-
thunderbird IV
okay ...hopelijk kunnen jullie me helpen
ik ben een beginner en heb een starterspack van ibanez...lollig ja ...maar begin het nu al wel een beetje beu te raken ...naar mijn idee speelt deze dame vrij zwaar...en de amp ...sja ..breek me de bek niet open ...een beetje flauw zullen we maar zeggen ...
nu ben ik een beetje boel zwaar verliefd geworden op de thunderbird IV
..maar nu was ik erg benieuwd naar de ervaringen met deze dame ...
in bespeelbaarheid(licht , zwaar, normaal? ) geluid...wat doe/deed je ermee....qua stijl...
gezien mijn budget zal het wel een epiphone worden ...
maar ik ben erg benieuwd naar ervaringen ....please tell me ..
-
en neuh...slapeloosheid...geen flauw idee wat je bedoelt :roll:
-
Ja ik houd niet zo van de Thunderbird als model, maar ze schijnen lekker vintage te klinken
-
Geen dubbelposts please... :)
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=43188
Er zijn al redelijk wat posts met betrekkelijk veel informatie over deze bass... als je op de topics pagina naar beneden had gescrolled, had je bovenstaande thread alvast kunnen lezen. De "Zoeken" functie is ook een tip...
-
dankje :oops:
het zal het tijdstip zijn geweest :D
-
je wilt er toch niet 1 slechts omdat je held er in speelt (hehe zag t in off topic). wie is die gast uberhaupt.
-
zag trouwens later dat je een meisje bent, welkom nog (of had ik dat al gezegd).
in ieder geval, de meeste meisjes hebben nou eenmaal een kleiner formaat hand :razz: en zo'n TB is toch een vrij grote bas. ik zou als ik jou was er een keer goed op spelen, ergens bij je in de buurt is vast wel een winkel die m heeft.
-
nee...ik ben niet gek op die bas omdat mijn held er op speelt..(Stefan Olsdal...1 van mijn helden)
kom op...ben wel een meid maar geen muts :razz:
ik vind haar qua geluid gewoon helemaal geweldig...en het uiterlijk is ook gewoon prachtig (en ik houd eingelijk helemaal niet van hout/sunburst )
ik vind het gewoon een ongeloofelijk geil apparaat...kan er niets aan doen
:oops:
en een meisje ....laat dat "je" er maar vanaf ... :-D
ik en een kleiner formaat bas ...een "elegante" bas....mmmneh
dat is nu niet echt een combi ...
ik heb graag een beetje instrument voor me en in mijn armen ...
-
haha :D dat klinkt al beter!
in ieder geval niet zon br33zAh-kind op t basforum dat scheelt :-D
maar dat van dat uitproberen meende ik wel, t kan best zijn dat ie gewoon niet lekker valt of zo...
heb zelf laatst op een jaren 60 TB gespeeld, speelde fantastisch. superlage frets, vond ik best lekker op zich. maar t ding was LOOD- en LOODzwaar (gelukkig ben ik dat wel gewend),
-
Hm, ik vin de thunderbird net iets TE huge. Ik heb zelf dus een fender en een yamaha, en dat is wel groot genoeg, hoewel ik de enorme bc rich gitaren ook wel kan waarderen evenals de niet zo kleine explorer.