Versterken elektronisch drumstel
Sorry als dit verkeerd staat ik weet niet precies waar ik dit het best kan vragen.
Ik heb werkelijk nul komma nul verstand van alles wat met geluid te maken heeft. Ik ben gewoon iemand van gitaar - één of twee pedaaltjes - versterker. Gepruts met elektronica en apparatuur laat ik altijd aan mensen over die daar wel plezier aan beleven. Daarom zal de volgende vraag wel een domme vraag zijn maar dat kan mij weinig schelen :seriousf:
Heb een tijdje terug een elektronisch drumstel gekregen van een vriend die er geen plek meer voor had. Ik kan niet drummen maar het is wel leuk om daar wat mee te kloten met een koptelefoon op. Ben nu een liedje van Led Zeppelin aan het leren, dikke pret!
Enniewee, mijn maat heeft af en toe wat kriebels om weer te drummen en het lijkt ons leuk om samen wat te jammen. Ik moet dus iets hebben waarmee ik het geluid van dat drumstel uit een speaker krijg zodat wij op woonkamer volume kunnen spelen. Wat voor apparatuur heb ik daarvoor nodig? Niet te duur en niet te ingewikkeld.
Alvast bedankt