%2BY5 RILVnpaJqR2WndoJM6EYg4RkoerFUdp3rE1tS6FEz1MOfLcT39 N%2BiBnfF5oFK3HhMo6hIYPljY%2F%2BGdBQQOr%2Ff7F3wUlB w%3D&fta_ind=7&fs=1)

Als je dan toch naar Arnhem gaat.....kun je op de terugweg wel ff een bakkie komen halen....:ok:
**** O wacht ff.....ik ben geografisch (en op andere gebieden nog veel erger) in de war......sollie....maar dat bakkie mag altijd...wel ff je goldtop meebrengen ;)

Fisherman
9 augustus 2010, 21:45
Dit blijft toch ook een natte droom van me.
Zo laag geprijsd zie je ze toch zelden?
http://link.marktplaats.nl/367440419

Fisherman
9 augustus 2010, 21:55
Ik ben overactief vanavond, excuses daarvoor.:makeup:
Dit is een Black Beauty kopie, al twijfel ik ernstig aan de middelste humburgert.....die is er volgens mij zelf ingefrutseld.
http://link.marktplaats.nl/361307667

spykie
12 augustus 2010, 14:28
http://www.koopjeskrant.be/fender_squier_strat_roland_cube_30_versterker_zd32 629712.html

Leuk voor beginners

Sanderltd
12 augustus 2010, 15:23
http://www.koopjeskrant.be/fender_squier_strat_roland_cube_30_versterker_zd32 629712.html

Leuk voor beginners

Dat vind ik absoluut geen tip eigenlijk... Een roland cube 30 kost 2dehands zo'n 100 euro. En zo'n Squier voor 190 euro is nu ook niet direct een topprijs.
Er staan vergelijkbare Squiers te koop voor zo'n 100 euro. En als je dan een Cube 30 voor zo'n 100 euro erbij koopt, heb je dezelfde set voor een pak minder geld. ;)

En ik kan me vergissen, maar ik ruik belangenvermenging hier...

spykie
12 augustus 2010, 15:48
Het is dan toch niet makkelijk voor €100 een cube 30x te vinden hoor ... de 20 kom je niet vaak tegen voor €100 2dehands ....

30x ongeveer €150, ja, er zijn er goedkoper, maar je moet ook maar in de buurt wonen hé
Dus de squier is €140 wat zeer mooi is voor een standaard ...
Dan heb je voor nog geen €300 een mooie startersset!

!!!!dennis!!!!
12 augustus 2010, 20:47
check deze link! haha een strat met ECHTE pisvlekken! haha

http://www.speurders.nl/overzicht/electrische-gitaar-squier-strat-made-by-fender-70168053.html?q=squier

even een quote uit de advertentie: "Helaas heeft een van mijn katten eens tegen de gitaar aan geplast (wel meteen schoongemaakt),"

maargoed voor 85,- wel een koopje als je de geur voor lief kan nemen:P

Plant
12 augustus 2010, 20:58
check deze link! haha een strat met ECHTE pisvlekken! haha

even een quote uit de advertentie: "Helaas heeft een van mijn katten eens tegen de gitaar aan geplast (wel meteen schoongemaakt)"

Om zijn / haar territorium af te bakenen zeker :???:
Sommige mensen doen echt alles voor een relic :stop:

spykie
12 augustus 2010, 21:52
Dat is gewoon goor :stop:

Fisherman
12 augustus 2010, 21:55
Beetje moeilijk te zien welke Squier het is....als het zo'n budgetding is......aan McWilliams doneren en de fik erin en als een mooie burned relic aan de muur hangen!

Fisherman
12 augustus 2010, 22:09
DIE zijn zeldzaam!
http://link.marktplaats.nl/368242867
Kwijl kwijl

Chocola
12 augustus 2010, 22:17
DIE zijn zeldzaam!
http://link.marktplaats.nl/368242867
Kwijl kwijl


Die is zeker nice! Prijs is er helaas ook naar :D.

Fisherman
12 augustus 2010, 22:21
Een goede vriend van een familielid heeft mijn droomgitaar in 100% mint-conditie incl, koffer, aankoopnota en nul komma nul krassen of freatwear in huis. Daar aas ik al een jaar of 5 op, echter hij weet dondersgoed wat die '76 Limited Edition Explorer kan opbrengen.
En nogmaals, al zou ik het geld ervoor betalen (>€5.000,-!!) dan nog is de vraag of ik zou spelen op die gitaar....ik zou 'm bijna in een glazen kast ten display houden.

spirit
12 augustus 2010, 22:44
check deze link! haha een strat met ECHTE pisvlekken! haha

http://www.speurders.nl/overzicht/electrische-gitaar-squier-strat-made-by-fender-70168053.html?q=squier

even een quote uit de advertentie: "Helaas heeft een van mijn katten eens tegen de gitaar aan geplast (wel meteen schoongemaakt),"

maargoed voor 85,- wel een koopje als je de geur voor lief kan nemen:P


Mwa, voor die prijs moet je daar niet over zeiken....

RoelSmoel
18 augustus 2010, 18:46
http://www.arons.com/marktplaats/16489.html

Voor 200 euro een Fender, mex, usa of wat dan ook, lijkt me niet al te duur.
Alleen jammer van de wat wazige beschrijving.

Ferraririk
18 augustus 2010, 19:00
http://link.marktplaats.nl/368277641

230 euro, met seymour duncan blackouts!

bat
18 augustus 2010, 19:04
http://www.arons.com/marktplaats/16489.html

Voor 200 euro een Fender, mex, usa of wat dan ook, lijkt me niet al te duur.
Alleen jammer van de wat wazige beschrijving.
Is een Mex, nette prijs dan, zeker als de koffer erbij zit, dan is het een superprijs (lijkt me een SKB koffer, wellicht zelfs Fender branded)

almarvk
18 augustus 2010, 19:05
http://link.marktplaats.nl/368277641

230 euro, met seymour duncan blackouts!

Nette prijs voor een afschuwelijke lelijke gitaar!

Ferraririk
18 augustus 2010, 19:06
lelijk issie zeker, maar duncans eruithalen, standaard pups er weer in, en je hebt een leuk prulplankje om te verkopen aan iemand die slayer fanboy is ofzo en wil leren gitaarspelen:soinnocent:

nickofzo
18 augustus 2010, 19:06
http://link.marktplaats.nl/368277641

230 euro, met seymour duncan blackouts!

uhu en een mooie brug en tuners.. en volume knoppen

maar de rest ...

mikeyaxeman
18 augustus 2010, 20:23
Nette prijs voor een afschuwelijke lelijke gitaar!

Idd wat een afzichtelijk ding yuk... :nervous: :stop:

BlueFlame
18 augustus 2010, 22:35
Heeft er iemand ervaring met de aanbieder van oa deze gitaar:
http://link.marktplaats.nl/367634122

Hij biedt nogal wat moois aan...

Zit zwaar te gassen hierop!

geert1976
18 augustus 2010, 22:47
http://link.marktplaats.nl/368277641

230 euro, met seymour duncan blackouts!

oei ,wat een lelijk ding:???:

BamBuFan1
19 augustus 2010, 00:10
Nette prijs voor een afschuwelijke lelijke gitaar!

Ah gelukkig, het ligt dus aan de gitaar. Ik dacht al dat m'n monitor aan het overlijden was...

Soesje
19 augustus 2010, 09:33
http://www.arons.com/marktplaats/16489.html

Voor 200 euro een Fender, mex, usa of wat dan ook, lijkt me niet al te duur.
Alleen jammer van de wat wazige beschrijving.

Oe das een leuke, een nieuwe Mex gaat normaal weg voor 499 toch?

TimoSomers
19 augustus 2010, 11:33
Heeft er iemand ervaring met de aanbieder van oa deze gitaar:
http://link.marktplaats.nl/367634122

Hij biedt nogal wat moois aan...

Zit zwaar te gassen hierop!

Bij hem heb ik mijn Fender Custom Shop Custom Classic gekocht.
Erg aardige vent waarbij je lekker kan testen!
Is zeker wel te vertrouwen.

(Hij heeft zoveel moois omdat hij uit amerika (waarschijnlijk goedkoop) importeert en hier verkoopt).

Morio66
19 augustus 2010, 14:37
Oe das een leuke, een nieuwe Mex gaat normaal weg voor 499 toch?

