Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 54
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.185

    Standaard

    Ach, ik geef je gewoon gelijk om dezelfde reden als waarom mannen hun vrouw maar gelijk geven...
    Want waarom zou ik een gelijk<>ongelijk debat aangaan met iemand die toegeeft dat oordelen vanaf een foto altijd lastig is en in dezelfde zin zegt dat de snaren redelijk netjes t.o.v. de hals lopen.
    Och ja, gitaristen, soms zijn het nèt mensen...

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Gewoon terugsturen naar de customshop.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piezo Bekijk bericht
    Ach, ik geef je gewoon gelijk om dezelfde reden als waarom mannen hun vrouw maar gelijk geven...
    Want waarom zou ik een gelijk<>ongelijk debat aangaan met iemand die toegeeft dat oordelen vanaf een foto altijd lastig is en in dezelfde zin zegt dat de snaren redelijk netjes t.o.v. de hals lopen.
    Hmm, dus jij staat achter je advies om de hals uit te lijnen ten opzichte van de pickups?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piezo Bekijk bericht
    Als de beide P90's even breed zijn - dat kan ik met de fotografische vertekening uiteraard niet uitmaken - dan lijkt het me eerder dat de hals net een beetje uit de hartlijn in de pocket staat. Bolt-on, dus makkelijk op te lossen, waarschijnlijk zelfs zonder shimmen.
    TS schrijft niks over snaren die scheef over de hals lopen, wel over een scheve pickup.
    Ik vind het dan gewoon een slecht advies als je schrijft dat men de hals zou moeten / kunnen uitlijnen om de snaren recht over de pickup te krijgen, dat is m.i. echt ondergeschikt aan de snaren die gewoon netjes tov de hals moeten lopen.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard Harley Benton TE-90QM Trans Red

    Superjohn reageert niet meer, dus die is jullie al lang zat :-D

    Toch wel benieuwd of hij de gitaar inmiddels retour heeft gestuurd en een nieuwe heeft ontvangen waarbij de nekpickup beter zit?
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2019
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    132

    Standaard

    Ik ben niemand zat, ik lees gewoon tussen de regels door en pik er tussen uit wat ik kan gebruiken....

    Gitaar is retour en krijg een andere toegestuurd. Op toch ergens op te reageren, de snaren lopen zeker wel recht over de hals, enige waar ik mij echt aan stoor is aan de neck pickup die gewoon niet correct zit.
    Verder voldoet alles wat ik er van verwacht:
    -Ik weet dat de winkel een dozen schuiver is.
    -Ik weet dat ik de gitaar terug kon sturen als ik niet tevreden ben
    -Ik kan aardig inschatten wat ik voor 200 euro kan verwachten en op de scheve pick up na voldoet de gitaar aan de verwachtingen
    -Ik heb goede en minder goede reviews over de gitaar en over de kwaliteit van HB gelezen maar heb ZELF de keuze genomen om het toch te proberen.
    -Dat dit voorlopig voor mij de enige betaalbare optie om een hollowbody ,die ik mooi vind, te proberen en is mij die 200 euro wel waard.

    Dus.......

    Ik laat wel weten in welke staat de andere gitaar binnen komt, ik neem aan dat men wel van te voren even extra checkt of de neck pickup nu wel recht zit.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Ik denk niet dat ze extra gaan checken eerlijk gezegd, gewoon hopen dat het goed is bij de volgende.....

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Die laatste is een vergissing... er wordt niet gecheckt daar, dat is persoonlijke service buiten het protocol.
    Verder heb je gelijk.
    Het beste er van hopen, misschien dat je een lemon had.

  8. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik vind het ook nu moeilijk om te begrijpen wat jij schrijft. Je kocht een 12 snarige en het was niks. Welke 12 snarige was dit dan?
    Een HB RB 612

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ah een Rickenbacker kopie. En die klonk dof? Ik heb een paar filmpjes gekeken maar die klonken niet dof. Wel wat weinig definitie, maar op vrijwel alles wat ik hoorde zat ook een effect, schijnt beter te zijn om de klank van een gitaar duidelijk te laten horen.

  10. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ah een Rickenbacker kopie. En die klonk dof? Ik heb een paar filmpjes gekeken maar die klonken niet dof. Wel wat weinig definitie, maar op vrijwel alles wat ik hoorde zat ook een effect, schijnt beter te zijn om de klank van een gitaar duidelijk te laten horen.
    Die filmpjes had ik ook vooraf bekeken en vond het daar ook beter dan de werkelijkheid...voelde wa speelgoedachtig aan ook..nu, dit is natuurlijk geen massieve body..Ik had een gretsch en deze beviel me ook nie...kan aan mij liggen ook🙈🤣

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top