Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 102

Discussie: Stagg

  1. #91
    Toeschouwer
    Geregistreerd
    6 juli 2006
    Locatie
    In m’n vel
    Berichten
    2.659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sbms97 Bekijk bericht
    niet slecht gedaan, dat relicen. misschien ga ik het ook nog eens proberen.
    en opzich is t ook een goed idee, om het als eerste te doen op zo'n stagg. want wat kan er nou eigenlijk mis gaan en als je gelukt hebt, klinkt ie ook nog goed.
    Hoe kan jou nou stagg en 'goed klinken' bijna in 1 zin noemen.
    Het leven heeft geen zin.
    Maar ik toevallig wel.
    Maarten van Roozendaal.

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juni 2011
    Locatie
    valkenburg
    Berichten
    148
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjoerd5 Bekijk bericht
    Hoe kan jou nou stagg en 'goed klinken' bijna in 1 zin noemen.
    ik noem ze niet in een zin. en opzich is een stagg geen slechte gitaar om hiervoor te gebruiken, want je verliest toch niks als het mis gaat. en ik heb bijna geen ervaring met stagg dus ik kan ook moeilijk oordelen.
    Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.490

    Standaard

    Stelletje mercedesrijders die een ventje van 18 die net zn rijbewijs heeft, keihard heeft gespaard voor een Nissan Micra en hier apetrots op is afzeiken... stelletje barbaren!!! (uitzonderingen daargelaten)

    Die jongen durft dus nooit meer terug te komen op het forum... en hoppa... weer een weggejaagd.. (tja.. die 'big league jongens kan ik niet aan tippen.. ik zoek wel wat anders... HET FORUM IS VOOR IEDEREEN!! Misschien wel JUIST voor die jonge gitarist die het nog niet helemaal weet..

    mijn punten... Ik heb nu ook een ´dure mercedes´.. je moet eens zien waar ik mee ben begonnen... daar wil ik nu ook niet meer op spelen.. dus.. WAY TO GO PIK!!!! Je ben aan een mooie, kostbare ontdekkingsreis begonnen! Wees blij met je gitaar.. voor nu.. en ga er lekker op spelen en pleur dr zoveel mogelijk schuurpapier tegenaan... Ik heb nooit de ballen gehad om een schuurmachine tegen mn gitaar aan te drukken..

    punt 2: (en daar wordt IK blij van) er zijn nog 15 jarige Stevie Ray fans!!
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

  4. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wireman Bekijk bericht

    punt 2: (en daar wordt IK blij van) er zijn nog 15 jarige Stevie Ray fans!!
    En IK dus ook!

    Volgens mij zijn Staggs inderdaad niet veel beter/slechter dan de prullen waar het merendeel van het forum ooit mee begonnen is. Ik inclus, al kan ik me mijn eerste gitaar niet meer herinneren want die heb ik al na een jaar weer verkocht.

    @ StevierayFan, is je stagg al overgespoten ondertussen? Ben wel benieuwd hoe 'ie er nu uitziet!

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Thumbs up

    mijn zwager heeft een stagg les paul model grondig verbouwd, bijgezaagd en geschaafd en geschuurd, er een top van een oud teak? kastje op geplakt en dat ding klinkt als een echte gitaar, geweldig.
    heeft wel erg veel meubelvibe gekregen

  6. #96
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Wireman, TS is door aanmoediging van sommigen begonnen met een hele serieuze bouw van een mooie strat, te volgen in zelfbouw.

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...Uw-StratCaster

    heb al een paar keer leuk per PM met hem van gedachten gewisseld en meneer heeft zich zeker niet weg laten jagen.

  7. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wabbie Bekijk bericht
    En IK dus ook!

    Volgens mij zijn Staggs inderdaad niet veel beter/slechter dan de prullen waar het merendeel van het forum ooit mee begonnen is. Ik inclus, al kan ik me mijn eerste gitaar niet meer herinneren want die heb ik al na een jaar weer verkocht.
    Inderdaad! In mijn tijd (eind '80 begin '90) had je voor c.a. 700,- keiharde guldentjes nog steeds maar een multiplex gitaarje van Vester... Bij iedere gitaarzaak werd je genaaid zoals dat nu niet meer zou kunnen. Toe had je nog geen internet of veel andere bronnen die je kon raadplegen (ik in ieder geval niet) Gouden tijden voor gitaarzaakjes die voor Fl. 30,- p/stuk een container gitaartjes inkochten oppoetsen en voor Fl. 350,- weer aan de man brachten. En als dan na drie weken de frets weer uit het hout komen zeiden ze: 'heb u misschien centrale verwarming?' haha, wat een oplichterij was dat toen.

  8. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sbms97 Bekijk bericht
    en ik heb bijna geen ervaring met stagg dus ik kan ook moeilijk oordelen.
    ik wel, en vooral de series met dat grote metalen logo op de kop waren tranen met tuiten, tijd geleden een bloedmooie tele met bigsby van stagg gehad zonder dat logo en daar was echt niks mis mee.
    maar een slechte naam blijft erg lang hangen, hondo had daar ook veel last van, zelfs toen de gitaren bij matsumoku en samick werden gemaakt bleef men heel hard rommel roepen terwijl de kwaliteit met sprongen omhoog was gegaan vergeleken bij de vroegere producten.
    terwijl het gewoon goede gitaren waren die toen onder de hondo naam werden gebouwd.
    een goede naam ben je zomaar kwijt terwijl een slechte naam kwijtraken een eeuwigheid duurt.
    voordat een skoda als een volwaardige auto werd gezien heeft ook erg lang geduurd.

  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.490

    Standaard

    Dat is dan weer positief.. Ik vind het soms jammer dat menigeen hier op het forum lijkt te vergeten waar men zelf vandaan komt.. Men is nu ´ervaren´ gitarist en het IWAB gehalte is vaak erg hoog.. Die begintijd moet je vergeten.. schade en schande..
    Men lijkt soms het onderscheid tussen de Jonge of beginnende gitaristen en het 1000 plus-post ervaren spul niet te kunnen maken.. En dat kan soms afschrikken.. Gelukkig zijn er ook ervaren modder-eters die de boel dan rechttrekken.. Ik zit zelf soms echter tenenkrommend te lezen hoe er dan over de vakkenvuller gitarist wordt gesproken.. Dat de onderliggende boodschap waar en helder is.. okee, maar het komt zo denegrerend over..

    Ach.. genoeg hippie gelul en terug on-topic.. Ik ben weer klaar met zeiken.. komt u maar...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Wireman, TS is door aanmoediging van sommigen begonnen met een hele serieuze bouw van een mooie strat, te volgen in zelfbouw.

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...Uw-StratCaster

    heb al een paar keer leuk per PM met hem van gedachten gewisseld en meneer heeft zich zeker niet weg laten jagen.
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

  10. #100
    Toeschouwer
    Geregistreerd
    6 juli 2006
    Locatie
    In m’n vel
    Berichten
    2.659

    Standaard

    Drie keer raden waar ik ooit begonnen ben...
    Als je het echt leuk vindt gitaarspelen echt jouw 'ding' (cliché, ik weet het) is dan komt het vanzelf goed en leer je je voorkeuren kennen en waar je wel en niet van houdt. Dat komt met jaren.
    Het leven heeft geen zin.
    Maar ik toevallig wel.
    Maarten van Roozendaal.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top