Het is geen originele Fender case.. maar vind um er aardig uitzien..
Weet iemand wat voor eentje het is? Wat voor hals zit erop?

http://www.arons.com/marktplaats/16489.html

EDIT:
Ondertussen extra foto's ontvangen, ziet er prima uit.. klein onbelangrijk butsje achterop de body, maar verder echt mooi..

RoelSmoel
19 augustus 2010, 19:40
Het is geen originele Fender case.. maar vind um er aardig uitzien..
Weet iemand wat voor eentje het is? Wat voor hals zit erop?

http://www.arons.com/marktplaats/16489.html

EDIT:
Ondertussen extra foto's ontvangen, ziet er prima uit.. klein onbelangrijk butsje achterop de body, maar verder echt mooi..

Is volgens mij een Gator koffer, kan niet mis zijn:)

Morio66
20 augustus 2010, 10:52
Is volgens mij een Gator koffer, kan niet mis zijn:)

En hopelijk morgen staat ie hier... met gitaar.. ;)
Kon het toch niet laten voor dat geld... komen USA pu's in...
Verkoper had ook nog een leuke amp staan.. ook voor een mooie prijs..

RoelSmoel
20 augustus 2010, 10:55
En hopelijk morgen staat ie hier... met gitaar.. ;)
Kon het toch niet laten voor dat geld... komen USA pu's in...
Verkoper had ook nog een leuke amp staan.. ook voor een mooie prijs..

Hahaha, is mijn tip toch nog ergens goed voor geweest:seriousf:

Soesje
20 augustus 2010, 11:18
En hopelijk morgen staat ie hier... met gitaar.. ;)
Kon het toch niet laten voor dat geld... komen USA pu's in...
Verkoper had ook nog een leuke amp staan.. ook voor een mooie prijs..

Daarom issie weg grrrrr :)

Laat even weten hoe ze(of hij) je bevalt !

Morio66
20 augustus 2010, 12:54
Daarom issie weg grrrrr :)

Laat even weten hoe ze(of hij) je bevalt !

Zal ik doen.. krijgt wel een kleine upgrade..
Enne... sorry :(

Mr. Dynamite
20 augustus 2010, 17:30
Oeehh het is dat het me te ver rijden is anders had hij nu hier gestaan ;)

Morio66
20 augustus 2010, 20:32
Voor mij ook (3 uur enkele reis..)...
Maar voor dit geld wil ik wel een gokje wagen..
Zijn geen handgemaakte Gibbies ofzo...
Dus... voor dat geld laten opsturen...

Hij had ook nog een leuk ampie en een akoestische gitaar...

EJPostema
21 augustus 2010, 09:50
misschien voor een verzamelaar?

klik hier (http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/370311422-zeldzame-kwaliteits-gitaar-collecters-item.html?return=eJxNzU0OgjAQBeC7mMgOStEELCEGVl6jK aM09C%2BdITEa7%2B7gys28773NaCXV26q6R9XITh0QdDZLvxA lJcQaE4TK67xScloTVsEJv70srCWE0gakvHkIBEFg0Dr/L%2BXDks6c4GClbNEswrTnrlrIu%2BvTDbKYcaB4PI3yeJocn7 Ftup3NzvOPxHzZxMT7jFxYaR9rhud9DPwvW8M1ouXeFCltQ12k iGTiDMOlle1tOvSfL9GXTdM%3D&df=1&fta=eNotkMtOxDAMRf%2Bli1nHecfRbFix4hdGzgsqdWhFOlCB %2BHecGVY58XWunUvo8Kejx%2Bn2sVw%2BaelT5KvC6VjOcCr9 vK8IcQF00sdFotN87Pg9b7G30jFuO4p43fD9dq0fc45rn1Getu 12Fqdt7XteSz0HB%2B75aVhrnDZ6rVOc2bYjD5rLfaYCZl2zyS LYA0yp1mh7lGyAmj4MhKBUU6yEnAHCARa0DB64UrnSCgO54FNl sCBscqNHetFGJVNqJQ1wVZJkSRSV2%2BgRoJVpQ1JCNH8HqpaG cyCbafhY7VK6D4XiNUtNM5q7BMWN555qk2ONJDSRHs42qMqgea 8K8Gh25B5gnX6A8HL82Dsy6VExY%2BcBWnCzAZlcy%2Bxjc3Ga Q1BeVJft//NURoIjwH3dqPTLUt9f97cRsmEh4HSl4zJy56gLastFiRN9TfHl Hz%2BnSCjw5/f3Dyiemac%3D&fta_ind=10&fs=1)

j-op
21 augustus 2010, 12:10
Zie effectentopic.

Nielsje
21 augustus 2010, 12:16
Vreemde gitaar zeg...

j-op
21 augustus 2010, 12:20
Sorry, even vergeten dat er ook een effectentopic was. :sssh:

Fisherman
21 augustus 2010, 14:23
Deze kom je ook weinig tegen:
Fender TC-90
http://link.marktplaats.nl/370595519

geert1976
21 augustus 2010, 16:49
Deze kom je ook weinig tegen:
Fender TC-90
http://link.marktplaats.nl/370595519

en maar goed ook, ik vind hem echt niet mooi

fahrzin
21 augustus 2010, 22:50
en maar goed ook, ik vind hem echt niet mooi

ik vind 'm juist heel mooi :eek:

wat kunnen jullie mij erover vertellen? :)

Chocola
21 augustus 2010, 22:52
Afgezien van de slagplaat vind ik hem ook mooi. Ik zou er alleen liever p-rails in hebben.

Midwolda
21 augustus 2010, 23:50
Een Made in Japan E7xxxxx Squier stratocaster (http://link.marktplaats.nl/370037035) met een Schaller (System I ?) tremolo.

rpl
21 augustus 2010, 23:54
Ik vind hem ook niet lelijk :cooler:

Midwolda
21 augustus 2010, 23:57
't Is ook bijna een kloon van m'n 1985 Contemporary Standard 22.
Als ik al niet teveel gitaren had zou ik 'm zelf wel halen.

Hendriks
22 augustus 2010, 00:52
en maar goed ook, ik vind hem echt niet mooi

De JA-90 vind iik persoonlijk mooier.

Fisherman
22 augustus 2010, 23:10
Deze kom je ook weinig tegen:
Fender TC-90
http://link.marktplaats.nl/370595519

Binnen 1 dag verkocht....da's lekker vlot!
Vond m persoonlijk wel iets hebben, maarja, mij kun je alles wijsmaken.

Chocola
22 augustus 2010, 23:13
De JA-90 vind iik persoonlijk mooier.

Die is ook wel nice ja, maar gevoelsmatig net weer ietswat teveel tele :D.

Hendriks
22 augustus 2010, 23:25
Die is ook wel nice ja, maar gevoelsmatig net weer ietswat teveel tele :D.

Waarschijnlijk vind ik hem daarom mooier;)

Fisherman
23 augustus 2010, 09:29
Aangezien ik momenteel voor mijn Gibson M3 syndroom onder doktersbehandeling sta :sssh:, laat ik de Tele wens maar eventjes voor wat ie is.:sssh:
Die Baja is redelijk betaalbaar las ik eerder in dit (of een ander topic)...schijnt ook wel redelijk te spelen, nietwaar?

Les Strat
23 augustus 2010, 20:56
http://link.marktplaats.nl/370394108 b&ch is wel vet spul... voor 200 balle...

G.G.
23 augustus 2010, 21:05
http://link.marktplaats.nl/370394108 b&ch is wel vet spul... voor 200 balle...

Bieden VANAF 200. Schat in dat ie voor een stukkie meer pas weggaat.

Fisherman
23 augustus 2010, 21:42
Bieden VANAF 200. Schat in dat ie voor een stukkie meer pas weggaat.

Hij stond gisteren op gereserveerd......what happened?
Iemand kwam kijken en was teleurgesteld?

marco v
23 augustus 2010, 22:10
Nieuw zijn ze 280 euro,
is het eigenlijk wat, iemand ervaring?
Ik vind die goldtop met p90ers wel interessant.

Fisherman
24 augustus 2010, 23:14
Verstand van gitaren heb ik nauwelijks (zowiezo heb ik een beperkt brein), maar ik vind dit toch wel héél erg mooi!
http://link.marktplaats.nl/366895091

BamBuFan1
25 augustus 2010, 00:13
Verstand van gitaren heb ik nauwelijks (zowiezo heb ik een beperkt brein), maar ik vind dit toch wel héél erg mooi!
http://link.marktplaats.nl/366895091

Effe die Floyd-Rose-of-wat-het-ook-voor-moet-stellen eruit slopen en vervangen door een hardtail en we gaan in ieder geval kijken...

