Oorspronkelijk geplaatst door
Terminus
Heb een keer op zo'n ding gespeeld, gaat hard zat voor thuisgebruik (eigenlijk is vol net te hard). Het was een oude uit de jaren '70, ik geloof dat ze tegenwoordig niet meer met germanium transistors worden gemaakt. Het kleine speakertje levert natuurlijk nooit een erg vol geluid, maar het overstuurde echt verdomd lekker. Heel erg goede respons op de volumeknop, goed clean met een randje tot Thin Lizzy als je hem opendraait. Pakte ook uitstekend pedalen.
Heb na die ervaring nog veel gespeeld met het idee om een pedaalversie te bouwen of een krachtigere versie te maken als 50 watt head of zo. De vervorming en dynamiek van dat kleine transistorversterkertje zijn aanzienlijk beter dan die van veel nieuwere oefenversterkers.