Hee,
Ik heb zojuist een eigen nummer opgenomen.. nja eigen met de lyrics van Bob Dylan
http://soundcloud.com/thomasvdzee/th...ey-are-changin
Het is dus zeg maar een grunge versie van hem..
Ik hoop dat het wat is.. want ik vind hemzelf opzich wel vet.
Wat vinden jullie er van?