Fisherman
25 augustus 2010, 00:18
Effe die Floyd-Rose-of-wat-het-ook-voor-moet-stellen eruit slopen en vervangen door een hardtail en we gaan in ieder geval kijken...

Het maakt jou niets uit hoe duur een gitaar is :seriousf: als je er maar wat aan kunt klooien, is het niet? :seriousf:

BamBuFan1
25 augustus 2010, 00:26
Het maakt jou niets uit hoe duur een gitaar is :seriousf: als je er maar wat aan kunt klooien, is het niet? :seriousf:

Als het maar kapot kan ;)

gertgert
25 augustus 2010, 11:54
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=archgit&md=details&id=129882


300 euro voor een 'echte' gisbon custom shop
beetje jammer van dat scheve logo

Fisherman
25 augustus 2010, 12:55
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=archgit&md=details&id=129882


300 euro voor een 'echte' gisbon custom shop
beetje jammer van dat scheve logo

Oef, dit is olie op het vuur gooien! (Geert....koest!)
Het is dat de verkoper erbij vermeldt dat het een made in China is.
Maar dan nog, zoiets zou op de gitaarmarkt van dit forum moeten worden geweigerd door moderators.

almarvk
25 augustus 2010, 13:52
Gitaarmarkt staat los van het forum. Wij hebben als moderatoren daar geen rechten als het gaat om bijv. dubieuze advertenties.

Fisherman
25 augustus 2010, 14:14
Gitaarmarkt staat los van het forum. Wij hebben als moderatoren daar geen rechten als het gaat om bijv. dubieuze advertenties.

Mijn excuses almachtige heer, dat wist ik niet :makeup:
Gelukkig zijn we het wel eens dat het troep is, toch?

Rinze
25 augustus 2010, 17:10
Gibson M3 voor 600 euro (http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=129971). Het is dat die dingen zo gruwelijk lelijk zijn.. :chicken:

Fisherman
25 augustus 2010, 19:28
Gibson M3 voor 600 euro (http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=129971). Het is dat die dingen zo gruwelijk lelijk zijn.. :chicken:

Ehm.....kuch, proest. :stop:
Dat is jouw mening, gelukkig maar, want die M3 is al zo goed als de mijne ;)

Bram+
25 augustus 2010, 19:33
Je kan veel over Rinze zeggen, maar die M3's zijn inderdaad kapotlelijk :D Gelukkig (voor de M3) is dat niet het enige dat belangrijk is bij een gitaar.

Exi
25 augustus 2010, 20:59
Ik vind ze wel wat hebben. Echt zo'n eind '80 - begin '90 gitaar.:blast:

jan jansen
25 augustus 2010, 21:02
Gibson M3 voor 600 euro (http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=129971). Het is dat die dingen zo gruwelijk lelijk zijn.. :chicken:

idd lelijker gitaren heb je bijna niet :blast::blast:

Fisherman
25 augustus 2010, 21:13
Ik vind ze wel wat hebben. Echt zo'n eind '80 - begin '90 gitaar.:blast:

:ok: Precies!

Fisherman
25 augustus 2010, 21:13
idd lelijker gitaren heb je bijna niet :blast::blast:

Gelukkig vind ik m wel mooi! :ok:
Wat is jouw mooiste exemplaar als ik vragen mag?

Jasper.
25 augustus 2010, 22:18
Ik vind ze ook best lelijk, gelukkig dat er nog mensen zijn die ze wel mooi vinden :p

geert1976
25 augustus 2010, 22:44
Je kan veel over Rinze zeggen, maar die M3's zijn inderdaad kapotlelijk :D Gelukkig (voor de M3) is dat niet het enige dat belangrijk is bij een gitaar.


idd lelijker gitaren heb je bijna niet :blast::blast:


Ik vind ze ook best lelijk, gelukkig dat er nog mensen zijn die ze wel mooi vinden :p

Gelukkig maar, bijven Fender killers voor weinig geld te koop:rockon::rockon:

Chocola
26 augustus 2010, 02:05
idd lelijker gitaren heb je bijna niet :blast::blast:

+1, ken weinig dat walgelijker is :D.

Fisherman
26 augustus 2010, 07:51
+1, ken weinig dat walgelijker is :D.

Ik denk dat het nu wel genoeg geweest is met het "bashen" van de Gibson M3, vind je ook niet?
Meningen verschillen uiteraard, maar deze reacties zijn wel erg overdreven.

Midwolda
26 augustus 2010, 07:58
Ik denk dat het nu wel genoeg geweest is met het "bashen" van de Gibson M3, vind je ook niet?
Meningen verschillen uiteraard, maar deze reacties zijn wel erg overdreven.
Ah joh, zie het zo: als iedereen de M3 mooi vond zou jij er veel meer voor moeten betalen... ;)

Fisherman
26 augustus 2010, 08:04
Ah joh, zie het zo: als iedereen de M3 mooi vond zou jij er veel meer voor moeten betalen... ;)

Dat dan weer wel ;)

Soesje
26 augustus 2010, 08:26
Is dit iets?

MIM Stratocaster

http://www.tweedehands.nl/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/fender-stratocaster-hot-noiseless-77328889.html?plaatsdatum=xdagen&plaatsdatum__x=1

Fisherman
26 augustus 2010, 08:39
Is dit iets?

MIM Stratocaster

http://www.tweedehands.nl/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/fender-stratocaster-hot-noiseless-77328889.html?plaatsdatum=xdagen&plaatsdatum__x=1

Ach, als je m voor 300 kunt krijgen heb je best een goede gitaar.
Ik zou zelf voor een USA gaan, er staan er meerdere op de bekendste tweedehandssite voor een fractie meer dan deze vraagprijs.
Bijv. deze: http://link.marktplaats.nl/371823481

beruk
26 augustus 2010, 08:52
Is dit iets?

MIM Stratocaster

http://www.tweedehands.nl/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/fender-stratocaster-hot-noiseless-77328889.html?plaatsdatum=xdagen&plaatsdatum__x=1

Gezien de huidige nieuwprijs van die gitaren plus de prijs van de hot noiseless is het een goede deal (ik heb de zelfde combi en die klinkt zéer prettig, je hebt dan een mex met ballen zogezegd). Wél natuurlijk uitproberen.

EJPostema
26 augustus 2010, 15:33
Dit lijkt me een mooie gitaar

Klik hier (http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/360131863-gibson-les-paul-studio-met-kahler-tremelo.html?return=eJw1jUEKgzAURO8i6FJNpMZGQtFVrx E0JcFoPiZS29K796etu/eYGUZywl%2BGl63nlDCeeCXXQbc6BOBFMTlQSz7LdQpgpQw%2B X2zxq%2BSg4bJbQbLRi%2BDSqiNp1cOGUCJYtI7RBnE0iDGDIw sIT4Pa%2B9voj2n4x3PsLdusVjPE9o5KK9qQ7/aBdmpoXZ/RpjvaJLVVK5rz8YlmAJsoM3A%2BDG5U4swIu/ZJ%2B/4AZz9GTQ%3D%3D&df=1&fta=eNotjsFugzAQRP9lD5yxE7CZFZeceuovIAs7iRUnWNgktF H%2BvQb1NrszenoGCu8EDVrmMDxNSMQJQgrQGnpR2dTnCYLjgp qDgJKarQfHuN0Zvz5yOtu0TXJ53SMey93NfuSwQh6kFmX3g0bL tu349sLNXIObeUoesopx6esqTimPk3V9p4T6Om0GR1A0F0fsCz nhAPJ2V5MtSDRKSSvUKhp7dqLTJYxWH5t2ly/jPEVj0xDc45KvG6QuRQe6m3XYuAVld7AEmRfx9398EhvUeH8%2 Bf66OVZU%3D&fta_ind=1&fs=1)

Trecion
26 augustus 2010, 15:52
geen idee of het wat is maar €450 voor een Gibson lijkt me niet veel.

http://www.speurders.nl/lopend/gibson-sg-usa-special-faded-brown-70803679.html


met wat geluk doet ie hem voor 400 weg.

Bram+
26 augustus 2010, 16:04
Die link doet 't bij mij niet, deze wel:
http://www.speurders.nl/overzicht/gibson-sg-usa-special-faded-brown-70749979.html

Fisherman
26 augustus 2010, 16:07
Ik zie hem nu inderdaad.
Maar waar lees je de prijs van 450 of 400 euro dan??

