Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 54
    Senior Member

Standaard Wat kost het om een TurboTuner naar NL te halen?

Voor eens en voor altijd...... Ik beroep mij op mijn ervaring met de aankoop van deze tuner op 9 april 2008.

Turbo Tuner $ 129,-
    Shipping $ 24,-
    Totaal $ 153,- (Tegen de toen geldende koers is dat € 106,-)

Douanewaarde € 106,-

19% BTW bij invoer € 20,14
    Inklaringskosten € 8,50
    Totaal te voldoen aan de postbode € 28,64

Dus bij dezelfde dollarkoers ben je totaal € 134,64 kwijt voor het importeren van een TurboTuner. Als je geluk hebt, kan hij ook langs de douane glippen en betaal je geen BTW en inklaring.

Senior Member

Standaard

OK!

Zo kan het ook...

Standaard

Sticky...?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Moderator

Music

Ja doei Ik maakte maar een grapje in het Pedalboard topic omdat ik de vraag al voor de tiende keer voorbij zag komen en ik kon er wel om lachen dat dml er ook daadwerkelijk een topic aan wilde wijden maar een plakker zit er toch echt niet in.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Met de aantekening dat ik in de afgelopen maanden (>apri 200 het gevoel heb gekregen dat er niets meer "door de douane glipt".
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Senior Member

Standaard

Hahahaha, het zou toch echt te veel eer zijn om dit topicje sticky te maken.

Senior Member

Standaard

GAS GAS GAS GASGAS GAS GAS GASGAS GAS GAS GASGAS GAS GAS GASGAS GAS GAS GASGAS GAS GAS GASGAS GAS GAS GASGAS GAS GAS GASGAS GAS GAS GASGAS GAS GAS GASGAS GAS GAS GASGAS GAS GAS GASGAS GAS GAS GASGAS GAS GAS GASGAS GAS GAS GASGAS GAS GAS GAS
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Met de aantekening dat ik in de afgelopen maanden (>apri 200 het gevoel heb gekregen dat er niets meer "door de douane glipt".
    Idem dito hiero. Naast gear heb ik ook al wat andere items naar NL laten komen. Dit ging altijd kosteloos maar sinds 2008 heb ik echt overal al belasting op moeten betalen .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    op 9 april 2008.

Turbo Tuner $ 129,-
    Ik heb op 20/11/2008 $129,99 betaald...
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Ik heb op 20/11/2008 $129,99 betaald...
    Is de betaling/bestelling enzo wel goed gegaan? Heb je nog met de postbode moeten afrekenen? Hoe lang na de bestelling voordat ie in huis was?
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten