Wie van jullie heb wel eens een keer een bekende muziekant ontmoet of van dichtbij gezien?
Ik heb zelf Guus Meeuwus(schrijf je dat zo?) een hand gegeven :-D
Nog meer mensen
Printable View
Wie van jullie heb wel eens een keer een bekende muziekant ontmoet of van dichtbij gezien?
Ik heb zelf Guus Meeuwus(schrijf je dat zo?) een hand gegeven :-D
Nog meer mensen
Ik heb nooit bekende muzikanten ontmoet, maar wel wat andere bekende personen.
De enige bekende die ik heb gesproken is Ernesto Hoost en Peter Aerts (kickboxers).
Heel Sonata Arctica
Gene Hoglan
Di-rect :cool:
Ik moet eens naar wat meer concerten gaan :-?
hehe de band soulfy ooit es, maargoed dat was toen ik nog in men '' metal wannabe '' jaren zat :wink:
ik heb even met de gitarist van frenzal rhomb gepraat, leuke kerel
en een ierse vriend van me heeft de voodoo glow skulls in zijn msn-lijst, moet ik dringend ook eens een praatje mee maken :D
en heb je daar niks aan over gehouden?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thajan
ik had die bal niet aangeraakt.
heb wel eens wat bekende artiesten ontmoet maar of die buiten friesland bekend zijn is weer eens wat anders.
zoals jan giro , anneke douma e.d (lekkere dochter heeft die anneke trouwens)
heb al eens een keer die miet van twarres bijna omver gelopen was op de rommelmarkt in warga.
en al eens een klein gesprekje tijdens een optreden gehad met popa chubby , hij stond toen zelf cd's en t shirts te verkopen in de pauze.
een aantal leden van AntiFlag, na hun concert in de Melkweg afgelopen keer :cool:
Marco V. inmiddels al 3 keer ontmoet :-? . En nog een paar woorden gewisseld met Dinand van Kane.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barret Wallace
en mij toen 8-)
Steve Tyler een keer, liep te winkelen. Midden in de nacht in Brussel.
Verder:
Ben Harper: echt een sympatieke gast.
Een of ander zwartharige zangeres die bijzonder bekend voorkwam. Heb van haar nog een afgeragd versterkertje gekregen in een pakje Camel. Weet alleen haar naam niet :oops:
Omar van Omar & The Howlers.
Prince: nou ja, was nogal éénrichtingsverkeer.
Maceo Parker: een heel relax figuur. Je kan lachen met die man.
Steve Vai: ik krijg nog een sigaret van hem!
en Eric Sardinas: heel verlegen eigenlijk.
-Riem de Wolff (Blue Diamonds) op het feest van oom Jonkie
-Sebastian Flores (1e gitarist Zinatra; Action in DC) kameraad van mij
-Rene Shuman (1 van de betere gitaristen waar ik mee gejammed heb)
-Marcel Coenen (Suncaged, Time Machine en mijn opvolger bij Speedica)
-Lou Wille (o.a. Pussycat) heeft auditie bij m`n led zeppelin tributeband gedaan
-Paul DiAnno (Iron Maiden, Battlezone) had ik n backstagekaartje (Maastricht)
sorry voor de rest van de boys die ik ben vergeten, dat krijg je na meer dan 20 jaar waterpijp roken :oops:
Is deze gast niet een enorme klootzak?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperLeadPlexi
Hij schijnt namelijk in de Iron Maiden tijd iemand bedreigt te hebben met een mes omdat hij geen goed geluid had of zoiets?
Uuuuh Marcel Coenen best lang gesproken en op z'n gitaar gespeeld......
the dandy warhols
en voor de rest eehm, weet ik het ff niet
dat krijg je van al dat blowen :P
Jesse//
verschillende leden van de Bintangs, backstage en in de studio mee gekletst
Jason van Jason & the Scorchers, verschillende keren mee gepraat en ge-emaild
met de leden van de Shoes gepraat, hun gitarist wou graag op mijn versterker spelen
Ik heb met Micheal en Pat Lennon van Venice gesproken na een optreden.
Beiden spelen ze over een Koch.
Toen ik daar over begon begonnen ze enthousiast erover te praten.
Ik was echt de laatste in de rij voor een handtekening, die ik niet vroeg eigenlijk.
Maar een praatje gitaren en versterkers kon er wel in na 600 handtekeningen uitdelen.
En ik heb Brian Setzer gesproken!!
nee jij
paul Dianno= wreed omhooggevallen geval...en teert nu op zijn Maidenverleden...
Nog niet persoonlijk ontmoet maar bijna op tournee geweest met hem...
wel ontmoet, in onbepaalde volgorde, sommigen regelmatig:
Metallica (ehm, niet regelmatig :roll: ). uitz Laars
Nevermore, Warrel Dane op ICQ...
Blind Guardian
Angra
Sonata Arctica
Rhapsody
Labÿrinth
Nightwish
Kamelot
Einherjer(ook op ICQ)
COF
Opeth (met de drummer en bassist op zoek naar sigaretten in mijn auto...vóór hun optreden. Da's wel panikeren, als ik een accident had konden ze niet optreden... :-? )
Bijna bij Steve Smythe (Testament) thuis geweest
Brent Smedley (ex Iced Earth)
Steve Smythe
Gamma Ray
Hammerfall
bassist van Virgin Steele
edit: ook nog Nocturnal Rites, Curran Murphy (ex-Nevermore, nu Annihilator), Oceans of Sadness.
bwa, dan nog hier en daar iemand die me minder interesseer(t)(de)
zoals der zijn Ancient Rites (nog een tijdje met de bassist van een project van de zanger gespeeld en gevraagd geweest of ik zin had om ev. in dat project te spelen..). Moest ik extreem rechts gedachtegoed hebben zou'k et misschien zelfs gedaan hebben...NIET DUS fucking nazis
ook wel al gewone bekenden gezien. bv's dan vooral.
gisteren nog Stijn, de winnaar van De Mol van vorig jaar gezien..
Een keer een avondje goed wezen zuipen met Vinni stigma (Agnostic front / Madball ). Kwam daar ook o.a. Jimmy gestapo van Murphy's law tegen.
Showtje gespeeld en wat woorden gewisseld met die lui van o.a Extreme noise terror, Until the end, Kill your idols, Himsa, Stretch arm strong ...
Kwam in New york die lui van Sick of it all tegen toen ik s'middags kaartjes ging halen voor hun show s'avonds.
Wat woorden gewisseld met de drummer van The haunted.
Meer schieten me er zo 123 niet te binnen eigenlijk ...
owja hahahaha, op een show in frankrijk nog gehangen met lui van 25talife en 2 bandleden van me hebben de gitaristen nog dronken gevoerd tegen de wil van Ricktalife in :)
hehe kwa ontmoet kom ik toch niet zo ver:
ik heb die miet en die griet van twarres eens gemeet en greet :P
hehe anywho traden op op onze school was tryout ofzo en iedereen die aan de talentenjacht meedeed mocht kijken, was wel leuk daarna ff met dr staan praten en dr biertje ondergekladderd.
Kwam die gitarist naar buiten lopen, ik en nog zoon kerel op de knieen en maar aanbiddende gebaren maken, gitarist rood :P
les gehad van de gitarist van johan, een of ander nederlands bandje wat vroeger wel eens op tmf was en ze hebben ook opgetreden bij barend en van dorp
Vorige week George Clooney in Haarlem! :o
nog vergeten: michael stipe (REM natuurlijk) handje geschud en op rock werchter vorige zomer stond ik naast joost zwegers naar radiohead te kijken
Ik heb nog met cicciolina staan praten,wel oud ,dat wijf en mijn vriendin stond er naast.die wist niet wie het was.mijn vriendin vond het maar een del om te zien ,haha.
Het ging in dit topic toch over muzikanten?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zilph
Dick Dale
Conflict (die punkgroep)
Sarah Bettens (in de trein).
Nou nog maar eens dan :)
http://www.metal-maiden.com/Internet/vinnie_and_me.jpg
http://www.metal-maiden.com/Internet/michael_and_me.jpg
http://www.metal-maiden.com/Internet/tony_and_me.jpg
Foto + interview
Wie zijn die mensen bij Michiel??
ff kijken
Sepultura
Franky DSVD van Channel Zero/Skitsoy
Machine Head (polleke gegeven en zo)
de gebroeders Wauters van Clouseau
Dough van Saxon
Sarah Bettens van K's Choice
...
Leuk!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maiden Michiel
Maarehh...heb jij een stijve duim ofzo? :wink:
Ooit in mijn studententijd heb ik wat geld verdiend als roadie bij een groot evenementenbureau. In die tijd heb ik erg veel muziekanten backstage mogen ontmoeten. Een paar die me zo te binnen schieten zijn Wishbone Ash, de Golden Earring, Uriah Heep en Ten years after (Alvin Lee). Weet je meteen hoe (ontzettend) oud ik ongeveer ben :-D
kep die lui van Guana Apes een keer gezien van dichtbij (niet bij concert). k herkende ze niet...dat vrouwtje had haar haar weer donker. mn broertje zag ze wel...was in italië, hadden we hun cd op staan. in de auto. stonden bij een stuwmeer. dr steekt daar nog een kerktorentje uit het water. toeristisch plekje. waren die lui ook aant kijken. beetje lachen naar ons omdat we die cd op hadden...mja ze waren ook wel snel weg. voor zover mn "ontmoeting" met sterren. kep vorige week wel een visje op van Cas Spijkers...die was visjes bakken in enschede. die andere kok...van de bros heeft ook een keer in enschede staan koken. kweet zn naam niet meer. ging ook liedjes zingen...da was wat minder.
dan zouden ze eigenlijk allemaal moeten zijn uitgestapt en dan gaan playbacken voor jullie, een mini-show :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenvanhulsteijn
Als ik een lid was van een goede (redelijk bekende)rock-groep en ik hoor dat iemand je cd speelt zou ik er gewoon naar toe gaan en ermee gaan praten uit beleefdheid
jeeeh ik heb Guus Meeuwis ( :???: ) een hand gegeven :roll:
en in de toekomst hoop ik op Ozzfest Zakk Wylde en Nick Catanese te ontmoeten!!
Hans teeuwen +handtekening + handdruk
Harlem Globetrotters
Drummer van de heideroosjes IGOR
Direct (ahum)
Verder zou ik het niet weten.....
bart
Steve Vai @waterfront r'dam 8-) 8-) 8-) Je kon gewoon vragen stellen, met em praten, stuff laten signeren etc.
Ik heb Keith Richards nog een handje gegeven bij een concert in Oberhausen
(Stones +AC DC!!)was te gek ik riep Keith en hij reageerde ook nog.
Verder bijna Zakk Wylde ontmoet (Damn).
En david hasselhof mr knight rider gezien in New York maar ja da boeit verder ook weinig.
Ik was nog vergeten: Michael Angelo
Dave Grohl(super vent) en rest van Foo fighters behalve bassist
yellowcard gitarist drummer zanger
new found glory gtarist
james van slipknot
reggie and the full effect allemaal
Ik heb alle 5 van de Five Great Guitars ontmoet, handtekeningetje en klein geprekje.