Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 46
  1. #21
    Member
    Geregistreerd
    17 april 2012
    Locatie
    Schoonhoven-City
    Berichten
    41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    verschrikkelijk cheesy, maar wel accuraat

    http://www.youtube.com/watch?v=U41FjfnWLSQ

    kahlers suck.
    In "ZELFBOUW" blijven we vriendelijk tegen elkaar. Ook al ben je het niet eens met iemand. Probeer het dan op een normale manier uit te leggen. Vind je een project van iemand niet mooi/goed, zeg dat dan op een normale manier zoals je zelf ook aangesproken zou willen worden. 1 keer is voldoende, 5 keer herhalen dat je iets niet mooi vind levert niks op. Blijven doordrammen kan je enkel een "ban" opleveren.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    Aldeboarn
    Berichten
    1.741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RatiuG Bekijk bericht
    In "ZELFBOUW" blijven we vriendelijk tegen elkaar. Ook al ben je het niet eens met iemand. Probeer het dan op een normale manier uit te leggen. Vind je een project van iemand niet mooi/goed, zeg dat dan op een normale manier zoals je zelf ook aangesproken zou willen worden. 1 keer is voldoende, 5 keer herhalen dat je iets niet mooi vind levert niks op. Blijven doordrammen kan je enkel een "ban" opleveren.
    PRECIES!
    Helamaal gelijk!
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Mjam, groen met goudkleurige hardware!
    Het groen had denk ik alleen iets donkerder gemogen (smaakkwestie natuurlijk...), wellicht dat het door laklagen nog wat donkerder gaat worden?

    Ik heb geen verstand van Kahlers, 1x gespeeld op een gitaar met Kahler, en dat ding deed gewoon wat ie moest doen, maar dat ligt er misschien ook aan wat je er mee doet.

    De boefjes van Slayer gebruiken volgens mij ook Kahler dingen, dus kan me niet voorstellen dat die dingen echt per sé zo slecht zijn?

  4. #24
    Member
    Geregistreerd
    17 april 2012
    Locatie
    Schoonhoven-City
    Berichten
    41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Mjam, groen met goudkleurige hardware!
    Het groen had denk ik alleen iets donkerder gemogen (smaakkwestie natuurlijk...), wellicht dat het door laklagen nog wat donkerder gaat worden?

    Ik heb geen verstand van Kahlers, 1x gespeeld op een gitaar met Kahler, en dat ding deed gewoon wat ie moest doen, maar dat ligt er misschien ook aan wat je er mee doet.

    De boefjes van Slayer gebruiken volgens mij ook Kahler dingen, dus kan me niet voorstellen dat die dingen echt per sé zo slecht zijn?
    idd D3nnis,is zeer geliefd in de heftigere metal(en dat zijn toch DE "Abusers" vd tremolos). Klein lijstje met abusers http://www.kahlerusa.com/scripts/openExtra.asp?extra=16

    *Hoop ook dat ie wat donkerder wordt hoor,misschien laagje eroverheen,ben er nog niet helemaal uit,beetje aan t freaken met Illustrator om kleurcombi's te vinden.
    En zeker mjam ja,ben gek op groen en gouden hardware(trem,knoppen,stemmechanismes,straplocks en humbs) is dan wel 't geilste (excuse le mot...) vind ik.
    Ben nog opzoek naar gouden(metalen geen plastic) elementringen en lockingnut,dan ben ik geheel compleet. Alleen zo jammer dat de laatste fases(lakken,uitharden,polijsten) altijd de meeste tijd vergen. Zal geduld moeten hebben,maar dat schijnt nog steeds een schone zaak te zijn dus zit wel goed denk...
    Laatst gewijzigd door RatiuG; 21 mei 2012 om 01:20

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RatiuG Bekijk bericht
    Ben nog opzoek naar gouden(metalen geen plastic) elementringen
    Die hebben ze "gewoon" bij guitarsupplies :-)

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2003
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.407

    Standaard

    Gave gitaar! Originele kleur (niet helemaal mijn smaak) maar wel goed uitgevoerd. Kahler = top, goede kwaliteit en erg duurzaam, voor stevige palmmutes absoluut de juiste keuze. Orpheo is een beetje een bijzondere, daar wen je wel aan

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RatiuG Bekijk bericht
    In "ZELFBOUW" blijven we vriendelijk tegen elkaar. Ook al ben je het niet eens met iemand. Probeer het dan op een normale manier uit te leggen. Vind je een project van iemand niet mooi/goed, zeg dat dan op een normale manier zoals je zelf ook aangesproken zou willen worden. 1 keer is voldoende, 5 keer herhalen dat je iets niet mooi vind levert niks op. Blijven doordrammen kan je enkel een "ban" opleveren.
    nee hoor, u vraagt wij draaien. je vraagt waarom het zo slecht is, en ik geef aan waarom het zo slecht is met documentatie. zo behoor je tewerk te gaan als je kritiek levert. Als je daar niet tegen kunt, dan is dat toch welzeker mijn probleem niet?

  8. #28
    Member
    Geregistreerd
    17 april 2012
    Locatie
    Schoonhoven-City
    Berichten
    41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Die hebben ze "gewoon" bij guitarsupplies :-)
    Ja heb ze gezien,alleen helaas geen verschillende hoogtes....

  9. #29
    Member
    Geregistreerd
    17 april 2012
    Locatie
    Schoonhoven-City
    Berichten
    41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johannes Bekijk bericht
    Gave gitaar! Originele kleur (niet helemaal mijn smaak) maar wel goed uitgevoerd. Kahler = top, goede kwaliteit en erg duurzaam, voor stevige palmmutes absoluut de juiste keuze. Orpheo is een beetje een bijzondere, daar wen je wel aan
    Dank je...!!
    Denk dat ik daar nooit aan wen Johannes,na 3 a 4 melden dat smaken verschillen blijft ie doordrammen,bijna het gevoel dat hij de propaganda medewerker is van Floyd Rose. Ik heb mijn Rose gebroken dus never meer Rose,maargoed...

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2005
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    4.901

    Standaard

    Met die Kahler wordt het nooit wat he...


























    Het was sterker dan mijzelf...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top