Ah, onze vriend Andy. ;)
Ja, hij gebruikt een Strymon Blue Sky Reverb. Ik vind de BSR niet zo boeiend. Ik vind de WET een stuk boeiender. Zie hier:
-
http://www.youtube.com/watch?v=p6PGILUAtHE
Andy gebruikt overigens een combinatie van de BSR en de BOSS RV-5's Modulate Mode (waar ik het over had) als hij aan het swell-en is. De BSR heeft ook een modulate mode, maar die heeft simpelweg een chorus in de tail van de reverb zitten die, naar mijn mening en velen anderen, inferieur klinkt aan die van de BOSS RV-5. De BSR heeft natuurlijk veel meer opties en klinkt heus niet slecht, ik vind hem alleen niet zo boeiend (maar goed, ik ben dan ook verwend met software 'verbs en ben aan het kijken naar een Lexicon PCM 'verb).
De WET heeft overigens geen modulated reverb mode, maar, hij moduleerd wel op hogere settings, zoals je kunt horen. De WET gebruikt individuele delay lines waardoor ze gaan moduleren als je de Depth knop ver open draait. Het is een erg coole reverb die, zonder veel knoppen, toch beter klinkt dan de BSR - naar mijn mening, that is. Dat is ook de reden waarom ik de BSR heb gelaten voro wat het is en voor de WET ben gegaan. (over een tijdje komt de Stereo version uit!) Beiden zijn te koop bij CrushtheButton.be - overigens.
Het ligt eraan wat je zoekt. Je zoekt een atmosferische reverb en als je het geld hebt, ja, dan zou ik zeker kijken naar een WET of BSR. De RV-3 is nogsteeds een goede optie voor die EitS / MONO / godspeed sound, allen gebruiken deze pedalen, sommigen hebben er zelfs 2 op hun board, naast elkaar.