Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21

Discussie: Tonestack

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Berichten
    619
    Blog Entries
    1

    Standaard Tonestack

    Hallo,

    Heeft iemand ervaring met www.tonestack.nl ?

    Ik was wel geïnteresseerd in het gene wat de kerel, eene Wladimir achter de naam tonestack, misschien te bieden had op het gebied van custom pedalen. Maar toen ik contact met hem opnam of hij ingeschreven was in het handelsregister heb ik een vieze nasmaak over gehouden wat de omgang met eventuele klanten betreft.

    Nu vraag ik mij af, heeft iemand ervaring met de heer Eenkhoorn's producten en wat zijn daar je bevindingen over? stel nou dat het wat dat betreft prima werk is kan ik mij voorstellen dat er aardig wat potentie in die onderneming zit! Maar op het moment heb ik er mijn bedenkingen over. dus, ervaringen?
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Locatie
    Old Vleuten town
    Berichten
    2.460

    Standaard

    Die "customshop tubescreamer" is gewoon een Newtone tubescreamer. Voor 30 euro kun je hem ook zelf maken...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Berichten
    619
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Dat idee kreeg ik ook al, wat dat betreft heeft het zaakje zich een beetje overrated als je het mij vraagt. De simpele kitjes van byoc of newtone kan eigenlijk iedereen nog wel maken. Ik was daarom vooral geïnteresseerd in wat hij te bieden heeft op het gebied van de 'custom' pedalen, ervaring mee?
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

  4. #4

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Hij is daar eerlijk in hoor, op z'n website staat dat het kitjes van BYOC of Newtone kunnen zijn.
    Laatst gewijzigd door Rutger; 15 november 2010 om 15:04
    -

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Bekijk bericht
    Hij is daar eerlijk in hoor, op z'n website staat dat het kitjes van BYOC of Newtone kunnen zijn.
    Ik ben nu naar de pagina van de Master Screamer aan het kijken maar daar zie ik dat niet nergens staan...

    Een bouwpakketje van € 30,50 met een paar mods van < € 2 verkopen voor € 129,95 getuigd in ieder geval wel van een enorme lef en/of oplichterij, maar da's mijn mening.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Berichten
    619
    Blog Entries
    1

    Standaard

    zo te lezen is er al aardig wat meer over tonestack geschreven, en verre van positief..

    Na lang zoeken heb ik inderdaad een regel gevonden waar uit blijkt waar hij z'n onderdelen vandaan heeft.
    Sommige effecten zijn op basis van byoc of newtone
    Om eerlijk te zijn ben ik het met HaroldA eens dat dit toch haast tegen oplichterij zit daar er nergens vermeld wordt dat het inderdaad soms dus gewoon om simpele bouwpakketjes van andere aanbieders zijn in dit wereldje!

    Misschien dat meneer daarom zo gepikeerd was toen ik vroeg naar z'n kvk en enigszins argwanend vroeg wat ik ermee moest.

    Bedankt heren, voor mij is het duidelijk dat ik hier geen zaken mee wil doen!
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door refused199 Bekijk bericht
    Bedankt heren, voor mij is het duidelijk dat ik hier geen zaken mee wil doen!
    Mag ik je aanraden om zelf een soldeerbout te kopen? Wat Tonestack kan kan jij ook!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik ben nu naar de pagina van de Master Screamer aan het kijken maar daar zie ik dat niet nergens staan...

    Een bouwpakketje van € 30,50 met een paar mods van < € 2 verkopen voor € 129,95 getuigd in ieder geval wel van een enorme lef en/of oplichterij, maar da's mijn mening.
    Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met zijn handelswijze. Hij is ook niet erg duidelijk in wat dan wel/niet een kitje is en het is wel veel geld om een kitje voor je in elkaar te zetten, al hoewel een gemiddeld uurloon dat wellicht wel weer rechtvaardigd. Maar in ieder geval, wat ik meer bedoel te zeggen: hij is niet geheel onheerlijk. Hij stelt ook duidelijk dat wat hij bouwt gebaseerd is op andermans ontwerpen: clonetjes. Nu kunnen we ook een hele discussie opzetten of dat wel oké is, ik vind van niet, maar dat terzijde.
    Laatst gewijzigd door Rutger; 15 november 2010 om 15:47
    -

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Berichten
    619
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Mag ik je aanraden om zelf een soldeerbout te kopen? Wat Tonestack kan kan jij ook!

    Zoals ik al zei, de simpele kitjes van byoc of newtone kan iedereen nog wel maken. (waar ook ik ooit mee begonnen ben).
    Het ging me vooral om het custom gedeelte. Ik overwoog zoiets voor het eerst uit te besteden maar na het bovenstaande commentaar en eerder geposte berichten over deze knutselaar gelezen te hebben toch maar besloten met wat moeite het zelf op m'n gemak uit te zoeken
    Laatst gewijzigd door refused199; 15 november 2010 om 15:44
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top