Mitch
26 augustus 2010, 16:16
De Special Faded SG kost nu nieuw 600E. Niet zo bijzonder dus. De eerdere versie had nog een ebben toets en andere inlay, dat zou een kleine meerwaarde kunnen betekenen als je daar van houdt, maar dit is niet echt een koopje of zo.

Trecion
26 augustus 2010, 16:42
vreemd, was dezelfde add maar dan met een prijs. is zeker verwijdert omdat ie er anders twee keer op stond ofzo.

@ mitch; nja kan je toch 30-40% schelen en er staan er niet zoveel op marktplaats enzo dus ik dacht dat misschien iemand er wat aan had :)

GlobalWarming
26 augustus 2010, 17:04
Dit lijkt me een mooie gitaar

Klik hier (http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/360131863-gibson-les-paul-studio-met-kahler-tremelo.html?return=eJw1jUEKgzAURO8i6FJNpMZGQtFVrx E0JcFoPiZS29K796etu/eYGUZywl%2BGl63nlDCeeCXXQbc6BOBFMTlQSz7LdQpgpQw%2B X2zxq%2BSg4bJbQbLRi%2BDSqiNp1cOGUCJYtI7RBnE0iDGDIw sIT4Pa%2B9voj2n4x3PsLdusVjPE9o5KK9qQ7/aBdmpoXZ/RpjvaJLVVK5rz8YlmAJsoM3A%2BDG5U4swIu/ZJ%2B/4AZz9GTQ%3D%3D&df=1&fta=eNotjsFugzAQRP9lD5yxE7CZFZeceuovIAs7iRUnWNgktF H%2BvQb1NrszenoGCu8EDVrmMDxNSMQJQgrQGnpR2dTnCYLjgp qDgJKarQfHuN0Zvz5yOtu0TXJ53SMey93NfuSwQh6kFmX3g0bL tu349sLNXIObeUoesopx6esqTimPk3V9p4T6Om0GR1A0F0fsCz nhAPJ2V5MtSDRKSSvUKhp7dqLTJYxWH5t2ly/jPEVj0xDc45KvG6QuRQe6m3XYuAVld7AEmRfx9398EhvUeH8%2 Bf66OVZU%3D&fta_ind=1&fs=1)

Vind ik ook een mooie gitaar, wou dat ik hem kon kopen als hij goed klonk ...

romijntje444
26 augustus 2010, 22:24
zie je toch niet vaak?

http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/371980698-gibson-sg-standard-ruil.html?return=eJwtissOgjAQRf%2BFBJbQR1hY0hjY%2B hUVKjSUdsIM0Wj8d8fo7pxzrzPSvIIRHRrZnkyB3u3j0i1EYJp mzeBTvbl9JYjOEdYpNr9LDQucH9HKakJLudS9LPUQieEZgBFvE %2F4rfKtg2Hjo07H5PYys6511DlfMqVStEjhzzBi4qgrgsKKCj DTmyVutW9Vfiu79ATVwOH0%3D&df=1&fta=eNotjtFuhCAQRf%2BFpD4DCsIQH%2Fa5SX%2FBIKA1VSGL 7ppu9t87mL6dmTu5cyy08MqggBz3pX%2FYJRODowByLh2rfO72 CMwsO%2FzOyeTRZ5zSDtSsCbZjDffZmZ8nTPOQ4%2FbBaZ5MzD PwKqWjo1WKeXfRh66uBb99lvIGSLJTIGbGqgw1kNlfXxnHiImW sSGok0k%2BjFrbAkoGTQs0rRtrBObxpkRMKembkwkvRWh82XCh xwGBSimuaLRO6xbBKlU7bBZOCOnEOTomNA%2B4kIEy7S4J9Nlj sj73S9im%2Fbt4Ugw0kNWefVFHW3%2B5cyD2SczXPz6IsUDh9X 7%2FAd6NZ2A%3D&fta_ind=2&fs=1

dagrim1
27 augustus 2010, 11:33
Overweeg een Roland Cube 30x icm een Squier Stratocaster Deluxe met bouwjaar 2004. Kan het setje (incl strap, kabels) waarschijnlijk voor zo'n 325 krijgen.

Is dat een redelijke prijs? Zie de Cube30x los vaak al voor zo'n 150 staan, maar weet niet of het een redelijke prijs is.

Stonden geen fotos bij, die heb ik ondertussen aangevraagd...

Fisherman
27 augustus 2010, 12:14
Gibson SG-Liefhebber opgelet!

Deze wordt lekker betaalbaar nu, de gitaar in kwestie (zie advertentie) is een jaar oud. Nieuwprijs is overigens rond de 650 euro. Dus met wat onderhandelen kun je hem 250 euro goedkoper krijgen nu! :ok:

http://link.marktplaats.nl/363365320

HaroldA
27 augustus 2010, 12:16
Gibson SG-Liefhebber opgelet!

Ik ben SG-liefhebber pur sang, maar wat een gedrocht is dat met die 3 pickups! :stop:

Edit: het 3e pickup gat valt nog te verbergen door een andere slagplaat, maar dan blijft de uiterst lelijke potmeter plaatsing over...

Fisherman
27 augustus 2010, 12:25
Hé Harolda,

Echt? Ik ben persoonlijk geen SG-kenner of specifieke fan, maar die 3 pups vind ik wel aardig zo in contrast met dat faded white.
Maarja, jij bent de kenner, dus ik kan absoluut niet beamen of dit een goede gitaar is qua sound, sustain etc.etc.

HaroldA
27 augustus 2010, 12:31
Maarja, jij bent de kenner, dus ik kan absoluut niet beamen of dit een goede gitaar is qua sound, sustain etc.etc.

Het zal vast wel een goede gitaar zijn, maar het oog wil ook wat! ;)

Overigens zijn alle SG's met een element bij de hals minder stevig en dus ook minder stemvast dan de 1 pupper varianten. Daar loopt de hals wat verder door wat 'm veel steviger maakt...

Trecion
27 augustus 2010, 12:36
@fisherman - als dat grap was naar mijn opmerking dan vindt ik dat prima. ik post wel niks meer waarvan ik denk dat mensen er misschien wat aan hebben.

lekker voorbeeld van het niveau weer eens.

PS: der heeft een prijs bij gestaan op het moment dat ik hem zag...

geert1976
27 augustus 2010, 12:47
Hé Harolda,

Echt? Ik ben persoonlijk geen SG-kenner of specifieke fan, maar die 3 pups vind ik wel aardig zo in contrast met dat faded white.
Maarja, jij bent de kenner, dus ik kan absoluut niet beamen of dit een goede gitaar is qua sound, sustain etc.etc.

Is een mede forummers deze jongen.

Ik vind deze SG eerlijk gezegd ook niet echt mooi, de combo van de kleur, pups en knoppen vind ik mwah niet zo geslaagd, chromen kapjes over de elementen zouden een hoop goed doen.

De prijs is op zich niet slecht.

Fisherman
27 augustus 2010, 12:47
@fisherman - als dat grap was naar mijn opmerking dan vindt ik dat prima. ik post wel niks meer waarvan ik denk dat mensen er misschien wat aan hebben.

lekker voorbeeld van het niveau weer eens.

PS: der heeft een prijs bij gestaan op het moment dat ik hem zag...


Trecion, dit is een totaal andere advertentie en mijn opmerking over de prijs, welnu...ik lees dat nu pas -toen jij de advertentie las dat er een prijs bij stond, inmiddels niet meer-.
Dus ik heb absoluut geen bijbedoeling over jouw bijdrage in dit topic...
:ok:

Fuhgawz
27 augustus 2010, 16:49
zie je toch niet vaak?

http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/371980698-gibson-sg-standard-ruil.html?return=eJwtissOgjAQRf%2BFBJbQR1hY0hjY%2B hUVKjSUdsIM0Wj8d8fo7pxzrzPSvIIRHRrZnkyB3u3j0i1EYJp mzeBTvbl9JYjOEdYpNr9LDQucH9HKakJLudS9LPUQieEZgBFvE %2F4rfKtg2Hjo07H5PYys6511DlfMqVStEjhzzBi4qgrgsKKCj DTmyVutW9Vfiu79ATVwOH0%3D&df=1&fta=eNotjtFuhCAQRf%2BFpD4DCsIQH%2Fa5SX%2FBIKA1VSGL 7ppu9t87mL6dmTu5cyy08MqggBz3pX%2FYJRODowByLh2rfO72 CMwsO%2FzOyeTRZ5zSDtSsCbZjDffZmZ8nTPOQ4%2FbBaZ5MzD PwKqWjo1WKeXfRh66uBb99lvIGSLJTIGbGqgw1kNlfXxnHiImW sSGok0k%2BjFrbAkoGTQs0rRtrBObxpkRMKembkwkvRWh82XCh xwGBSimuaLRO6xbBKlU7bBZOCOnEOTomNA%2B4kIEy7S4J9Nlj sj73S9im%2Fbt4Ugw0kNWefVFHW3%2B5cyD2SczXPz6IsUDh9X 7%2FAd6NZ2A%3D&fta_ind=2&fs=1

Damn, ik moet me echt even inhouden om niet die 25 pleuro extra te lappen. Die knakker woont een minuut of 20 bij mij vandaan, de prijs is goed en zo vaak zie je ze inderdaad niet...

