|
|||||||||||||||||
|
|
#21 |
|
Moderator
|
Ach so ! UIteraard ben ik mij van de interne electrochemische processen bewust
|
|
|
#22 |
|
Senior Member
|
Conclusie: hetgeen hier vaak beweerd wordt, dat geluid in de vingers zit blijkt nog meer waarheid te bevatten dan voorheen werd gedacht. :-)
Geluid zit dus ook in je lichaam. Wel interressant lijkt me dan de vraag of deze brom (en ruis?)"die door ons lichaam afgegeven wordt" per persoon nog verschilt. (?)
|
|
|
#23 |
|
Senior Member
|
Mijn Digitech Whammy (nieuwste versie) en de daarbij behorende voeding (adapter 9 Volt / 1,3 Ampere) geeft een brom in mijn effect chain! Helaas kan dit effect niet op een batterij werken. Wat is wijsheid, een andere adapter gebruiken of wat? Ik heb alle mogelijke variaties met de adapter geprobeerd maar de brom blijft zolang deze aangesloten is : (
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
RossMod
|
Is dat een AC of een DC voeding?
|
|
|
#25 | |
|
Senior Member
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Senior Member
|
Citaat:
En't kost niks. Ligt er ook aan hoe het verder met je zit. Een pedalboard met tig effectjes geeft meer kans op aardlussen , en dus meer brom. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Senior Member
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Moderator
|
Er kan ook wel eens storende invloeden worden opgevangen vanuit andere pedalen/voedingen in de directe omgeving, of die nu in serie met elkaar staan aangesloten of in aparte loops. Kijk eens of het verschi maakt als je de adapters op verschillende plaatsen inplugt.
Een kennis had hetzelfde probleem met de Whammy als -ie zijn Morley wah ernaast had en als die stond aangsloten met een adapter.
|
|
|
#29 | |
|
Senior Member
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Senior Member
|
Citaat:
Jammer dat mijn tip niet werkte En wat als je de whammy direct aansluit op je versterker? heb je het dan ook ? Zo ja, adapter. Zo nee, aardlus. |
|
|
|
|