Oorspronkelijk geplaatst door ibbie
En een kleine review. Ik heb er nu een uur of 3 op gespeeld en hij bevalt echt geweldig. De distortion is echt zoals het hoort voor een pot keiharde metal en hard rock. Met palm muting een enorm lekker dreunende toon, zelfs met het volume op 0.75. Zeker als je de resonance ver open zet, maar anders ook al een heerlijk geluid, powerchords klinken zoals ze het moet, super powerfull. Verder klinkt hij erg zuiver met soleren en piched harmonics knallen er echt uit. De crunch is ook leuk, opzich goed om hardrock riffs op te spelen IMO, maar ik geef toch de voorkeur aan het lead kanaal dan. De clean vind ik eigenlijk erg goed! Ik weet niet waarom iedereen daar zo over klaagt, het is inderdaad niet warm, maar het klinkt wel gewoon goed. Ik vind het misschien zelfs mooier klinken dan de clean van de Mesa Dual Rec. combo die ik geleend heb. Ik heb de clean nog niet op hoog volume geprobeerd btw.
De enige minpunten die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken zijn dat het lead kanaal zo enorm snel vreselijk hard gaat. Het verschil tussen 0.5 en 1.5 is erg groot, het lijkt me niet dat dat zo op blijft lopen, want dan zou je met 2 5150's in het Goffertpark kunnen spelen zo ongeveer. Verder vind ik het een beetje raar dat bij het pre lead kanaal er bijna geen verschil is te horen tussen stand 7 en 10, dat had wel wat beter verdeeld kunnen worden vind ik. Ook het verschil tussen 5 en 7 is heel erg groot. Het is ook wel jammer dat de equalizer niet gescheiden is, maar ik heb de clean en lead toch ongeveer hetzelfde ingesteld dus niet zo'n probleem.
Nou, geen ernstige minpunten, het is een geweldige versterker, voor een geweldige prijs waar ik nog een hele tijd mee door kan!