Laat iemand anders snel dit ding kopen voordat ik geld uitgeef wat ik niet kan missen aan nóg een SG! ;)

nickofzo
27 augustus 2010, 17:57
ik had hem ook al een keer als tip geplaatst..
ik vind hem juist wel erg mooi

de sg3

Fisherman
28 augustus 2010, 00:54
@fisherman - als dat grap was naar mijn opmerking dan vindt ik dat prima. ik post wel niks meer waarvan ik denk dat mensen er misschien wat aan hebben.

lekker voorbeeld van het niveau weer eens.

PS: der heeft een prijs bij gestaan op het moment dat ik hem zag...

Nou begrijp ik waarom je zo geirriteerd reageert, jij hebt hem gekocht en nu alweer te koop gezet! :soinnocent:
Maakt mij verder niet uit, maar waarom reageer je dan iets op mij af?:sssh:

"Omdat het niet jouw ding is", staat er op Gitaarmarkt.
Nou, kan gebeuren toch?

Trecion
28 augustus 2010, 10:58
haha nee ik hem hem niet gekocht, hij is van men broer alleen regel ik het voor hem omdat hij binnekort op vakantie gaat.

en ja wat de tekst betreft bij adds; die zijn toch meer voor opvulling dan wat anders.



laten we erover ophouden, het gaat alleen maar steeds meer OT zo.

:makeup:

bat
28 augustus 2010, 11:18
en ja wat de tekst betreft bij adds; die zijn toch meer voor opvulling dan wat anders.
Gut, altijd gedacht dat de tekst bij een advertentie bedoeld was om wat duidelijkheid te geven over het te verkopen item, maar het is dus alleen maar opvulling. Mooi zo, hoeven we ook niet meer te discussieren over of er in die tekst onwaarheden worden verteld of niet.

HUESSEN
28 augustus 2010, 11:19
haha nee ik hem hem niet gekocht, hij is van men broer alleen regel ik het voor hem omdat hij binnekort op vakantie gaat.



Jaja.... Net als dat ik vroegah als 14 jarig mannetje een keer sexboekjes ging kopen op de markt."Meneer ,die boekjes zijn voor mijn neef, echt waar...........

guitarkid
28 augustus 2010, 11:29
Damn, ik moet me echt even inhouden om niet die 25 pleuro extra te lappen. Die knakker woont een minuut of 20 bij mij vandaan, de prijs is goed en zo vaak zie je ze inderdaad niet...

Laat iemand anders snel dit ding kopen voordat ik geld uitgeef wat ik niet kan missen aan nóg een SG! ;)

Niet dat bange, halen dat ding...!!! 't Is dat ik net een nieuwe bus gekocht heb, anders..... :seriousf:

Gr. C.

nickofzo
28 augustus 2010, 12:56
gister stond er btw nog een witte gibson sg op marktplaats;) met zwarte slagplaat.. en maple hals
die was ook heel snel weg.

Fuhgawz
28 augustus 2010, 15:40
Niet dat bange, halen dat ding...!!! 't Is dat ik net een nieuwe bus gekocht heb, anders..... :seriousf:

Gr. C.

Haha, als ik het geld over had en de gitaar goed kon gebruiken dan stond hij al lang hier hoor. ;) Maar ik heb al twee Gibson SGs (Faded en Classic) en een 70's Hagstrom SG kopie, dus qua SG's zit ik eigenlijk al goed. Toch is dit een mooi ding tegen een mooie prijs en dicht in de buurt. Damn... Twijfel twijfel...

EJPostema
28 augustus 2010, 15:58
Zeer mooie les paul uit 73, ken alleen de elementen niet goed

Alleen te duur voor een studentje zoals ik gok ik :P

Klik hier (http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/372550892-gibson-lespaul-standaard-met-3-dimarzio-elementen-uit-78.html?return=eJxNjc1ugzAQhN8lUriBsUkDMUIROfU1XHC D5V95FzVN1XfvWsqhl91vZnc0SnL5Y2Q7ghT9IA%2BgVV62cUN MkjEbkw6NV9lickohNMExvz%2BNtrUOtQmAefc6oA4MglL5v1P fDapMWzttMRtYNrb0p6HZ0Lvrw028WmHCeOxmfuxujsbci6GgK HgquBrCYiHtp0mE8LnCK5OK2xJ4OsyBirNZyveDpOjEwMvRfZN 6G8T5fCmZ/ZWxXwR38wExkIpQmkSV0j61VYqAS1z1dOl5/347jL9/amtdjA%3D%3D&df=1&fta=eNotkc2O2zAMhN9Fh5xN/YtCLnvqqa8QUBKdGnViYeXsul3su1cyevtAUjODEaHDr4Yexet 9vX3Q2kRsCFKhONYrXEq77htCXAGd9HGV6LSPZcG47vh3qbHNp d/HuuMUHxWfrwe/LzmuB0olPUxx/YPGS2tDrK9%2B8/sT70tq2zNubUF5qfV1nS51a3veCl%2BDA/fjbWTQKCrdWcSlyzfsgZZyhpPBonAT%2B5m8PcBK8sHQATppM7 s0Js56KTsolxSnEyDZcay0UuwHWM5wrixxmDpA0Vn7oQNKezjA FGtYlxOKJt1BOyY6dYxKarySaQ6BTmXKnAcom0LXMZZsSGFMpC EwA4BZdVMzmzCxGzedU49qyHuV/enlOQ%2BvUCCw6uAA0sisgUJx8zAtPOXhJX1JsoORoLpfB7aZH J/AbObzN3t3%2B1aptNvKz/v%2Ba3Sq%2BiKgeNBxGzX3Zgvq0S4K%2BhTx53/8EJFwwq/v73%2BnIKIS&fta_ind=17&fs=1)

Fisherman
28 augustus 2010, 15:59
Zeer mooie les paul uit 73, ken alleen de elementen niet goed

Alleen te duur voor een studentje zoals ik gok ik :P

Klik hier (http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/372550892-gibson-lespaul-standaard-met-3-dimarzio-elementen-uit-78.html?return=eJxNjc1ugzAQhN8lUriBsUkDMUIROfU1XHC D5V95FzVN1XfvWsqhl91vZnc0SnL5Y2Q7ghT9IA%2BgVV62cUN MkjEbkw6NV9lickohNMExvz%2BNtrUOtQmAefc6oA4MglL5v1P fDapMWzttMRtYNrb0p6HZ0Lvrw028WmHCeOxmfuxujsbci6GgK HgquBrCYiHtp0mE8LnCK5OK2xJ4OsyBirNZyveDpOjEwMvRfZN 6G8T5fCmZ/ZWxXwR38wExkIpQmkSV0j61VYqAS1z1dOl5/347jL9/amtdjA%3D%3D&df=1&fta=eNotkc2O2zAMhN9Fh5xN/YtCLnvqqa8QUBKdGnViYeXsul3su1cyevtAUjODEaHDr4Yexet 9vX3Q2kRsCFKhONYrXEq77htCXAGd9HGV6LSPZcG47vh3qbHNp d/HuuMUHxWfrwe/LzmuB0olPUxx/YPGS2tDrK9%2B8/sT70tq2zNubUF5qfV1nS51a3veCl%2BDA/fjbWTQKCrdWcSlyzfsgZZyhpPBonAT%2B5m8PcBK8sHQATppM7 s0Js56KTsolxSnEyDZcay0UuwHWM5wrixxmDpA0Vn7oQNKezjA FGtYlxOKJt1BOyY6dYxKarySaQ6BTmXKnAcom0LXMZZsSGFMpC EwA4BZdVMzmzCxGzedU49qyHuV/enlOQ%2BvUCCw6uAA0sisgUJx8zAtPOXhJX1JsoORoLpfB7aZH J/AbObzN3t3%2B1aptNvKz/v%2Ba3Sq%2BiKgeNBxGzX3Zgvq0S4K%2BhTx53/8EJFwwq/v73%2BnIKIS&fta_ind=17&fs=1)


Als ik mijn hoofd uit het raam steek, ruik ik die pick-ups ;)
Ik ken die gitaar...

EJPostema
28 augustus 2010, 15:59
gister stond er btw nog een witte gibson sg op marktplaats;) met zwarte slagplaat.. en maple hals
die was ook heel snel weg.

Uhmm bedoel je soms deze ;) http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/363365320-gibson-sg-3-special-faded-white.html?return=eJxNjc1ugzAQhN8lUriBsUkDMUIROfU1 XHCD5V95FzVN1XfvWsqhl91vZnc0SnL5Y2Q7ghT9IA%2BgVV62 cUNMkjEbkw6NV9lickohNMExvz%2BNtrUOtQmAefc6oA4MglL5 v1PfDapMWzttMRtYNrb0p6HZ0Lvrw028WmHCeOxmfuxujsbci6 GgKHgquBrCYiHtp0mE8LnCK5OK2xJ4OsyBirNZyveDpOjEwMvR fZN6G8T5fCmZ/ZWxXwR38wExkIpQmkSV0j61VYqAS1z1dOl5/347jL9/amtdjA%3D%3D&df=1&fta=eNotkc2O2zAMhN9Fh5xN/YtCLnvqqa8QUBKdGnViYeXsul3su1cyevtAUjODEaHDr4Yexet 9vX3Q2kRsCFKhONYrXEq77htCXAGd9HGV6LSPZcG47vh3qbHNp d/HuuMUHxWfrwe/LzmuB0olPUxx/YPGS2tDrK9%2B8/sT70tq2zNubUF5qfV1nS51a3veCl%2BDA/fjbWTQKCrdWcSlyzfsgZZyhpPBonAT%2B5m8PcBK8sHQATppM7 s0Js56KTsolxSnEyDZcay0UuwHWM5wrixxmDpA0Vn7oQNKezjA FGtYlxOKJt1BOyY6dYxKarySaQ6BTmXKnAcom0LXMZZsSGFMpC EwA4BZdVMzmzCxGzedU49qyHuV/enlOQ%2BvUCCw6uAA0sisgUJx8zAtPOXhJX1JsoORoLpfB7aZH J/AbObzN3t3%2B1aptNvKz/v%2Ba3Sq%2BiKgeNBxGzX3Zgvq0S4K%2BhTx53/8EJFwwq/v73%2BnIKIS&fta_ind=24&fs=1

Fisherman
28 augustus 2010, 16:09
Koopje van de eeuw!
http://verzamelen.tweedehands.net/aanstekers-luciferdoosjes/gibson-les-paul-gitaar-nieuw.html

Pepe
28 augustus 2010, 16:25
Koopje van de eeuw!
http://verzamelen.tweedehands.net/aanstekers-luciferdoosjes/gibson-les-paul-gitaar-nieuw.html

Als je een gitaar en een aansteker niet uit elkaar kan halen gaat die M3 nog een lange zoektocht worden...


:)

HaroldA
28 augustus 2010, 16:30
Zeer mooie les paul uit 73, ken alleen de elementen niet goed

Nou, d'r is achteraf een 3e pickup gat ingehakt, dus die zal vrij goedkoop zijn gok ik!

Overigens nog lelijker dan een Custom met 3 pups.

nickofzo
28 augustus 2010, 16:52
Uhmm bedoel je soms deze ;) http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/363365320-gibson-sg-3-special-faded-white.html?return=eJxNjc1ugzAQhN8lUriBsUkDMUIROfU1 XHCD5V95FzVN1XfvWsqhl91vZnc0SnL5Y2Q7ghT9IA%2BgVV62 cUNMkjEbkw6NV9lickohNMExvz%2BNtrUOtQmAefc6oA4MglL5 v1PfDapMWzttMRtYNrb0p6HZ0Lvrw028WmHCeOxmfuxujsbci6 GgKHgquBrCYiHtp0mE8LnCK5OK2xJ4OsyBirNZyveDpOjEwMvR fZN6G8T5fCmZ/ZWxXwR38wExkIpQmkSV0j61VYqAS1z1dOl5/347jL9/amtdjA%3D%3D&df=1&fta=eNotkc2O2zAMhN9Fh5xN/YtCLnvqqa8QUBKdGnViYeXsul3su1cyevtAUjODEaHDr4Yexet 9vX3Q2kRsCFKhONYrXEq77htCXAGd9HGV6LSPZcG47vh3qbHNp d/HuuMUHxWfrwe/LzmuB0olPUxx/YPGS2tDrK9%2B8/sT70tq2zNubUF5qfV1nS51a3veCl%2BDA/fjbWTQKCrdWcSlyzfsgZZyhpPBonAT%2B5m8PcBK8sHQATppM7 s0Js56KTsolxSnEyDZcay0UuwHWM5wrixxmDpA0Vn7oQNKezjA FGtYlxOKJt1BOyY6dYxKarySaQ6BTmXKnAcom0LXMZZsSGFMpC EwA4BZdVMzmzCxGzedU49qyHuV/enlOQ%2BvUCCw6uAA0sisgUJx8zAtPOXhJX1JsoORoLpfB7aZH J/AbObzN3t3%2B1aptNvKz/v%2Ba3Sq%2BiKgeNBxGzX3Zgvq0S4K%2BhTx53/8EJFwwq/v73%2BnIKIS&fta_ind=24&fs=1

nee
der stond een witte sg met maple fretboard.. en zwarte slagplaat ;) 2 elementen

edit: die stond er heel kort op ;)

advertentie bestaat niet meer http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/368757143-te-koop-aangeboden-gibson-sg-uit-2009-uit-verenigde-staten.html?return=eJw1jFEKgzAQBe8i6GdMlBYaEak3SdV qMCZLdkNLS%2B%2Feldq%2FmbfDGq3022rZoFbni85wMnFYmoU IdFmuASYvNhNXAmcMofCu%2FCUCFuierlXFiC2FvL6qvO4hMUi G0TLsAxyDI4aXZe3xPuK%2Fp%2BO87Z1P2xTtwLo%2BWGd7w%2 BDz6lRJnHkMuD%2BtCoDUyqz5fAH4lTns&df=1&fta=eNotjltuwyAQRfeC1HwDNhgGeQvZgoV5uKh%2BoGAnVqPs vYPVv8O9w8yx0MG7gAJyPObhaedCDD4bIOfcs5sv%2Fb4BM%2F kAanwCkzPCvMNvyqZEX2q3Y7RkWI8lPJIzPy%2BY0li29YvTMp mtJOC3nI%2Be1tUtkGynQEzCrwXwUPLXTcaxYqJjbAzqZJKPUW tbQcmgaYW2c7FBYB5nasWUkr49mfBShNbXhAsdRwQqpbiqaJ3W HYJVqnG4WTghpBNndExoHjCQgTLtLgn02bdsfRnmsE77d%2FWk WGggiz2Hqo62%2FnLnQOyLmPs%2FPomxQOH9%2BfwBtN1mkg%3 D%3D&fta_ind=10&fs=1&thumb_click=1#photoGallery

maar je ziet heel klein het plaatje

...edit

ff na gegooglet.. dit is hem dus

http://www.dv247.com/assets/products/63847_l.jpg

EJPostema
28 augustus 2010, 16:55
Nou, d'r is achteraf een 3e pickup gat ingehakt, dus die zal vrij goedkoop zijn gok ik!

Overigens nog lelijker dan een Custom met 3 pups.

Naja zal wel over de 1000 zijn toch? Overigens een Fender en een class 5 combo gehaald in de zomer. Gaat hem echt niet worden

Fisherman
28 augustus 2010, 17:35
Als je een gitaar en een aansteker niet uit elkaar kan halen gaat die M3 nog een lange zoektocht worden...


:)

:crazyhappy: Just kidding!

JeroenP
29 augustus 2010, 12:02
ff na gegooglet.. dit is hem dus

http://www.dv247.com/assets/products/63847_l.jpg

Is dat een sg raw power?

BamBuFan1
30 augustus 2010, 00:14
Is dat een sg raw power?

Is dat niet gewoon het gitaartje dat je bij Guitar Hero 3 krijgt? Zoek de verschillen:

http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/783/783421/guitar-hero-iii-20070425035312257-000.jpg

nickofzo
30 augustus 2010, 00:29
ja dat is hem,
maaaaaaar ik moet zeggen ik vind em wel erg mooi

nickofzo
30 augustus 2010, 00:34
en deze dan.. http://link.marktplaats.nl/347157633 stond er al es een keer eerder op maarja.. 12 snarige es.. het geld begint niet erg aan mij te knagen hierbij (meer omdat ik het niet heb) maar zou dan toch eerder voor die sg gaan (ging voor ongeveer 500 weg volgens mij)

maar er zullen vast liefhebbers zijn voor die es

Soesje
30 augustus 2010, 16:07
Wat denken jullie van deze?

http://link.marktplaats.nl/372451302

Fisherman
30 augustus 2010, 16:10
Wat denken jullie van deze?

http://link.marktplaats.nl/372451302

Extreem goede gitaar voor het geld, ik heb er zelf ook eentje, mint-condition in het zwart, uit 1993.
Lees mijn topic even door, daar staat alle info in die je zoekt!
* dit is geen spam, want mijn Cheri is (nog) niet te koop *

Soesje
31 augustus 2010, 10:18
Is dit wat mensen? :)

http://link.marktplaats.nl/372468665

smullie
31 augustus 2010, 10:24
Is dit wat mensen? :)

http://link.marktplaats.nl/372468665

Ja...


Mooie kleur ook trouwens...

Cerberus
31 augustus 2010, 10:45
Onder rommelmarktspullen op mp

http://link.marktplaats.nl/371517498

marco v
31 augustus 2010, 10:59
die lust ik ook wel, ik heb een bod gedaan, maar ja, hij zal zo gek niet zijn.

pueblo
31 augustus 2010, 11:05
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/akoestische-gitaar/akoestische-gitaar-77835809.html

wat is zoiets nu eigenlijk waard? lijkt mij dat de geboden prijs van 600 toch redelijk laag is of vergis ik mij?

guitarkid
31 augustus 2010, 11:25
die lust ik ook wel, ik heb een bod gedaan, maar ja, hij zal zo gek niet zijn.

Nou ja, iemand die 'm onder rommelmarktspullen zet heeft er misschien niet veel verstand van en wie weet...!
Als ik in Hengelo woonde wist ik het wel: even er langs!

Gr. C.

guitarkid
31 augustus 2010, 11:31
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/akoestische-gitaar/akoestische-gitaar-77835809.html

wat is zoiets nu eigenlijk waard? lijkt mij dat de geboden prijs van 600 toch redelijk laag is of vergis ik mij?

Maar wat is dat toch voor vreemds dat mensen als referentie er bijvoorbeeld bij zetten: "was van een gerenommeerd Vlaams artiest".
Dat zal me bot gezegd een rotzorg zijn en daar wordt die gitaar echt niet meer waard van! ('t Zal Raymond van het Groenewoud wel zijn, die ik overigens wel zeer kan waarderen!)
Wel een mooi instrument volgens mij en ik denk niet dat die voor 600 weg gaat, maar dat terzijde!

Gr. C.

Midwolda
31 augustus 2010, 12:10
Mooie set (http://link.marktplaats.nl/365447323): Fender Stratocaster MiM, Fender Princeton Chorus en Ibanez AmpSim voor 700,-.

Fisherman
31 augustus 2010, 14:22
Fender 1979 black Stratocaster - die met de refretting...

Was dit niet die Strat uit Rotterrrrdam die ik eerder elders op het forum vermeldde? Toen moest ie 1000 euro opbrengen en een andere forummer (ben even vergeten wie) had m ooit in de handen gehad.
Enfin, iedereen mag iets verdienen natuurlijk, maar dit moet ie nu kosten:
http://link.marktplaats.nl/373476610

Kakihara
31 augustus 2010, 18:42
€200 voor een setje met een London City Hurricane (http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/londen-city-hurricane-2-peavey-78014067.html?list_cat=elektrische-gitaar&start=84) en een Peavey transistor lijkt me niet te veel.

Iets van Fenix (http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/el-gitaar-fenix-folyd-rose-77897227.html?list_cat=elektrische-gitaar&start=189)(by Young Chang) voor €220

Fisherman
31 augustus 2010, 21:19
€200 voor een setje met een London City Hurricane (http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/londen-city-hurricane-2-peavey-78014067.html?list_cat=elektrische-gitaar&start=84) en een Peavey transistor lijkt me niet te veel.

Nee, dat is het zeker niet. Die Hurricane kost nieuw rond de 400 en die Peavey is best een aardige transistoramp. Maar ik ben niet echt kapot van die Hurricane qua model, ik heb er zelf nooit op gespeeld, dus kan daar geen zinnig woord over vertellen.

Iets van Fenix (http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/el-gitaar-fenix-folyd-rose-77897227.html?list_cat=elektrische-gitaar&start=189)(by Young Chang) voor €220
Hoe oud is dan ding? Wel interessant als ie vintage is.

Reb
31 augustus 2010, 21:32
Is dit wat mensen? :)

http://link.marktplaats.nl/372468665

Wow, mooie gitaar! Zou ik zeker kopen! he he ;)

Soesje
1 september 2010, 10:14
Wat denken jullie van deze?

http://link.marktplaats.nl/372451302

Vraagje aan de experts, is dit een gangbare prijs? Weet niet echt hoeveel deze nieuw zijn.. volgens guitar dater project is serienr uit 1998 - 1999.

Bestaat deze nog uit de originele onderdelen of is er al aan "gerommeld"?

Alvast bedankt!

Hendriks
1 september 2010, 10:33
Fender 1979 black Stratocaster - die met de refretting...

Was dit niet die Strat uit Rotterrrrdam die ik eerder elders op het forum vermeldde? Toen moest ie 1000 euro opbrengen en een andere forummer (ben even vergeten wie) had m ooit in de handen gehad.
Enfin, iedereen mag iets verdienen natuurlijk, maar dit moet ie nu kosten:
http://link.marktplaats.nl/373476610

Wel even opletten , dat ging uit een hardtail uit 1977.

EJPostema
1 september 2010, 12:34
Vraagje aan de experts, is dit een gangbare prijs? Weet niet echt hoeveel deze nieuw zijn.. volgens guitar dater project is serienr uit 1998 - 1999.

Bestaat deze nog uit de originele onderdelen of is er al aan "gerommeld"?

Alvast bedankt!

Daarvoor kan je het beste de verkoper mailen lijkt me. Denk dat 200 euro wel een goeie prijs is...

Fisherman
1 september 2010, 13:04
Wel even opletten , dat ging uit een hardtail uit 1977.

I stand corrected, dacht even dat het om hetzelfde exemplaar ging....
ekskjoes mie. :makeup:

BamBuFan1
1 september 2010, 16:17
Vraagje aan de experts, is dit een gangbare prijs? Weet niet echt hoeveel deze nieuw zijn.. volgens guitar dater project is serienr uit 1998 - 1999.
Bestaat deze nog uit de originele onderdelen of is er al aan "gerommeld"?
Alvast bedankt!

Ik ben geen expert, maar ik heb zelf een dergelijke Cheri, dus ben ik een soort ervaringsdeskundige ;)

Het bouwjaar klopt mijnsinziens niet, dat zal meer in het begin van de negentiger jaren liggen. In '98 was het merk volgens mij al verdwenen. Op de tremolodeksel na lijkt de gitaar nog helemaal origineel. Deze pickups zonder pooltjes zaten er af fabriek op. €200 lijkt me een realistische prijs voor een Cheri in nette staat.

Soesje
2 september 2010, 07:55
Vraagje aan de experts, is dit een gangbare prijs? Weet niet echt hoeveel deze nieuw zijn.. volgens guitar dater project is serienr uit 1998 - 1999.

Bestaat deze nog uit de originele onderdelen of is er al aan "gerommeld"?

Alvast bedankt!


Kom er net achter dat mijn bovenstaande vraag voor de verkeerde link mijn vraag stelde ha!

Ik bedoel deze mensen (niet de cheri) http://link.marktplaats.nl/372468665

Henri H
2 september 2010, 10:11
Ik ben geen kenner, maar een MiM voor €375 lijkt me wel redelijk, misschien zelfs wel redelijk goedkoop.
Bel die gast 's op, misschien doet ie 'm voor €350 wel weg?

