The Jimi Hendrix Black Beauty Guitar.
The Black Beauty van Jimi Hendrix is misschien wel de meest begeerde gitaar in de helewereld, helaas is hij niet te koop of zijn er replicas van. Maar daar wil ik verandering in brengen. Dus als jullie eventueel geintereseerd zijn zou ik dat graag willen horen, zodat ik mijn Black Beauty Project kan beginnen.
De extra specificaties die op de Black Beauty zitten (bij mij althans, en van wat ik dus van plan ben er aan toe te voegen) zijn...
Stainless steel frets (ik slijt mijn halsen altijd binnen 2 jaar, dus dan is stainless steel zeker een aanrader).
Zodanig afstellen dat hij vrijwel nooit meer uit toon raakt (door middel van 5 lichte veren).
En natuurlijk super kwaliteit.
En de wens van de klant kan verschillen dus andere uitvoeringen zoals linkshandig, aged look, closet, of precies zoals hij nu is (inclussief de brand plekken, en groene electrische tape) zijn allemaal mogelijk.
Het enigste probleem is dat ik er nog geen een heb gemaakt omdat ik niet weet of mensen er eventueel in geintereseerd in zijn, en wat zij er voor zouden willen betalen.
Daarom heb ik dus dit forum gemaakt, om JULLIE te vragen of er interese voor is en wat jullie er voor zou betalen .
Hartelijk dank voor het lezen,
en ik hoop snel iets te horen
Floyd.