-
Carvin DC400
Zaterdag ga ik een carvin testen in de hoop dat ik de gitaar vind die ik zoek.
maar ik vroeg me af of iemand hier verder nog iets zou kunnen vertellen of de gitaar, elementen en brug? heeft iemand ervaring met dit merk en/of type.
linkje
Wat vinden jullie trouwens van de prijs, 700 euro?
Mij lijkt het wel een redelijke prijs, maar denkt iemand hier er wellicht anders over?
Bijvoorbaat dank.
-
poeh! ik zou willen dat ik 700 euro had! had ik 'm zo gehaald. geweldige dingen, die carvin's. alleen jammer dat ze niet echt bekend zijn, zoals jackson, fender, bc rich, gibson, prs...
-
Fuckerdiefuck ik wacht al 2 weken op mijn carvin ac175 ui duitsland.
Wat duuurt wacht toch lang.
-
Blijkbaar hebben carvins zowat de beste hals. Schijnen héél goede gitaren te zijn, je kan eens kijken op www.carvin.nl om je prijs te vergelijken met een nieuwe Carvin. Echt een hele mooie gitaar!
-
Ziet er keigoed uit, als je van dit soort opsmuk houdt. Carvins hebben idd vaak akelig goeie nekken. En sowieso goede -en bijzondere- pikkups.
al met al heel veel gitaar voor dat geld...
-
beetje off-topic en te laat, maar nog gefeliciteerd Niels!
-
Hoeraaaaaaaaaaaaa gitaar is binnen, alleen ik niet (moet nog een paar uurtjes werken).:mad:
Zal binnenkort nog ff wat foto's plaatsen, alleen tis een electro-akoustische en waar plaats je die dan he :???:
-
en jij ook gefeliciteerd!
-
als je deze axe graag ziet moet je ze zeker kopen... een "dude" die ik ken heeft er eentje... is niet echt mijn smaak van model maar sound en bespeelbaarheid is heerlijk.
-
Bedankt Harry
Nou ik weet nu eigenlijk genoeg zo ongeveer. De prijs zit dus wel snor als ik het zo lees. En over het uiterlijk van de gitaar. Ja hij is gewoon heel geil.
Nu maar hopen dat hij lekker speelt en klinkt en als dat het geval is gaat het schatje mee naar huis.:cooler: