Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 47
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard Adrian Smith Signature!!!

    Wow wat gaaf! Jackson timmert behoorlijk goed aan de weg met hun nieuwe site en hun customshop weer helemaal up to date (www.jacksonguitars.com) en hun nieuwe catalogus online, maar guess what.


    Een Adrian Smith signature! En voor de liefhebbers, hij is USA built! Wat denken jullie van deze prachtplank?





    Een met Ebben, en een met maple. Ik hoorde trouwens laatst dat zijn originele gejat was

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Roermond
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Ik vind jackson eigenlijk niks, maar zodra de gitaar wit is... damn Ik vind hem prachtig!!! Hoelang speelt hij al op jackson? Volgens mij was hij toch meer van de les pauls en fender strats? vanwaar de keer op jackson?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madcow Bekijk bericht
    Ik vind jackson eigenlijk niks, maar zodra de gitaar wit is... damn Ik vind hem prachtig!!! Hoelang speelt hij al op jackson? Volgens mij was hij toch meer van de les pauls en fender strats? vanwaar de keer op jackson?
    Volgens mij speelt hij vrijwel zijn hele carriëre al Jackson, maar inderdaad ook fender en hier en daar een gibson. Hij is nu duidelijk met Jackson in zee gegaan Sowieso een held die kerel

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madcow Bekijk bericht
    Ik vind jackson eigenlijk niks, maar zodra de gitaar wit is... damn Ik vind hem prachtig!!! Hoelang speelt hij al op jackson? Volgens mij was hij toch meer van de les pauls en fender strats? vanwaar de keer op jackson?

    Jackson = Fender

    Aangezien Iron Maiden metal speelt is een wat 'ruigere' gitaar wel handig, Jackson's zijn de superstrats van Fender.
    Fender EVH Wolfgang Special | Fender Classic Player 60's Stratocaster | Hudson HDL-1 Akoestische | Blackstar HT-5 | Boss DD-7 Delay | Digitech Hardwire RV-7 Reverb

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Roermond
    Berichten
    1.428

    Standaard

    haha ik ben begonnen met iron maiden toen ik nog een 12 jarige was(ben nu 17). eerste nummer wat ik hoorde was no more lies dacht ik. ik was gelijk verkocht. Toen ik begon met gitaar spelen droomde ik ervan dat ik number of the beast solo kon spelen. Kan hem nogsteeds niet maar dat kan erook aan liggen dat ik hem sindsdien nooitmeer geprobeert heb.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevervolks Bekijk bericht
    Jackson = Fender

    Aangezien Iron Maiden metal speelt is een wat 'ruigere' gitaar wel handig, Jackson's zijn de superstrats van Fender.
    Bullshit gast! Jackson is nog steeds een onafhankelijk en volwaardig merk. Toevallig werd het hele bedrijf in 2003 door Fender gekocht. Dat wil niet meteen zeggen dat het een soort van Squier is geworden hoor.

    Ga anders even kijken en zie dat Jackson een hoop meer leuks in huis heeft dan enkel dinkie's en soloists op www.jacksonguitars.com

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Die met die maple hals vind ik wel te gek!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Fender bepaalt wel het beleid, net als bij Gretsch. Is niets mis mee hoor, ik vind dat ze wat stabieler zijn dan voorheen. De CS gaat wat traag tegenwoordig, maar de wachtlijsten van 3 jaar heb je ook niet echt meer tegenwoordig.

    Ik vind het een leuke gitaar, maar ik hoop dat ie niet in de 3000 euro regionen zit, maar eerder in de 1500. want kom op, zoveel meer is ie niet waard :S geen bijzondere inleg, geen mooie tops, slagplaatje...Ik kan bij Warmoth zo'n gitaar als dit voor 1000E maken.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Fender bepaalt wel het beleid, net als bij Gretsch. Is niets mis mee hoor, ik vind dat ze wat stabieler zijn dan voorheen. De CS gaat wat traag tegenwoordig, maar de wachtlijsten van 3 jaar heb je ook niet echt meer tegenwoordig.

    Ik vind het een leuke gitaar, maar ik hoop dat ie niet in de 3000 euro regionen zit, maar eerder in de 1500. want kom op, zoveel meer is ie niet waard :S geen bijzondere inleg, geen mooie tops, slagplaatje...Ik kan bij Warmoth zo'n gitaar als dit voor 1000E maken.

    sure dat is waar! De Customshop van jackson zit zelfs in de Fender fabriek. Niets mis mee hoor, de problemen daar zijn opgelost dus alles is weer goed. Ik ben zelfs aan't sparen voor een CS.

    Ik hoop ook dat hij niet al de duur is Orph. Ben heel benieuwd naar de prijs.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Wat een ontzettende ontzettende ontzettende gave strat.
    Ik heb geen idee hoe, wie, wat waarop invloed heeft gehad
    "t is een cool ding die jacksson strat.


    En idd maiden rules \m/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top