Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22
  1. #1

    Music LOI basgitaar-cursus

    Ik zit erover te denken om een basgitaarcursus te nemen van de LOI of een vergelijkbare cursus, vooral omdat het echt bergen geld scheelt in vergelijking met een muziekschool of particuliere leraar.

    Heeft er iemand ervaring met de LOI basgitaarcursus? en zo ja, wat vond je ervan?

    voor anderen: http://www4.loi.nl/Hobbyenvrijetijd/...182?dct=detail

    dit brengt je naar een infoscherm met daarop alles wat je moet weten, geef een oordeel a.u.b.

    Is dit doenbaar voor een completen gitaar-n00b? of is het echt veel beter een leraar te vinden en dan maar hopen geld uit te geven?

    Alvast bedankt voor de moeite
    Bas Harmsen

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juni 2002
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    905

    Standaard

    Ik heb alleen ervaring met de lessen van de Scheidekker instituut. Ik was blij dat ik eerst een proefles aanvroeg want het was regelrechte kutmuziek waar men mee moest spelen. Mijn advies is om, als je het wat lijkt, eerst een proefles aanvragen. Het beste leer je ook gewoon met privelessen. Kost meer maar je leert sneller.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door olaf reijnders
    Ik heb alleen ervaring met de lessen van de Scheidekker instituut. Ik was blij dat ik eerst een proefles aanvroeg want het was regelrechte kutmuziek waar men mee moest spelen. Mijn advies is om, als je het wat lijkt, eerst een proefles aanvragen. Het beste leer je ook gewoon met privelessen. Kost meer maar je leert sneller.
    waardoor de totaalprijs toch weer meevalt

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juni 2002
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    905

    Thumbs up

    Dat bedoel ik.

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Kijk als je Bas heet dan zal je hem spelen ook, vind ik een goed uitgangspunt.


    Maar ik zou toch opzoek gaan naar een leraar, vaak is dat best te betalen en afhankelijk van hoe lang 1/2 uur tot een uur ben je zo'n 10 tot 25 eur kwijt. 25 euro vind ik echt te duur maar zeg zelf als het een geschoolde leraar is en geen student die bij verdiend dan is 25 euro een belachelijk uur loon.

    Maar goed zoeken en is kijken in de plaatselijke muziek winkel kan je best een goede leraar vinden voor zo'n 15 euro per uur.

    En geloof me dan leer je meer veel meer dan via de loi.

  6. #6

    Standaard

    Helemeel met bovenstaande reacties eens. Juist als beginner heb je een leraar nodig die je goed de basis kan laten zien en leren. Een verkeerde techniek is snel aangeleerd. Dus gewoon even zoeken naar een leraar, daar heb je echt veel meer aan.

  7. #7

    Thumbs up

    ok, thx, ik heb nu een leraar gevonden die 30 minuten les geeft voor 14,50 euro, ik zal daar eens gaan kijken.

    Als dat niet lukt is er altijd de LOI cursus nog :P

    thx voor het advies
    Bas Harmsen

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 september 2003
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    2.423

    Standaard

    tering wat duur eigenlijk, of wel goedkoop, ik had les voor 10 pleuris per uur
    bla

  9. #9

    Standaard

    van een bekende toevallig?? want zo ja, dan is het logisch dat je een discount krijgt. :P

    die 14.50 is de goedkoopdte die ik t.n.t. heb kunnen vinden...

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    Mijn gitaarleraar kostte me 25 gulden per uur, en dat was geen bekende van mij, maar wel een bekende gitarist... Was toen nl de gitarist van de Brotherhood Foundation, en is nu bekend met Wealthy Beggar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top