Citaat:
Op 2003-05-11 08:48, schreef rsvarthur:
Ik ken iemand die sloot zijn gitaar via de microfooninput van zijn cassettedeck aan. Met de opnameregelaar kon je dan de oversturing van de ingang (en dus je distortion) regelen. Na verloop van tijd kon hij wel zijn cassettedeck weggooien omdat die het dynamisch sognaal van de gitaar niet lekker vond.
Je kunt ook via een Zoom 505 effectprocessor je gitaar op je stereo aansluiten. Het signaal wat hieruit komt is "hifi-vriendelijk" en bovendien stereo. Is dus absoluut verantwoord. Kost 2e hands ca. 50 Euro, en je hebt bovendien een oneindige hoeveelheid effecten tot je beschikking.
HMMM nou dat heb ik dus een tijdje gedaan, en ook dat ging niet erg goed. Ook dit is niet handig, Als je clean speelt, dan krijg je een kutgeluid, dus ik speelde altijd met een beetje overdrive, ik deed het maar een maand, maar ik heb er wel spijt van, als ik nu een nummer draai op mn stereo met veel bass erin kunnen mn boxen dit niet meer aan en krijg je zon kut-goedkope-bozen geluid. Bovendien krijg ik dit ook als ik mn stereo wat harder zet (de helft open ongeveer) en dit is niet zo fijn. ik raad je dit dus ook af