Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1587 van 1792 EersteEerste ... 587108714871537157715851586158715881589159716371687 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 15.861 t/m 15.870 van 17917
  1. #15861
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.339

    Standaard

    En ad is weer weg...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  2. #15862

  3. #15863
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.483

    Standaard

    €2000,- geboden...bizar.

    Ik weet niet waar je precies aan kunt zien dat het geen echte is, maar de kleur van de headstock is veel te licht in mijn beleving.
    Toen de advertentie er de vorige keer stond, zaten er foto's van de stemknoppen aan de achterkant bij. Klopt mijn veronderstelling dat de gesloten fender usa mechanieken altijd 2 pennetjes hebben tbv positionering (samen met het gat tbv asje), en niet (zoals bij bijvoorbeeld schaller) een extra bevestigingsschroefje? Deze had in ieder geval wél zo'n schroefje. Vond ik vreemd.

  4. #15864
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.496

    Standaard

    Het eerste wat mij opvalt is de bullet headstock, wat hem 70's maakt en Fender vergist zich daar niet in.
    Tweede is natuurlijk de kleur die Fender nooit koppelt aan zo'n bullet behalve als je er als custom order om vraagt.

    Een fake als echt aanbieden is niet netjes maar KNULLIGE fake is een misdaad tegen goede smaak en derhalve een nekschot.
    Deprimerend. Waar had ik die pilletjes ook al weer gelaten....
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #15865
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Het eerste wat mij opvalt is de bullet headstock, wat hem 70's maakt en Fender vergist zich daar niet in.
    De Custom Shop is nogal... "tolerant" in zijn aanduidingen voor jaartal.

    Dit is een "1969" Precision Bass

    Blockinlays op een P? Nooit. maple-cap hals, ja, maar tot 1967 (en met klein logo), in 1969 was dat terug een 1-piece hals.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  6. #15866
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.496

    Standaard

    Dat gaat over bassen Fingers, die bassisten kan je van alles wijsmaken.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #15867
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard



    Voor gitaren ook hoor, zo maakten ze een 1962 Telecaster Custom met F-branded Bigsby... De F-branded Bigsby (met gebogen brugplaat & jazzmasterbrug) bestond niet voor laat 1967. En die kwam met een 3-ply slagplaat, terwijl 1962 gewoon 1-ply hoort te zijn (wel met 8 schroeven ipv 5).
    Laatst gewijzigd door Mr.Fingers; 16 oktober 2017 om 10:57
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  8. #15868
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.496

    Standaard

    .. maar jokin' aside,
    een creatie om een Pbody uit te rusten met een jb neck heet een mod en dat noemen ze dan ook zo.
    Een bullet op een 60's kan fysiek niet eens en dat zal je dan ook niet tegenkomen.
    Rare kleurtjes op een 70's wel, humbuckertje en floyd er bij, noemen ze het seventies mod of zoiets.

    Gut, krijg ineens zin in een glaasje wijn.

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #15869
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    .. maar jokin' aside,
    een creatie om een Pbody uit te rusten met een jb neck heet een mod en dat noemen ze dan ook zo.
    We dwalen een beetje af, maar bij Fender kon je effectief een "A"-hals bestellen voor een P-bas, en dan kreeg je een P-bas met een Jazz-hals (met P-afwerkingsgraad, dus geen blocks en geen binding).
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  10. #15870
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Het eerste wat mij opvalt is de bullet headstock, wat hem 70's maakt en Fender vergist zich daar niet in.
    Tweede is natuurlijk de kleur die Fender nooit koppelt aan zo'n bullet behalve als je er als custom order om vraagt.

    Een fake als echt aanbieden is niet netjes maar KNULLIGE fake is een misdaad tegen goede smaak en derhalve een nekschot.
    Deprimerend. Waar had ik die pilletjes ook al weer gelaten....
    Zie geen bullet maar wel een Big Headstock met large decal dus maakt m geen 70's en wie weet is het een custom order.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top