Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1

    Standaard Problemen met Boss GT3

    Mijn guitar effects processor, Boss GT3, is sinds kort compleet van slag. Alle geluiden die eruit komen zijn zwaar overstuurd. Het lijkt erop dat er iets mis is met de distortion/overdrive schakeling. Heft iemand enige ervaring met dit probleem? De interne batterij heb ik al vervangen, maar dat maakt geen enkel verschil.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    'Restore factory defaults' al geprobeerd?

    Power the unit on while holding [MOD], [SFX]. Then press WRITE.

  3. #3

    Standaard

    openmaken en stof eruit verwijderen?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.185

    Standaard

    Stof heeft geen enkele invloed op het functioneren van elektronica muv sleepcontacten en wanneer de koeling van vermogens in gedrang komt.

  5. #5

    Standaard

    Je weet heel zeker dat je de juiste, bijbehorende, AC adapter gebruikt?

    En als er "iets mis is met de dist" omdat dat zo klinkt, dan zou het ding goed moeten werken met distortion loze patches
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  6. #6

    Standaard

    Ik gebruik de originele AC adapter. De factory-reset heb ik ook al geprobeerd. En alle geluiden zijn vervormd. Geluiden waarbij de ds/od ingeschakeld is geven pas (vervormd) geluid als je deze schakeling op "of" zet. Als je hem op "on" laat staan geeft hij helemaal geen geluid.

  7. #7

    Standaard

    Er is een nieuw probleem bijgekomen. Elke keer als je hem aanzet komt hij met de melding "no battery".

  8. #8

    Standaard

    Ik zou als eerste eens even de battery nakijken/vervangen. Kun je makkelijk zelf en is zo'n standaard computer battery.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  9. #9

    Standaard

    Ik heb er een nieuwe Varta batterij ingezet; het probleem blijft hetzelfde: "no battery"

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Contactje los van de batteryhouder? Even open schroeven dan zie je het zo.

    Check even of de output potmeter aan de achterkant nog goed werkt. Soms breekt het asje af (merk je niks van - anders datie het niet meer doet) of kan vuil voor wat kraak zorgen...

    [2c]
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top