Zoals in het modern versterker topic al bekend geworden was wil ik een verticaal 2x12 cabinetje gaan bouwen. De afmetingen worden gelijk aan die van een ENGL 2x12 vertical.
Via marktplaats heb ik 2 G12-65 speakers gevonden. Ik was niet bekend met de speaker dus heb ze gewoon op de gok gekocht maar alles wat ik hier op forum heb gelezen over de speaker beviel me wel. Mochten ze niet bevallen gaan we maar weer in de verkoop he
Misschien als de speakers goed bevallen haal ik wel 2 speakers uit me 4x12 marshall en zet deze daarin. En gebruik dan de G12M25 voor die cabinetje. maar goed. beslissingen beslissingen. we zien het allemaal wel.
Nu had ik nog een vraagje over het hout. Natuurlijk is berkenmultiplex het mooiste. Maar ik kan via mijn pa gratis aan multiplex komen. Echter weet ik niet wat voor multiplex dit is. Het ziet er aardig licht uit wel en het weegt ook veel minder dan de donker kleurige multiplex. Echter word het wel gebruikt in de bouw dus de kwaliteit is misschien minder hoewel er geen kwasten en dergelijke inzitten.
Ik heb hieronder enkele fototjes gemaakt. 1 van de zijkant en 1 van bovenkant (standaard zijn de planken gegrond al dus vandaar stukje weggeschuurd.
![]()
Favorieten/bladwijzers