Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 80
  1. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erik de perik Bekijk bericht
    mwoah, ik denk dat hij toen al wel van arpanet gehoord had. Maar goed, jij je zin, hij heeft het www uitgevonden.
    not! .
    "Ik ben wie ik ben.
    Wie ik ben is wat jij ziet.
    Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
    Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"

  2. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Windows 10 is hopeloos. Wifi drivers die dan weer wel, dan weer niet werken, programma's die niet compatibel zijn (hier moet je compatibiliteit met oudere versie van windows instellen), traagheid, vastlopen, ongevraagd updaten (ook al staan automatische updates uit),... Een kutsysteem, zo mogelijk nog erger dan vista. Maar verder ben ik er niet tegen hoor! ��

    Edit: oh ja, en ongevraagd geïnstalleerd!
    +1 .
    "Ik ben wie ik ben.
    Wie ik ben is wat jij ziet.
    Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
    Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Windows 8.1 werkte perfect op mijn laptop.
    Talloze keren de vraag gekregen om win10 te installeren, echter de keuze 'nooit' stond er niet bij.
    Op een mooie zonnige dag start ik m'n laptop op en krijg ik tot mijn verbazing 'welkom bij win10'??
    Toch maar eens proberen dan, maar tot mijn grote teleurstelling met de nodige zorgen vandien.
    Format c gedaan en win 8.1 van scratch geïnstalleerd. Alles werkte weer naar behoren.
    3 dagen later start ik het ding op en je raadt het al. 'Welkom bij win10'!
    Dan maar eens veel tijd gemaakt en beginnen googelen ivm mijn problemen. Blijkt toch dat ik absoluut niet de enige ben.
    Ondertussen een maand of 3 en een nieuwe iphone (verhaal op zich, maar iphone kapot gesmeten uit frustratie dat pc niet werkte op moment dat ik 'm heel dringend nodig had) later nog steeds een hoop myserie. Heeft er toe geleid dat de laptop veelal aan de kant blijft staan.

    Ik begrijp van velen dat het echt toestelgebonden is. Bij de ene werkt het perfect, bij de andere is er een hoop myserie. Ik hoor jammer genoeg bij de 2de groep... Dus spreek mij asjeblieft niet over win10! 😡
    Kris

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Windows 8.1 werkte perfect op mijn laptop.
    Talloze keren de vraag gekregen om win10 te installeren, echter de keuze 'nooit' stond er niet bij.
    Op een mooie zonnige dag start ik m'n laptop op en krijg ik tot mijn verbazing 'welkom bij win10'??
    Ik draai nog steeds windows 8.1 op mijn thuis laptopje. Ik heb indertijd grote moeite gehad om m'n ouwe flatbedscanner aan de praat te krijgen op Windows 8.1 en met een 3e partij startmenu draait 't eigenlijk prima! Dus ik heb de tool http://ultimateoutsider.com/downloads/ GWX control panel draaien om Windows 10 te vermijden.. Ga ik wel keertje doen bij 10.1 bij een nieuwe laptop.

    back on topic. Ik heb m'n band website draaien bij Versio. Een hoop van die updates gaan daar automatisch, althans vanuit de hosting provider.. Niet mogelijk bij gitaarnet?
    Laatst gewijzigd door mrweird; 2 augustus 2016 om 13:31

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendrik1970 Bekijk bericht
    not! .
    Hij was wel handiger met HTML

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Windows 8.1 werkte perfect op mijn laptop.
    Talloze keren de vraag gekregen om win10 te installeren, echter de keuze 'nooit' stond er niet bij.
    Op een mooie zonnige dag start ik m'n laptop op en krijg ik tot mijn verbazing 'welkom bij win10'??

    Apart!

    Hebben hier een laptop met Windows 7, en die van mijn moeder ook, en zijn allebei nog steeds niet vanzelf omgegooid.
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 2 augustus 2016 om 20:41

  7. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Hij was wel handiger met HTML
    HTML is pas sinds 1993 gemeengoed ,
    "Ik ben wie ik ben.
    Wie ik ben is wat jij ziet.
    Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
    Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    In 1980, physicist Tim Berners-Lee, then a contractor at CERN, proposed and prototyped ENQUIRE, a system for CERN researchers to use and share documents. In 1989, Berners-Lee wrote a memo proposing an Internet-based hypertext system.[3] Berners-Lee specified HTML and wrote the browser and server software in late 1990. That year, Berners-Lee and CERN data systems engineer Robert Cailliau collaborated on a joint request for funding, but the project was not formally adopted by CERN. In his personal notes[4] from 1990 he listed[5] "some of the many areas in which hypertext is used" and put an encyclopedia first.

    The first publicly available description of HTML was a document called "HTML Tags", first mentioned on the Internet by Tim Berners-Lee in late 1991.[6][7] It describes 18 elements comprising the initial, relatively simple design of HTML. Except for the hyperlink tag, these were strongly influenced by SGMLguid, an in-house Standard Generalized Markup Language (SGML)-based documentation format at CERN. Eleven of these elements still exist in HTML 4.

  9. #69
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 april 2011
    Locatie
    Daar
    Berichten
    2.812

  10. #70
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Zat ik er dus niet ver naast

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top