Reb
2 september 2010, 12:28
Ik ben geen kenner, maar een MiM voor €375 lijkt me wel redelijk, misschien zelfs wel redelijk goedkoop.
Bel die gast 's op, misschien doet ie 'm voor €350 wel weg?

Die gast zit hier gewoon op het forum. ;) Mail me maar Soesje, wellicht kunnen we wat regelen...

Mr. Dynamite
2 september 2010, 18:49
Te koop: Broodje AAP verhaal (http://link.marktplaats.nl/364512646)
ok::ok::ok:

En hij heeft nog gelijk ook :satisfie:
Ik heb hem maar even als Topper benoemd, kijken of marktplaats er misschien aandacht aan besteed ;)

Pepe
2 september 2010, 18:58
Ik draag hem voor als MP'r van de maand :)

Het zal MP zelf worst wezen zolang er maar geld binnenkomt.

Dealer
2 september 2010, 21:13
hah was ook van plan die link te posten:P
klopt dat verhaal van hem echt?

bat
2 september 2010, 21:35
Los van de vele taalfouten, is de tele kop een andere dan de H&K kop (zie de houttekening).

Maar het gaat natuurlijk om het punt. Het slimme in dit geval is dat hij niet gewoon het verhaal neerzet, want dan is de ad zo weer weg, maar ook daadwerkelijk een gitaar aanbiedt. 's Kijken wat Marktplaats er mee gaat doen...

Trecion
2 september 2010, 22:20
de gitaar is niet meer te koop :P

bat
2 september 2010, 22:23
Dan is de ad ook binnen no time verdwenen.

bat
2 september 2010, 22:32
Epiphione LP met Gibson kop (http://link.marktplaats.nl/373553146). Die zie je echt maar zelden. Jammer alleen dat ie met 800 euro behoorlijk aan de prijs is.

nickofzo
2 september 2010, 22:34
heb em aangevinkt als topper;)

lefthandstrat
3 september 2010, 10:49
Te koop: Broodje AAP verhaal (http://link.marktplaats.nl/364512646)
ok::ok::ok:

En hij heeft nog gelijk ook :satisfie:
Ik heb hem maar even als Topper benoemd, kijken of marktplaats er misschien aandacht aan besteed ;)

Ik ben het hier helemaal mee eens en ook ik heb hem als Topper aangeklikt! :jam:

Midwolda
3 september 2010, 13:22
Faillissements-verkoop van Melodie Muziekinstrumenten te Putten. (http://link.marktplaats.nl/372721553)

Trecion
3 september 2010, 13:28
daar was laatst al een topic over gemaakt, ik meen dat de conclusie was dat er niks meer te hale viel.

ik kan me vergissen btw

bat
3 september 2010, 13:39
daar was laatst al een topic over gemaakt, ik meen dat de conclusie was dat er niks meer te hale viel.

Yep, Wietse meldde toen dat de veiling in feite al online is geweest en dat alle echt interessante dingen zoals gewoonlijk allang verkocht zijn. Neemt niet weg dat je er natuurlijk altijd even langs kunt gaan, soms ligt er precies nog dat spul wat iedereen rommel vind, maar waar jij nou net al een jaar naar op zoek bent...

wietse
3 september 2010, 16:27
Yep, Wietse meldde toen dat de veiling in feite al online is geweest en dat alle echt interessante dingen zoals gewoonlijk allang verkocht zijn. Neemt niet weg dat je er natuurlijk altijd even langs kunt gaan, soms ligt er precies nog dat spul wat iedereen rommel vind, maar waar jij nou net al een jaar naar op zoek bent...

lijkt wel of ze het cheapo spul online hebben geveild en het betere spul zo willen verkopen, want op die veilingsite stond echt niks van een gerenomeerd merk op en verdwaalde washburn na.
als ik er dichtbij wonnde dan keek ik er wel effe, je weet het namelijk nooit.

Fisherman
3 september 2010, 16:48
lijkt wel of ze het cheapo spul online hebben geveild en het betere spul zo willen verkopen, want op die veilingsite stond echt niks van een gerenomeerd merk op en verdwaalde washburn na.
als ik er dichtbij wonnde dan keek ik er wel effe, je weet het namelijk nooit.

Klopt, ik had dat topic onlangs nog geopend omdat die donderdag 2 september dichtbij kwam en ik dacht....misschien is er wel wat moois te scoren.
Maar toen kwam Wietse met wat aanvullende info.....het was allemaal crap zoals koffers, kabels en cheapo spulletjes wat er was overgebleven.
Toen was het meteen einde topic.
Nevermind....het is toch jammer dat er weer een gitaarwinkel het niet heeft gered. Aan mij heeft het niet gelegen, ik kocht er 2 jaar geleden een Gibson LP-studio Winered Golden Hardware met case....dus ik heb mijn steentje (heel klein kiezelsteentje dan, ok...) bijgedragen.

marco v
7 september 2010, 10:43
Koopje van de dag,
epiphone les paul standaard black en een ibanez af75 jazzer.
€150 per stuk,
ik heb er nu ff geen geld voor, anders wist ik het wel.

http://link.marktplaats.nl/375580866

Trecion
7 september 2010, 10:49
Koopje van de dag,
epiphone les paul standaard black en een ibanez af75 jazzer.
€150 per stuk,
ik heb er nu ff geen geld voor, anders wist ik het wel.

http://link.marktplaats.nl/375580866

hangt ervan af hoe je "epiphone les paul MODEL" leest.

als de afbeeldingen kloppen is het inderdaad een koopje maar ik heb het vermoeden dat dit iet helemaal het geval is, voo die epiphone dan he.

marco v
7 september 2010, 10:54
Even de verkoper een verzoek voor echte fotos sturen en je bent erachter.
Anders is het misleiding, maar als het een echte standaard is, dan is het niet duur.

bat
7 september 2010, 10:55
hangt ervan af hoe je "epiphone les paul MODEL" leest.

als de afbeeldingen kloppen is het inderdaad een koopje maar ik heb het vermoeden dat dit iet helemaal het geval is, voo die epiphone dan he.
Och, zo wordt het wel vaker genoemd hoor. Volgens mij staat het zelfs op de kop.

Maar inderdaad: standaard plaatjes van het net, dan moet nog maar blijken wat het echt is.

nickofzo
7 september 2010, 20:20
oke de prijs is niet erg speciaal..

maar de "lak" van deze faded is wel erg mooi..
ik krijg er honger van:???:

Trecion
7 september 2010, 20:40
jaren 70 yamaha SG voor €125

http://link.marktplaats.nl/375789346

Rock Bottom
7 september 2010, 20:50
jaren 70 yamaha SG voor €125

http://link.marktplaats.nl/375789346

YAMATO geen yamaha.
Dit is dus wel multiplex en zeker geen 125,- waard.

Voor 75 euro zou het grappig speelgoed zijn.

Fisherman
7 september 2010, 20:51
YAMATO geen yamaha.
Dit is dus wel multiplex en zeker geen 125,- waard.

Voor 75 euro zou het grappig speelgoed zijn.

Zeg heer Apenheul....U bent aan Uw 1000e post toe.....gefeliciflapstaart!!!!!:cheerup:

Rock Bottom
7 september 2010, 21:01
Zeg heer Apenheul....U bent aan Uw 1000e post toe.....gefeliciflapstaart!!!!!:cheerup:

Hier is hij dan:

1000 en dat op mijn 30ste verjaardag.

Fisherman
7 september 2010, 21:07
Hier is hij dan:

1000 en dat op mijn 30ste verjaardag.

Whoehoeeeee :blast::blast::cheerup::cheerup: partieeeeeeeeééééé

Gefeliciteerd kerel...:ok:

Chocola
7 september 2010, 22:38
Hier is hij dan:

1000 en dat op mijn 30ste verjaardag.

GEFELICITEERD :cheerup: :cheerup: :cheerup: :cheerup: :cheerup: :cheerup: :cheerup: :D

Fisherman
9 september 2010, 23:38
Het ligt aan mij natuurlijk :soinnocent:....maar ik vind dit écht een retemooi ding!

http://link.marktplaats.nl/370371504

geert1976
9 september 2010, 23:52
Het ligt aan mij natuurlijk :soinnocent:....maar ik vind dit écht een retemooi ding!

http://link.marktplaats.nl/370371504

Mooie strat inderdaad en geen echt hoge vraagrpijs