Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 179
  1. #121
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Oude "gold anodized" slagplaten (gebruikt door Fender van 1957 tot 1959) zijn ook afgelakt met transparante celluloselak. Can be done perfectly!
    Ja ik heb al gezocht in omgeving amsterdam, maar ik zoek dan op vergulden en dat is volgens mij best moeilijk. Zag gisteren bijde praxis vernikkelde schroeven en die voldoen ook prima qua kleurstelling

    Vanavond ga ik verder met het voorzichtig bijschuren van de zpoxy, op twee plekjes ben ik per ongeluk er doorheen gegaan en wat gold binding weg geschuurd. Ik heb vervolgens de gold binding gepakt en over een vijl heen gehaald, het zaagsel daarvan weer gebruikt om op de kleine plekjes dmv secondelijm de boel te repareren. Is net perfect, maar alternatief is de hele binding er af slopen.

    Ondanks dat ik heel wat afgeplakt heb, merk ik wel dat hoe netter je de zpoxy er opsmeert, hjoe makkelijk het naderhand te te bewerken is. Ik heb nu wel de slag te pakken met het mixen van dat spul, luisterd nogal nauw. Even te veel hardner en het spul blijft te soepel, liever iets teveel resin dan hardner.

    Ik hoop na dit weekend alle zpoxy opgeschuurd te hebben en weer een nieuwe laag rpime rte spuiten, dan alle oneffenheden te bespeuren en aan te pakken. Als dat klaar is kan ik een test setup maken om te kijken of alles netjes uitlijnd. Maar zla eerst moeten wachten op de brug voordat ik daarmee kan beginnen. Hopelijk over 6 weken klaar met de gitaar

  2. #122
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Gegoten aluminium kan niet geanodiseerd worden, dus die optie valt af

  3. #123
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Mijn body is een stuk dikker dna normaal, want de neckplate schroeven a 43 mm, stekenmaar 3 mm uit de body. Ik moet dus op zoek naar langere neckplate schroeven, liefst in de kleur goud. Ik heb al heel wat google zoekacties gedaan, maar blijkbaar zijn ze niet erg voorradig. Iemand een tip waar ik > 60 x 4 mm philips head schroeven in kleur goud kan vinden?

  4. #124

    Standaard

    Ik zou Tonefactory en Guitarsupplies even mailen met die vraag.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    of je kunt je neckplate verzinken in de body ?
    life sucks and then you die

  6. #126
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    of je kunt je neckplate verzinken in de body ?
    een hele cm, want dat komt hij wel tekort, denk zelf dat ik een schroef van 60 mm kan gebruiken?

    Ik verbaas me er ook over, misschien dat het normaal is voor een tele body met carving erbij dat die gewoon een dikkere body heeft?

  7. #127
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
    Rizz, tuurlijk fucking ebay, waarom heb ik daar niet aan gedacht. Ontzettend bedankt

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  10. #130
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
    thanks agaian, ebay zou dan 17 pond worden voor 100 schroeven, dit scheelt wel even.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top