Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 35 van 36 EersteEerste ... 2533343536 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 341 t/m 350 van 357
  1. #341
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    @Spirit: je had inderdaad 40,41, en 42 met respectievelijk 6, 0 en 4 stemmen.

    @Zjef : ik zal nog eens kijken of ik toch gegevens heb. EDIT : je had gitaren 49 en 50. Helaas, geen stemmen

    @G.G. : helaas....ik snap niet dat die super relic-finish geen stemmen heeft opgeleverd. Ik zit nu te denken of we wellicht volgend jaar een nummer 1,2 en 3 moeten kunnen kiezen per categorie. Want 1 stem betekent 1 persoon die jouw gitaar uit al die bouwsels het allermooist vind. Ik zou zelf moeilijk kunnen kiezen maar als ik een top 3 mocht inleveren, lijkt me dat al makkelijker.

    Volgend jaar kunnen we bijvoorbeeld de nummers groter op een papier zetten en dan iedere gitaar inclusief dat nummer fotograferen. Dan is de uitslag ook veel leuker te publiceren.
    Laatst gewijzigd door Cocobolo; 11 november 2011 om 20:29
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  2. #342
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.047

    Standaard

    Ik heb wel de papiertjes laten liggen.
    Er staat me iets bij van 19, en omdat ik er twee bij me had, gok ik dat de andere dan iets van 18 geweest zou kunnen zijn. Of 20? Nee, dacht het niet. En mijn uke was nummer C, als ik het goed heb onthouden...

    Maar alleen een puntenaantal zegt natuurlijk nog niet veel als je niet weet hoeveel punten de prijswinnaars hadden...
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

  3. #343
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woml Bekijk bericht
    Ik heb wel de papiertjes laten liggen.
    Er staat me iets bij van 19, en omdat ik er twee bij me had, gok ik dat de andere dan iets van 18 geweest zou kunnen zijn. Of 20? Nee, dacht het niet. En mijn uke was nummer C, als ik het goed heb onthouden...

    Maar alleen een puntenaantal zegt natuurlijk nog niet veel als je niet weet hoeveel punten de prijswinnaars hadden...
    Jij had nummer 18 en 19.
    Nummer 19 heeft 2 stemmen gekregen in de categorie Akoestisch.
    Uke C heeft 2 stemmen gekregen.

    De winnaars hadden
    Elektrisch:
    1e prijs : 10 stemmen
    2e prijs : 7 stemmen
    3e prijs : 6 stemmen
    Akoestisch:
    1e prijs : 10 stemmen
    2e prijs : 6 stemmen
    3e prijs : 5 stemmen
    UKE :
    1e prijs : 13 stemmen
    2e prijs : 8 stemmen
    3e prijs : 5 stemmen
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  4. #344
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cocobolo Bekijk bericht
    @G.G. : helaas....ik snap niet dat die super relic-finish geen stemmen heeft opgeleverd.
    Ik had eerlijk gezegd ook niets anders verwacht. Er was zo veel gruwelijk mooi afgewerkt spul te zien. Mijn gitaar zou ook in mijn eigen top-10 niet voorgekomen zijn.....

    was natuurlijk ook wel een heel erg vreemd buitenbeentje (naast de die stalen relic tele van Spirit).

  5. #345
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cocobolo Bekijk bericht
    Jij had nummer 18 en 19.
    Nummer 19 heeft 2 stemmen gekregen in de categorie Akoestisch.
    Uke C heeft 2 stemmen gekregen.
    Dat valt me nog mee, voor dat staaltje kunst- en vliegwerk
    Dat mijn nummer 18 geen stemmen heeft gekregen, verbaast me niks. Die viel ook eigenlijk in geen van de categorieën.
    Jammer van de Coca-Lele, daar had ik eigenlijk hogere verwachtingen van. Toch veel netter gaan werken, anders komt er nooit een eind aan de hegemonie van Stijn

    En nu heb ik iets om me op te richten voor volgend jaar; eens kijken of ik een nieuw persoonlijk record kan vestigen!
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

  6. #346
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woml Bekijk bericht
    anders komt er nooit een eind aan de hegemonie van Stijn
    Klote Belgen!!! We zitten de overwegen om het forum er ietsjes anders uit te laten zien als je vanuit belgië op het forum kijkt....

    Ik zit te denken aan een net iets andere datum voor dit soort meetings (zodat ze een week te laat komen).


  7. #347
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Dicht bij Gent, O-Vl, België
    Berichten
    2.798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Klote Belgen!!! We zitten de overwegen om het forum er ietsjes anders uit te laten zien als je vanuit belgië op het forum kijkt....

    Ik zit te denken aan een net iets andere datum voor dit soort meetings (zodat ze een week te laat komen).


    no life without music

  8. #348
    Banned to "Zelfbouw-Mod"
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    Wonthaggi - VIC - Australia
    Berichten
    1.278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Klote Belgen!!! We zitten de overwegen om het forum er ietsjes anders uit te laten zien als je vanuit belgië op het forum kijkt....

    Ik zit te denken aan een net iets andere datum voor dit soort meetings (zodat ze een week te laat komen).

    Haha,

    Gitaarbouwersmeeting 1 en 2 waren de belgen ook al in de prijzen (toen waren er nog maar 3 winnaars). Nummers 1 en 2 en het waren nog leerlingen van mij ook :-) ikke fier als een gieter!
    ɹǝpun-uʍop ɹǝʍnoqɹɐɐʇᴉƃ

  9. #349
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 februari 2008
    Locatie
    amstenrade
    Berichten
    659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Klote Belgen!!! We zitten de overwegen om het forum er ietsjes anders uit te laten zien als je vanuit belgië op het forum kijkt....
    En de Limburgers dan? Wij voelen ons sterk verbonden met België. Officieel nederlanders.....

  10. #350

    Standaard

    Ik heb eerlijk gezegd wel de indruk dat er in België, in Vlaanderen in ieder geval (van Wallonië weet ik het niet zo behalve Lou Deprijck; of is dat Brussel?), beter muziek wordt gemaakt dan in Nederland.

    Het verbaast me dus niet dat er ook betere gitaren worden gebouwd.

    En Pim, ach wij Limburgers hebben nooit echt ergens bij gehoord; niet bij Duitsland, Frankrijk, België of Nederland. Ik leef al een hele tijd richting de poolcirkel en dat bevalt prima; 'where ever I lay my hat ...
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top