Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 682 van 865 EersteEerste ... 182582632672680681682683684692732782 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.811 t/m 6.820 van 8641
  1. #6811
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Beetje toelichting:

    Past in een 15" laptop-tas, wel zo makkelijk want ik fiets vaak naar de gigs en jamsessies hier in town (heb ook kleine versterkertjes die op de fiets meekunnen). De hoeken van de plank heb ik expres afgeschuind, anders steken ze zo snel door de tas heen. Middels een L-profieltje van de Gamma heb ik getracht het geheel een beetje profi uiterlijk te geven.

    En het is ook nog eens low-budget: Ibanez phaser voor €25 van Marktplaats. Klinkt super! Joyo Vintage Overdrive voor $29 rechtstreeks uit China: klinkt in mijn oren beter dan het origineel.... (of is dat vloeken in de kerk). Artec EQ, ook marktplaats, 15 euro geloof ik, ideaal om signaal te boosten, wat hoog weg te halen of de bassen te dimmen, afhankelijk van de akoestiek van de zaal. T-Rex play-back ook al van MP, weet niet meer hoeveel. Is een mooie delay met tap-tempo en tone knop. Ik vind 'm fijn, heeft iets vintage-achtigs (waarschijnlijk zo bedoeld en digitaal gesimuleerd?) De Dunlop mini-wah werkt verbazend goed en is gekozen om gewicht te besparen. Tot slot met de 1Spot geen brom of storing en levert meer dan genoeg mA voor het hele zwikkie. Kortom: papa is blij met z'n plankje.
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  2. #6812
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    die artec, is dat de eq tuner combo? en zo ja, hoe bevalt die?
    Nee, alleen de EQ. Bevalt uitstekend, doet z'n werk zonder al te veel bijgeluiden. De plastic knopjes op de schuifjes (die zijn wel metaal) hebben wel de neiging er af te vallen - ik heb er al een paar vast gelijmd en mis er al één - en hebben geen ledje (dus leest wat lastig af in het donker), maar daar is de prijs ook naar
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  3. #6813
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Eindelijk, na jaren op mijn to-do lijstje te hebben gestaan heb ik de 2e laag, een opbergvak voor snoeren, microfoon e.d, in mijn Flightcase gebouwd....







    Mijn PB gaat ook raar doen.... herkansing..

    EDIT: nu zijn ze heel klein!!! ???
    Laatst gewijzigd door Jan Buurman; 14 juli 2017 om 17:36
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  4. #6814
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    ....
    Waarom zouden de knoppen verdraaien?
    ...
    Als je goed gelezen had, zou je gezien hebben dat ik het juist ook handig vind dat de knoppen niet verdraaien.

  5. #6815
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Oeps, sorry... ik las er een vraagteken bij... misschien maar eens aan de leesbril.. ;-)
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  6. #6816

  7. #6817
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard



    Het roer omgegooid.

    Wah, tuner, compressor, fuzz, Soundblox Modulation (in Little Lehle II loop)
    Alles in D-Loop stereo geschakeld. Line6 FM4 (A) en Delay (B).
    Reverb en de Lehle Little Dual in: stereo in en uit!!

    En wat klinkt dat lekker met als hoofdamp een Kool en Elfring Straight 8 en als tegenhanger een Vox AC. Ik kan gemakkelijk ook een tweede amp gebruiken en de D-loop in de fx-loop gooien. Dan gaat de uitgang van de Little Lehle richting preamp input en de fx-send naar de input van de D-Loop (uitgangen dus in beide effect returns).

    Doordat ik nu twee verschillende amps heb, die echt anders reageren op de pedalen krijg je een fijn stereo-effect. Schitterend.
    Laatst gewijzigd door EBOUE; 18 juli 2017 om 22:36
    You can't be a vet. You rock too much.

  8. #6818
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Mooie plank!
    Wel serieus spierballen kweken met 3 Lehle doosjes, die dingen zijn zwaar.

  9. #6819
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Thanks, de Little serie is niet zo zwaar, de D-Loop wel..maar wat denk je van een PP2+ en de FM4 vooral?

    Oh ja, en de Soundblox en Digitechs opgeteld?
    You can't be a vet. You rock too much.

  10. #6820
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    M'n aangepaste bordje voor over m'n 2203. Geen extra kabels naar de fx loop. Ook geen tropische merken en zo. Ik vind vele bordjes hier echt heel tof qua pedalen, maar ik ben zelf niet zo'n zoeker cq tester op dat vlak. Wat werkt voor mij, dat werkt.



    Voor de 2210 gebruik ik wel de fx loop en verwissel ik de Plexitone met of een DOD 280, of een MXR Micro Amp. De Maxon Phase Tone is er wel af gegaan, wat ik wel jammer vind. Maar de Pickle Vibe heeft wat meer wobbel en is daarom wat meer geschikt voor hogere gain regionen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top