Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 25 van 26 EersteEerste ... 1523242526 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 250 van 258

Discussie: Lowlands 2009

  1. #241

    Standaard

    Zo, ik ga maar eens op stap. HEB ER ZIN AN

  2. #242
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    796

    Standaard

    Hmm, ik ga mijn spullen maar eens pakken :P

    (camping gaat pas om 6 uur open toch?)

  3. #243
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Party 心義選入入學厳亼刪山地

    Faith no more

  4. #244
    Bl44t44p
    Guest

    Standaard

    Was weer moooooooooi feestje met vannacht als hoogtepunt. Sodeju dat ging er lekker aan toe. Zo maar eens een dutje gaan doen hehe.

  5. #245
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    796

    Standaard

    Geweldig! eerste keer lowlands maar was zeker super! Zeker the Prodigy was geniaal, maar ook dingen als Lily Allen en vooral Kyteman kwamen echt ver (en voor kyteman heeeel ver) boven mijn verwachting uit. Ik kijk al weer uit naar volgend jaar.

  6. #246
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2005
    Locatie
    grond
    Berichten
    3.485

    Standaard

    AMEN, wel jammer dat ik niet heb geneukt

  7. #247

    Standaard

    Kniegewricht weggeschoten toen ik sliep donderdagnacht (op de camping weliswaar) dus heb vrijdag / zat. nauwelijks kunnen lopen. Zaterdag wel wat beter mja. Voor mij was het een kut-festival, bands waren leuk maar ik kon niks anders dan staan. Wel lol gehad met paar personen (Ene Pietro en Christiaan en wat andere mensen).

    Iemand bij Hank III & The Assjack geweest? BESTE SHOW OOIT. Jezus wat een sfeer

  8. #248
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2005
    Locatie
    grond
    Berichten
    3.485

    Standaard

    oh dan heb je ook nog mijn spelletjes dagen gemist. Ik heb een stuk ervan gezien, toen was het tijd voor Frogger en stand the crowd games!

  9. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deryck Bekijk bericht
    oh dan heb je ook nog mijn spelletjes dagen gemist. Ik heb een stuk ervan gezien, toen was het tijd voor Frogger en stand the crowd games!
    Hmm okay.
    Iemand nog foto's van die regenboog na die stortbui donderdag? Mooiste wat ik ooit heb gezien.

  10. #250
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    A, A
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Ik vond het echt weer super vet dit jaar! We gingen dit jaar met een wat grotere groep dan voorgaande jaren wat me beter beviel dan verwacht. En natuurlijk het geweldige weer dit jaar (En fuck.. een buitje moet ook kunnen, het was donderdag avond best kutweer, maar het was goed te doen).

    Qua bands heb ik geen absoluut hoogtepunt, maar er waren een aantal dingen die ik toch wel echt HEEL vet vond:

    VRIJDAG:
    - The Klaxons, ik ging er heen omdat twee maten van me heen gingen. Ik kende 2 nummers die ik dan wel leuk en ik had wel zin om even mee te gaan. Niet verwacht dat ik het zo vet had gevonden! Die gasten ramden er over! (alleen had de bas wel een tikkeltje harder gemogen).

    - Kasabian, wederom was dit nooit echt mijn ding maar ging ik weer met wat maten heen. Sjezus, die gasten gaven echt een vette show weg. Speelden lekker, en die zanger wist imo erg goed hoe hij met het publiek om moest gaan!

    ZATERDAG:
    - The Living End, ook deze gasten kende ik niet echt, maar wat is dit een rete strakke band zeg! Lekkere rock'n'roll! De gitarist was ook erg goed en deze band bleef ondanks dat ze maar met 3 man spelen goed overeind! Erg leuke show (bassist op contrabas, bierfles slide-solo.. beetje de cliche dingen maar toch wel erg vet.. werkt ook altijd goed op een festival).

    - Kyteman, gewoon erg vette show.. ze speelden goed en het koor wat er op een gegeven moment bij kwam was ook erg tof! Prima festival act, en live een stuk vetter dan op de plaat!

    - Them Crooked Vultures, het was wat druk.. maar voor de rest heb ik me prima vermaakt ondanks dat ik achter in de tent stond. Dave Grohl is toch wel een soort van held dus dat was erg vet om eens live te zien (en wat BEUKT die gast zeg..tering). Verder baalde ik dat Homme op een tele begon te spelen op den duur.. maar vooruit.. ik begin niet over tele's. . Verder vond ik de muziek trouwens nog best wat overeenkomsten hebben met QOTSA (niet heel gek natuurlijk).

    ZONDAG:
    - De Staat, Die lui speelden erg goed en het viel me metname bij deze band op dat het geluid in de tent ook heel erg goed was. Vet ook dat de drummer van Kyteman mee kwam doen, en de Neger des Heils nog wat mee kwam doen. Wederom live een stuk(!!) beter dan op de plaat.

    - Patrick Watson, erg vette show en de man wist een fijne sfeer te creëren. Het geheel had een een goeie eigen smoel! Gewoon een toffe act.

    Verder was wel tof:
    Opeth, White Lies, Enter Shikari, Snoop Dogg, Bloc Party (stond ik zelf ook van te kijken),

    Dit viel tegen:
    - Paolo Nutini, nu heb ik sowieso al niks met die vent, maar ik had toch meer van hem verwacht.. zeker op een festival.

    - Kaiser Chiefs, ik vond ze 2 jaar geleden een stuk toffer en boeiender. Ze begonnen goed maar ik vond dat de show na een nummer of 5 wat inzakte. Ik heb het dan ook niet uitgehouden tot het einde.

    - The Prodigy, na Kasabian toch maar even een stukje mee proberen te pikken.. maar zoals verwacht is het gewoon niet mijn ding en het was er echt VEEEEL te druk. Ik heb Firestarter mee gekregen, en dat vind ik dan nog wel een van de weinige te pruimen nummers. Daarna maar weer weg gegaan. (Ondanks dat ik verder alleen maar positieve dingen over hun hoorde).

    Twijfel:
    Arctic Monkeys, Vette band.. lekker gespeeld maar ik denk dat ik toch wat meer verwachtte. Ik vond dat ze te veel nieuwe nummers speelden als afsluiter op toch een groot festival. De tent had nog een keer moeten knallen en dat was imo beter gelukt met de oude nummers (1e/2e cd). Het nieuwe werk vond ik zeker wel vet, alleen niet geschikt om te spelen als afsluiter. Maw: Vette band, redelijk vette show, slechte setlijst. Overigens snap het nut van de extra man op het podium ook niet en vond ik het wat slap dat de zanger op een gegeven moment een paar nummers deed zonder zelf een gitaartje om te doen.. ik kreeg hierdoor het idee dat hij wat de slappe frontman uit wou gaan hangen. Die man moet lekker mee raggen.

    Laatste Note:
    Prima eten daar op Lowlands, maar wat waren die uitsmijters ongelofelijk smerig. Wat een vloeibare meuk was dat zeg! Maargoed, voor de rest niks te klagen.

    Tot LowLands 2010!!

    *PS, Lowlands kan echt NIET in de maat klappen.. wat me vorig jaar ook al opviel..
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top