Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 55 van 90 EersteEerste ... 545535455565765 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 550 van 893

Discussie: Kemper profiling

  1. #541
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Cool
    Wel flinke levertijd! Besteld bij Francois toevallig? Ik heb daar recent een Remote besteld en krijg nog een leverdatum, dus dan heb ik een idee
    Je hebt PM! Overigens was hij bij Guitarking op voorraad als ik de site mag geloven.. als ongeveer de enige winkel in NL en Duitsland

  2. #542
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Het is overigens een zwarte non-powered toaster geworden. Het doel is puur thuisgebruik met koptelefoon (i.v.m. baby). Heb de Helix ook overwogen. Prachtig product, maar de Kemper past dan toch beter bij mijn wensen waarbij realistische amp sounds absolute prio hebben. Ik gebruik verder weinig effecten (op een delay'tje en chorusje na). De effecten van de Helix schijnen wel te heerschen boven die van de Kemper, maar ik zal ze dus nauwelijks gebruiken. Ben ook meer van het plug n play en minder van het tweaken. Mocht ik nog een keer wat lucht willen verplaatsen heb ik nog twee Boogie Mark III's staan waarvan ik de poweramp kan gebruiken.

  3. #543
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.178

    Standaard

    Haha bij mij zijn ze nu 4 en 6 en zo lang heb ik thuis ook al niet op volume gespeeld.
    Ik gebruikte de Kemper juist mn in de band en had m'n Pod HD nog aangehouden om snel even boven te spelen. Dan hoefde ik niet de Kemper mee op en neer te slepen. Maargoed, het kwaliteitsverschil heeft er toch toe geleid dat de POD verkocht is (aan iemand die 'm als midi controller voor z'n Kemper ging gebruiken) en ik nu thuis ook altijd over de Kemper speel

  4. #544
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Ik ben echt heel benieuwd. In het verleden een Line 6 Flextone II, H&K Zenamp, Yamaha DG1000 en DG130 gehad. (waarvan de Yamaha's het oudste waren maar het beste klonken). Alles destijds verkocht en overgestapt op buizenamps, die sinds dat ik met de band ben gestopt en een zoontje heb gekregen amper meer gebruikt worden. Kan niet wachten om mijn Boogies te profilen, en met koptelefoon op lekker te spelen.

    Iemand trouwens nog tips voor een goede koptelefoon? Ik dacht zelf aan de alom geprezen BD DT770. Het liefste zo eerlijk mogelijk. Geen hifi "ellende". Ik zal hem puur gebruiken voor monitoring van de Kemper, en niet om muziek mee te luisteren.

  5. #545
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Dt770 en dt990 (Closed en open versies) AKG k712 (open) zijn prima dingen. 770 kan wat warm worden op de oortjes na lang gebruik is mijn persoonlijke ervaring.

  6. #546
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Heb je bij open doppen geen last van ongewenste geluiden (van plectrum tegen snaren bijv.)?

  7. #547
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Als je alles kneiterhard zet niet hoor.

  8. #548
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    De 770 is een gesloten en die zou ik aanbevelen - kan je uren dragen zonder problemen. Beyer maakt ook nog een bijzonder goede gesloten koptelefoon, de DT1350. Klinkt beter dan de 770 maar na 3 uur zit hij niet zo lekker meer.
    Vriendelijke groet,

  9. #549
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Blue MoFi.


    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  10. #550
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philippe Bekijk bericht
    Kan niet wachten om mijn Boogies te profilen, en met koptelefoon op lekker te spelen.
    Eigen profiles heb ik nog niet, ben ik wel benieuwd na.
    Trek ook meteen ff een paar profiles van die Victorys van Ron

    Met koptelefoon spelen vind ik qua gitaargeluid sowieso nogal consessies doen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top