Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 99 van 142 EersteEerste ... 4989979899100101109 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 981 t/m 990 van 1411
  1. #981
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwispelhond Bekijk bericht
    Alle beurzen staan onder druk en de belangrijkste reden is de extreem opgelopen kosten en dat geld ook zeker voor de NAMM. Gibson is zo goed als kapot door mismanagement en verkeerde investeringen met enkel geleend geld in een snel teruglopende markt voor hun hoofdproducten.

    Lang verhaal kort: dit jaar moet Gibson ergens 520 miljoen US$ vandaan zien te toveren en dat zal zeer moeilijk worden. De hele bedrijfstak heeft het moeilijk met een overvloed aan faillissementen dus redding wordt ook steeds meer onwaarschijnlijk. Het ziet er naar uit dat we op korte termijn rekening moeten gaan houden met een gitaarmarkt zonder Gibson tenzij er een wonder gebeurd.
    Dan zal ik er snel nog eens een paar aanschaffen. Die gaan dan alleen maar duurder worden in de toekomst

  2. #982

    Standaard

    Hoofdproducten, kwispel?
    De shampoo tak draait als een malle!
    Je kunt zo’n prachtcompany ook de put in praten hè? Ze zitten nu aan het IJ, omdat Amsterdammers zo aardig zijn. Of misschien omdat ze hier vrijwel geen belasting hoeven te betalen, dus aan alles is gedacht.....
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #983
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik zou het toch zonde vinden als zo'n mooi bedrijf als Gibson van de markt zou verdwijnen. En ja, ik zie het nog wel gebeuren dat een Chinese investeerder het zaakje overneemt. Maar dat zou toch voelen alsof het definitief over is. Ik kan het me ook nauwelijks voorstellen dat dit staat te gebeuren.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #984
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.581

    Standaard

    Ik kan me ook niet voorstellen dat Gibson verdwijnt. Ik denk dat het straks een JMIC company wordt. Dat in ieder geval de merknaam en rechten worden overgenomen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #985
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.361

    Standaard

    Zodra een Chinese investeerder de toko overneemt, zijn die dingen made in USA - vooral al wat ouder - een godsvermogen waard; is de huidige bubbel pinda's bij vergeleken.

  6. #986
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik zou het toch zonde vinden als zo'n mooi bedrijf als Gibson van de markt zou verdwijnen. En ja, ik zie het nog wel gebeuren dat een Chinese investeerder het zaakje overneemt. Maar dat zou toch voelen alsof het definitief over is. Ik kan het me ook nauwelijks voorstellen dat dit staat te gebeuren.
    Gibson is eerder failliet gegaan dus daar maak ik me niet zo zorgen om, er is altijd wel een bedrijf dat de naam dan koopt en weer LP'tjes gaat maken en dan kunnen we klagen over hoe beter het was onder Henry
    life sucks and then you die

  7. #987
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    ik zou ook niet naar Namm durven gaan als ik dit ga uitbrengen



    aldus reverb.com

  8. #988
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.661

    Standaard

    mocht Gibson toch vallen neemt het meen ik ook nog wat andere namen mee de diepte in die ze ooit overgenomen hebben

  9. #989
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ik zou ook niet naar Namm durven gaan als ik dit ga uitbrengen



    aldus reverb.com
    Qua body een soort hollow-body M-III en dan een standaard headstock aan de hals i.p.v. een banana.
    Persoonlijk vind ik dit niet lelijk.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  10. #990
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Qua body een soort hollow-body M-III en dan een standaard headstock aan de hals i.p.v. een banana.
    Persoonlijk vind ik dit niet lelijk.
    Dat mag jij uiteraard persoonlijk best vinden, ik denk tóch dat de meeste mensen vooral hopen op een lijn van gitaren waarin alle bekende Gibson modellen vertegenwoordigd zijn, die allemaal weer de kwaliteit uitademen van vroegàh. Zeikerds hou je altijd en al je hen mag geloven is het bij Gibson al 50 jaar helemaal kut, maar de laatste jaren is het toch serieus heel beroerd gesteld. M.u.v. de akoestische tak (vind ik) en met de hollows en semi hollows valt het ook nog best mee, maar dat terzijde.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top