Hey guys,
Het allermooiste van een rack is natuurlijk dat je zoveel erin kan proppen als je leuk vind. Ik heb op dit moment een Engl E530 (zoals iedereen inmiddels weet :P) en de scheur daaruit vind ik top. Misschien een tikje te dun, maar dat stoort me niet. Een zwaardere amp gaat me heel veel geld kosten en dat komt heel veel later waarschijnlijk wel.
Over de clean ben ik minder te spreken. Het klinkt wel aardig, maar het is me iets te kil en te plat. Zodoende zit ik eraan te denken (wéér een hersenspinsel hoor, of het uiteindelijk doorgaat weet ik niet) een tweede preamp aan te schaffen. Als 'ie bypass heeft kan 'ie geschakeld worden (de Engl heeft een bypass), maar ik overweeg de aanschaf van een GCX, dus dat gaat zeker geen probleem worden.
Ik heb me nog niet erg goed georiënteerd, dus basale antwoorden zijn ook prima. Zelf zat ik te denken aan de Marshall JMP-1. Klinkt via youtube wel goed. Zijn er betere sites om clips te luisteren? Ik zit op m'n laptop en ben m'n links wéér vergeten :S.
Ik zoek overigens een warme sound. Ik speel over een PRS SE Custom (mahonie) en mijn cleansound moet lekker vol zijn.
Favorieten/bladwijzers